Miten Fitnord-pyöristä saa rajoittimen pois ?

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi 2 vuoden takainen malli Flow+ oli sellainen, että sai 25 km/h rajoittimen pois valikosta ja nyt uusin malli Ava 500 ja Ranger 500 mitkä ostettiin niin ei saa enää rajoitinta pois..

Fitnord-sähköpyöräilyn ilo päättyi siihen, kun pyörä hidastaa ja vääntää vastaan eli muuttuu raskaaksi polkea heti 26-27 km/h ylittyessä, vaikka ihannenopeus ajaessa on noin 28 km/h - 32 km/h..

Sanoi Suomen laki mitä tahansa, niin Fitnord-pyörät ovat käyttökelvottomia, jos rajoitinta ei saa itse pois päältä, jolloin he ei syyllisty mihinkään rikokseen, vaan asiakas on itse vastuussa valinnastaan.

Eikös Kuntokauppa.fi ole myynyt tietoisesti ja tahallaan laitonta pyörää aluksi muutaman vuoden ja nyt päättivät jostain syystä estää rajoittimen poiston ?

Osaako joku neuvoa mitä on tehtävissä, että Fitnord-pyörän veto ei katkea jokaisen alikulkutunnelin alamäkeen enää ?

70

17169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et kykene noudattamaan asian tiimoilta lakia, niin siirry bussikyytiin, tai muun julkisen liikenteen käyttäjäksi.

    • Anonyymi

      Pura Nordfit tannista sähkökilkkeet pois että pääset paremmin kuntoilemaan.

      • Anonyymi

        Suomeksi ?


    • Anonyymi

      Usa32nraja

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://tekniikanmaailma.fi/amerikassa-kaikki-on-suurempaa-myos-sahkopyorien-nopeusrajoitukset-vertailuvideo-nayttaa-eron-amerikkalaisen-ja-eurooppalaisen-sahkopyoran-valilla/

        Miksi Suomessa ei ole 32 km/h ? Miten sen saa Suomessa menemään läpi ?

        Auttaisikohan se, jos tosissaan sähköpyöräilyä harrastavat tahot kerääntyisivät tekemään kansalaisaloitteen tästä 32 km/h ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisikohan se, jos tosissaan sähköpyöräilyä harrastavat tahot kerääntyisivät tekemään kansalaisaloitteen tästä 32 km/h ?

        32 km/h on ilmeisesti nopeus, jota hanat auki pääsee 250 watin moottorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisikohan se, jos tosissaan sähköpyöräilyä harrastavat tahot kerääntyisivät tekemään kansalaisaloitteen tästä 32 km/h ?

        Tuossahan olisi ideaa, kyllähän luomupyörätkin vetää kelvillä kolmeakymppiä.


      • Anonyymi

        Usassa on 45 km/h, kanadassa 32 km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisikohan se, jos tosissaan sähköpyöräilyä harrastavat tahot kerääntyisivät tekemään kansalaisaloitteen tästä 32 km/h ?

        Kyllä 25 on liian hidas pitkillä maantie matkoilla


    • Anonyymi

      "muuttuu raskaaksi polkea heti 26-27 km/h ylittyessä"

      Jopas on surkea sisäinen voimansiirto Fitnordin kiinamoottorissa kun noin hanakasti panee vastaan vaikka polkijana sähkömopoilun vahvistama yli-ihminen :)

    • Anonyymi

      Joku väittää netissä, että Fitnord sähköpyöriä ei voi virittää, eikä ostaa siihen sitä tehoboxia, onko totta ?

      Fitnord-sähköpyörien myyjäkään ei suostu kertomaan miten rajoittimen saa pois, vaikka tietävät totuuden..

      • Anonyymi

        https://www.ebikeparts.fi/e_bike_tuning_box

        Tuolla lukee ainakin, eikä kiinnosta minkäänlainen vauhtiviritys tai mopoon päivitys vaan oman polkemisen rajoittimen poisto, ettei nopeus katkea koko ajan. Pyörä pätkii 26 km/h ja esimerkiksi ohittaessa muut pyöräilijät avustin menee pois päältä ja sitten siinä "taistellaan" vierekkäin tavallisen ja sähkön kanssa.


