Millainen on naisettoman palsta miehen juhannus?

Anonyymi-ap

Onko se yhtä juhlaa vai kurjaa yksinoloa?

57

594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lasten kanssa mökille, saunomista, grillaamista, uimista, teinien kanssa illalla lautapelejä kun pienemmät on saatu nukahtamaan. Äitimummu pyörii hääräämässä. Illalla sitten saunan terassille läppärin kanssa ja suosikki nettimallille pieni kannustin satunnaisesta seuranpidosta ja juttuhetkistä ihan kiitollisena siitä ettei kosketus naiseuteen ole aivan täysin poissa elämästäni, olkoonkin digitaalisen substituutin muodossa tällä hetkellä.

      Aikuisen miehen yksinkertaista elämää; se tehdään mitä voidaan ja siihen ollaan tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Yritin iskeä 17-vuotiasta persikkapersettä mutta pieleen se tietenkin meni ja nyt saan ahdistelusyytteet.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Lienee kai omaa syytäsi kun kysymättä häneltä itseltään menit hänen henkilökohtaiseen tilaansa eli mitä ilmeisemmin läppäsit häntä perseelle ilman hänen lupaansa voisi olettaa ainakin tai kenties ehdottelit hänelle hävyttömyyksiä mu jollai tapaa hän on kokenut tapasi lähestyä/lähennellä häntä ahdistavaksi kenties


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee kai omaa syytäsi kun kysymättä häneltä itseltään menit hänen henkilökohtaiseen tilaansa eli mitä ilmeisemmin läppäsit häntä perseelle ilman hänen lupaansa voisi olettaa ainakin tai kenties ehdottelit hänelle hävyttömyyksiä mu jollai tapaa hän on kokenut tapasi lähestyä/lähennellä häntä ahdistavaksi kenties

        En tehnyt kumpaakaan, en edes nähnyt häntä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Aion mennä juoksentelemaan nakuna niitylle etsiskellen niitä juhannustaikoja suorittavia neitsytnaisia.

    • Anonyymi

      Mahtanee olla noista kumpaa tahansa mistä sitä tietää ennen juhannusta

    • Anonyymi

      Syön mitä kaapeista löytyy nautin vapaudestani ja tästä ihanasta sairaus kierteestäni

      Terveisin mies 49vuotias

    • Anonyymi

      Toivotan palstalla hyvää huomenta kaikille ja aurinkoista palstajuhannusta.

      T. Pullea Kaveripoika

      • Anonyymi

        Palstailetko juhannuksen yhdessä Mikkojuhanin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstailetko juhannuksen yhdessä Mikkojuhanin kanssa?

        Näin olen suunnitellut. Ellei joku kaipaa minua jossain muualla kamupojaksi.

        T. Pullea Kaveripoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen suunnitellut. Ellei joku kaipaa minua jossain muualla kamupojaksi.

        T. Pullea Kaveripoika

        Näyttää siltä, että minua kaivataan kamupojaksi toisaalle. Joten nähdään taas ensi viikolla huomenien merkeissä.

        T. Pullea Kaveripoika


    • Anonyymi

      Onko se yksin olon oltava aina kurjaa? Jos aloittajaa on uskominen niin ei ole vaihtoehtoja? Onko se kurjaa kurjaa vai hurjan kurjaa tai jotain siltä väliltä? Normaalia hiljaisempaa se monesti on juhannuksen aikaan pk-seudulla, kun lande kutsuu niin monia.

      Yksinolo. Tuskin ainakaan se on mielenrauhaa ja rauhoittumisen aikaa, kivaa yksinoloa ja mieleisen asioiden parissa kivaa ajan kulua ja siitä nauttimista. Tärkeintä on luottaa itseensä, jollei usko riitä muuhun. Yksinolo on toisille suurta kärsimystä ja toisille vähemmän.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä kirjoitus ja täällä yksi ainakin joka välttää ihmisiä ja myös humalaisia juhannuksena. Nauttii omineen rauhallisesta kaupungista ja ulkoilusta. Arkena saa olla enemmän kuin tarpeeksi ihmisten kanssa.


    • Anonyymi

      Tarkastaa on tehtävä jos ei enää muista miten se olikaan.

