Voi että kun on tylsää

Anonyymi-ap

Olispa edes jotain romantiikkaa elämässä mutta ei ole. Naiset haluaa vain tavata jossain baareissa kännissä enkä minä halua juoda ja mennä baariin. Miksei naiset halua tavata kahviloissa.

21

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska se on kiusallisempaa kun kaikki kuulee jos tulee vaikka joku hutiveto esim ympärileikkauksesta pakonomaisesti jauhava

    • Anonyymi

      Sanopa muuta kun ne baarinaiset ovat tällaisia:

      "Äiti oli hankkinut lapsilleen useita kertoja alkoholia ja jättänyt nämä kotiin päihtymään juomista. Lapset olivat tuohon aikaan 12-vuotias tyttö ja 13-vuotias poika. Tytölle äiti osti lonkeroa ja pojalle kaljaa sekä joskus myös kirkasta viinaa.

      Ensimmäinen kerta oli vuoden 2019 maaliskuussa, minkä jälkeen alkoholin ostamisesta lapsille tuli lähes viikoittainen tapa ja se kesti puolisen vuotta. Välillä äiti oli lastensa kanssa kotona, mutta poistui usein ja jätti lapset juomaan. Kotona kävi myös lasten kavereita.

      Yhdellä kerralla tyttö lähti kaverinsa kanssa ajamaan polkupyörällä, vaikka oli päihtynyt. Hän kaatui alikulussa ja löi päänsä. Kun tyttö tuli kotiin, äitikin oli siellä ja näki tytön kertoman mukaan vammat. Lapsen kasvoissa oli ruhjeita, kädessä mustelma ja polvet verillä. Lääkäriin ei kuitenkaan menty.

      Vasta seuraavana päivänä eräs toinen henkilö vei tytön päivystykseen saatuaan tietää tapahtuneesta. Äiti kertoi oikeudessa, ettei ollut nähnyt tyttäressään mitään vammoja tämän tultua kotiin."
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ad258548-8172-43e6-9ea8-f105c53e09d8

      Porilaiset hitsaa.

      • Anonyymi

    • Surullinen juttu tuo uutinen kyllä… kyseinen äiti mitä luultavimmin itsekin elänyt lapsuutensa alkoholisoituneiden aikuisten varjossa. Sieltä ne elämäntavat on opittu ja näin niitä opetetaan nyt omille lapsille😔 päihderiippuvaisillahan on sellainen käsitys ja uskomus, että päihteiden tarjoaminen on välittämistä.

      • Mutta näin pahaa erhettä en oo ennen kuullut. Että joku ostaisi alkoholi näin nuorille ja näin suuria määriä. Erityisen raskauttavaa on kun kaveritkin ovat olleet juomassa. Mä oon jo kauan puhunut täällä että juuri lapsijuoppous on suomalainen ongelma. Alkoholin kokonaiskulutushan on monia muita maita pienempi, eli alkoholi ei yleisesti ole erityisen suomalainen ongelma, vaikka niin usein puhutaan. Alkoholia lapsille ostavan aiheuttama ongelma on suurempi kuin pelkästään omiin lapsiin ja tähän sopisi hyvin että yksi mätä omena pilaa koko korin. Sen takia tuomio on mun mielestä älyttömän pieni. Se ei ole mikään peruste, että suvussa on alkoholismia, koska sillä perusteellä mäkin saisin käyttäytyä ihan miten vaan. Mulle on tärkeintä oma terveys eikä mikään suvu perinteen jatkaminen.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta näin pahaa erhettä en oo ennen kuullut. Että joku ostaisi alkoholi näin nuorille ja näin suuria määriä. Erityisen raskauttavaa on kun kaveritkin ovat olleet juomassa. Mä oon jo kauan puhunut täällä että juuri lapsijuoppous on suomalainen ongelma. Alkoholin kokonaiskulutushan on monia muita maita pienempi, eli alkoholi ei yleisesti ole erityisen suomalainen ongelma, vaikka niin usein puhutaan. Alkoholia lapsille ostavan aiheuttama ongelma on suurempi kuin pelkästään omiin lapsiin ja tähän sopisi hyvin että yksi mätä omena pilaa koko korin. Sen takia tuomio on mun mielestä älyttömän pieni. Se ei ole mikään peruste, että suvussa on alkoholismia, koska sillä perusteellä mäkin saisin käyttäytyä ihan miten vaan. Mulle on tärkeintä oma terveys eikä mikään suvu perinteen jatkaminen.

