Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Takia alkaisit vaikka kissatappeluun (koiratappeluun)?

-flowersreally-

14

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tappele. En ole koskaan ollut tappelussa enkä ajatellut aloittaa vanhoilla päivilläkään. Puhumalla tai poistumalla paikalta on tähän asti kaikista tilanteista selvitty, vaikka en kyllä ylipäätään ole juurikaan missään kahnauksissa ollut osallisena. Toki puolustan ihmistä tai eläintä, jos havaitsen tilanteen, johon koen voivani puuttua, vähintään hälyttämällä apua, jos omat rahkeet eivät riitä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904894U

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kun en tunne ketään riittävästi, olemattomia vastaan ei motivaatiot riitä.
      Muutenkin vältän tappeluita diplomaattisesti, kosken yleensä ole sellaisissa paikoissa:)

• Anonyymi

Mikkojuhanin takia tietysti.

T. Pullea Kaveripoika

• Kiitos vaan mutta ei kyllä tarvi. Mä oon ollu tähänkin asti siihen itse ihan täysin kykenevä.🙂.

• Siskoa voisin puolustaa muuten, mutta kun ei se tartte sitä, se vetelee itte kuonoon kiusaajia.

• Onhan niitä ystäviä täälläkin ketä puolustaisin jos näkisin että heitä kaltoin kohdellaan se nyt on vähän sellainen refleksin tapainenkin juttu että mukaviksi ja ystäviksi kokemiaan ihmisiä tahtoo puolustaa vaikka he kyllä varmasti suurin osa itsekin siihen pystyvät.🙂.

• Anonyymi

Väkivalta on heikkoutta.

• Aika moni täällä osaa onneksi itseään puolustaa., mutta joskus on tullut puolustettua Mikkojuhania.🤗

• Anonyymi

En kenenkään . Omieni takia tappelen kyllä, mutta täällä ei mun omiani ole.

• Höh.. no en kenenkään.

• Anonyymi

Juu en varmasti kenenkään kun ryhtys tuohon paskaan edes oikeassa elämässä mä kun en arvosta paskan vertaa ihmistä joka luulee että hänen huomiostaan tulisi tapella pitäköön halukkaat sen kaltaiset hyvänään

• Tällein tekisi mieli vähän buddy -lovea pyörittää mudassa ihan vain ihonhoitoa siinä ajatellen muutamat mutapainit saisin lihasta ranteeseen ja vahvemmat reidet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      472
      2317
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1373
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1330
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      94
      1218
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      104
      1073
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      964
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      900
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      831
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe