LEIKKUULAUTA

Anonyymi-ap

Muovisesta leikkuualustasta irtoaa leikatessa mikromuovia. Muutenkin muoviseen lautaan sanotaan jäävän bakteereita.
Okei. Siis puinen! Mutta mikä puulaji? 'On bambua, pyökkiä, tammea, akaasiapuuta, pähkinäpuuta, jne. Mikä on helppohoitoinen?

12

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puu kuin puu tai käytä hpopeista lautaa, hopea tappaa bakteerit.

• Anonyymi

Juu varmaan. Hopea tappaa myös leikkuveitset.

• Anonyymi

Eikö se ole kupari joka tappaa bakteerit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole kupari joka tappaa bakteerit?

Kupari tappaa ihmiset, hopeaa käytetään pinnoissa koronaviruksenkin tappamiseen.

• Anonyymi

Alkuperäiseen kysymykseen odottelen edelleenkin asiallista vastausta. En tiedä ketään, jolla olisi hopeinen leikkuulauta.

• Anonyymi

Tuskinpa puissa tai myynnissä olevissa leikkuulaudoissa paljon eroa, pihkainen voisi olla paras, mutta tuskin mukava käytössä.
        https://yle.fi/a/3-10353590

• Anonyymi

Valio aimo tukusta(entinen heinon tukku) löytyy monta hyvää vaihtoehtoa, tässä yksi

8078460 - LEIKKUULAUTA 40X30X5CM PYÖKKI

t. kokki

• Anonyymi
    • Itsellä on kalan ja lihan käsittelyyn Hasegawan laudat, joissa on puinen sisus ja kumipinta. Ei irtoa mikromuovia, ovat kestäviä ja veitsiystävällisiä. Kasviksille minulla on mäntypuinen päätypuinen lauta. Mänty on sopivan pehmeää ja siksi veitsiystävällinen. Mänty on myös jonkin verran antibakteerinen. Puiset laudat ovat kaikki hyviä ja päätypuupaloista tehty hieman parempi veitsille. Bambulauta sen sijaan tylsyttää veitset nopeasti.

• Anonyymi

Tuota kumipäällystettyä kyllä harkitsin mutta on aika hintava.

• Minä tilasin Hasegawan laudat Kiki knivesiltä. Kakkoslaatua hyvin edullisella hinnalla. En ole huomannut mitään eroja tai virheitä ykköslaatuun verrattuna. Nyt heillä ei ole näitä kakkoslaadun lautoja enkä tiedä oliko ainutkertainen erä silloin.

https://kikiknives.com/en/search?q=Hasegawa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      156
      6848
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4058
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3326
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3114
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2896
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2206
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2003
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      52
      1958
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1816
    Aihe