Kellään kokemusta suklaajätskidieetistä?

Anonyymi-ap

Elikkäs Fasebookissa törmäsin sen tunnetun näkijänaisen, Naomin sivuilla tuohon, on kuulemma oma kehittämänsä dieetti asiakkailleen,-,- muistan joskus takavuosina jo jotain lukeneeni.

Dieetin nimi ainaskin kuulostaa herkulliselta, olen kaikki mahdolliset kaalikeitto ym dieetit kokeillut, niin mietin, että vieläkö tuon.-.-

Saan kyllä painoa aina jonkinverran alas, mutta pian on taas samat lukemat puntarissa, että aikas paljon turhauttaa.

32

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ollut mansikkajäätelödieetillä. Toimii hyvin kun laihduin puoli kiloa parissa viikossa. Sen jälkeen aloitin tavallisen elämän ja kilot tuli takaisin.

    • Anonyymi

      On menossa parasta aikaa, maaliskuussa aloitin ja viitisen kiloa tippunut, hiukanko herkullinen dieetti että ei tee enää mieli niitä kaalisoppia...

      Mikä tahansa suklaajäätelö ei toimi, niin kuin ensin luulin, vaan se on ihan tietty,.
      Oli ensin sellainen pieni prriiffaus eli varasin hänelle ajan, ja sitten sain ohjeet, sellasen ohjelman, mun painonpudotukseen. Todella valtavasti hänellä tietoa näistä painoasioista ja muutenkin, sain moneen muuhun asiaan neuvoja.

      Tossa ei pitäisi olla sitä vaaraa että tulis takasin, siinä on sellainen jatko-ohjelma, mitä noudatetaan just sen takia. On ollut tosi huojentavaa, kun kaikissa aikasemmissa on tullu takasin,

      • Anonyymi

        Mulla ei ole ollut painon kanssa ongelmia niinkään, pari kiloo haluaisin pois.
        Hänellä on ihan käsittämätön tietomäärä, itselle se merkityksellisin tähän mennessä ollut se, kun kertoi tuotteen, jolla voi saada rintojen koon kasvamaan!

        Valitin hänelle jonkun muun asian yhteydessä, että olen aina kärsinyt siitä, että rinnat on niin pienet. Sanoi mulle erään tuotteen, jota myydään siis ihan luontaistuotekaupoissa, ja kertoi, että monilla oli sen käytön sivuvaikutuksena, alkanut rinnat suurentua.

        Minäpä aloin käyttää, se kaikin puolin hyvä tuote muutoinkin, kun olen kärsinyt kuivasta ihosta. Silloin oli kuppikoko B, nyt se on kokoa D!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ollut painon kanssa ongelmia niinkään, pari kiloo haluaisin pois.
        Hänellä on ihan käsittämätön tietomäärä, itselle se merkityksellisin tähän mennessä ollut se, kun kertoi tuotteen, jolla voi saada rintojen koon kasvamaan!

        Valitin hänelle jonkun muun asian yhteydessä, että olen aina kärsinyt siitä, että rinnat on niin pienet. Sanoi mulle erään tuotteen, jota myydään siis ihan luontaistuotekaupoissa, ja kertoi, että monilla oli sen käytön sivuvaikutuksena, alkanut rinnat suurentua.

        Minäpä aloin käyttää, se kaikin puolin hyvä tuote muutoinkin, kun olen kärsinyt kuivasta ihosta. Silloin oli kuppikoko B, nyt se on kokoa D!

        Kaikkea pastaa sitä saakin kirjoittaa. Häpeäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ollut painon kanssa ongelmia niinkään, pari kiloo haluaisin pois.
        Hänellä on ihan käsittämätön tietomäärä, itselle se merkityksellisin tähän mennessä ollut se, kun kertoi tuotteen, jolla voi saada rintojen koon kasvamaan!

        Valitin hänelle jonkun muun asian yhteydessä, että olen aina kärsinyt siitä, että rinnat on niin pienet. Sanoi mulle erään tuotteen, jota myydään siis ihan luontaistuotekaupoissa, ja kertoi, että monilla oli sen käytön sivuvaikutuksena, alkanut rinnat suurentua.

        Minäpä aloin käyttää, se kaikin puolin hyvä tuote muutoinkin, kun olen kärsinyt kuivasta ihosta. Silloin oli kuppikoko B, nyt se on kokoa D!

