Taidat itse olla hölynpölyjuntti. Eiköhän Suomeen mahdu monenlaisia mielipiteitä
>simiti<
Se joka sanoi palstan olevan hölynpölypaikka.
10
204
Vastaukset
- Anonyymi
Trolliksi haukkujan jutut on hölynpölyä.
- Anonyymi
Kaikki suomi24 palstat on 95% jonninjoutavaa soopaa asiaa ei ole kuin korkeintaan 5%.
- Anonyymi
Mielipiteet ovat asia erikseen. Pelkkä trollaus on näidenkin palstojen vakiovieras.
- Anonyymi
Sitä se trolliksi haukkuja tekee trollaa ja samalla valehtelee, että minä olisin trolli.
- Anonyymi
Juhannuksena ei ole pakko marssia majoneesimahoin.
- Anonyymi
En tiedä kuka simiti on, mutta hän riehuu näemmä välillä palstalla aamuyöllä. Joku mt-tapaus varmaan, mahtuu hyvin palstalaisten sekaan.
Lähinnä se asia vituttaa tällä palstalla, että jos yrittää kirjoittaa jotain älykkäämpää tekstiä, kuten vaikka differentiaaliyhtälöistä, tai salaliittoterioita, tai vaikka sanoa että lääketiede om humpuukia, niin saa selkäänsä, vaikka palsta on täynnä juntteja, jotka eivät tiedä oikeastaan mitään. Kuitenkin monilla on vahva mielipide, että minun täytyy olla väärässä, vaikka eivät tiedä mitään.
Esim. simitin pitäisi saada antibioottihoitoa mt-ongelmiinsa, eikä mitään mömmöjä, johon ujutettu heikosti antimikrobisia komponentteja, koska nimenomaan ne aiheuttavat antibioottiresistenssia, ja eivät ole tehokkaita mikrobilääkkeitä.Simiti eli tuttavallisesti Timppa, ei tietääkseni ole mt potilas.. häneltä puuttuu vain puolet aivoista tapaturman johdosta.
Helppo sinun on luokitella siellä palstalaisille diagnooseja, kun et meistä mitään tiedä.
- Anonyymi
Ajattelin aiemmin aluksi palstasta lähes samalla tavalla kuin sen toisen ketjun Mr stadi ja ihan ensivaikutelman perusteella, hetken notkuttuani täällä sitten aloin inhimillistämään näkemääni ja korjasin vähäsen asennettani huomattuani rikkimenneitten osuuden käyttäjistä olevan varsin iso. Huvikseni en viitsi toisia murjoa enempää ja jätin tavan pois, potkin persuksille nykyään vain niitä jotka sen ansaitsevat 😁. Paistakoon 🌞 tasapuolisesti niin trollien kuin trollattujen persauksiin.
- Anonyymi
Minä olen hölynpölyä. Ja tähtipölyä. Älyttömien sattumusten summa. Turhakkeiden testivoittaja. Eikä kukaan tai mikään ole sen kummempaa. Ei tässä universumissa. Taikka missään muussakaan. Tämä on vain elämää, ei sen kummempaa. Saa nauttia, kylmänä tai kuumana. Tai haaleana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492199
- 1211485
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371299Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671224Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31191- 1411179
- 491119
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1601056- 701014