      • Anonyymi

        Pystyykö näissä muuttamaan rengaskokoasetuksen esim. 28 tuumaisesta vaikka 16 tuumaiseen, vaikutus rajoitin alkaa n. 30 km/h, nopeusmittarin näyttämän ollessa jotain 25 km/h:ssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö näissä muuttamaan rengaskokoasetuksen esim. 28 tuumaisesta vaikka 16 tuumaiseen, vaikutus rajoitin alkaa n. 30 km/h, nopeusmittarin näyttämän ollessa jotain 25 km/h:ssa.

        Käsittääkseni napamoottoreita käämitetään kahta eri kierrosnopeutta. Siis on erikseen moottori 16-20 tuuman renkaille ja sitten 24-28, eli jos vaikka moottorissa olisi tarra 26" niin kyseinen moottori on täysin sama kuin valmistajan 28" renkaaseen tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Kokeilisin rautakankea. samalla metodilla irtoaa ruotsalainen yliluutnanni luutnantista saunassa,.

      • Anonyymi

        Ruotsissa naisetkin pääsee armeijaan nykyään. Naisia voisikin olla miellyttävää irrottaa "kangella" irti toisistaan suihkussa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa naisetkin pääsee armeijaan nykyään. Naisia voisikin olla miellyttävää irrottaa "kangella" irti toisistaan suihkussa...

        Pääseehän suomessakin


    • Anonyymi

      Ei se ala vastustamaan 28 jälkeen, avustus vain poistuu.

      Oikeasti, kevyen liikenteen ei pidä ylittää tuota nopeutta.

      Jo nykyiselläänkin ryntäilevät moottorilaudat ja moottori(polku)pyörät ovat tehneet jalkakäytävät suuriksi vaaranpaikoiksi. Kävely ajoradalla on turvallisempaa, autoilijoilla on sentään vielä jonkinlainen järki päässä, ainakin suurimmalla osalla.

      • Anonyymi

        Oikeasti, kevyen liikenteen väylillä on useimmiten väljää ja joku kolmenkympin nopeus ei ole kummoinenkaan vauhti eikä vaaranna yhtään mitään. Ihmeellistä ylipaapomista, ei jenkkilässäkään mitään isompia onnettomuusmääriä ole vaikka rajoittimet vasta 32 km/ssa.


      • Anonyymi

        Samoin ainakin minulla. Nopeuden noustessa avustus loppuu, mutta sähkömoottori ei suinkaan ala jarruttaa.
        Takamoottori, mutta keskimoottoriset voi toimia toisin? Takamoottorilla voi ajaa vaikka kytkemättä edes virtaa päälle, silloin minun pyörällä voi polkea kuin normi kasivaihteisella pyörällä, joskin pyörän paino on tietenkin enemmän. Sama homma, jos virta on kytketty, mutta avustustaso on nollassa (1-5)


    • Anonyymi

      Paskin pyörä,roskiin

    • Anonyymi

      Paras kävellä jos pyöräily liika rankkas

    • Anonyymi

      Ruuvari, vasara, kirves? ihme jos ei saa pois.

    • Anonyymi

      Missä se rajoitin on Fitnord-pyörissä on ? Eikö sitä voi vaan poistaa fyysisesti, jos näytön asetuksista ei onnistu ?

      • Anonyymi

        Kyllä, vasaralla tms. poistuu varmasti.


    • Anonyymi

      Itellä fitnordin sähköpyörä joka kulkee 40-42 km/h kun rajoittimen poistaa näytöstä.

      • Anonyymi

        Lain vastainen toiminta on asennevammaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain vastainen toiminta on asennevammaista.

        Mieluummin päivä leijonana ku elinikä tommosena vitun lampaana joka uskoo sulalla kirjotettuja lakeja


      • Anonyymi

        Miten se poistetaan käytöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se poistetaan käytöstä?

        Hohtimilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin päivä leijonana ku elinikä tommosena vitun lampaana joka uskoo sulalla kirjotettuja lakeja

        Eli Fitnordia virittämällä koet olevasi leijona?!? No, onnea sulle:)


    • Anonyymi

      Noitten uusien fitnordien hinnalla olisit saanut 3 kpl aitoja kiinalaisvalmisteisia yli 50 km/h kulkevia kaasullisia sähkö"polkupyörä"mopoja tai 1 kpl Boschin luotettavalla teknologialla varustetun poljinavusteisen 45 km/h s-pedelecin. Molemmat tarvitsevat vakuutuksen ja kilvet eikä saa ajaa kevyen liikenteen väylällä ellei erikseen sallittu mopoille.

    • Anonyymi

      Yleensä Kiina-rimpuloiden asetuksiin pääsee, kun ensin laittaa virran näyttöön ja sen jälkeen painaa pitkään plus ja miinus nappulaa. Asetus-valikosta löytyy hyvin todennäköisesti maksimi nopeus. Mutta taitaa 250 watin moottorilla nopeus jäädä kolmenkympin tienoille.

      • Anonyymi

        Päätit sitten kuitenkin antaa ohjeen, miten tehdään sähköavusteisesta pyörästä laiton sähkömopo. Hieno valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitten kuitenkin antaa ohjeen, miten tehdään sähköavusteisesta pyörästä laiton sähkömopo. Hieno valinta.

        Sinäkö päätät, kenen pyörä on laiton!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitten kuitenkin antaa ohjeen, miten tehdään sähköavusteisesta pyörästä laiton sähkömopo. Hieno valinta.

        Uli uli!

        Ei ole edes laiton, edelleen laillinen ajaa omalla maalla vakuutettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö päätät, kenen pyörä on laiton!!!!

        En vaan suomen laki on päättänyt.


    • Anonyymi

      Controlleissa eli moottoriohjaimissa on yleensä piuha kaasulle. Aliexpressistä saa noin viidellä toista eurolla pyörään kaasun. Ensin pitää vain katsoa ohjainboksissa olevan liittimen malli.

    • Anonyymi

      Sähköpyörän ohjaimen saloja voi opiskella esimerkiksi ebay.com tai aliexpress- sivuilla.
      Ebay.comista löytyy yhden boksin ohje haulla: e-bike controller-lunyee

    • Anonyymi

      Söhköpyörallä ei saa ajaa yli 25 km nopeudella.
      Muuan tuttu sai sakot.

      • Anonyymi

        Kyllä saa ajaa, vain avustuksen tulee loppua yli 25 km/. Muuten saa mennä tiellä olevan nopeusrajoituksen mukaan esim. alamäissä. Luonnollisesti nopeus tilanteen mukaan huomioiden muut liikkujat kelvillä.


    • Anonyymi

      Ite olen sitä mieltä, että fitnord ranger 500 omistavana keskustelupalstoilta saa lukea aikamoisen määrän negatiivista palautetta ko. pyörästä mielestäni palaute ja oma perstuntuma ei kyllä kohtaa näin ympäri vuotisessa käytössä oleva pyörä (työmatka/poluilla suhailu) suurin puute ja miinus liittyy juuri tähän max.25kmh avustustaso mutta ei helevetissä se rupia sen jäläkeen jarruttaan tai en ainakaan huomaa sitä ku varmaan on jerkkua reijessä enemmän ku normi nillittäjällä ☺️ no mainettaan parempi pyörä sen halusin tuoda julki ja ne hyvät puolet on ehottomasti huippu ajoasento, hyvä range akussa ja voimakas mosa. Noila pääsee jo pitkälle.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt on paklo sanoa, että Fitnordilla ajavaa salskeaa teiden ritaria ei mikään rajoita, ei edes rajoitin, sillä rajoittimien rajoittamat pyöräilijät ovat useinkin itse syypää rajallisuuteensa. Näin ollen on helppoa päätyä johtotulemaan, jonka mukaan Fitnordille omistautunut polkija on rajoista vapaa. Kuin tuulispää kiitää hän eteenpäin säässä kuin säässä, vuoden- ja vuorokaudenajasta piittaamatta. Hän onkin oikea esikuvien esikuva, sellainen jota isänmaan nuoriso kaivannee kipeästi! Sellainen on Fitnord-mies. Eikä unohtaa suinkaan sovi myöskään hänen ylivertaista vetovoimaansa vastakkaisen sukupuolen suhteen! Monet ovat kevyen liikenteen väylillä pyörtyneet neitokaiset, joiden herkkä mieli ei ole voinut vastaanottaa Fitnord-miehen kaltaisen huimapään polkemista. Usein heidän herättämiseensä on tarvittu jos jonkinlainen temppu jos kohta toinenkin, ja heidän raukeilta huuliltaan usein ensimmäiseksi hahmotettava sana ei jätä kylmäksi: "Fiitnoord..." Mikäpä muu pyörä salskean ohjastajansa kanssa saisi aikaan moisia reaktioita? vastauksen tokihan tiedämme: eipä mikään, mutta se ei liene kenellekään yllätys. Syytä on Fitnordilla polkevan olla ylpeä, mutta ei liiaksi - ylpeys nimittäin käy useinkin lankeemuksen edellä! Näin ollen lienee paikallaan pienimuotoinen varoitus.: kaikki te Fitnordin ostamista suunnittelevat urhot, muistakaa arvonne ja asemanne. Jos neito pudottaa kadulle laventelilta ja mimosalta tuoksuvan nenäliinan, poimikaa se ja palauttakaa hänelle - mutta ei sen enempää, sillä Fitnordin kaltaisella orhella ratsastavat ovat puhtaita sydämiltään ja muutoinkin. Ja puhtaista puhtaimpia he olkoot vastaisuudessakin!

    • Anonyymi

      Sama ongelma tääläkin, vaimon 2 vuotta vanhassa ava 300 pyörässä saa nopeuden muutettua mutta toukokuussa ostin itelleni venture 300 nii siinä pääsen kyllä valikkoon jossa näkyy se 25km/h asetus mutta sitä ei saa muutettua, talutusnopeuden, näytön kirkkaiden ja km/h mp/h kyllä saa muutettua. Onkohan kukaan keksiny niksiä tuohon

      • Anonyymi

        1. pistä näytöstä virta päälle
        2. paina +näppäintä 10sec pohjassa kunnes tulee 0000 näyttöön.
        3. + napilla valitse numerot ja - napilla seuraava. laita 6262
        4. näpäytä nopeasti virta näppäintä.
        5. pääsit valikkoon. 1 valikossa valitaan max vaihde. 2 valitaan rengaskoko. 3. valitaan kmh/mph. 4. valitaan rajoittimen nopeus!!. 5. valitaan akun jännite (Älä muuta, voi kyrvähtää.)

        max vaihde näytti minulla ainakin 5 ja annoin sen myös olla sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. pistä näytöstä virta päälle
        2. paina näppäintä 10sec pohjassa kunnes tulee 0000 näyttöön.
        3. napilla valitse numerot ja - napilla seuraava. laita 6262
        4. näpäytä nopeasti virta näppäintä.
        5. pääsit valikkoon. 1 valikossa valitaan max vaihde. 2 valitaan rengaskoko. 3. valitaan kmh/mph. 4. valitaan rajoittimen nopeus!!. 5. valitaan akun jännite (Älä muuta, voi kyrvähtää.)

        max vaihde näytti minulla ainakin 5 ja annoin sen myös olla sen.

        Ei toimi tuo yhistelmä viimevuona ostetussa venture 300 pyörässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi tuo yhistelmä viimevuona ostetussa venture 300 pyörässä

        Enempi kalakukkoa ja kampea pyörimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. pistä näytöstä virta päälle
        2. paina näppäintä 10sec pohjassa kunnes tulee 0000 näyttöön.
        3. napilla valitse numerot ja - napilla seuraava. laita 6262
        4. näpäytä nopeasti virta näppäintä.
        5. pääsit valikkoon. 1 valikossa valitaan max vaihde. 2 valitaan rengaskoko. 3. valitaan kmh/mph. 4. valitaan rajoittimen nopeus!!. 5. valitaan akun jännite (Älä muuta, voi kyrvähtää.)

        max vaihde näytti minulla ainakin 5 ja annoin sen myös olla sen.

        tolla pystyy muuttamaan nopeutta muttei tallennu muistiin. miten saa pysymään muistissa uuden nopeuden?


      • Anonyymi

        Miten Ava 300:n sai viritettyä? Oon etsinyt pitkään keinoa.


    • Anonyymi

      Jos tulee osumaa sähköisen liikkumisvälineen kanssa, niin neuvo on aina kutsua poliisit paikalle tutkimaan tilanne.

      Jos laite viritetään kulkemaan kovempaa kuin 25 km/h, sille tulee hankkia liikennevakuutus. Liikennevakuutus ei kuitenkaan tee liikkumisvälineestä tieliikennekelpoista. Rekisteröimättömien sähköisten liikkumisvälineiden maksiminopeus tieliikenteessä on 25 km/h.