        No wau! Nyt heräsi kiinnostus- - - onko siis joku ihan luonnonmukainen tuote- -

        Taidanpa heittää kysymystä, mulla parikin jutskaa mihin kaipaisin vinkkiä- -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ollut painon kanssa ongelmia niinkään, pari kiloo haluaisin pois.
        Hänellä on ihan käsittämätön tietomäärä, itselle se merkityksellisin tähän mennessä ollut se, kun kertoi tuotteen, jolla voi saada rintojen koon kasvamaan!

        Valitin hänelle jonkun muun asian yhteydessä, että olen aina kärsinyt siitä, että rinnat on niin pienet. Sanoi mulle erään tuotteen, jota myydään siis ihan luontaistuotekaupoissa, ja kertoi, että monilla oli sen käytön sivuvaikutuksena, alkanut rinnat suurentua.

        Minäpä aloin käyttää, se kaikin puolin hyvä tuote muutoinkin, kun olen kärsinyt kuivasta ihosta. Silloin oli kuppikoko B, nyt se on kokoa D!

        > Käytön sivuvaikutuksena....... Silloin oli kuppikoko B, nyt se on kokoa D!

        Silloin oli älykkyysosamäärä 100, nyt se on 75.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Käytön sivuvaikutuksena....... Silloin oli kuppikoko B, nyt se on kokoa D!

        Silloin oli älykkyysosamäärä 100, nyt se on 75.

        Jollakin iskenyt kateus...?...?

        Mä laitoin jo viestiä menemään, koitan saada mulle ajan sellaseen konsultaatioon, niin painon suhteen kuin muutenkin.
        Itseäni kiinnostaa todellakin tuo tuote, toiveissa hyvä painonpudotus mutta haluan saada naiselliset muodot.


    • Anonyymi

      Minulla tämä on ainut mikä on tähän mennessä auttanut. Olen niin onnellinen että kuulin tästä, omin keinoin en olisi varmaan onnistunut.
      Aloitin tammikuulla, ylimäärästä painoa oli silloin sellaiset 28 kiloa, nyt on siitä pudonnut jo reilut 10 kiloa, Naomi sanoi että se on sopivaa tahtia jotta keho pysyy perässä, vointi on todella hyvä ja aion jatkaa samalla ohjelmalla kunnes olen tavoitteessa. Sen jälkeen alkaa saman ohjelman ylläpito-osuus.

      Aiemmat dieetit on loppunut jo heti alkumetreillä, juuri koska on tullut huono olo ja motivaatio kadonnut. Ne on aina päättynyt ahmimiseen minkä seurauksena paino noussut vielä entisestään.

      • Anonyymi

        Kyllä!

        Minulla on paino laskenut jo 15 kiloa, mutta kuppikoko on kasvanut kolmella. Ei tarvitse mitään silikoneja edes harkita. Takapuolen koko lisäksi pienentynyt merkittävästi. Lisäksi pääsin juuri yliopistoon opiskelemaan, mutta ennen dieettiä siihen ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia.

        Vielä viisi kiloa pois, ja sitten hankkimaan yliopistopapereita. Saa varmasti komeita ja rikkaita miesystäviä uudella ulkonäölläni.


    • Anonyymi

      Eiköhän sinne yliopistoon oteta ylipainoisiakin... muutoinkaan, en ole koskaan kuullut että rintojen koolla olisi mitään yhteyttä älykkyysosamäärien kanssa.

      Itselläni on kyllä käynyt juuri noin, painoa lähti, mutta rintojen koko suureni. Ihanaa, kun saa vihdoin pukeutua seksikkäisiin ja kauniisiin kesävaatteisiin.
      Miesystävä on osoittanut suurta ihastusta muutosta kohtaan, Laihdutin sillä alkuperäisellä painonhallintaohjelmalla ja Naomin vinkeillä,
      19 kiloa kevyempänä, enkä aio ottaa niitä kiloja takaisin.

      • Anonyymi

        Se on niin totta.

        Tuolla tavalla rinnat kasvavat takuuvarmasti 2-3 kuppikokoa, takapuoli ja reidet kapenee 2 - 3 numeroa ja paino laskee 20- 30 %.

        Näkö paranee samalla ja kuulo. Hampaat valkaistuvat ja melko monet sairaudet paranevat. Pankkitilille oli tullut lisää rahaa!

        Itse pääsin yliopistoon koska älykkyysosamäärä kasvoi.

        Hienoa mutta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin totta.

        Tuolla tavalla rinnat kasvavat takuuvarmasti 2-3 kuppikokoa, takapuoli ja reidet kapenee 2 - 3 numeroa ja paino laskee 20- 30 %.

        Näkö paranee samalla ja kuulo. Hampaat valkaistuvat ja melko monet sairaudet paranevat. Pankkitilille oli tullut lisää rahaa!

        Itse pääsin yliopistoon koska älykkyysosamäärä kasvoi.

        Hienoa mutta totta.

        "Saa varmasti komeita ja rikkaita miesystäviä uudella ulkonäölläni."

        Varmasti saat.

        Kaikkien kannattaa ryhtyä ihan heti jäätelödieetille.


    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta ja hyvää onkin, paino pudonnut viime kesästä 19 kiloa ja vieläkin meinaan muutaman kilon pudottaa.

      Juuri viimeksi kun otin aikaa, kehuin Naomille että tosi HELPPO ohjelma noudattaa. Ei mitään sellaista, mitä muut on ollut, ihmeen kalorilaskentaa. Kuka sellaista jaksaa, mä en ainakaan.

      Naomi sanoi että se välillä turhauttaakin, kun lihavat ihmiset valittaa kiloistansa, mutta ei sitten kuitenkaan raaski niistä luopua, vaikka apuja on tarjolla. Että nivelkivuista kärsitään ja muusta mitä ylipaino tuo ja kiukutellaan hoikille.

      • Anonyymi

        Naomi sanoi minulle että rasva siirtyy lantiolta ja reisistä suoraan rintoihin.

        Huono puoli on siinä, että kaikki liivit on pitänyt ostaa suurempina ja kaikki pikkarit, mekot ja housut pienempinä. Naomi lupasi maksaa kaikki näihin liittyvät laskut.

        Discoissa komeat miehet eivät jätä minua rauhaan ja kehuvat nykyisin älykkyyttäni. Sitä ei ennen Naomia tapahtunut.

        Naomi julistetaan kohta pyhimykseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi sanoi minulle että rasva siirtyy lantiolta ja reisistä suoraan rintoihin.

        Huono puoli on siinä, että kaikki liivit on pitänyt ostaa suurempina ja kaikki pikkarit, mekot ja housut pienempinä. Naomi lupasi maksaa kaikki näihin liittyvät laskut.

        Discoissa komeat miehet eivät jätä minua rauhaan ja kehuvat nykyisin älykkyyttäni. Sitä ei ennen Naomia tapahtunut.

        Naomi julistetaan kohta pyhimykseksi.

        Onko mahdettu ihan pelkkää suklaajätsiä vedellä, tainnut olla jotain vähän vahvempaa, kun nooin on villeiksi haaveet mennyt<< hahahaha, voi himskatti sentään. Hahahahaha. Onpa ihana se "Naomi", joka on luvannut maksaa, olisikohan paremminkin siellä discossa joku jotakin luvannut << ettei vaan olisi toiveajattelua<<


    • Anonyymi

      Vielä ei, mutta pian on, laitoin hänelle äsken ajanvarauksen.
      Nyt riittää tämä jojoilu ja kilokamppailu. Mun ystävä oli hänen ohjelmalla pudottanut 22 kg, minkä oli laittanut itselleen vaatimukseksi, sen jälkeen on vielä tippunut pari kiloo. En meinannut tuntea kun eilen tavattiin ekaa kertaa sitten viime kesän. Oli kyllä kertonut mulle että on laihiksella, mutta nyt vasta sain kuulla, että se on ollut toi Naomin ohjelma.

      • Anonyymi

        Tämän organisoitu mainoskampanja Naomin maksullisista palveluista. Kaikilla dieeteillä laihtuu, jos niitä noudattaa ja niissä on kalorivaje. Suomalaiset naiset ovat aika lapsellisia jos uskovat johonkin magiikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän organisoitu mainoskampanja Naomin maksullisista palveluista. Kaikilla dieeteillä laihtuu, jos niitä noudattaa ja niissä on kalorivaje. Suomalaiset naiset ovat aika lapsellisia jos uskovat johonkin magiikkaan.

