Vietätkö kesän sinkut palstalla

Anonyymi-ap

Vai aiotko käydä oikeesti treffeilläkin?

6

161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo. EI!

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17887923I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Molempia tietenkin koska eihän ne ole mikään este toisilleen millään tapaa.😄.

    • Anonyymi

      En toki vaan menen ulkomaille muun muassa Aqua bändin keikalle ja sitten lomalle portugaliin.

    • Anonyymi

      En ole elämässäni käynyt kertaakaan trefeillä, enkä ajatellut aloittaa nytkään. Parisuhteeseen olen kuitenkin päätynyt kolmekin kertaa ja pisimmällään parisuhde on kestänyt yli kymmenen vuotta. Että juu, ei kiinnosta treffit. Sitäpaitsi kesän aikataulut ovat jo muutenkin aika täynnä.🙂

    • Mulla ei tänä kesänä ole enää tarkotuskaan löytää puolisoa. että sen suhteen koen olevani tosi vapaa, mutta toisaalta viime vuodet oon ollu kaikki päivät ulkona, että sen suhteen aika paljon oon nyt mököttäny sisällä. Mutta toisaalta tuolla on ollut niin kylmäkin etten ois ees tarennut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe