Hyvää huomenta myös.

Hyvää huomenta ja oikein hauskaa ja onnellista alkavaa viikkoa kaikille palstalla. Itellä on ensimmäinen lomaviikko ja koko loma edessä. Kyllä tää elämä taas vaan on niin hienoo ja mukavaa vaihteeksi. Pitäkää huolta ja välittäkää itsestänne ja toisistanne.😊.

Greenday: Time of your life https://youtu.be/_bTdLi0YUVM

42

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein mukavaa lomaa palstakawerini 🌞
      Makuasioita tietty, mutta nyt on sentään vähänkään inhimillinen ilma että jaksaa jotain tehdäkin 👍 Tai no sateet ja tuulet tuskin paljon lämmittää mieltä, mutta äkkiä se loma menee hukkaan silloinkin jos on jatkuvasti yli 30 astetta tms. Itse ainakin nukuin viime yönä paremmin kuin moneen päivään (yönä), kun kuunteli sateen rapinaa ja sai sentään happea, ikkunan oltua auki talon toisessa päässä 22m päässä 😅

      Mitä suunnitelmia? Beachille uimaan ja sen jälkeen kiskalle makkaraperunoille? Vai oliko sulla ne puoliksi kaverilliset treffit tiedossa nyt lomalla? 🤔
      Ei vaan, vitsit vitseinä, ei muuta kun Tinder tulille ja laulamaan, niin aina raittiille herrasmiehelle puistokalj... kahviseuraa löytyy 👍😊

      • Ei nyt oo sillain mitään erityistä tarkkaan suunniteltuna mutta kyllä sitä jotain aina keksii. Ja juu pitäis tulla hetkeks vieras sieltä saksastakin näillä näkymin mutta kyllä sitä muutenkin seuraa tarvii etsiä. Ja vaikka en nyt muutamaan vuoteen olekaan ollut viihteellä niin en mä absolutistiksikaan oo ruvennut kun oikeeta mukavaa seuraa löytyy.😊.


    • Anonyymi

      Nyt time is running short - tulee kiire, aika juoksee pikamatkaa.. kuin Usain Bolt... aika kipittää lyhyttä pikamatka-nopeutta.

    • Hyvää lomaa! Muista levätä ja palautua.

      • Kiitos...juu kyllä lomalla aina mieli ja keho lepää.🙂.


    • Anonyymi

      Aikakin on epäreilua: odottavan ajan pitäisi olla lyhyt ja kiireisen ajan pitäisi olla pitkä.

      Nyt on nurin kurin että odottavan aika on pitkä ja kiireisen aika on lyhyt.

      Alan tulla entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että olemme kaikki kuolleita ja Helvetissä tälläkin hetkellä.

    • Oikein kivaa ja rentouttavaa lomaa sinulle Mikkojuhan! 🙂
      Minulla on vielä viikko töitä ennen lomaa. 🙂

      Meghan Trainor: Better When I'm Dancin'
      https://youtu.be/pkCyfBibIbI

      • Kiitos paljon...kyllä se loma siis kohta sullekin koittaa.😊.


    • Huomenta ja virkistävää loma-aikaa.

      Itsellä tänään viimeinen lomapäivä ja hyvä niin. Loma meni kyllä mukavasti kun kävin vapaaehtoisissa kertausharjoituksissa sekä sukuloimassa. Tulihan se Turun seutukuntakin sitten lomareissulla tutuksi.

      Lopulta kyllä loma alkoi tuntua jo tarpeettoman pitkältä kun täällä yksin kotona vaeltelee. Joka päivä ei viitsi nurmikkoa leikata ja kotitöitäkään ei ole määräänsä enempää. Ihan mukava taas päästä normaaliin rytmiin ja ruveta joulun odotteluun sillä kesähän loppuu juhannukseen.

      • Kiitos. Iloa ja onnea taas arkiseen aherrukseen akut on selvästi ladattu ainakin täyteen jos lomailu jo kyllästyttää.🙂.


    • Anonyymi

      Vain oikeissa töissä on oikeaa lomaa.

      • Työt on töitä ja loma on lomaa ei ne siitä miksikään muutu sen mukaan mitä niistä maksetaan kun käytännössä ovat ihan samaa hommaa eivätkä eroa tehtäviltään yhtään mitenkään.😄.


      • Anonyymi

        No höpsistä. Loma on aina lomaa, oli se mistä tahansa.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Nämä pulleiden kaveripoikien toivottelut on ihania <3

      • Mukava että tykkäät mutta toivottajan osalta meet ainakin mun kohdallani pahasti metsään.😄.


    • Oot lomalla ja jo aika aikaisin hereillä.. Oletko enemmän aamu ihminen?

      • Nyt sattuu oleen sellainen vuorokausirytmi joo kun tiettyjen syiden takia varsinkin työpäivinä pitää herätä tosi aikaisin. Eiköhän tuo tuosta lomalla hiukan muutu. Ja kesä ja valoisuuskin vaikuttaa mulla asiaan tosi paljon kun selviää melkein puolet pienemmällä uni määrällä. Näin kesäisin riittää 6h kun pimeenä aikana vuodesta tarvii vähintään 10h.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt sattuu oleen sellainen vuorokausirytmi joo kun tiettyjen syiden takia varsinkin työpäivinä pitää herätä tosi aikaisin. Eiköhän tuo tuosta lomalla hiukan muutu. Ja kesä ja valoisuuskin vaikuttaa mulla asiaan tosi paljon kun selviää melkein puolet pienemmällä uni määrällä. Näin kesäisin riittää 6h kun pimeenä aikana vuodesta tarvii vähintään 10h.🙂.

        Mä myös pärjään vähillä unilla näin kesäisin. Mutta talvella kyllä nukkuisin mielelläni 8h. Että pysyn suht virkeänä.. ei vaan aina ehdi nukkua sitäkään tuntimäärää..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä myös pärjään vähillä unilla näin kesäisin. Mutta talvella kyllä nukkuisin mielelläni 8h. Että pysyn suht virkeänä.. ei vaan aina ehdi nukkua sitäkään tuntimäärää..

        Juu tolla auringonvalolla on itelle tosiaan ainakin tosi iso vaikutus unentarpeen ja väsymyksen/jaksamisen kannalta. Jotenkin tuntuu että pimeimpään vuodenaikaan puolet vuorokaudesta menis nukkuessa että just jotenkin edes pysyis suht virkeänä eikä vaan olis sellasessa horroksessa. Mulla on kyllä todettu muunmuassa kaamosmasennus aikanaan. Nykyään kyllä oireet ei ihan niin pahoja oo kun joskus oli kun osaa niihin jo varautua ja tietää miten niiden kanssa voi tulla toimeen ja niitä pystyy lieventään. Ei niistä kokonaan kyllä eroon pääse mutta pystyy elämään niiden kanssa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu tolla auringonvalolla on itelle tosiaan ainakin tosi iso vaikutus unentarpeen ja väsymyksen/jaksamisen kannalta. Jotenkin tuntuu että pimeimpään vuodenaikaan puolet vuorokaudesta menis nukkuessa että just jotenkin edes pysyis suht virkeänä eikä vaan olis sellasessa horroksessa. Mulla on kyllä todettu muunmuassa kaamosmasennus aikanaan. Nykyään kyllä oireet ei ihan niin pahoja oo kun joskus oli kun osaa niihin jo varautua ja tietää miten niiden kanssa voi tulla toimeen ja niitä pystyy lieventään. Ei niistä kokonaan kyllä eroon pääse mutta pystyy elämään niiden kanssa.🙂.

        Vaikuttaa kyllä minuunkin tuo pimeä aika.. ei jaksa pysyä hereillä.. eikä välttämättä aina puuhata edes mitään.. mieliala on silloin herkemmin matalalla..


    • Anonyymi

      Kannattaa omistaa loma päihteille.

      • Mä oon niille aikanaan omistanu niin paljon aikaa että ei enää tarvi.😄.


    • Hyvää lomaa! Täällä meillä sataa jo toista viikkoa, vaan eipähän väsy selkä kasvimaata ja perennoja, pensaita kastellen, kun taivas antaa hanan laulaa solkenaan. 😄

      https://youtu.be/vxuhNmjnK9M

      • Anonyymi

        Onko nosse tanssinut sadetanssia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nosse tanssinut sadetanssia?

        Ehkä Jiimenin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko nosse tanssinut sadetanssia?

        En tiedä, lähti töihin jo 5 kieppeillä. On pitkä työmatka päivittäin. Eiköhän sielläkin sada missä hän on töissään. Onneksi on kuiva hytti ja ilmastointi. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        En tiedä, lähti töihin jo 5 kieppeillä. On pitkä työmatka päivittäin. Eiköhän sielläkin sada missä hän on töissään. Onneksi on kuiva hytti ja ilmastointi. 😁

        Täytyykin kilauttaa kaverille, kuinka päivä kulkee mussukallani. 🙂


      • Kiitos...on täälläkin nyt muutamat päivät sadellu ei kyllä ihan koko aikaa mutta välillä tosi rajusti ukkoskuuroina.🙂.


    • Anonyymi

      Mulla on vielä tämä viikko työviikko.

      • No nopsaan se menee ja sitten pääset säkin lomaileen.🙂.


    • Sulla kävi säiden puolesta tosi huono tuuri.

      • No en nyt tiedä...ei tuo haittaa jos muutamana päivänä sataa kunhan välillä paistaakin ja lämmintäkin pitäis kuitenkin suht hyvin olla tässä kuussa kuitenkin. Ei se pelkkä helle ja paahdekaan pitemmän päälle niin täydellinen keli oo.🙂.


    • Anonyymi

      Ja minulla on koko loppuelämä edessä . Jos on huono tuuri että elän vanhaksi niin tuotan eläkkeen maksajalle närästyksen .

      • Niin se loppuelämä on edessä kyllä ihan kaikilla. Ja se on juuri sun loppuelämäsi ei sen eläkkeen maksajan joten ota ihmeessä siitä kaikki irti ja yritä tehdä siitä mahdollisimman hyvä ja onnellinen. Oma asenne, valinnat ja se miten elämäänsä haluaa katsoa ja sen nähdä vaikuttavat siihen paljonkin. Tsemppiä sulle ja toivottavasti löydät elämääsi niitä asioita mitkä siitä hyvää ja onnellista tekevät.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin se loppuelämä on edessä kyllä ihan kaikilla. Ja se on juuri sun loppuelämäsi ei sen eläkkeen maksajan joten ota ihmeessä siitä kaikki irti ja yritä tehdä siitä mahdollisimman hyvä ja onnellinen. Oma asenne, valinnat ja se miten elämäänsä haluaa katsoa ja sen nähdä vaikuttavat siihen paljonkin. Tsemppiä sulle ja toivottavasti löydät elämääsi niitä asioita mitkä siitä hyvää ja onnellista tekevät.🙂.

        Nykyisin voi olla työelämässä 70v asti - sitten saa täyden eläkkeen.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin voi olla työelämässä 70v asti - sitten saa täyden eläkkeen.

        - Sheena

        Juu jos sitä haluaa tavoitella ja se on sitä mistä nauttii ja mikä tekee onnelliseksi ja kroppa kestää niin miksipä ei.🙂.


    • Nyt sinun pitää kiivetä hakemassa kaunein kukka🌷vuoren huipulta🏔️

      • Ei yhtään huono ajatus ja aion kyllä antaa itelleni mahdollisuuden kovasti yrittää siinä onnistua.😊.


    • Anonyymi

      Onnellista lomaa sinulle 🌻

      - Sheena

      • Kiitos paljon.😊.


    • Anonyymi

      En tiedä jostain tuli nyt mieleen joku Volvo-innostus, varsinkin vanhan Volvot, kerran oli Amazon Volvo, harmittaa kun möin olosuhteiden pakosta, tiedän mistä pitäisi kysellä jos haluaisi löytää, pitäisi mennä tapaamaan jotain ihmisiä, joiden luona en välttämättä..

      Kerran olin kyselemässä Pyhimys Volvoa heiltä myöskin kauan aikaa sitten, niin tietäisivät varmasti heti mistä löytyisi joku Volvo 164, eli 3.0L bensa vanha vaikka vuosi mallia 1970.

      Nämä ihmiset ovat tietysti sitten mustalaisia... paha paikka, lingrenejä ja sellaisia kaikkia hui... mutta he tietävät Volvoista paljon koska ruotsistakan kai nuo Romanialaiset Suomeen alunperin tulivatkin.

      • Hämeenlinnan opettajaopistolla oli pari amatzonia ja yks pyhimyskin. Mutta en tiedä missä nyt ovat, kun ei toi opistokaan ole toiminu enää 30 vuoteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      44
      2016
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1200
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      135
      1148
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      142
      943
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      906
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      855
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      842
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      770
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      756
    Aihe