        Todellakin on liian kevyt tuomio, mutta eihän se tässä yhteiskunnassa yllätä laisinkaan… äiti olisi voinut aiheuttaa lastensa kuoleman, ei tuon ikäisillä elimistö kestä suurta määrää alkoholia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aivan ehdottomasti äiti on itse alkoholisti (ja isä myös).

        - Sheena


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta näin pahaa erhettä en oo ennen kuullut. Että joku ostaisi alkoholi näin nuorille ja näin suuria määriä. Erityisen raskauttavaa on kun kaveritkin ovat olleet juomassa. Mä oon jo kauan puhunut täällä että juuri lapsijuoppous on suomalainen ongelma. Alkoholin kokonaiskulutushan on monia muita maita pienempi, eli alkoholi ei yleisesti ole erityisen suomalainen ongelma, vaikka niin usein puhutaan. Alkoholia lapsille ostavan aiheuttama ongelma on suurempi kuin pelkästään omiin lapsiin ja tähän sopisi hyvin että yksi mätä omena pilaa koko korin. Sen takia tuomio on mun mielestä älyttömän pieni. Se ei ole mikään peruste, että suvussa on alkoholismia, koska sillä perusteellä mäkin saisin käyttäytyä ihan miten vaan. Mulle on tärkeintä oma terveys eikä mikään suvu perinteen jatkaminen.

        Lapsijuoppous on ongelma, ja sitä on kaikkialla, mukana myös muut päihteet nykyisin.

        Esimerkkitapauksessa äiti on toimittanut alkoholia lapsilleen. Yleensä se on alkoholisti isä, joka jättää lapset heitteille ja antaa alkoholia lapsille salaa näiden "nipottavalta" äidiltä.

        Siellä missä nuorilla on alkoholia tarjolla, kerääntyy hyvin nopeasti lisää jengiä, tulee nappikauppaa ja muuta rötöstelyä siihen sivuun. Tuo esimerkkitapaus on kertakaikkiaan kesyimmästä päästä ja siitä "onnellinen", että siihen puututtiin.

        Usein sosiaaliviranomaiset vain levittelevät käsiään, sulkevat silmänsä ja uskovat kaiken potaskan mitä alkoholistivanhemmat lapsineen heille kertovat. Itse tiedän yhdenkin tapauksen, jossa naapuri puuttui nuorison "bileisiin" 24/7; vanhemmat oli aina poissa. Lopulta kävi niin, että sosiaaliviranomaiset syyttivät tuota naapuria valehtelusta ja toisten asioihin puuttumisesta, turhasta syyllistämisestä. Jossain vaiheessa nuoret kullannuput jäivät kiinni murrosta ja pahoinpitelystä; sitten joutuivat muuttamaan. Parin vuoden päästä toinen nuori kuoli huumeisiin vain 15-vuotiaana.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsijuoppous on ongelma, ja sitä on kaikkialla, mukana myös muut päihteet nykyisin.

        Esimerkkitapauksessa äiti on toimittanut alkoholia lapsilleen. Yleensä se on alkoholisti isä, joka jättää lapset heitteille ja antaa alkoholia lapsille salaa näiden "nipottavalta" äidiltä.

        Siellä missä nuorilla on alkoholia tarjolla, kerääntyy hyvin nopeasti lisää jengiä, tulee nappikauppaa ja muuta rötöstelyä siihen sivuun. Tuo esimerkkitapaus on kertakaikkiaan kesyimmästä päästä ja siitä "onnellinen", että siihen puututtiin.