        Keskenää lapsellinen ja joku vaje ja kateellinenkin vielä vai onkohan kyseessä vaan pulska? Mitä se kenellekään kuuluu mihin Suomalaiset naiset uskoo.
        Minä uskon siihen mikä toimii ja mitä tulee maksulliseen, niin onko jossain joku dieetti joka olisi ilmainen? Kaalikeitto? Sekin maksaa.
        Eikös yrittäjien palvelut ihan yleisesti ole maksullisia. Pidän Naomin palveluita laatuunsa nähden erittäin edullisina. Eiköhän joku ole saanut aikaa vai mitä kiukuttelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskenää lapsellinen ja joku vaje ja kateellinenkin vielä vai onkohan kyseessä vaan pulska? Mitä se kenellekään kuuluu mihin Suomalaiset naiset uskoo.
        Minä uskon siihen mikä toimii ja mitä tulee maksulliseen, niin onko jossain joku dieetti joka olisi ilmainen? Kaalikeitto? Sekin maksaa.
        Eikös yrittäjien palvelut ihan yleisesti ole maksullisia. Pidän Naomin palveluita laatuunsa nähden erittäin edullisina. Eiköhän joku ole saanut aikaa vai mitä kiukuttelee?

        ”Keskenää lapsellinen ja joku vaje ja kateellinenkin vielä vai onkohan kyseessä vaan pulska? ”

        Tämä Suomi24 ei kuitenkaan ole mikään verkostomarkkinointipaikka, vaan keskustelupalsta.

        ”Pidän Naomin palveluita laatuunsa nähden erittäin edullisina.”

        Voitko sitten kertoa paljonko se maksaa ja mitkä ovat dieetin pääpiirteet? Mielenkiintoa on tällä palstalla yritetty herättää, mutta mitään ei ole kerrottu itse dieetistä ym. Kerro jotain dieetistä! Hintakin on tärkeä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin niin kuin viime päivinä olet useasti mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Keskenää lapsellinen ja joku vaje ja kateellinenkin vielä vai onkohan kyseessä vaan pulska? ”

        Tämä Suomi24 ei kuitenkaan ole mikään verkostomarkkinointipaikka, vaan keskustelupalsta.

        ”Pidän Naomin palveluita laatuunsa nähden erittäin edullisina.”

        Voitko sitten kertoa paljonko se maksaa ja mitkä ovat dieetin pääpiirteet? Mielenkiintoa on tällä palstalla yritetty herättää, mutta mitään ei ole kerrottu itse dieetistä ym. Kerro jotain dieetistä! Hintakin on tärkeä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin niin kuin viime päivinä olet useasti mennyt.

        Näyttää toimineen, kovinpa tuntuu kiinnostavan._ _ Täällä aika monet kirjoittelee, luin tätä ketjua niin ei näkynyt mitään henkilökohtaisuuksiin menevää_ _ _? Vai onkohan niin kuin joku sanonta saoo että se kalikka kalahtaa johon älikkä älähtää vai miten se meni_ _ _?


      • Anonyymi

        Voi vain kauhistella, että Suomessa kaikilla näisilla on äänioikeus, vaikka suurin osa heistä on jäänyt lapsen asteelle.


    • Anonyymi

      Ihanaa jädeä! Enpä olisi itse osannut tuota kauppakoriin valita mutta jäin kyllä kerrasta koukkuun, ei tule olemaan vaikea dieetti ainakaan minun kohdalla noudattaa.

      Muutoinkin tosi selkeä ja järkeenkäypä, Naomista sain hyvin ammattitaitoisen ja empaattisen vaikutelman.
      Sanoi niin ihanasti että kulkee koko matkan kanssani. Että jos tuntuu että tarvitsen apua tai tsemppiä hänen puoleen voin aina kääntyä.

      • Anonyymi

        Empatiaa te nimenomaan kaipaattekin, siinä jutun juju.

        Paljonko tuo ihan jäde maksoi, mikä on kilohinta ja mitkä ovat sen aineosat?

        ”Muutoinkin tosi selkeä ja järkeenkäypä”

        🤣🤣🤣

        ”Sanoi niin ihanasti että kulkee koko matkan kanssani. Että jos tuntuu että tarvitsen apua tai tsemppiä hänen puoleen voin aina kääntyä.”

        Paljonko maksaa empatia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empatiaa te nimenomaan kaipaattekin, siinä jutun juju.

