Kaverin kanssa keskusteltiin

Anonyymi-ap

Että sen kumppanin pitää löytyä luonnostaan. Odottamalla sitä ei löydy. Se tulee kun on tullakseen.

26

363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossain arkisissa toimissa?

      • Anonyymi

        Esimerkiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi.

        Nojuu, kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Ei odottamalla, muttei etsien etsimälläkään.


    • Anonyymi

      samaa mieltä, ja sillon siihen on ihmiset yleensä myös valmiita, kun eivät etsi, tai vaadi, tai odota. Tapahtuu luonnostaan, ja oikeaan aikaan. -sivusta.

    • Anonyymi

      Se on vain harvoilla ja harvoin kun kohtaaminen, joka johtaa uuteen suhteeseen, sattumalta tulee. Jos sellainen tuleekin, suhde on yleensä väärä, joku naimisissa oleva henkilö tai muuten täysin sopimaton.
      Sattumakohtaamisessa kiinnittää huomiota toisarvoisiin ja ulkopuolisiin asioihin. Niillä ei pitkälle suhteessa pötkitä.

      • Anonyymi

        Mä oon vähän eri mieltä nyt. Uskon että kun kohtaa sattumalta, ei oo kumpikaan voinut kehittää sen tarkempaa "peitetarinaa", joka sopisi johonkin tiettyyn tilanteeseen. Vaikeampi esittää sinkkua jos on sormus sormessa jne. Somessa sitä voi kertoilla vaikka mitä ja saada toisen kiinnostumaan henkilöstä, jota ei ole edes olemassa.
        N31


    • Anonyymi

      Ihan fiksu aloitus.Itse elän 1 päivän kerralla, Eilinen mennyt, huominen ei tullut viellä.En todella naisena etsi mitään. En haaveile kumppania. Tai itke meneen perään.

      • Anonyymi

        Sinulla ihan eri meininki kuin aloituksessa, jossa ymmärrän että hän haluaa kuitenkin sen kumppanin ilmaantuvan yllättäen kuin prinssin sammakkolammesta.
        Sinä taas et halua parisuhdetta, heitä tiedän monta. Todella haluavat elää yksin kuten sinä.


    • Anonyymi

      Noin se on mulla aina mennyt. Mitään en ole etsinyt ja yhtäkkiä jossain jonkun kanssa vaan kolahtaa. Kaikki varteenotettavat jutut ovat olleet tuttujen tuttuja.

      Mä en usko siihen, että löytäisin koskaan itse mitään etsimällä. Jotenkin epätoivoista ja päälle liimattua yritystä. Ainakin siltä se näyttää, kun seurailee näitä joilla on haku päällä vaikkapa netissä tai baarissa.

      xLiner

      • Sama, etsien etsityissä oon kiinnittänyt huomioni ihan vääriin asioihin, kriteerilistalta kuvitelleeni löytyvän jotain. Mutta sattumalta kohdatuissa se kemia on, että vuorovaikutus sujuu on lähtenyt rullaamaan sitä ihmisen luontaista sosiaalista kanssakäymistä luontevasti eteenpäin.

        Eikä homma tunnu niin väkinäiselle, mitä etsien etsimällä. Itsekin on ihan erilailla avoin ja luonteva kohtaamisissa joihin ei ole valmistunut ehtojen mukaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sama, etsien etsityissä oon kiinnittänyt huomioni ihan vääriin asioihin, kriteerilistalta kuvitelleeni löytyvän jotain. Mutta sattumalta kohdatuissa se kemia on, että vuorovaikutus sujuu on lähtenyt rullaamaan sitä ihmisen luontaista sosiaalista kanssakäymistä luontevasti eteenpäin.

        Eikä homma tunnu niin väkinäiselle, mitä etsien etsimällä. Itsekin on ihan erilailla avoin ja luonteva kohtaamisissa joihin ei ole valmistunut ehtojen mukaan.

        Kyllä, se sujuu luontevasti itsestään. Ei mitään paineita.

        Mulla on jostain tullut ihme käsitys, että näillä treffailijoilla on paitsi kriteerilista, myös kirjoittamattomia sääntöjä miten toimitaan missäkin, netissä, treffeillä... vähän kuin käsikirjoitus. Treffit on ohjelmanumeroita. Työhaastatteluja. Öh...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, se sujuu luontevasti itsestään. Ei mitään paineita.

        Mulla on jostain tullut ihme käsitys, että näillä treffailijoilla on paitsi kriteerilista, myös kirjoittamattomia sääntöjä miten toimitaan missäkin, netissä, treffeillä... vähän kuin käsikirjoitus. Treffit on ohjelmanumeroita. Työhaastatteluja. Öh...

        xLiner

        No siihin se helposti menee, että valmistaudutaan kuin työhaastatteluun täsmäkysymyksin ja hylsyt, jos heti ei avaudu kuin maitokaapin ovet ja kirjahyllyt.

        Moni kuitenkin jännittää eikä ole luonteva ekoilla treffeillä, eikä ehkä oikein osaa puhuakkaan kuten normaalisti kun tilanne tulee luontevasti eteen.


      • Huitale kirjoitti:

        No siihin se helposti menee, että valmistaudutaan kuin työhaastatteluun täsmäkysymyksin ja hylsyt, jos heti ei avaudu kuin maitokaapin ovet ja kirjahyllyt.

        Moni kuitenkin jännittää eikä ole luonteva ekoilla treffeillä, eikä ehkä oikein osaa puhuakkaan kuten normaalisti kun tilanne tulee luontevasti eteen.

        Vaatii ainakin armollisuutta mennä ja kohdata ihmisiä sopien treffit jonkun palvelun kautta. Ymmärrystä miten epäluonteva se tilanne on.. Mukavillekin ihmisille. Eikä toinen aina oo ittensä siinä oudossa piinapenkissä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaatii ainakin armollisuutta mennä ja kohdata ihmisiä sopien treffit jonkun palvelun kautta. Ymmärrystä miten epäluonteva se tilanne on.. Mukavillekin ihmisille. Eikä toinen aina oo ittensä siinä oudossa piinapenkissä.

        Menee ihan liian pitkän ja vaikean kaavan kautta 😄 Ei sopisi mulle.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menee ihan liian pitkän ja vaikean kaavan kautta 😄 Ei sopisi mulle.

        xLiner

        Joo, ei oikein mullekkaan. Mielummin kohtaa jossain sattumalta ja huomaa, että vuorovaikutus toimii ja seurassa viihtyy. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle, etenee tai ei, niin oleellista on se edellä mainittu vuorovaikutus ja viihtyminen. Jälleenäkemisen mielekkyys.


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, ei oikein mullekkaan. Mielummin kohtaa jossain sattumalta ja huomaa, että vuorovaikutus toimii ja seurassa viihtyy. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle, etenee tai ei, niin oleellista on se edellä mainittu vuorovaikutus ja viihtyminen. Jälleenäkemisen mielekkyys.

        Jälleennäkemisen, tippuu kirjaimet taas hipaisten. 😄

        Jaa-a, täytyy lähtee hoidattaa eilen palasiksi murtunut hammas. Jäi ikenen sisään suurin osa hampaasta. Juurihoidettu hammas oli heikko. Saa nähdä saako enää kyhättyä mitään siihen vai otetaanko pois suosiolla. Alkaa hampaat harvenemaan. 😅

        Vissiin nekään ei oo ikuiset noi hampaat. Mulla ne kärsii vatsahapoistakin, syöpyy nopeemmin heikoiksi. Mutta louskut sitten joku päivä mummo muttusuuhun. 😁


    • Anonyymi

      Se on just näin, odottavan aika on pitkä ja siten tuhoon tuomittu. Älä odota vaan elä omaa elämää, kyllä se oikea siihen rinnalle tupsahtaa, kun sen aika on. Ja jollei tupsahda heti niin siitä on turha panikoitua. Ilmankin pärjää jos asenne on oikeanlainen. Luonteella on merkitystä parin valinnassa, kaikkiin ei ole luottaminen.

    • Anonyymi

      Naisilla se varmaan meneekin näin. Minä en saa mitään ilman kovaa yritystä.

      • Anonyymi

        Naiset pariutuvat vain keskenään?

        xLiner


    • Anonyymi

      Mä oon niin 100% samaa mieltä. Uskon että kun tapaa luonnollisessa ympäristössä jonkun, on väkisinkin jotain yhteistä. Tuntevat yhteisen kaverin, sama harrastus, samaan aikaan lomalla ulkomailla samassa paikassa jne. Vaikka se olis että käy yhden ainoan kerran kaupassa x, ja tapaa siellä kiinnostavan tyypin, on hauska ajatus. Joskus voi riittää että kaksi tyyppiä kohtaa vain pienen hetken jossain ja syntyy mielentön kemia. Mut kun se tapahtuu oikeassa ympäristössä luonnollisesti, niin se on mielettömintä ikinä :)
      N31

      • Mikä on se kemia vai kemiallinen reaktio. Mä muuten tykkäsin koulussa kemiasta. Ja kaikesta muustakin misää pääsi vähän itekin tekeen jotain. Paitsi liikunnasta kun siinä on niitä tyhmiä sääntöjä. Nykyään se mun koulu on purettu ja siihen on tehty uus. Niin se uus liikunnanopettaja on järjestäny kaks ryhmää. Toinen on tosikoille ja toinen höntsä ryhmä. Taitais tsoukki menettää hermonsa jos tälläsestä höntsä ryhmästä kuulis. Teillä on muuten tylsiä aiheita tänään. Tää huone mitä remontoin on entinen psykologin työhuone ja tänne on jääny lapsipsykologian kirja. Luenkin sitä ruokatunnin loppuosan, enkä kirjota tänne.


    • Anonyymi

      Kumppani löytyy baarista. Pitää hakeutua paikkaan missä voi helpoiten tutustua eli baarit. Suomalaiset on niin ujoo sakkia etteivät mene kadulla juttelee ja pyytää treffeille. Viinan juomisen voimalla baarissa ne tutustumiset alkaa ja silloin kumppanin löytää helpoiten.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Sitä mieltä minäkin olen.

      T.

      M

    • Anonyymi

      Luonnostaan löytyminen ainakin luontevin tapa löytää joku, kannattaa vain olla hereillä eikä kulkea laput silmillä kuin eräs hyvä tuttuni on kulkeillut 😎

      • Anonyymi

        Jommankumman on pakko aloittaa juttelu. Ei se lappujen pois ottaminen vielä auta jos sattuu olemaan ihminen jolle toinen sukupuoli ei puhu mitään oma-aloitteisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jommankumman on pakko aloittaa juttelu. Ei se lappujen pois ottaminen vielä auta jos sattuu olemaan ihminen jolle toinen sukupuoli ei puhu mitään oma-aloitteisesti.

        Toki, kyllä tuo tuttu on tästä varmaankin tietoinen, informoin häntä luultavasti lähiaikoina 😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2187
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      191
      1508
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1062
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      988
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      929
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe