Kiltin ja kunnollisen ätmin kesä...

Anonyymi-ap

Kesä on jo puolillaan, mutta eipä ole kiltit ätmit tainneet naista saada.. pelkkää yksinäisyyttä ja seksittömyyttä tämäkin kesä täynnä.

31

280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen verran kiinnostaa tämä ätmin sielunelämä että miksi ette käy maksullisissa, jos käyttäytyä osaa niin kyllä ne tyydyttää vaikka ämpärin näköisen touhutippailijan

      • Anonyymi

        Millä rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla?

        Säästää jumalauta työkyvyttömyyseläkkeestä niin ei tarvitse itkeä vuositolkulla palstalla kyvytöntä inceliyttään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla?

        Maksaa se ruma, lihava, vanha, nalkuttava ja pihtaava nainenkin. Ilotyttö on nimityksensä mukaan tyttö, nuori, hoikka, palveluhalukas ja aina tehtäviensä tasalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaa se ruma, lihava, vanha, nalkuttava ja pihtaava nainenkin. Ilotyttö on nimityksensä mukaan tyttö, nuori, hoikka, palveluhalukas ja aina tehtäviensä tasalla.

        Eli pätäkkä ei ätmillä riitä, se on sitten ätmin elämää kestä se


    • Yhen tutkimuksen mukaan ruotsalaisen seksistä vain yksi sadasta johtaa raskauteen. Suomessa luku on tietenkin parempi, mutta usein miten seksi on tyhjä arpa, ettei kannata vaivautua. Ihan yhtä lailla se maksu kuuluisi mullekin seksistä. Onhan se mun ajasta myös pois. Ihan hyvin voin maksaa seksistä vaikka 200. Mutta hän maksaa saman sitten myös mulle. Ei siksi ettei mulla rahaa olis, vaan periaate.

      • Anonyymi

        Juju taitaa olla siinä, että se jolta ostat seksiä, oli se sitten mies tai nainen, saisi sitä niin paljon kuin sielu sietää ihan ilmaiseksikin. Naisen näkeminen ainoastaan synnytyskoneena on muuten vastenmielistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juju taitaa olla siinä, että se jolta ostat seksiä, oli se sitten mies tai nainen, saisi sitä niin paljon kuin sielu sietää ihan ilmaiseksikin. Naisen näkeminen ainoastaan synnytyskoneena on muuten vastenmielistä.

        En mä naista synnytyskoneena pidä. Mä tunnen monta työssään pätevää naista ja mä oon myös työssäni pätevä. Ja toinen asia että jos siitä seksistä sen rahan haluaa, niin saa kyllä tosi hyvin perustella. Ja tähän ikään en yhtä ainoota hyvää perustetta ole kuullut. Eli edelleen olen sitä mieltä että penniäkään en maksa, koska en siitä mitään hyödy.


    • Niin on. Tyhjää saa pyytämättäkin.

      • Anonyymi

        Jäykkää jupinaa, kun sinulla ei ole lainkaan kokemusta. Mutta kuluuhan se elämä sitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäykkää jupinaa, kun sinulla ei ole lainkaan kokemusta. Mutta kuluuhan se elämä sitenkin.

        Lainkaan kokemusta? Niin kuin mistä ei ole kokemusta? Kyllä minä tähän ikään olen aika paljon kokenut kuitenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lainkaan kokemusta? Niin kuin mistä ei ole kokemusta? Kyllä minä tähän ikään olen aika paljon kokenut kuitenkin.

        Lukemani/ymmärtämäni perusteella sinulla ei ole mitään kokemuksia ilotytöistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lainkaan kokemusta? Niin kuin mistä ei ole kokemusta? Kyllä minä tähän ikään olen aika paljon kokenut kuitenkin.

        Suden kirjoituksista haiskahtaa poikuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lukemani/ymmärtämäni perusteella sinulla ei ole mitään kokemuksia ilotytöistä.

        Voisin kyllä sanoa että on... Olin suhteessa sellaisen kanssa vähän aikaa. Mutta ei ole kokemusta kuin vain siitä yhdestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suden kirjoituksista haiskahtaa poikuus

        Poikuus? On minulla kuitenkin 2 lasta. Olenhan sanonutkin, että olen varmaan neitsyt jo uudelleen, kun ei naista ole saanut reiluun vuosikymmeneen.


