Mulla oli jo aikoja sitten se aloitus, miten pääsee naisten kanssa juttuihin

Ja toi Iltsikan artikkelin kaveri kertoo ihan samaa stooria mitä itsekin silloin sanoin, tiivimmässä muodossa vain. Niin ottakaa nyt jo vihdoin opiksenne. Ihan oikeasti se ei todellakaan ole tuon vaikeampaa, ihan naurettavan helppoa, jos vain
A) Haluaa riittävästi
B) Vaivautuu opettelemaan uusia asioita

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009651815.html

Harmis tossa toisessa ketjussaan kätisee jotain paskaa, koska ei kestä faktoja. Mutta mä mietin että jos mun tarttis valita kumpaa uskon ennemmin, koska molemmathan on fiktiivisiä juttuja, niin ostaisin koska tahansa tuon artikkelin tyypin vinkit, mutta en Harmiksne kitinää.

81

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Harmis tossa toisessa ketjussaan kätisee jotain paskaa, koska ei kestä faktoja. "

      Mikä siinä minun avauksessa pikkumiestä ahdistaa? Minähän siinä mainitsin että pullea kamupoika niittää naisia tinderissä, siis siitä olet eri mieltä? vai siitä kun mainitsin että ehkä pääkaupunkiseutu vaikuttaa flaksien määrään? nyt se korkki kiiinni :D

      -harmiseikirj-

      • No siitä näkee, ettet edes vaivautunut lukemaan paria ekaa kappaletta pidemmälle, mutta päätit vähän provoilla, melkein semihauskasti, mikä meni taas ihan vihkoon. Ja jos niihin kuviin on luottaminen yhtään, niin pulleaahan siitä jutun kaverista ei saisi edes rasvakeittimellä.

        Ongelma on siinä, että sinä et kestä jos joku on jutteleva, naisille, ja naiset vieläpä pitävät siitä. Kelleen ei liene mitään epäselvyyttä siitä mihin viittaat pullealla kaveripojalla ja kas kummaa, se oletettu vittuilun kohde on ollut todella jutteleva ja suosittu, varsinkin palstan naisoletettujen parissa. Ja se näemmä sattuu sinua, mikä käänteisesti kertoo naismenestyksestäsi enemmän kuin mikään muu ikinä voisi.

        Toisin sanoen, et kestä faktoja, minkä vuoksi otin vapauden olettaa ettet lukenut tuota julkaistua artikkelia paria kappaletta pidemmälle. Ja vaikka ehkä luitkin, se selvästikin kolahti sinuun turhankin kovaa. ja siksi päätin vähän huitaista takaisin, koska aloituksesi oli silkkaa kitinää ja heikkolaatuista piilovittuilua.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siitä näkee, ettet edes vaivautunut lukemaan paria ekaa kappaletta pidemmälle, mutta päätit vähän provoilla, melkein semihauskasti, mikä meni taas ihan vihkoon. Ja jos niihin kuviin on luottaminen yhtään, niin pulleaahan siitä jutun kaverista ei saisi edes rasvakeittimellä.

        Ongelma on siinä, että sinä et kestä jos joku on jutteleva, naisille, ja naiset vieläpä pitävät siitä. Kelleen ei liene mitään epäselvyyttä siitä mihin viittaat pullealla kaveripojalla ja kas kummaa, se oletettu vittuilun kohde on ollut todella jutteleva ja suosittu, varsinkin palstan naisoletettujen parissa. Ja se näemmä sattuu sinua, mikä käänteisesti kertoo naismenestyksestäsi enemmän kuin mikään muu ikinä voisi.

        Toisin sanoen, et kestä faktoja, minkä vuoksi otin vapauden olettaa ettet lukenut tuota julkaistua artikkelia paria kappaletta pidemmälle. Ja vaikka ehkä luitkin, se selvästikin kolahti sinuun turhankin kovaa. ja siksi päätin vähän huitaista takaisin, koska aloituksesi oli silkkaa kitinää ja heikkolaatuista piilovittuilua.

        Sulla on varmaan ollut kireä päivä töissä, skitsoilit jollekin ja päätit sitten alkaa mullekin skitsoilemaan keksimällä tekosyyn tuosta avauksesta, eikö niin? Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto kun tunnut olevan jotenkin kateellinen minun avauksista täällä :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaan ollut kireä päivä töissä, skitsoilit jollekin ja päätit sitten alkaa mullekin skitsoilemaan keksimällä tekosyyn tuosta avauksesta, eikö niin? Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto kun tunnut olevan jotenkin kateellinen minun avauksista täällä :)

        -harmiseikirj-

        Sulla ja jokseenkin kaikeilla muumeilla on ollut tuo käsitys nyt jonkun neljä kuukautta tms. Ja olette yhtä sokeita sen asian suhteen, mikä taasen on ihan oma valintanne, kapea katsanto ei ole syntikään.

        Onko mielessäsi käynyt, että olen vain lopettanut päiden silityksen ja samalla lopetin tyhmyyden sietämisen? Ai niin, myös surkea huumori lähti siinä sivussa no no -listalle.