        Paljonko tuo ihan jäde maksoi, mikä on kilohinta ja mitkä ovat sen aineosat?

        ”Muutoinkin tosi selkeä ja järkeenkäypä”

        🤣🤣🤣

        ”Sanoi niin ihanasti että kulkee koko matkan kanssani. Että jos tuntuu että tarvitsen apua tai tsemppiä hänen puoleen voin aina kääntyä.”

        Paljonko maksaa empatia?

        Joku selvästi tarvitsisi apua.
        Eikä vieläkään utelu ja urkkiminen tuota tulosta. Pidä läskit.


    • Anonyymi

      "Voitko sitten kertoa paljonko se maksaa ja mitkä ovat dieetin pääpiirteet? Mielenkiintoa on tällä palstalla yritetty herättää, mutta mitään ei ole kerrottu itse dieetistä ym. Kerro jotain dieetistä! Hintakin on tärkeä."

      Kyse on suklaajäätelödieetistä ja sitä saa kaupasta. Syödään suklaajäätelöä annetun ohjeen mukaan. Ohje maksaa ja neuvominen mutta jäätelö ostetään kaupasta. Joskus sitä on tarjouksessa.

      Menetelmän hinta on salainen kaikille.

      Vastaavan dieetin voi tehdä kaalikeitolla, mutta kysymys siitä, että suklaajäde on parempaa, varsinkin kesällä.

      • Anonyymi

        Siinähän syöt kaalikeittoas ja teet ite dieettis.. hihihihahaha.. Ei se hinta mulle ainakaan ole salainen kun olen jo 12 kiloa tiputtanut. mutta ei se täällä keskustelupalstoilla suinkaan se dieetti ole saatavilla, mitä täällä siitä tietoja tivaa ja keskenää arvailee vähänkö yksinkertasta jollain, syöty liikaa kaalikeittoo? hihihahaha. Siitttä syömään mussuttaan suklaajäätelöä kaupasta ja ostaan oikein paljon kun on tarjouksessa hihihahahaha.


    • Anonyymi

      Ihan mieletön määrä informaatiota! Olen koittanut kissojen ja koirien kanssa saada neuvoja laihtumiseeni, ja yhden konsultaation aikana sain Naomilta enemmän tietoa kuin muualta mistään.

      Nyt alkaa meikäläisellä oikea elämäntaparemontti, aion saada painon samaksi kuin se oli opiskeluaikoina.

      • Anonyymi

        Miten sen juhannuksen sääennusteen kanssa, kysyitkö Naimalta sitä?


      • Anonyymi

        Minulla meinasi vaihdevuodet pistää koko kehon uusiksi, sain häneltä apuja moniinkin sen myötä tulleeseen ongelmaan, ja neuvot siihen, miten pääsen eroon turvotuksesta. Vatsa alkoi pömpöttää jo ennen varsinaista vaihdevuosi -ikää, ja silloin tilanne todella paheni.

        Nyt on tilanne normalisoitunut, aineenvaihdunta toimii ja vatsa pienentynyt ja muutoinkin olen hoikistunut. Tuntuu että myös ihoni ja hiukseni ovat paremmassa kunnossa kuin aikoihin. Käytän suosittelemiaan tuotteita. Ennen olin käyttänyt lähinnä ulkoisesti hoitavia, mutta nyt myös sisäisesti käytettäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla meinasi vaihdevuodet pistää koko kehon uusiksi, sain häneltä apuja moniinkin sen myötä tulleeseen ongelmaan, ja neuvot siihen, miten pääsen eroon turvotuksesta. Vatsa alkoi pömpöttää jo ennen varsinaista vaihdevuosi -ikää, ja silloin tilanne todella paheni.

        Nyt on tilanne normalisoitunut, aineenvaihdunta toimii ja vatsa pienentynyt ja muutoinkin olen hoikistunut. Tuntuu että myös ihoni ja hiukseni ovat paremmassa kunnossa kuin aikoihin. Käytän suosittelemiaan tuotteita. Ennen olin käyttänyt lähinnä ulkoisesti hoitavia, mutta nyt myös sisäisesti käytettäviä.

        Oletteko sopineet jossain, että kiitolliset asiakkaat ottavat sosiaalisessa mediassa Naomi-pyhimyksen esiin myönteisessä valossa, niin saatte maksuista alennusta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe