Heippa ihanuudet <3 Minä kuuluu? Miten menee? Joko oot talviturkin pois heittänyt? Millaisia lomasuunnitelmia?
Moikkamoi jokikiselle
44
401
Vastaukset
- Anonyymi
No moi.
Kohta se kukkii perunakin ja muutenkin menee hyvin, Perjantai ja kaikkea.
Pitkistä kalsareista luopumista olen harkinnut mutten vielä toteuttanut.
Lomalla syvälle korpeen.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Ensi viikolla ehkä uskallat luopua pitkistä kalsareista, jos menee plus 20 astetta ulkona? N50
- Anonyymi
Hahmoja luidaan kuin jossain huonossa sketsiohjemassa.
- Anonyymi
Nyt on Randomille sopiva lyyli messissä.
- Anonyymi
Todella kiihottava profiilikuva.
- Anonyymi
Profiilikuva joka todennäköisesti kerrankin vastaa ätmihahmoilijan habitusta
- Anonyymi
Yksin kotona versio 168
Mee ulos, siellä mukava ilma! Jännäjennakin tääl järven rannassa: ihana aurinko ja ihana kesä 🤗
- Anonyymi
masentua vähäsen
- Anonyymi
ihmiset masentavat
- Anonyymi
Aloittajan hahmo vaikuttaa aavistuksen epäuskottavalle. No offence. N50
Sinä olet mielenkiintoisen näköinen, uusi hahmo palstalla.
Kertoisitko itsestäsi jotakin?Jännäjenna kirjoitti:
Oon itseasiassa aika vanha, niin hahmona ku immeisenäki 🙃
Olen minäkin nähnyt hänet. Kyllä se on vanha palstalla.😁
No heipä hei. Mitäpä tässä kurjuutta kummempaa. Ei vaan hyvin menee. Kuinkas itelläsi? Heinäkuuta ja lomaa odotellessa. Oikein lämmintä ja onnellista kesää sulle.😊.
Hyvä, että menee mukavasti. Jännäjennallakin loma heinäkuussa, tai siis sen lopussa vasta. Kiitos kulti, ja onnellista kesää myös sinulle 🤩
Jännäjenna kirjoitti:
Hyvä, että menee mukavasti. Jännäjennallakin loma heinäkuussa, tai siis sen lopussa vasta. Kiitos kulti, ja onnellista kesää myös sinulle 🤩
Kiitos ja kumarrus neito hyvä.😃.
- Anonyymi
Jänskä jenga suoraan Kuubasta?😄😃
Hyvin kuuluu ja menee. Lomasta en nyt oo tietookaan. Mutta lähen varmaan ruotsiin jos sieltä löytys taas joku tehdas, jota vois kuvailla. Mutta sitä unelmaa että saa ajaa saabilla ruotsi päästä päähän, niin ei taida vielä toteutua. Toivottavasti tekin pääsette Ruotsiin vai meettekö mieluummin viroon. Mutta siellä on kuulemma vähän paha, kun Tallinnasta ei pääse läpi, kun on ratikka työmaa.
Kuvailetko tehtaita? Harrastatko siis valokuvausta? Jännäjenna haluais Eestiin, muttei taida kiireiden vuoks päästä. Ruotsiinkaan. Saabilla läpi Ruotsin kuulostaa kivalta 😁
- Anonyymi
Tevetuloa taas takaisin Wuppis. Onkin ikävä ollut💗
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Nyt pitää tuottaa pettymyksen. En oo wuppis 😔
Et olekkaan kun olet jännäjenna.. mutta me kaksi tiedetään enemmän.. 🤫🤭💗
Anonyymi kirjoitti:
Et olekkaan kun olet jännäjenna.. mutta me kaksi tiedetään enemmän.. 🤫🤭💗
Emmä ole wuppiksen sivuhahmo. Valitettavasti erehdyit 😛
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä ole wuppiksen sivuhahmo. Valitettavasti erehdyit 😛
Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗
Anonyymi kirjoitti:
Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶🌫️
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶🌫️
No ole mitä olet jos se sinua helpottaa. 🤗 minulla on silti intuitioni.😄💗 kukaan i tuollaista kuvaa laittaisi itsestään tänne ellet juuri sinä😄🤗💗
Anonyymi kirjoitti:
No ole mitä olet jos se sinua helpottaa. 🤗 minulla on silti intuitioni.😄💗 kukaan i tuollaista kuvaa laittaisi itsestään tänne ellet juuri sinä😄🤗💗
No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.
Ok. Kiva kun olet!😄🤗mahtava persoona. 💗
Anonyymi kirjoitti:
Ei se todellakaan ole vanhempi.
- Anonyymi
Loma tulee olemaan monella eri tavalla loma.
Lomaa töistä ja arkielämän rytmistä, myös ihmiset ympärillä vaihtuvat.
Aikaa tutustua taas itseensä, vähän eri kulmasta mitä aikaisemmin.
AVTuo on muuten hyvä juttu, kun pääsee itseen kiinni ja tutustumaan kunnolla. Joskus niitä ihmisiäkin ympäriltä on hyvä vaihtaa. Ootko lomalla kotikulmillas vai lähetkö kauemmaksi?
Jännäjenna. Tuo jokaisen miehen unelmamorsio.
valtakunta kirjoitti:
Se on mahtava.🥰
Ihana Valtakunta 😍 mitä sinulle kuuluu? Miten lapsesi voivat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013