      • Sinä et minusta tiedä yhtään mitään... Joten suu kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suden kirjoituksista haiskahtaa poikuus

        "Suden kirjoituksista haiskahtaa poikuus"

        Tai mummelius tai homppelius.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Suden kirjoituksista haiskahtaa poikuus"

        Tai mummelius tai homppelius.

        Haista nyt kedon kukkanen.


    • Anonyymi

      Olen kyllä naista saanut koska kävin terassilla ja tapasin siellä naisen. Terasseilla ollut paljon naisia niin menette sinne vaan niin kyllä joku juttuseura naisesta löytyy. Niin minäkin tein ja flaksi kävi.

    • Kyllä sitä seuraa löytyy kun vaan lähtee ihmisten ilmoille sosialisoimaan niiden naisten kanssa eikä vaan kotona odota että joku tulisi hakemaan. Ja kun osaa käyttäytyä ja kommunikoida mukavasti niin kyllä jossain vaiheessa sitä seksiäkin saa ja hyvällä onnella löytyy vielä se rakkaus ja kumppanikin mutta jos vaan murjottaa ja rypee itsesäälissä eikä mitään tee sen eteen että mahdollisuuksia olisi niin ei kyllä satavarmasti mitään tapahdukaan.🙂.

    • Anonyymi

      Vaikka menee maksullisiin niin sekin vaatii täydellisen terveyden . Kai nyt tällaisen tajuaa jokainen . Miehelle se erektio ei ole mikään itsestään selvyys . Pitäisi siis syntyä uudestaan terveessä kehossa että seksi ees olis mahdollista . Ei katsos kaikkien elämä ole niin täydellistä .
      Helppo se on naisilla kun saa seksiä ja vielä pystyykin siihen . Ei moni nainen ymmärrä miten kuninkaallisessa asemassa elää kun pystyy seksiin ja seuraa löytyy .
      Antaisin sieluni jos kerran vielä onnistuisi seksi joka kestää yli 2 sekuntia . Aivan sama onko maksettu seuralainen vai ei . Mut nää on näitä seuraavan elämän asioita .

      • Anonyymi

        Tuo on muuten täyttä puppua. Naisillakin on monia sairauksia ja vammoja, minkä takia ei pysty seksiin. Ihan turhaan kieriskelet itsesäälissä ja kuvittelet, ettei naiset koskaan sairastu ja vammaudu. Ihmisiä naisetkin on. Korjaa vastenmielinen ajatusmaailmasi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ätmit????? hyvä jos sinä oot saannu!!!! kiltti riippuu tilanteesta just tuli 5v ilman alkoa ja ilman pillua

    • Anonyymi

      tiedättekö miksi pyjama siis erillinen yöpuku on hyvä?

      tottakai sen takia ainaqkin että ei lakanat likaannu "yön pieruista"

      noniin piristävä rokki-juttu musiikiksi: would be from Twisted Sister... we're gpnna makew it

      https://www.youtube.com/watch?v=5iJCawwv_nE

    • Anonyymi

      Kannattaa siirtää rakkaudettoman kesän harmitus yhteen naisyksilöön maalittamalla häntä ja keksimällä halventavia valheita

    • Anonyymi

      voisi huvikseen kirjoittawa apllen eli siis Steve Josille että näytä käytännössäkin video miten näppäimi iphoneswa painellan oikat kirjaime ISOPARPAALLA ITSE TE3E JA NÄYTÄ

      NÄYTÄ ISOVARAS-VIDEO - STEVE JOBS, NÄIN TÄTÄ KÄYTETÄÄN

    • Anonyymi

      haluat kiltin ja kummallisen...

    • Anonyymi

      Kaikkeen tottuu, periaatteistaan kannattaa pitää kiinni niin säästyy suuremmilta pettymyksiltä. Nainen harvemmin on mikään puhdas pulmunen. Siten kiltti on välttynyt kokemasta monilta traumoilta ja ikäviltä kokemuksilta, kun on pitänyt kiinni siitä omasta linjastaan, eikä ole heittäytynyt paheiden polulle. Tunne oikein, älä feikkaa ja ole oma mielen tasapainottava herrasi.

    • Anonyymi

      Teranssilla naisille saa jutella vain komeat, jykeväleukaiset sekä menestyneet assertiiviset alfaurokset. Jos kiltti nyhverö tylee jotain sössöttämään, hänen naamalleen heitettäköön kaljat ja metoo-ahdistelusyyte. Ei modernin, voimaantuneen ja itsenäisen naisen tule tyytyä mihinkään sisäänpäin kääntyneeseen turhakeätmiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe