Takia alkaisit vaikka kissatappeluun (koiratappeluun)?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
14
287
Vastaukset
En tappele. En ole koskaan ollut tappelussa enkä ajatellut aloittaa vanhoilla päivilläkään. Puhumalla tai poistumalla paikalta on tähän asti kaikista tilanteista selvitty, vaikka en kyllä ylipäätään ole juurikaan missään kahnauksissa ollut osallisena. Toki puolustan ihmistä tai eläintä, jos havaitsen tilanteen, johon koen voivani puuttua, vähintään hälyttämällä apua, jos omat rahkeet eivät riitä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904894U
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kun en tunne ketään riittävästi, olemattomia vastaan ei motivaatiot riitä.
Muutenkin vältän tappeluita diplomaattisesti, kosken yleensä ole sellaisissa paikoissa:) - Anonyymi
Mikkojuhanin takia tietysti.
T. Pullea KaveripoikaKiitos vaan mutta ei kyllä tarvi. Mä oon ollu tähänkin asti siihen itse ihan täysin kykenevä.🙂.
Siskoa voisin puolustaa muuten, mutta kun ei se tartte sitä, se vetelee itte kuonoon kiusaajia.
Onhan niitä ystäviä täälläkin ketä puolustaisin jos näkisin että heitä kaltoin kohdellaan se nyt on vähän sellainen refleksin tapainenkin juttu että mukaviksi ja ystäviksi kokemiaan ihmisiä tahtoo puolustaa vaikka he kyllä varmasti suurin osa itsekin siihen pystyvät.🙂.
- Anonyymi
Väkivalta on heikkoutta.
Aika moni täällä osaa onneksi itseään puolustaa., mutta joskus on tullut puolustettua Mikkojuhania.🤗
- Anonyymi
En kenenkään . Omieni takia tappelen kyllä, mutta täällä ei mun omiani ole.
Höh.. no en kenenkään.
- Anonyymi
Juu en varmasti kenenkään kun ryhtys tuohon paskaan edes oikeassa elämässä mä kun en arvosta paskan vertaa ihmistä joka luulee että hänen huomiostaan tulisi tapella pitäköön halukkaat sen kaltaiset hyvänään
Tällein tekisi mieli vähän buddy -lovea pyörittää mudassa ihan vain ihonhoitoa siinä ajatellen muutamat mutapainit saisin lihasta ranteeseen ja vahvemmat reidet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4722317Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 1371218
- 941218
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780