        Ja ei, en edes lukenut aloitustasi ennen kuin aloin omaani tekemään. Siinä vaiheessa muistin aloituksesi otsikon viittauksen pulleaan kaveripoikaan ja yhdistin mielessäni sen lukemaani artikkeliin. Sitten kurkkasin aloituksesi ja kappas, olin arvannut oikein (olet tavattoman helppo). Joten päätin vähän sivaltaa, koska A) se oli tyhmä aloitus, B) huumoriyritys oli surkea. Ja näillä sanoilla myös C) en jaksa silittää päitä.

        Kaipaatko lisäselvityksiä? No hyvä. Koska niin kauan kun et yritä olla piilovittuilusemihauska, laji jota et osaa, olet hiton hyvää juttuseuraa, olnkoonkin että maailmankatsomuksemme eroavat reippaasti. Mutta arvostan asiallisen keskustelun osalta osaamistasi ja huomattavan laajaa kiinnostuneisuuttasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaan ollut kireä päivä töissä, skitsoilit jollekin ja päätit sitten alkaa mullekin skitsoilemaan keksimällä tekosyyn tuosta avauksesta, eikö niin? Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto kun tunnut olevan jotenkin kateellinen minun avauksista täällä :)

        -harmiseikirj-

        Venäjä-trollin avauksista tuskin kukaan on kateellinen 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siitä näkee, ettet edes vaivautunut lukemaan paria ekaa kappaletta pidemmälle, mutta päätit vähän provoilla, melkein semihauskasti, mikä meni taas ihan vihkoon. Ja jos niihin kuviin on luottaminen yhtään, niin pulleaahan siitä jutun kaverista ei saisi edes rasvakeittimellä.

        Ongelma on siinä, että sinä et kestä jos joku on jutteleva, naisille, ja naiset vieläpä pitävät siitä. Kelleen ei liene mitään epäselvyyttä siitä mihin viittaat pullealla kaveripojalla ja kas kummaa, se oletettu vittuilun kohde on ollut todella jutteleva ja suosittu, varsinkin palstan naisoletettujen parissa. Ja se näemmä sattuu sinua, mikä käänteisesti kertoo naismenestyksestäsi enemmän kuin mikään muu ikinä voisi.

        Toisin sanoen, et kestä faktoja, minkä vuoksi otin vapauden olettaa ettet lukenut tuota julkaistua artikkelia paria kappaletta pidemmälle. Ja vaikka ehkä luitkin, se selvästikin kolahti sinuun turhankin kovaa. ja siksi päätin vähän huitaista takaisin, koska aloituksesi oli silkkaa kitinää ja heikkolaatuista piilovittuilua.

        "Ongelma on siinä, että sinä et kestä jos joku on jutteleva, naisille, ja naiset vieläpä pitävät siitä. Kelleen ei liene mitään epäselvyyttä siitä mihin viittaat pullealla kaveripojalla ja kas kummaa, se oletettu vittuilun kohde on ollut todella jutteleva ja suosittu, varsinkin palstan naisoletettujen parissa. Ja se näemmä sattuu sinua, mikä käänteisesti kertoo naismenestyksestäsi enemmän kuin mikään muu ikinä voisi."

        Tälle ääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ongelma on siinä, että sinä et kestä jos joku on jutteleva, naisille, ja naiset vieläpä pitävät siitä. Kelleen ei liene mitään epäselvyyttä siitä mihin viittaat pullealla kaveripojalla ja kas kummaa, se oletettu vittuilun kohde on ollut todella jutteleva ja suosittu, varsinkin palstan naisoletettujen parissa. Ja se näemmä sattuu sinua, mikä käänteisesti kertoo naismenestyksestäsi enemmän kuin mikään muu ikinä voisi."

        Tälle ääni.

        No tälle kommentille myös pisteet, koska se asia on niin ilmeinen, että olen ennen tuota Harmikselle osoitettua kommenttiani lähinnä ollut ällistynyt aggressionsa tasosta, joka ei ole millään muotoa suhteessa palstailuun. Joten sen täytyy olla tarkalleen henkilökohtaista.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­y­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17917978Q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mutta mitä järkeä tuossa on? 200 maista. Jos olet kuunnellut kahtakymmentä niin sen jälkeen kaikki olisi vain vanhan toistoa.

      • Tuossa jutussahan ei suoraan sanota, että kyse on nimenomaan seksistä, deitteihin niiden kanssa kyllä viitataan suoraan. Toki koko jutun mitalta katsottuna viittaus on seksiin.

        Tosin. 8 vuotta on 2920 vuorokautta, miinus tauot, niin sanotaan vaikka 2000 vuorokautta. Siihen suhteutettuna BC 200 on vauhdikas, muteti mitenkään tavaton, etenkin jos on omaksunut opin "ronkelit runkkaa".

        Ja kaverinhan ihan suoraan sanoi, että on aina mielenkiintoista tavata uusi ihminen, eli siis luontaisesti utelias pentele.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuossa jutussahan ei suoraan sanota, että kyse on nimenomaan seksistä, deitteihin niiden kanssa kyllä viitataan suoraan. Toki koko jutun mitalta katsottuna viittaus on seksiin.

        Tosin. 8 vuotta on 2920 vuorokautta, miinus tauot, niin sanotaan vaikka 2000 vuorokautta. Siihen suhteutettuna BC 200 on vauhdikas, muteti mitenkään tavaton, etenkin jos on omaksunut opin "ronkelit runkkaa".

        Ja kaverinhan ihan suoraan sanoi, että on aina mielenkiintoista tavata uusi ihminen, eli siis luontaisesti utelias pentele.

        Tuossa nimenomaan puhuu seksistä "Bodycountista on ikävä puhua, mutta sanotaanko, että en ole enää parin sadan jälkeen laskenut."

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa nimenomaan puhuu seksistä "Bodycountista on ikävä puhua, mutta sanotaanko, että en ole enää parin sadan jälkeen laskenut."

        -harmiseikirj-

        Tunnet varmaan itsekin termin BC taustat, joten otetaanko tosissaan vai sovitaanko että kyse ilmaisusta, jollion tulkinnanvapaus jää ellei muuta erikseen täsmennetä. Niin moni ei saa seksiä juuri ikinä, että heille pelkät treffit riittävät siihen, että saavat taas yhden viivan vedettyä omaan BC:nsä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuossa jutussahan ei suoraan sanota, että kyse on nimenomaan seksistä, deitteihin niiden kanssa kyllä viitataan suoraan. Toki koko jutun mitalta katsottuna viittaus on seksiin.

        Tosin. 8 vuotta on 2920 vuorokautta, miinus tauot, niin sanotaan vaikka 2000 vuorokautta. Siihen suhteutettuna BC 200 on vauhdikas, muteti mitenkään tavaton, etenkin jos on omaksunut opin "ronkelit runkkaa".

        Ja kaverinhan ihan suoraan sanoi, että on aina mielenkiintoista tavata uusi ihminen, eli siis luontaisesti utelias pentele.

        Mielummin mä runkkaan kun kannan kuppaa ja kuuttakymmentä muuta sukupuolitautia sä ehkä tykkäät si kun saat hivin tai jonkun muun johon voit kuolla mu onnea tautiesi kanssa jos unohdat lääkitykset ni ei välttis elinikä ol kovin pitkä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin mä runkkaan kun kannan kuppaa ja kuuttakymmentä muuta sukupuolitautia sä ehkä tykkäät si kun saat hivin tai jonkun muun johon voit kuolla mu onnea tautiesi kanssa jos unohdat lääkitykset ni ei välttis elinikä ol kovin pitkä

        No sähän voit ihan vapaasti kuolla runkkaamiseesi kun et oma suhteellisuudentajua, näemmä.


      • Anonyymi

        "Jos olet kuunnellut kahtakymmentä niin sen jälkeen kaikki olisi vain vanhan toistoa."

        Tähän täytyy sivysta todeta, että enpä kyllä minäkään viitsisi tuhlata aikaani ihmiseen, joka ajattelee noin. Tuolla ajatusmaailmalla varustettu ihminenhän ei ikinä olisi kiinnostunut minusta, vaan on omasta mielestään jo nähnyt ja kuullut kaiken. Itselleni taas kaikki ihmiset ovat yksilöitä, enkä ole vielä tähän ikään tavannut kahta samanlaista.


    • Anonyymi

      onko tämäkin aloitus joku tyyliin: Viinamiehen Villeimmät ajatelmat.

      • Jos niin haluat. Tosin lukematta itse artikkelia ja ajattelematta asiaa sillä ei ole mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Olisi kyllä aivan ihanaa, jos miehet pyrkisivät lähestymään juuri noin: rennosti hymyillen. Itsevarmuus tulee juuri noin näkyviin. Ja se, että mies kykenee juttelemaan. Melkein kuka tahansa lankeaa.

      • Niin, se olisi lottovoitto kaikille. Mutta jostain syystä nuo esitetyt vinkit tuntuvat lähinnä suututtavan 99:tia miehistä. No omapahan on ongelmansa, Johanneksen ja minun kaltaiset saavat paremman tarjonnan.


      • Anonyymi

        Ei ole ihan näin yksinkertaista jos meinaa jokaiselta vastaantulevalta saaja tai pitää tuota edes harrastuksenaan ja tuon jutun jälkeen järjen omaavat naiset osaa kiertää hänet ainakin kaukaa


    • Anonyymi

      Mjaa, vai pitäisi tulla naisten kanssa juttuihin.
      Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.
      Jo se miten joku kertoo tavanneensa monta naista kertoo jo sen ettei olisi kenellekään kelvannut? Tuota ei kannata kehua:)
      Tai jos kehuu, kertoo vain panneensa sataa, eikä muu itseä kiinnostanut.

      Rehellisyyden nimissä kumpikaan vaihtoehto ei välttämättä ole lehtilööpin arvoinen?

      AV

    • Joidenkin on vaan käsittämättömän vaikeaa hyväksyä että noin nuo asiat nyt vaan oikeasti on eikä siihen tarvita tai vaadita mitään sen kummempaa tai ihmeellisempää.🙂.

    • Juu ei pikkutakeille.🙈 ei uppoo muhun sitten yhtään ne kuvat.😅

      Muuten jos osaa keskustella naisten kanssa, niin sillä pääsee jo pitkälle. Sä voitkin olla sitten se kävelevä esimerkki😘🥰

      • Jollekulle ne uppoaa, joten tuon artikkelin kaltaisen kaverin kannattaa ehkä myös sellaiset ottaa, jos ne nyt sitten on siis myös ns. aitoja eli hän toisinaan tulee pikkutakkia käyttäneeksi jostain syystä.

        Kyllähän multa juttu luistaa, mutta en ehkä esimerkiksi halua ryhtyä kun on niitäkin päiviä ettei pätkääkään huvita 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jollekulle ne uppoaa, joten tuon artikkelin kaltaisen kaverin kannattaa ehkä myös sellaiset ottaa, jos ne nyt sitten on siis myös ns. aitoja eli hän toisinaan tulee pikkutakkia käyttäneeksi jostain syystä.

        Kyllähän multa juttu luistaa, mutta en ehkä esimerkiksi halua ryhtyä kun on niitäkin päiviä ettei pätkääkään huvita 😂

        Ehkä olet sitten vaan väärien ihmisten kanssa tekemisissä jos ei kerta huvita😌


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ehkä olet sitten vaan väärien ihmisten kanssa tekemisissä jos ei kerta huvita😌

        Väärien ihmisten = ihmiskunta
        Voi siis olla, mutta se koskee kaikkia, ei ole olemassa poikkeusta siihen. Tiedostan olevani muuttumassa ja sitten etenkin sosiaalisuus tempoilee ihan miten sattuu. Ja sekös vituttaa, koska en voi hallita sitä, mikä ei sovi pirtaani pätkääkään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Väärien ihmisten = ihmiskunta
        Voi siis olla, mutta se koskee kaikkia, ei ole olemassa poikkeusta siihen. Tiedostan olevani muuttumassa ja sitten etenkin sosiaalisuus tempoilee ihan miten sattuu. Ja sekös vituttaa, koska en voi hallita sitä, mikä ei sovi pirtaani pätkääkään.

        No tuo on kyllä varmasti melko raskasta. Otat nyt vaan itsellesi sen ajan kuin otat. Teet niitä juttuja mitkä tuntuu hyviltä. 😊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No tuo on kyllä varmasti melko raskasta. Otat nyt vaan itsellesi sen ajan kuin otat. Teet niitä juttuja mitkä tuntuu hyviltä. 😊

        Raskasta, väsyttävää nyt ainakin. Eikä tässä sen ihmeempiä, olen melko hyvin kartalla kyllä, mutta se ei riitä (itselleni) kun olen tottunut olemaan myös kontrollissa. Olisi lohdullista ajatella että jee, minulla on miesten vaihdevuodet, mutta sekään ei ole hyväksyttävä vastaus koska se olisi vastuun ulkoistamista, "minulle tapahtuu jotain mihin en voi vaikuttaa"... Paskat, voinpas, mutta vaihteleminen hankaloittaa vaikuttamista.

        No päivä kerrallaan ja kullekin päivälle omat murheensa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Raskasta, väsyttävää nyt ainakin. Eikä tässä sen ihmeempiä, olen melko hyvin kartalla kyllä, mutta se ei riitä (itselleni) kun olen tottunut olemaan myös kontrollissa. Olisi lohdullista ajatella että jee, minulla on miesten vaihdevuodet, mutta sekään ei ole hyväksyttävä vastaus koska se olisi vastuun ulkoistamista, "minulle tapahtuu jotain mihin en voi vaikuttaa"... Paskat, voinpas, mutta vaihteleminen hankaloittaa vaikuttamista.

        No päivä kerrallaan ja kullekin päivälle omat murheensa.

        Sun pitäis osata vähän edes höllentää.. Mutta hyvä jos nyt edes jotain edistystä on havaittavissa. Aina parempi, kuin ei mitään.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sun pitäis osata vähän edes höllentää.. Mutta hyvä jos nyt edes jotain edistystä on havaittavissa. Aina parempi, kuin ei mitään.

        Paha sanoa, mutta ehkä sitä edistystä tapahtuu. Ainakin aikaa on, koko loppuelämän verran.


      • randombypasser kirjoitti:

        Paha sanoa, mutta ehkä sitä edistystä tapahtuu. Ainakin aikaa on, koko loppuelämän verran.

        No juu ja toivotaan, että vielä monta vuotta.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No juu ja toivotaan, että vielä monta vuotta.

        No niitä on tismalleen sopiva määrä jäljellä, mikä ikinä se lukema lopulta onkaan.


    • Kuten näissä toisissakin aloituksissa sanoin, niin jokin ei nyt täsmää.

      Kaveri kehuu sadoilla naisillaan ja kertoo kuitenkin, ettei saa parisuhdetta vaikka haluaisi.

      Keksin asiaan joitakin selityksiä:

      1. Naisille paljastuu ekalla tapaamisella, että kaveri on keskimittainen, työtön /varastomies, joka tupakoi, mutta puhuu kauniisti.

      2. Hänellä itsellään on rima niin korkealla, etteivät hänelle matchejä saavat naiset kelpaa.

      3. Johannes vaan valehtelee.

      • Niin vaikka olet supliikki suustasi, niin eihän sekään tarkoita, että sitten joka nainen olisi kiinnostunut aidosti juuri sinusta. Kemiathan siinä vaikuttaa..

        Puheliaalle treffaaminen on varmasti helpompaa monessa mielessä.


      • Anonyymi

        "Kaveri kehuu sadoilla naisillaan ja kertoo kuitenkin, ettei saa parisuhdetta vaikka haluaisi."

        Näen tuossa syyn ja seurauksen. Jos kehuskelee sadoilla tai vaikka kymmenilläkin naisilla, niin sellainenhan karkottaa parisuhdenaisehdokkaat ympäriltä.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin vaikka olet supliikki suustasi, niin eihän sekään tarkoita, että sitten joka nainen olisi kiinnostunut aidosti juuri sinusta. Kemiathan siinä vaikuttaa..

        Puheliaalle treffaaminen on varmasti helpompaa monessa mielessä.

        Puheliaalle treffaaminen voi olla helppoa, mutta pelkkä puhuminen ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puheliaalle treffaaminen voi olla helppoa, mutta pelkkä puhuminen ei riitä.

        No ei tietenkään. Mutta kyllä mä näen sen positiivisena asiana, että on puhelias..


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaveri kehuu sadoilla naisillaan ja kertoo kuitenkin, ettei saa parisuhdetta vaikka haluaisi."

        Näen tuossa syyn ja seurauksen. Jos kehuskelee sadoilla tai vaikka kymmenilläkin naisilla, niin sellainenhan karkottaa parisuhdenaisehdokkaat ympäriltä.

        Niin mutta kehuuko tapaamilleen naisille? Jos on niin fiksu, kuin uskottelee olevansa, niin luulisi osaavan vaieta. Sen takia esiintyy tässäkin jutussa nimettömänä ja kuvattomana.


      • Arvaisin, että kyse on kohdasta 2., etenkin mikäli jutut hyvästä viennistä pitävät kutinsa, jolloin ego on saattanut saada vähän liikaakin dopingia suhteessa objektiiviseen todellisuuteen.


      • Anonyymi

        Miksi oletat, että se kelpaamattomuus tulee naisten puolelta? Vaikka itse olusikin niin epätoivoinen, että likipitäen mikä tahansa naispuoliseksi määriteltävä kelpaa, niin ei pidä olettaa jaikkien miesten okevan noin epätoivoisia. Valtaosa miehistä(kin) on terveellä tavalla ronkeleita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat, että se kelpaamattomuus tulee naisten puolelta? Vaikka itse olusikin niin epätoivoinen, että likipitäen mikä tahansa naispuoliseksi määriteltävä kelpaa, niin ei pidä olettaa jaikkien miesten okevan noin epätoivoisia. Valtaosa miehistä(kin) on terveellä tavalla ronkeleita.

        No koska hänellä on itselleen helppoa löytää naisia ja niitä on ollut satoja ja hän haluaa parisuhteen.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        No koska hänellä on itselleen helppoa löytää naisia ja niitä on ollut satoja ja hän haluaa parisuhteen.

        Tyyppi löytää vain sulkia hattuun ja kulkee töyhtöhyyppänä munasillaan toivoen löytävänsä kokopuvun...


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        No koska hänellä on itselleen helppoa löytää naisia ja niitä on ollut satoja ja hän haluaa parisuhteen.

        Naisiahan on helppo löytää. Heitä on joka puolella. Vaikka ihminen haluaisi patisuhteen, niin miksi hän automaattisesti huolisi huonon parisuhteen? Valtaosa ihmisistä ei sovi yhteen keskenään ja sopivan löytyminen on ihan sattumankauppaa. Entisaikoina kitkutettiin väkipakolla huonossa ja toimimattomassa parisuhteessa, jossa toista osapuolta nähtiin mahdollisimman vähän. Sekö se pitäisi olla se ihanne? Väkipakolla yhdessä sellaisen kanssa, josta et oikeasti edes pidä?


    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen, jos ei saa aikaan itse parisuhdetta, ei siinä ulkopuoliset neuvot auta.

      • Anonyymi

        Samoin yleisesti ottaen, jos ei saa itse aikaan parisuhdetta, niin se ei ole toisten syy.


      • Se on totta. Ei sellaista asiaa millään kirjekurssilla opita. Siihen kun vaikuttaa henkilökemiat aika paljon. Ei ketään voi väkisin iskeä itselleen.


      • Yleisesti ottaen, se riippuu siitä miten niitä neuvoja hyödyntää omassa elämässään. Harvemmin kenenkään neuvot ovat sellaisenaan hyödynnettävissä, kas vain, koska ne neuvot ovat toisen ihmisen elämästä joka ei ole pätkääkään samanlainen kuin neuvottavan elämä, mutta jos tarkasti kuuntelee, löytää aina jotain mitä kannattaa pohtia. Ja ehkä, vain ehkä, joskus soveltaa tavalla tai toisella omaan elämäänsä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on totta. Ei sellaista asiaa millään kirjekurssilla opita. Siihen kun vaikuttaa henkilökemiat aika paljon. Ei ketään voi väkisin iskeä itselleen.

        Susi. Aina kun luen/kuulen, että jonkin asian osalta onnistuminen riippuu mm. henkilökemiasta tai vaikka kirjekurssista, voin heti sanoa että omaa vastuuta "onnistumisesta" ulkoistetaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Susi. Aina kun luen/kuulen, että jonkin asian osalta onnistuminen riippuu mm. henkilökemiasta tai vaikka kirjekurssista, voin heti sanoa että omaa vastuuta "onnistumisesta" ulkoistetaan.

