Minkälaiset maastot, joutuuko käyttämään kompassia ?
Onko mukana juoksun tai hiihdon kärkikaartia ?
Porvoon Jukola-Juoksun Juhlaa
55
894
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnistus on vaativa laji. Paljon kovempia ukkoja kuin sileän lönköttelijät.
- Anonyymi
Suunnistajat ovat korkeasti koulutettuja älykköjä, sileän lönköttelijät vantaalaisia amiksia.
- Anonyymi
Haittaako kilpailu raitasen kautta?
- Anonyymi
onks Epoo ?
- Anonyymi
On, kyllä, kisat on Epoossa
- Anonyymi
Topin 8,22 on kansallisesti hyvä eli kyläkisavauhti, mutta kannattaa satsata takaisin Epoo kuntoiluun.
- Anonyymi
tossa on mukana kovan tason hiihtäjiä
Kinkovuoren Kuningattaret 1 FIN
1 Terhi Pollari
2 Mari Järvenpää
3 Siiri Naukkarinen
4 Minna Joutsen - Anonyymi
Jokos nuo joukkueet on lyöty lukkoon ?
- Anonyymi
Siellä on muitakin kovia, Mustista alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on muitakin kovia, Mustista alkaen.
Jauhojärvi on tainnut kaydä joka vuosi jo 90-luvulta, ei kannata atrttua siihen selkään, tulee pian noutajat !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhojärvi on tainnut kaydä joka vuosi jo 90-luvulta, ei kannata atrttua siihen selkään, tulee pian noutajat !
Tarkoitatko Artun persettä mahdollisesti ?
Siihen tarttuu mikä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko Artun persettä mahdollisesti ?
Siihen tarttuu mikä vaan.vai reetan persiistä revityt ?
- Anonyymi
Jauhojärven meno aina kinthaalla
- Anonyymi
Kyllähän suuntaa kannattaa varmistaa kompassilla ja joissakin kohdissa ei mistään muusta suuntaa näekään. Varsinkin yöllä kompassi on tärkeämmässä roolissa. Mut ei pelkällä kompassilla mitään pitkiä vetoja kannata tehdä.
- Anonyymi
Ei kiinnosta mikään vammainen yösuunnistus. Sileän lönköttely paljon rennompaa.
- Anonyymi
Jauhojärven selkää ei kannata ottaa, mennään hiet silmissä ja kovaa, harhaankin.
- Anonyymi
menen katsomaan. Lähössä sähäkkää valomerta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menen katsomaan. Lähössä sähäkkää valomerta
Suunnistus on ihan s0ntaa, Jukola on täyttä s0ntaa.
- Anonyymi
onko ykkösosuudella rentoa junaa?
Ei hotsita lukea karttaa. - Anonyymi
Suosittavat ITSESUOJELUVAISTOA, huonosti nesteytettynä löytää ittensä äkkiä Kaunissaaresta ? Siellä tosin nesteytys hoidetaan.
- Anonyymi
Baltsu kävi jukolassa
- Anonyymi
Voisi tehdä Jukola-videon, jossa kuiskuttelee rastilla.
- Anonyymi
Epoo
luvattu 30 asteen lämmöt, ja itikkaa piisaa
siellä pyörtyillään varmaan, ainakin Venloissa - Anonyymi
Helle haittoo?
- Anonyymi
harva juooksee pullot mukana, on kovaa on
- Anonyymi
Marika Teini taisi kaatua pahasti, kun mollukka ei edennyt minuuttiin ?
- Anonyymi
Anna Fasth, den Annan Anna, som kom till mål.
Tufft.- Anonyymi
Ettei vaan Boten Anna ?
- Anonyymi
Jauhojärvi tosiaan saattaa myrkyttää, ei sitä selkää.
- Anonyymi
Onko jukolassa palju?
- Anonyymi
Mäntsälässä on.
- Anonyymi
No niin, 1 vuoro, kärjessä ratajuoksijoita, ja, ovat pummilla koko iso ryhmä.
- Anonyymi
Mallasrastin puolella on jonoa, ensiavun ja suoninesteytyksen kautta oraaliseen imeytykseen. Karhu maittaa eikä niitä pelätä.
- Anonyymi
Topi könysi ojan pohjan. 7 minuuttia! Rampit pohkeisiin, kartta mudassa. Ei oo helppoo
- Anonyymi
HEH, Ukot tulli uihmalla, oikasemati
- Anonyymi
ei oikasemalla, mutta oksentamalla joo
- Anonyymi
Sampa sisäpiiri myös huudeilla kuulema hyvin män
- Anonyymi
Ruotsalaisten juhlat jatkuvat, Kalevan Rasti, viimeisin suomivoittaja vuodelta 2018, hävisi jo pelkällä juoksuvoimalla minuutteja. Itse reitinvalinnassa ei juuri tullut eroa, jalalla tuli tappiot.
Elokuun Ruotsiottelu yu-puolella tulee antamaan kovat madonluvut Suomen Urheilulle. Muutamalla eurooppalaisella huipulla ei pitkälle pötkitä, pitää olla myös tasoa.
Tämän asian korjaaminen on Orpon toimesta sysätty nyt jollaministerin olemattomille harteille.- Anonyymi
Kuninkaanmäen (Käärijäkunta) Multala kilpaili purjehdusurallaan E-jollissa, optimistijollissa ja Laser Radial -luokassa eli lotjilla, jotka ovat kaukana mistään oikeista purjeveneistä. mutta purjeella noitakin vietiin, ei nykypäivän tapaan sähöllä.
- Anonyymi
Tasainen maasto, ei mitään isoja mäkiä. Notkoissa vihreää, mutta yleensä pystyi kiertämään. Suot hyväkulkuisia. Aloitusosuudella kuulemma ollut haastetta, kun ei tällainen maasto ole pimeässä mikään helppo juttu.
- Anonyymi
Ovatko kaikki voorumilaiset löytäneet polun metsästä pois?
- Anonyymi
Pariisi 2024, olympiassa ainakin Vuorijuoksu, mahdollisesti myös Suunnistus.
- Anonyymi
11km metsäjuoksua vauhilla 8.20/km. Kovvoo hommoo.
- Anonyymi
Suunnistus vuorallista. Voi hukkua palautellessa https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/ea938320-1afb-4731-9bfe-406ab0137f28
- Anonyymi
Melonta suunnistusta vaarallisempaa. Kuolema tuli onnettomuudessa.
- Anonyymi
kalsarikännit on turvallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kalsarikännit on turvallista
Juu. Ei vesille kännissä.
- Anonyymi
Porvoon mitalla tarkoittaa suattaapi olla.
- Anonyymi
Porvoon metsät täynnä törkyä. Nykyjuoksijat eivät pärjää ilman geelejä.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/9580158a-f7cc-43a6-8206-72cd6ee37cf2- Anonyymi
Muistan kun eräs palstakarju heitti Vantaan maratonilla geelin maahan. Törkeää törkyä.
- Anonyymi
Jos jaksaa kantaa geelin metsään, miksei jaksa tuoda tyhjää pussia pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jaksaa kantaa geelin metsään, miksei jaksa tuoda tyhjää pussia pois?
Koska on puulaakiukko kuka käy mallasrastilla ennen omaa osuutta
- Anonyymi
VantaaHiihdossa oli roskakorit kilometrin välein.
Jos järjestäjä osaa ajatella, roskaa ei jää reitille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391