        Usein sosiaaliviranomaiset vain levittelevät käsiään, sulkevat silmänsä ja uskovat kaiken potaskan mitä alkoholistivanhemmat lapsineen heille kertovat. Itse tiedän yhdenkin tapauksen, jossa naapuri puuttui nuorison "bileisiin" 24/7; vanhemmat oli aina poissa. Lopulta kävi niin, että sosiaaliviranomaiset syyttivät tuota naapuria valehtelusta ja toisten asioihin puuttumisesta, turhasta syyllistämisestä. Jossain vaiheessa nuoret kullannuput jäivät kiinni murrosta ja pahoinpitelystä; sitten joutuivat muuttamaan. Parin vuoden päästä toinen nuori kuoli huumeisiin vain 15-vuotiaana.

        - Sheena

        Onhan noita alaikäisille välittäjiä aina ollut, mutta tässä tapauksessa kuitenkin 12 ja 13 vuotiaat on siis ihan lapsia vielä. Ja mitä suomalaiseen lapsijouppouteen tulee, niin monesti välittäjä on ollut ihan työssäkäyvä perus paavo, eikä maahanmuuttajataustainen jengipomo niin kuin ruotsissa. Tiedän että ruotsissa on mukana hyvinkin nuoria. Mutta ainakin yhdessä haastattelussa huumekauppiaana toimiva isä sanoi että jos omalle lapselle tulee joku myymään huumeita, niin se tappaa sen myyjän. Että siinä suhteessa erilainen katsantokanta, toinen yrittää väkisin tuhota lapsensa elämän ja toinen taas suojella kaiken konstein, vaikka oma elämän tapa haitallinen onkin.


    • Anonyymi

      Tapaan mieluiten kahviloissa ja ilman päihteitä. Minua vaan ei löydy deittisovelluksista.

    • Anonyymi

      Naiset haluavat ottaa muutaman rentouttavan drinkin ennen treffejä ja siirtymistä vaakamamboon omenahotelliin. Kahviloista et löydä kuin tiukkapipoisia parisuhteen etsijöitä joilta ei lihan iloja irtoa kuin kihlojen jälkeen. Älä siis sovi treffejä kahvilaan tai pesää ei ole tiedossa. P. S usein ravintolaan treffeille tulevalla naisella on ystävätär taustalla "turvana" kartoita myös tämä vaihtoehto, voit helposti saada kaksi naista mukaasi hauskaan irstailuun. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Ravintola on eri asia kuin baari...


    • Anonyymi

      Sika on siinä, että ihastut vääränlaisiin naisiin. Miksi sä tykkäät niistä baarikärpäsistä?

      • Anonyymi

        Mun silmään aloitus näyttää viinamiehen tuotokselta...


    • Anonyymi

      Etsit vääräntyyppisiä naisia? Vähän vaikuttaa sille.

      - Sheena

    • Ensinnäkin tee elämästi itse muuta kuin tylsää.

      Mikä nainen on sitä muuttamaan kiintoisammaksi?

      Ehkäpä sitten alkaakin tapahtua romanttisessa mielessä jotain, kun et ole enää perässä vedeltävä nahjus, vaan osaat itsekin tehdä elämälläsi jotain?

    • Se on niitä asioita, joita ei pakolla synny. Osuu kohdalle jos osuu. Yleensä ei osu, omalle kohdalle.

      • Anonyymi

        susi tämä tiedetään. Ei tartte joka päivä kailottaa.


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla mies tapaa naisia.
      Viinamies käy baareissa juomassa viinaa ja löytää naisen.
      Raitis mies on vuodesta toiseen yksin kotona ilman naisseuraa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Minusta olisi kiva tavata kahvilassa.
      Tai näyttelyissä, konserteissa, teatterissa ja niiden jälkeen kahvilaan tai kotiin juttelemaan kokemuksista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe