Ja sillä hyvä. Asiasta en suostu keskustelemaan.
Minä tulen seurustelemaan
28
243
Vastaukset
Kaikista asioista pitäis olla valmis keskustelemaan. Esimerkiksi suomen valtio vaati noin 10 vuotta sitten kuntaliitoksia. Ja vaikka moni kunta sanoi ettei halua liittyä ja he täyttävät normit. Mutta silti valtio vaati että kyllähän tästä pitää keskustella. Mutta eipä valtio suostunut itse keskustelemaan sellaisista tärkeistä asioista kuin ahvenanmaan itse hallinnon lakkauttaminen tai suomen valtion liittämisestä ruotsiin. Nämä asiat ois tärkeitä ja sellasia mitkä todella tuottaa säästöjä. Mä oon itekin valmiina keskusteleen tästä mun omasta sinkkuudesta.
- Anonyymi
Keskity sitten naisen etsimiseen ja lopeta nämä typerät spammit.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Tällaiset avaukset keskustelupalstalla hipovat jo taidetta. Hieman kun kehität ilmaisuasi, niin paikka palstalegendojen joukossa avautuu.
-keinovaginamies- Se on jo varmuutta. Pyydystä sen amorin nuolella .
- Anonyymi
Pyydät vain rohkeasti hoitajaa ulos.
- Anonyymi
Ei se voi kun äiti tulee mustasukkaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se voi kun äiti tulee mustasukkaiseksi.
Ei varmasti tule, ikävä varmasti iskee äitille että pitää soittaa miten mennyt
- Anonyymi
Minä seurustelen prinsessa Madeleinen kanssa. Asiasta en ole keskustellut, enkä tule keskustelemaan.
Kuka estää? Senkun alat seurustelemaan.
- Anonyymi
No ei kukaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mikset sitten seurustele?
Ei ole löytynyt sopivaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole löytynyt sopivaa.
No miksi sitten ruikutat täällä, aivan kuin me estäisimme sinua? Asia on täysin itsestäsi kiinni. Nyt ylös ja ulos etsimään sitä sopivaa.
Palstakamu kirjoitti:
No miksi sitten ruikutat täällä, aivan kuin me estäisimme sinua? Asia on täysin itsestäsi kiinni. Nyt ylös ja ulos etsimään sitä sopivaa.
Mulle tulee sopivasta mieleen joku kenkä. Että siinähän vaikee löytää sopivaa. Se on joko liian pieni tai lompsuu.
JeroP kirjoitti:
Mulle tulee sopivasta mieleen joku kenkä. Että siinähän vaikee löytää sopivaa. Se on joko liian pieni tai lompsuu.
Kenkäkin muotoutuu ajan myötä kantajalleen sopivaksi.
Kyllä parisuhteessa täytyy aina keskustella. Muuten ei hyvää seuraa.
Ylipäätään keskusteleminen asioista kannattaa. - Sinun seurusteluasi ei varmaan kukaan täällä kyseenalaista, jos et sinä itse.- Anonyymi
Vielä kun keksit kenenkä kanssa ni hyvä on
- Anonyymi
No miksi et sitten jo seurustele? Mitä venttaat?💩
- Anonyymi
Voisin paistaa sulle plättyjä
Iha voissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin paistaa sulle plättyjä
Iha voissaMiten se tähän liittyy? En kaipaa lättyjen paisteliaa ja osaan ihan itsekkin.
- Anonyymi
Kun se on tyhmä ätmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tähän liittyy? En kaipaa lättyjen paisteliaa ja osaan ihan itsekkin.
Jos on noin epäsosiaalinen, niin voi olla, että ei pärjää suhteessa.
- Anonyymi
Niimut... koska sinä haluat😂🤣😅
- Anonyymi
Missä asut aletaan seurustelee tuun sinne nyt
- Anonyymi
Vanhan Vaasan vankimielisairaalassa.
Ap.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3023908BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62495Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2772404- 692200
- 771834
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4001566MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321351Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001218Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221166"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341162