    • Anonyymi

      Skriivailen itselleni juhannustoivotuksia daameilta ja saan raivareita koska keskustelujen toinen osapuoli eli minä itse alkaa ärsyttämään

      • Anonyymi

        Nii joo ”sinä” oot tämä piinattu sielu, kun omakehu alkaa hajottaa realisoitumattomuuden ja katteettomuuden takia


    • Anonyymi

      Seurasaareen ottaa ölppöä

    • Anonyymi

      Tuntematon sotilas voi saada tuntemattoman tuen 😂🤣😅 tai toisinpäin.....

    • Anonyymi

      Kai se juo olutta kotona tai menee esim juhannustansseihin katsomaan onko sinkkunaisia siellä mut jos ei rahaa niin sit on ankeempi juhannus kotona

    • Anonyymi

      Nythän tiedät sen naisellisen puolen, etkö vain tiedäkin?

    • Anonyymi

      Ei yksinolo ole kurjaa. Varsinkin, jos on ollut joskus parisuhteessa. On ihmisiä, jotka eivät pärjää yksin. Elävät laumassa niin kuin lampaat. He ovat heikkoja ja säälittäviä. Yksinolija on vahva kun uskaltaa niin elää. Kestää eikä tarvi paskan jauhajia lähellensä. m>n

    • Paha sanoa. Itelllä se on yhtä mökkipuuhien juhlaa täysin omassa rauhassa, mitä nyt naapurusto taatusti tulee moikalle jos ovat jääneet jussiksi kotiinsa. Varsin letkeää raatamista siis tiedossa 😂

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla naiseton jos on juonut viinaa baareissa niin on naisiin saanut tutustua. Vielä ehtii ennen juhannusta baariin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Eivät naiset baareissa ole vaan kokoilla meidän oikeiden viinamiesten kanssa.


    • Anonyymi

      Löydän kyllä nais seuraa festareilta jotka on samassa kaupungissa missä asun.

    • Mitäpä tuosta...

    • Yksin tietenkin. On ollut taas hirveetä hulinaa. Mä oon ollu töissä hammaslääkärissä. Nyt tarvii ihan tosissaan vähän lepuuttaa itseensä. Siinä on mukavat kolme päivää, eikä tarvi juosta mihinkään. Ennen oli kaikenlaista juhannus menoo, mutta alkoi ärsyttää se keksimällä keksiminen että pitää olla ohjelmaa ja just siks kun on juhannus ja aina sitä samaa.

    • mustasusi

      Se on samanlaista, kuin vuoden kaikkina muinakin päivinä. Ei juhlaa eikä mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      Kauheat odotukset ihmisillä on aina jostain Juhannuksesta. Onko se jotenkin erilainen päivä kuin kaikki muut tai eroaako se normaalista viikonlopusta? Joidenkin mielestä Juhannuksena on pakko lähteä mökille tai festareille, olla humalassa, pakko saada seksiä tai ei voi olla ainakaan yksin. Ahdistavaa sanon minä. Yksinäinen on yksinäinen vuodenajasta riippumatta.

      KilttiMies89

    • Viihdyn huolestuttavan hyvin silloin kun muuta ihmiskuntaa ei ole lähimaillakaan, enkä aio viettää juhannusta millään tavalla.

      • Kai nyt edes hieman yrutät. Noh meillä ei ole rahaa niin kitkutellaan perjantaihin mietin jo soitako isälleni veis ruokakauppaan minua kun se on aina huolissa rahatilanteesta. Sen verta huonosti nyt on raha tilanne.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kai nyt edes hieman yrutät. Noh meillä ei ole rahaa niin kitkutellaan perjantaihin mietin jo soitako isälleni veis ruokakauppaan minua kun se on aina huolissa rahatilanteesta. Sen verta huonosti nyt on raha tilanne.

        Käykö miehesi töissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käykö miehesi töissä?

        Eihän se töissä käy. Koulutus on kesken.


    • Anonyymi

      Jos punaista vadelmalimonaadia joisi, lättyjä paistaisi ja söisi lättyhillon ja lidlin vaniljavanukkaan kanssa ja jos makkaran grillaisi.
      Muuten juhannus menee pelikonsolin ja tietokonepelin kanssa.
      Ei viitsi lätteä masentautumaan tuonne ja nähdä kiherteleviä naisia jännämiehen kainalossa....

    • Sinkkuna lähtisin Naantaliin. Siellä terassien ympärillä pyörii levotonta väkeä, joihin tutustuu todella helposti.

      Kauniilla ilmalla väkeä on kuin etelän lomakohteessa.

    • Anonyymi

      Viinaton ja naiseton juhannus on varmaan tylsä. Ei ole missään sinkkumiehille ohjelmaa jossa naisiakin on ja niille voi jutella.

    • Anonyymi

      Pelaan videopelejä, välillä käyn ulostamassa.

      t. Assburgian Kuningaskunnan Kuningas

    • Anonyymi

      Tietenkin runkkaamista. Se on parempaa, kuin huono nainti.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Yhtä juhlaa yksin. Juhannussauna, savuahventa ja kyytipojaksi muutama kylmä olut, kyllä kelpaa.
      Naisasioista ei tällä kertaa murehdita, sen aika on myöhemmin.

    • Anonyymi

      Huomenta! Ei yhtä juhlaa, mutta ei kurjuuttakaan 👍 Juhannus on valkan otollinen aika valokuvaamiseen, kun kaikkialla on hiljaista. Siispä ajoissa ylös ja kameran kanssa liikenteeseen 😉

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        Äänestän tätä.


    • Anonyymi

      Kiltisti, asiallisesti ja tahdikkaan kunnollisesti olen kotona. Katkeroituen katson kuinka komeat jykeväleukaiset chadit kulkevat ulkona nainen kainalossaan ja kiroan nykyistä yhteiskuntaa jossa naiselle ei kelpaa kunnollinen ja kiltti mies.

      Eli kiitoksia vaan naiset, taas onnistuitte yhden juhannuksen ja elämän pilaamaan.

      • Anonyymi

        Ei kai kenenkään naisen pidä pakosti olla kanssasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kenenkään naisen pidä pakosti olla kanssasi?

        No kyllä pitäisi.


    • Eihän yksinolemisen tarvitse aina kurjaa olla. Itsekin olen joskus juhlapyhiä viettänyt yksin, jos lapsi on ollut isällään ja ystävät omilla mökeillään/sukulaisillaan perheineen pyhiä viettämässä. Oma sukuni asuu kaukana, kuten myös osa lähimmistä ystävistäni, joten aina emme pääse yhdessä pyhiä viettämään.

      Yhtenä juhannuksena esim pakkasin autoon eväät, hyvää lukemista ja uimakamppeet ja ajoin Yyteriin juhannusta viettämään. Ensin ajattelin onkohan se vähän tylsää, kun en juurikaan matkaile yksin, mutta siellähän oli todella kiva ja letkeä tunnelma. Nautin lämmöstä ja aaltojen rauhoittavasta äänestä, uin, söin eväitä, luin kirjaa ja minulla oli loppujen lopuksi todella kiva juhannus. Ihmiset olivat niin ihanan rennolla fiiliksellä, poppi soi jossain kauempana, lapset rakentelivat hiekkalinnoja, nuoret pelasivat rantalentistä jne. Kyllä sinne sekaan yksi yksinäinen kurppa mahtui 😂

      • Anonyymi

        Yksinolo on yleensä oikein kivaa, ihan vain sen mukaan miten osaa järjestää 🌻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinolo on yleensä oikein kivaa, ihan vain sen mukaan miten osaa järjestää 🌻

        Yksinoleminen voi olla oikein mukavaakin, mutta sen myönnän, että jos kokisin olevani yksinäinen, niin suhtautuisin asiaan todennäköisesti eri tavalla. Osaan olla yksin, kun tiedän, että minulla on rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässäni. Minulla on lapseni, lapsuudenperheeni, ystäviä, työkavereita.. Jos kokee, ettei elämässä ole oikein ketään läheistä ihmistä, niin yksinolo voi silloin olla todella raastavaa eli en halua sanoa että yksinoleminen olisi aina pelkästään asennekysymys vaan joillekin yksinoleminen on myös yksinäisyyttä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Yksinoleminen voi olla oikein mukavaakin, mutta sen myönnän, että jos kokisin olevani yksinäinen, niin suhtautuisin asiaan todennäköisesti eri tavalla. Osaan olla yksin, kun tiedän, että minulla on rakkaita ja tärkeitä ihmisiä elämässäni. Minulla on lapseni, lapsuudenperheeni, ystäviä, työkavereita.. Jos kokee, ettei elämässä ole oikein ketään läheistä ihmistä, niin yksinolo voi silloin olla todella raastavaa eli en halua sanoa että yksinoleminen olisi aina pelkästään asennekysymys vaan joillekin yksinoleminen on myös yksinäisyyttä.

        Noinhan se menee, ei sinkkuna aina ole yksin, joskus tuntu jopa siltä että tarvitsee enemmän sitä omaa aikaa. Riippuu varmaan myös siitä miten olisi eronnut, millaisia vaikuttimia entinen elämä ja lapset saavat aikaa oman pään sisällä.

        Kyllähän sen uuden löytäminen on siitä omasta päästä ja haluista kiinni.

        Itse olen kiinni vielä entisessä, se on paras vaihtoehto kaikille.
        Tänään värjäsin ex-naisen hiukset (marisin miksei mennyt kampaajalle, mutta se ei auttanut). Siinä sitten odotti hiusalan ammattilaista nainen pelkissä pikkareissaan, no pistetään nyt ainakin pyyhe hartioille ja rasvat ihoon...olen aika epätarkka huitomaan sitä väriä hiuksiin:) Mutta joo, menihän se ihan hyvin.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, ei sinkkuna aina ole yksin, joskus tuntu jopa siltä että tarvitsee enemmän sitä omaa aikaa. Riippuu varmaan myös siitä miten olisi eronnut, millaisia vaikuttimia entinen elämä ja lapset saavat aikaa oman pään sisällä.

        Kyllähän sen uuden löytäminen on siitä omasta päästä ja haluista kiinni.

        Itse olen kiinni vielä entisessä, se on paras vaihtoehto kaikille.
        Tänään värjäsin ex-naisen hiukset (marisin miksei mennyt kampaajalle, mutta se ei auttanut). Siinä sitten odotti hiusalan ammattilaista nainen pelkissä pikkareissaan, no pistetään nyt ainakin pyyhe hartioille ja rasvat ihoon...olen aika epätarkka huitomaan sitä väriä hiuksiin:) Mutta joo, menihän se ihan hyvin.

        AV

        Yksin olemisen kokemukseen vaikuttaa niin moni asia. Ihmisen persoona, elämäntilanne, kokemukset, tavat ja tottumukset.. Eron jälkeen voi kokea suunnatonta yksinäisyyttä esim juhlapyhien aikaan. Yhtäkkiä sitä huomaakin olevansa ihan yksin, kun ennen juhlapyhät ovat olleet perhejuhla. Minulle ensimmäinen joulu yksin oli esimerkiksi aivan kamala, mutta nykyään suhtaudun tuohonkin eri tavalla. Osaan nauttia myös joulusta yksin, kun tiedän, että pääsen kuitenkin kohta rakkaiden pariin.

        Itse en ole kiinni entisissä, vaan olen täysin valmis ja avoin mahdollisuudelle löytää uusi suhde. Jokaisella tietenkin on oma tilanteensa ja mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Niin täytyy tehdä, mikä itsestä oikealta tuntuu. Vaikka sitten värjätä ex-naisen hiuksia 😊 Kannattaa muuten levittää väri värjäyssiveltimellä ja edetä osio kerrallaan, niin tulee hyvä 👌🏻


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Yksin olemisen kokemukseen vaikuttaa niin moni asia. Ihmisen persoona, elämäntilanne, kokemukset, tavat ja tottumukset.. Eron jälkeen voi kokea suunnatonta yksinäisyyttä esim juhlapyhien aikaan. Yhtäkkiä sitä huomaakin olevansa ihan yksin, kun ennen juhlapyhät ovat olleet perhejuhla. Minulle ensimmäinen joulu yksin oli esimerkiksi aivan kamala, mutta nykyään suhtaudun tuohonkin eri tavalla. Osaan nauttia myös joulusta yksin, kun tiedän, että pääsen kuitenkin kohta rakkaiden pariin.

        Itse en ole kiinni entisissä, vaan olen täysin valmis ja avoin mahdollisuudelle löytää uusi suhde. Jokaisella tietenkin on oma tilanteensa ja mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Niin täytyy tehdä, mikä itsestä oikealta tuntuu. Vaikka sitten värjätä ex-naisen hiuksia 😊 Kannattaa muuten levittää väri värjäyssiveltimellä ja edetä osio kerrallaan, niin tulee hyvä 👌🏻

        "Kannattaa muuten levittää väri värjäyssiveltimellä ja edetä osio kerrallaan, niin tulee hyvä".
        Mikä ihmeen sivellin? Siinä pakkauksessa oli niin pienet hanskatkin etteivät mahtuneet käteen. Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle.

        Käytin kampaa jolla tein jakauksia, levitin väriaineen tyveen kamman päälle ja vetelin latvustoon päin. Tuon jälkeen hiusten hierontaa, väriaine hiuksissa, kunnon pöyhintää jotta väri levittyisi tasaisesti. Odotetaan 30 minuuttia, pestään hiukset, laitetaan hoitoaine ja katsotaan kestääkö hiukset päässä vai tuliko kalju (tuossa vaiheessa on parempi poistua jo takavasemmalle).

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kannattaa muuten levittää väri värjäyssiveltimellä ja edetä osio kerrallaan, niin tulee hyvä".
        Mikä ihmeen sivellin? Siinä pakkauksessa oli niin pienet hanskatkin etteivät mahtuneet käteen. Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle.

        Käytin kampaa jolla tein jakauksia, levitin väriaineen tyveen kamman päälle ja vetelin latvustoon päin. Tuon jälkeen hiusten hierontaa, väriaine hiuksissa, kunnon pöyhintää jotta väri levittyisi tasaisesti. Odotetaan 30 minuuttia, pestään hiukset, laitetaan hoitoaine ja katsotaan kestääkö hiukset päässä vai tuliko kalju (tuossa vaiheessa on parempi poistua jo takavasemmalle).

        AV

        Vähän kuin maalisuti. Sillä saa levitettyä värin tasaisesti joka paikkaan, mutta sellainen pitää ostaa erikseen. Jakausten tekeminen oli fiksua eli kuulostaa siltä, että ihan hyvä tekniikka sinulla oli käytettävissä olevilla välineillä.

        Toivottavasti ei ollut kaljuja paikkoja värjäyksen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kannattaa muuten levittää väri värjäyssiveltimellä ja edetä osio kerrallaan, niin tulee hyvä".
        Mikä ihmeen sivellin? Siinä pakkauksessa oli niin pienet hanskatkin etteivät mahtuneet käteen. Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle.

        Käytin kampaa jolla tein jakauksia, levitin väriaineen tyveen kamman päälle ja vetelin latvustoon päin. Tuon jälkeen hiusten hierontaa, väriaine hiuksissa, kunnon pöyhintää jotta väri levittyisi tasaisesti. Odotetaan 30 minuuttia, pestään hiukset, laitetaan hoitoaine ja katsotaan kestääkö hiukset päässä vai tuliko kalju (tuossa vaiheessa on parempi poistua jo takavasemmalle).

        AV

        Kuulostit kyllä ihan ammattilaiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kannattaa muuten levittää väri värjäyssiveltimellä ja edetä osio kerrallaan, niin tulee hyvä".
        Mikä ihmeen sivellin? Siinä pakkauksessa oli niin pienet hanskatkin etteivät mahtuneet käteen. Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle.

        Käytin kampaa jolla tein jakauksia, levitin väriaineen tyveen kamman päälle ja vetelin latvustoon päin. Tuon jälkeen hiusten hierontaa, väriaine hiuksissa, kunnon pöyhintää jotta väri levittyisi tasaisesti. Odotetaan 30 minuuttia, pestään hiukset, laitetaan hoitoaine ja katsotaan kestääkö hiukset päässä vai tuliko kalju (tuossa vaiheessa on parempi poistua jo takavasemmalle).

        AV

        Säästikin vielä rahoissa kun sinä vielä sitä hellit. Aiha ihmettelen miksi ette asu yhdessä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Flesu hörskötyämään ni joha karkaa

    • Anonyymi

      Kumpi liikuttaisi sinua enemmän?

    • Anonyymi

      Nautintoa söin ja nukuin kun kukaan ei häirinnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2237
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      208
      1668
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1240
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1112
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1021
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      27
      974
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      48
      911
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      882
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      866
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      810
    Aihe