Koko yö juhlittiin ja saunottiin ja seksiäkin oli.
Tulin juuri treffeiltä naisen luota
25
368
Vastaukset
Järkyttävä yö.
- Anonyymi
Hieno juttu👍onnea teille😊lähenki tästä ite nyt töihin. En tule sua enää tänne katsomaan. Unohdan lopullisesti✔️
- Anonyymi
Se on kiva kuulla että oikein seksiä.
- Anonyymi
Se on seksihelle ollut muutaman päivän joten naiset on antavaisella tuulella.
- Anonyymi
Et aamupanolle jäänyt?
xLiner - Anonyymi
Ja ensimmäisenä tänne oli tultava kertoo? Taisi olla eka kertasi?
- Anonyymi
Ehkä se oli niin onnessaan siitä.
- Anonyymi
Taisi olla vaan sellainen seksiuni!
No sepä oli mukava juttu. Toivottavasti mahdollisimman monet muutkin ovat hauskaa pitäneet ja toisiaan hellineet ja toisistaan yhdessä nauttineet. Mitä enemmän on iloa, nautintoa, hellyyttä, toisesta välittämistä ja rakkautta maailmassa sen parempi kaikille.😊.
- Anonyymi
Pistä kuvia muuten ei uskota.
- Anonyymi
Ja heti tulit tänne kehuskelemaan tuolla oletko muuten saamaton paskahousu naiselta pillua saat ni sillä pitää heti kehuskella julkisesti osaatko edes kavereidesi kanssa puhua muusta
- Anonyymi
minä hmm... miksi ukrainalaisetkin jotkut naiset tulevat juttelemaan minulle.... viittomakielellä pitää jotain opastaa heitä.
juhannukseksi ajattelin että pistoolitarkkuusammuntaa, kuin jotain olympia-pistooli juttua ei saa käsi vapista. - Anonyymi
huutokaupan metsästäjät eli HUUTAJAT.... mahtaakin olla paljon huonekaluja noilla varastoissaqaqn, tuolejakin jo tonneittaqin....
- Anonyymi
Kysyitkö, millainen sähkösopimus naisella on, tulee varmaan kallis lasku mm. saunomisesta ja hifistelyistä (10kwh~ 2euroa), toivottavasti ei ole aamupalasta pois naisella?
- Anonyymi
Kauhanvarsi ehtaa mäntysalolaista tavaraa.
- Anonyymi
Näillä helteillä ei jaksa panna. Sanoin tyttöystävälle että sitten vasta kun alle +20 on niiin jaksaa naida.
- Anonyymi
oliko jäätelönvärinen tyttö kuin spirello-t-paita? mikä on naisen ja tytön ero?
- Anonyymi
Olikö naisella pörssisähkö? Se kiinnostaa eniten tässä jutussa.
- Anonyymi
Hauska tuo suomalaisten saunaintoilu treffeillä. Itse jos olen miestä varten pynttäytynyt treffeille, hiukset laittanut kauniisti ja ehostusta, niin viimeinen paikka mihin haluan mennä, on sauna. Katoaisi viimeisetkin seksihalut.
Juhliminen ja saunominen kuulostaa ihan kivalta, mutta seksi ei. Ei ainakaan ennen kun osapuolet on vähintään puoli vuotta tuntenut. Toivottavasti ei satuta samalle bussipysäkille, kun sä sieläkin varmaan halaat kaikki siinä odotellessa. Mulle on tärkee se henkilökohtanen tila.
- Anonyymi
Ei varmaan ollut ekat treffit.
No itsellä on sutinaa miehen kanssa mutta mies ei ole vielä seksiä halunnut. Oon vähän ihmetellyt että mikä miestä vaivaa.. Tuliko siellä isäntä kotiin, vai miksi et jäänyt yöksi? Toiseksi parasta on se, että heräisi aamulla ja vieressä lämpimänä, jopa kuumana, on oma kulta.
- Anonyymi
Aloittaja-ätmi ei ole naista nähnytkään.
Voitaneen kutsua onnistuneiksi treffeiksi? 😁
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103571Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518