      Alla oleva linkki vie sivulle, jossa kerrotaan sähköisten liikkumisvälineiden sekä sähköpolkupyörien vakuuttamisvelvollisuudesta.
      https://www.lvk.fi/ajoneuvon-vakuuttaminen/ajoneuvon-vakuuttamisvelvollisuus/sahkoisten-liikkumisvalineiden-vakuuttaminen/

      Laitteen viritys voi johtaa kahteen rikkeeseen, eli ei ole liikennevakuutusta ja ei ole tieliikennekelpoinen.

      • Anonyymi

        Tuopa onki tärkeä tieto :D


    • Anonyymi

      Onhan se kauhe juttu jos fitnordilla ohittaa 8k€ hiilikuitu unelman!!! Siksi täällä vastustetaan paljon fitnordin viritystä

      • Anonyymi

        Eniten viritystä vastustavat perinteiset sähköpyöräilijät, nyt menee loputkin ohi kun mahakaskin saa pyörän yli 25 vauhtiin


      • Anonyymi

        viritin mopon ja ohitan kakkosvaihtella sun fitnordin romus! ihme pelleilyä tuollainen muka polkiminen osta harrikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viritin mopon ja ohitan kakkosvaihtella sun fitnordin romus! ihme pelleilyä tuollainen muka polkiminen osta harrikka

        Ei noilla lusdutussuilla ole varaa harrikkaan, eikä kykyä polkea luomuna.

        Ratkaikaisu on siis sähköpyörä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti mahdollisimman moni virittää sähköpyöränsä, niin saadaan parin vuoden sisällä sähkiksille pakollinen rekisteröinti ja vakuutus.

    • Anonyymi

      Kyllä taas nähdään kuinka epäasiallista puhetta ja aivan turhaa nalkutusta ihmiset jaksaa vääntää. Polkupyörillä ajetaan ilman sähköäkin alamäissä jopa 50 kmh mutta jos joku kysyy miten saisi avustusta hieman lisää jotta pystyisi ajamaan ns. normaalia nopeutta niin johan löytyy moraalivartijoita ja kaiken maailman tietäjiä. Totuus on se että Fitnordin moottorin ohjaus on surkea ja olisi hienoa jos sitä saisi vähän viilattua. Tulisi parempi mieli kun on kuitenkin rahaa pistänyt pyörään kiinni. Nuo uudet Fitnordit pysäyttää kuin seinää avustuksen kun 25 kmh ylittyy ja aloittavat avustuksen kun nopeus laskee alle 20 kmh. Aivan älytöntä. Jos olisitte kokeilleet, tietäisitte. Meillä on myös kallis sähköpyörä, hinta lähes 3x. Se ei lopeta kun 25 kmh ylittyy vaan pienentää avustuksen lähes minimiin. Ja nostaa avustusta jos nopeus laskee alle 25 kmh.

      Kuunnelkaa, auttakaa jos pystytte. Älkää jaksako öyhöttää.

      • Anonyymi

        Senkus hommaat polkupyörän ja alat pyörittelemän kampia että vauhtia on sen 50km/h.
        Hilavitkuttimet ja härvelit aiheuttaa vaan turhaa murhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkus hommaat polkupyörän ja alat pyörittelemän kampia että vauhtia on sen 50km/h.
        Hilavitkuttimet ja härvelit aiheuttaa vaan turhaa murhetta.

        Älyvapaata kommentointia. Minulla ainakin on maantiepyörä, jolla teen yleensä 40-100 km lenkkejä kuntoilumielessä, mutta sähköpyörä on työmatkoja varten.

        Ylämäet aiheuttaa luomupyörällä väistämättä sen, että vähintään selkä on hiessä. Minua ei kiinnosta varata ylimääräistä aikaa käydä töissä kuppaisessa suihkussa ja vaihtaa koko vaatekerta, kun sähköpyörällä voin saapua minuutilleen ja painella suoraan töihin.

        Fitnordin moottorin toiminta vaan kaipaisi vähän joustavuutta, mitä tässä peräänkuulutetaan. Tarkoitus ei ole kaahata töihin 50 km/h halki keskustan vaan saada nimenomaan ajomukavuutta sen sijaan, että moottori nyykähtää pienessäkin alamäessä, ja sen jälkeen saat puskea lihasvoimin, kunnes moottori taas päättää herätä 18 km/h nopeudessa. Voihan sitä polkea pelkillä reisilihaksillakin, mutta kun se on nimenomaan sähköavustuksen takia hankittu, niin toivoisi, että sitä avustusta myös saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyvapaata kommentointia. Minulla ainakin on maantiepyörä, jolla teen yleensä 40-100 km lenkkejä kuntoilumielessä, mutta sähköpyörä on työmatkoja varten.

        Ylämäet aiheuttaa luomupyörällä väistämättä sen, että vähintään selkä on hiessä. Minua ei kiinnosta varata ylimääräistä aikaa käydä töissä kuppaisessa suihkussa ja vaihtaa koko vaatekerta, kun sähköpyörällä voin saapua minuutilleen ja painella suoraan töihin.

        Fitnordin moottorin toiminta vaan kaipaisi vähän joustavuutta, mitä tässä peräänkuulutetaan. Tarkoitus ei ole kaahata töihin 50 km/h halki keskustan vaan saada nimenomaan ajomukavuutta sen sijaan, että moottori nyykähtää pienessäkin alamäessä, ja sen jälkeen saat puskea lihasvoimin, kunnes moottori taas päättää herätä 18 km/h nopeudessa. Voihan sitä polkea pelkillä reisilihaksillakin, mutta kun se on nimenomaan sähköavustuksen takia hankittu, niin toivoisi, että sitä avustusta myös saisi.

        Luulet että osaat paremmin kuin Fitnordin huippuinsinöörit jotka ovat tuon laatupyörän suunnitelleet?


    • Anonyymi

      Kiina moottoriohjainten asetuksiin pääsee yleensä painamalla yhtä aikaa näytön plus ja miinus nappia. Asetuksissa edetään painamalla lyhyesti pysäytysnappia. Omassa, uudessa ohjjaimessa Speed limit löytyy P08. Tässä mallissa tehot ovat prosentteina. 100 on täydet tehot.

    • Anonyymi

      Outoa mielipiteitä. Vaikka kuinka rajoitinta pois ottaisi, niin 250 watin moottorilla ei ajeta 50 kymppia, jää 30 km tunnissa.

      • Anonyymi

        Jos ei keinot tepsi, niin voi tilata Kiinasta controllerin. Näyttö ja moottoriohjain muodostavat jonkinlaisen parin, niin varmuuden vuoksi näyttö samalla. Ensin pitää kaivaan controller esille ja syynätä liittimet ja ostaa samanlaisilla liittimillä varustettu. Virtajohdot voi ja ehkä kannattaakin juottaa yhteen.


    • Anonyymi

      Upota koko paska veteen katiskaturoksi. Varmasti rajoitin menee pois päältä.

    • Anonyymi

      Joku kertoi että panee mangneetin kampeen liimalla ja siirtää tunnistimen paikkaa en tiedä toimiiko en omista vielä sähköpyörää mutta on harkinnassa suosisin suomalaista mutta täytyy tosiaan miettiä vielä 🙄🥴
      Jos joku on kokeilu🤔 meinaa jenkki nopeudestakin olis apua 😊🤠

      • Anonyymi

        Toimii kyllä. Ainut miinus on ettei kerää oikeaa dataa näytölle. Pyörä luulee että polkee alle 25km/h niin pitää avustimen päällä. Mitä tulee tuohon "pysähtyy kuin seinään vauhti" niin koskee vain etumoottorisia pyöriä. Valittajat voisivat kokeilla sellaisella polkea ilman virtaa/avustusta. Paljon ei reidet auta kun moottori hihnoineen puskee täysiä vastaan. Takamoottorisissa motti pyörii vain vapaana akselilla avustuksen loppuessa. Etumoottorissa näin ei ole. Etumoottorilla on vaikeaa saada edes 30km vauhtia alamäessä.


    • Anonyymi

      Että näppylänaama moponvirittäjät tulivat tätäkin palstaa rikastamaan....

      • Anonyymi

        Siltä tosiaan kuulostaa 😀 kohta ne asentaa räpätit pinnoihin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotihoito suomussalmella

      Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      42
      5827
    2. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

      Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      81
      5521
    3. Maataloustuet pois

      Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      247
      5351
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

      Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      49
      4669
    5. Kohtalokas laukaus

      IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      28
      4596
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

      Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      177
      3914
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

      Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      136
      3442
    8. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

      Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      28
      3116
    9. Joulukinkku NYT

      Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3105
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

      Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2541
    Aihe