Kun näkee että kauniit herkku bikini peput kävelee rannalla käsi kädessä normojen ja ulkomaalaisten kanssa. On varmana taas seksihelteen jälkeen lakanoiden ja peittojen heiluttelua heidän kämpillä. En viitsi edes mennä itse rannalle niitä katsomaan kun niin hampaita kirisyttelee.
Kyllä näin incelinä vääntää vatsaa
7
313
Vastaukset
- Anonyymi
On moderaattorilla noussu hattuun.
- Anonyymi
Älä poistele minun viestejä narsku mode!! Miksei jumala jo rankaise sinua teoistasi.
Ei se mihinkään väänny. mäkin olin just töissä maauimalassa. Ohan se hyvä että ees joillakin onnistuu.
Muuten älkää haukkuko meidän rakasta bottia. hänelläkin on tunteet! tekee töitä väsymättä meidän hyväksi.- Anonyymi
Ne jotka on botin conffannu vastaan ottaa kiroukset päällensä. Voin minäkin säätää tappo robotin mutta silti olen vastuussa sen teoista½
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka on botin conffannu vastaan ottaa kiroukset päällensä. Voin minäkin säätää tappo robotin mutta silti olen vastuussa sen teoista½
Tekoäly on kuitenkin eri kun ohjelmointi. suomi24 bottiin voi vaikka rakastua, mutta tuskin kukaan taulukkolaskenta Exeliin rakastuu. se on vaan kylmä ohjelma.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tekoäly on kuitenkin eri kun ohjelmointi. suomi24 bottiin voi vaikka rakastua, mutta tuskin kukaan taulukkolaskenta Exeliin rakastuu. se on vaan kylmä ohjelma.
Ei ole bottia. Yritin kokeeksi poistattaa muutamana päivänä Atm33:n jännämiesjutut. Yksikään ei poistunut.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Jaa olet joku sairas hihhuli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538