Jalkapohjat pehmeiksi

Anonyymi-ap

Neuvottiin rasvaamaan jalkapohjat jalkojen pesun jälkeen.
Ainakin minulla on jalkapohjissa kovettumia varsinkin kantapäässä.
Yhden hyvän niksin olen todennut, kun käy saunassa, niin lopuksi laittaa jalat pesuvatiin ja antaa siellä liota, kun jalkapohjien iho on saunan ja pesun aikana pehmennyt, niin kyllä huomaa, että ihan sormen kynsillä raaputtamalla irtoaa kovettunutta ihoa kantapäästä ja muualta helposti, toisin, kuin silloin kun jalat on kuivat.
Ei kannata liian pitkillä kynsillä rapsutella, voi mennä kynsi sijoiltaan, jollei ole tarkkana.
Tai sitten rapsuttaa jollakin juuriharjalla tai lastalla.
Myös kaikki jalkapohjan irtonahka helposti irotaa samalla tavalla ja jalat ovat paljon pehmeämmät.

9

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kesällä saman voi tehdä uimarannalla- seiso rantavedessä ja hankaa jalkoja pohjahiekkaan. Ilmainen jalkakuorinta ja -hieronta.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179048555

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvältä kuulostaa ja myös sukkien materiaaliin ja kenkiin, kannatta kiinnittää huomiota. Kuorintaa voi käyttää, ihan ruokasuolaa ja jotain rasvaa tai ruokaöljyä...ei välttämättä tarvitse jalkoja liotella vedessä...

    • Anonyymi

      Voitele jalat apteekin Abilar pihkavoidetta ja laita sukat yöksi jalkaan. Iho pehmenee jo yhdessä yössä ja kovettumat saa pois kevyesti hieromalla. Sillä pehmentää myös varpaiden kynsinauhan, kynnet saa hoidettua helposti ja parantaa jos tulehdusta.

    • Anonyymi

      Illalla voin pitää sukkia kun tassuttelen, mutta yö tuntuu pahalta. Eikö jaloille tule kuuma sukissa yöllä, en taida osata.
      Rasvaan joka suihkun päälle kantapäät ja kuljen varpaisilla kunnes imeytyy, Hyvää pohje-, jalkaterä- ja tasapainoliikuntaa. Kun sitten kellahdan sohvalle, rasvaan päkiät ja varpaat paitsi välit. En nouse ennenkuin ovat imeytyneet. Käytössä monenmoiset rasvat, 40 %nen rasva on tällä hetkellä sopivin.

      • Anonyymi

        Ei yöllä kannata pitää sukkia, ne lämmittää vaan jalkoja, kun kesäkuumalla on muutenkin kuuma nukkua,
        Kokeles nukkua ilman sukkia sillen, et peitto on päällä ja jalkaterät peiton ulkopuolella.
        Tuntuu paljon viileämmältä nukkua silleen, eikä peitto pois päältä.
        Pyjama pällä myöskin.


      • Anonyymi

        Abilarvoide viilentää jostakin syystä. Jalat voi tuntua kylmiltä ja märiltä ja kuivien jalkapohjien kuumotus poistuu. Sukkia ei tarvita, ellei halu suojata lakanoita.


    • Suolakylpyjä jop pehmenee, sitten rasvaus. 🙂

    • Helppohan teillä naisilla, kun vaan jalkapohjat kovettuu. Kun miehillä kovettuu myös kämmenet. Tota mä ihmettelin alotuksessa. Miten kynsi voi mennä sijoiltaan. Kun yleensä menee sijoiltaan kyynärpää. Kynsi lähtee vaan irti, niin kun mulle kävi kun teleskooppi tönärin väliin jäi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2101
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1326
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      995
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      780
    Aihe