        No, sehän on kahden kauppa. Sitä tässä koitan sanoa, varmaankin. Jos ei ole kemiaa, eikä halua toisella tutustua, taikka ihastuminen yksipuoleista, niin siinä ei mikään auta.
        Minulle ainakin juttelemaan meneminen on vaikeaa. Vaikea nähdä toisesta milloin se on suotavaa mennä. Juttelen kyllä jos minulle tullaan juttelemaan, mutta en halua mennä häiritsemään ketään.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, sehän on kahden kauppa. Sitä tässä koitan sanoa, varmaankin. Jos ei ole kemiaa, eikä halua toisella tutustua, taikka ihastuminen yksipuoleista, niin siinä ei mikään auta.
        Minulle ainakin juttelemaan meneminen on vaikeaa. Vaikea nähdä toisesta milloin se on suotavaa mennä. Juttelen kyllä jos minulle tullaan juttelemaan, mutta en halua mennä häiritsemään ketään.

        Tottakai kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta jos jo ekassa lauseessa "siirtää vastuun" mm. henkilökemialle, on itse toimijana luovuttanut ennen ensimmäistä yritystäkään. Kokeilla pitää, mutta ei yrittää väkisin, ei toisen eikä omasta puolesta. Jos toinen viehättää, voi kokeilla. Jos ei viehätä, ei kannata aloittaakaan.

        Juttelemisen osalta pätee hyvin yksi seikka. Se, että kun menee ja kokeilee, sillä se selviää onko jutteleminen(kaan) ok toiselle. Jos ei edes kokeile, vaan vain "olettelee" tai "arvailee" ettei se ehkä kai olisi toisesta mahdollisesti juuri nyt tai ikinä suotavaa saati toivottavaa kertoo myös luovutusasenteesta, siitä ettei halua kokeilla ja ehkä ottaa sanallisesti turpaansa 9 kertaa 10:stä., mutta mahdollisesti edes sen yhden kerran saada jutella. Ja sen pidemmälle ei alkuun tarvitsekaan päästä, ei välttämättä ikinä, kunhan ottaa sen askeleen jotta uskaltaa ottaa sen toistekin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tottakai kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta jos jo ekassa lauseessa "siirtää vastuun" mm. henkilökemialle, on itse toimijana luovuttanut ennen ensimmäistä yritystäkään. Kokeilla pitää, mutta ei yrittää väkisin, ei toisen eikä omasta puolesta. Jos toinen viehättää, voi kokeilla. Jos ei viehätä, ei kannata aloittaakaan.

        Juttelemisen osalta pätee hyvin yksi seikka. Se, että kun menee ja kokeilee, sillä se selviää onko jutteleminen(kaan) ok toiselle. Jos ei edes kokeile, vaan vain "olettelee" tai "arvailee" ettei se ehkä kai olisi toisesta mahdollisesti juuri nyt tai ikinä suotavaa saati toivottavaa kertoo myös luovutusasenteesta, siitä ettei halua kokeilla ja ehkä ottaa sanallisesti turpaansa 9 kertaa 10:stä., mutta mahdollisesti edes sen yhden kerran saada jutella. Ja sen pidemmälle ei alkuun tarvitsekaan päästä, ei välttämättä ikinä, kunhan ottaa sen askeleen jotta uskaltaa ottaa sen toistekin.

        On se kai niin. Tekee mieli luovuttaa kaikki tällaset jutut ihan kokonaan. Ei ollut minua varten.


      • mustasusi kirjoitti:

        On se kai niin. Tekee mieli luovuttaa kaikki tällaset jutut ihan kokonaan. Ei ollut minua varten.

        Ehkä on, ehkä ei, kellä mitenkin. Itselle luovuttaminen ei ole vaihtoehto ellei siihen ole todella hyvää syytä. Esim. ase ohimolla on ihan hyvä syy. Ainakin juuri sillä hetkellä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkä on, ehkä ei, kellä mitenkin. Itselle luovuttaminen ei ole vaihtoehto ellei siihen ole todella hyvää syytä. Esim. ase ohimolla on ihan hyvä syy. Ainakin juuri sillä hetkellä.

        Tuntuu vaan nyt siltä, ettei jaksa enää. No minä oon saanut liikaa pskaa tässä viimeaikoina. En puhu siitä kuitenkaan tässä enempää. Se on nuorten juttuja kaikki tämmöset... Jos oot sinkku keski-ikäisenä niin saa varautuu siihen että myös jää yksin loppu elämäksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuntuu vaan nyt siltä, ettei jaksa enää. No minä oon saanut liikaa pskaa tässä viimeaikoina. En puhu siitä kuitenkaan tässä enempää. Se on nuorten juttuja kaikki tämmöset... Jos oot sinkku keski-ikäisenä niin saa varautuu siihen että myös jää yksin loppu elämäksi.

        Aikansa kutakin. Ja kukin parhaansa mukaan. Itse luovutan kun muu ei enää ole järjellisesti mahdollista, jokseenkin siis kaikessa, ei vain ihmissuhteissa. Harmillisesti vain se oma ymmärrys tulee takamatkalla suhteessa kulloiseenkiin todellisuuteen, niin väkisinkin joutuu ottamaan ensin turpaansa ja vasta sitten huomaamaan, että kas, niinhän se tosiaan on, se kuusen latvaan kiipeäminen onnistui hyvin 12-vuotiaana, vaan näin viiskymppisenä se on lähtöjäänkin todella paska idea, mikä oli todennettava.


    • Anonyymi

      Joo, ehkäpä sieltä löytyy hyviäkin neuvoja! Toisaalta jos haluaa karkottaa jonkun naisen, huitsun nevadaan; niin Randomilta voi kysyä neuvoa, hän kyllä osaa asiansa!
      ihan anonyymina, kun sovittiin etten allekirjoita!

      • Anonyymi

        Tuo tulee kyllä ihan luontaisesti useimmilta miehiltä iän karttumisen seurauksena. Sille on ihan nimikin: "irritable male syndrome" (ärtyisä mies -oireyhtymä). Johtunee kehon vanhenemisen seurauksena aiheutuvista hormonaalisista muutoksista, jotka johtavat andropaussiin. Toisaalta myös muistisairauksien, kuten Alzheimerin taudin, varhaisia merkkejä ovat käyttäytymisen ja persoonan muutokset, mukaan lukien aggressiivisuus, ärtyneisyys, töykeys, apatia ja masentuneisuus, ja nämäkin sairaudet yhdistyvät vahvasti ikääntymiseen. Tällainen käytös tosiaan riittää karkottamaan useimmat naiset ja kauas.


      • Sellaista mikä ei ole ikinä ollut lähelläkään, ei voi karkottaa kauemmaskaan. Ja mulle käy kaikki paitsi tietoinen typeryys, tuittuilu ja selittely. Voit valita noista omasi, koska noiden lisäksi vain tehokkaasti vittuilemalla multa saa hermot menemään. Ja tehokkaita vittuilijoita palstalta ei ole enää vuosiin löytynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tulee kyllä ihan luontaisesti useimmilta miehiltä iän karttumisen seurauksena. Sille on ihan nimikin: "irritable male syndrome" (ärtyisä mies -oireyhtymä). Johtunee kehon vanhenemisen seurauksena aiheutuvista hormonaalisista muutoksista, jotka johtavat andropaussiin. Toisaalta myös muistisairauksien, kuten Alzheimerin taudin, varhaisia merkkejä ovat käyttäytymisen ja persoonan muutokset, mukaan lukien aggressiivisuus, ärtyneisyys, töykeys, apatia ja masentuneisuus, ja nämäkin sairaudet yhdistyvät vahvasti ikääntymiseen. Tällainen käytös tosiaan riittää karkottamaan useimmat naiset ja kauas.

        Mille tahansa löytyy tieteellinen selitys nykyisin ja yhä useammin sellainen kehitetään joka tapauksessa, koska ihmisellä on luontaisesti tarve kyetä lokeroimaan asioita ymmärrettäviksi kokonaisuuksiksi, miltei täysin välittämättä siitä onko siinä hommassa mitään tolkkua ja noudattaako lokerointi ns. tieteellistä metodia. Mm. mt-haasteiden osalta tietelliisellä metodilla ei ole juuri mitään tekemistä, mutta silti ne lokeroinnit ja johtopäätökset on yleisessä lääketieteessä (noudattaa tieteellistä metodia) hyväksytty tieteellisesti todistetuiksi, vaikka eivät sitä todellisuudessa olekaan. Sitä kannattaa miettiä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mille tahansa löytyy tieteellinen selitys nykyisin ja yhä useammin sellainen kehitetään joka tapauksessa, koska ihmisellä on luontaisesti tarve kyetä lokeroimaan asioita ymmärrettäviksi kokonaisuuksiksi, miltei täysin välittämättä siitä onko siinä hommassa mitään tolkkua ja noudattaako lokerointi ns. tieteellistä metodia. Mm. mt-haasteiden osalta tietelliisellä metodilla ei ole juuri mitään tekemistä, mutta silti ne lokeroinnit ja johtopäätökset on yleisessä lääketieteessä (noudattaa tieteellistä metodia) hyväksytty tieteellisesti todistetuiksi, vaikka eivät sitä todellisuudessa olekaan. Sitä kannattaa miettiä.

        Mille tahansa ei ole vielä olemassa tieteellistä selitystä johtuen siitä, että asiaa ei ole vielä riittävästi tutkittu, mutta mille tahansa on löydettävissä tieteellinen selitys. Kyseinen selitys tosin muuttuu jatkuvasti sitä mukaa kun lisää tieteellistä näyttöä aiheesta kertyy, eikä tämänhetkinen tieto ole ikinä absoluuttinen totuus. Lääketieteessä, niin kuin missä tahansa tieteessä, joudutaan kuitenkin toimimaan juuri tällä hetkellä saatavilla olevan tiedon varassa, sillä se on se mikä juuri nyt on lähinnä totuutta. Jos yksilöllä esimerkiksi olisi Alzheimerin tauti, hänet tulisi lokeroida kyseiseen muistisairauksien lokeroon, sikäli kuin hän haluaisi säilyttää elämänlaatunsa ja toimintakykynsä mahdollisimman pitkään hyvänä, eli tässä, saada taudin etenemistä hidastavaa hoitoa, koska parantavaa hoitoa ei ole vielä tiede löytänyt. Jonain päivänä tutkijat, eli tieteen tekijät, tämänkin hoidon toivottavasti löytävät.


    • Anonyymi

      Hän hymyilee kuin lapsi. Hän ottaa minut miten haluaa. Hän tekee levottomaksi
      Olen aivan myyty mies. Ja minä sentään olen nähnyt maailmaa.
      Hymyilevä mies saa hymyileviä naisia.

      AV

    • Toi kuulostaa hienolta; vaivautuu opettelemaan uusia asioita. Esimerkiksi mulla alkaa jo hitsisauma näyttää tosi hyvältä. En uskaltanu ees vähään aikaan hitsata, kun oli niin kuivaa ja mä pelkään tulipaloo.

    • Anonyymi

      Mä en ny vieläkään ymmärrä tätä teidän kitinää jos ette muuta hae kun pillua ni ei kai sitä ny vittu tarvi kun kysyä tai mennä huoriin ei ny saatana luulis tuon vaikeampaa olevan parisuhteen saaminen si taas on jo asia erikseen ainakin toimivan koitappa itte elää kulissia joka ulospäin näyttää toimivalta ja kotonakin tulette toimeen mu silti itse tiedostat että se on omalla tavalla kuitenkin tyytymistä ni se vasta saatana on kuluttavaa ja ei takuuvarmasti toimi jos näkee 24/7 mä selvisin poikani äidin kanssa yhteisessä kulissi suhteessa viisitoista vuotta se oli siihen hetkeen kummallekin turvallisin vaihtoehto

    • Anonyymi

      Naisille pitää mennä juttelemaan mutta ensin pitää juoda viinaa jotta ei olla selvinpäin kun jutellaa naisille. Selvinpäin olevaa miestä naiset katselee oudosti ja se ei kyllä tiedä hyvää silloin miehelle.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Jaa, pitäisi mennä puhumaan naisille, niin varmasti mutta kun minä koen että hyvin moni nainen puhuu aivan helvatisti mutta ei kuitenkaan oikeastaan sano yhtään mitään. Ei vaan kiinnosta, ei sitten millään, huoh!

    • Anonyymi

      oikeasrti en vihaa homojakaan, vaikka pitäisi muka vihata niitä koska joku korkea kkk,...

      viha on lähtenyt vihreiden puolelle sinänsä, koska; niin paljon valttaa.....

    • Anonyymi

      montako pilluas olet aloittaa nainut tänä päivänä?

    • Anonyymi

      siideri-tietokone- nainen ewivät sovi yhteen....


      mitähän jotain ihmeellisiä kummitusjuttuja heteronaiset itselleni sanoneet, kaikenlaisia missä kuolee ihmisiä tuollaisissa.'

    • Anonyymi

      jos on niin hauskaa että ei pusty sanomaan mitään sanojakaan ollenakaan puhewlimeenkaan...... kuuluu että jooh hhhahha jotainl.....heh

    • Anonyymi

      hahha joo älä naurata enempiöitä :D:DD:

    • Anonyymi

      minulle on todella opetettu kun olin joskus kkk, neuvottelutaitoja miten teilata toinen jne.... mutta en enää edes pääse heidän sivuilleen kun irtisanoin itseni.

    • Anonyymi

      sinisilmäinen ihminen ei ole ikinä johtotehtäciin soveltuva, lapsi.

    • No kertikaa nyt te naisetkin, miten teidän kanssa pääsee puheväleihin. Mä tarttisin niin kovasti keskustelukaveria tästä suomen pahasta tilanteesta.

      • Anonyymi

        Keskustelethan sinä täälläkin naisoletettujen kanssa. Missä mielessä Suomen tilanne on paha?


      • Anonyymi

        No pääsetkö puheväleihin miesten kanssa? Jos pääset, niin sitten osaat päästä puheväleihin naistenkin kanssa. Eivät nuo eroa mitenkään toisistaan. Sen kun otat ja puhut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelethan sinä täälläkin naisoletettujen kanssa. Missä mielessä Suomen tilanne on paha?

        Onhan se paha, kun työpaikkoja menee jatkuvasti kiinni ja koulutuskin kaipaa kehitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pääsetkö puheväleihin miesten kanssa? Jos pääset, niin sitten osaat päästä puheväleihin naistenkin kanssa. Eivät nuo eroa mitenkään toisistaan. Sen kun otat ja puhut.

        Tottakai pääsee kun satoja miehiä kohtaa joka päivä. Minne vaan on naiset kadonnu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tottakai pääsee kun satoja miehiä kohtaa joka päivä. Minne vaan on naiset kadonnu.

        Tuollahan noita naisia on joka paikka täynnä. Itse olen jo tällekin päivälle nähnyt useamman sata, vaikken ole tänään mitään kauppareissua ja kävelyä kummempaa tehnytkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan noita naisia on joka paikka täynnä. Itse olen jo tällekin päivälle nähnyt useamman sata, vaikken ole tänään mitään kauppareissua ja kävelyä kummempaa tehnytkään.

        Mutta mä oon nyt pankin alla.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta mä oon nyt pankin alla.

        No se lienee paikka, jossa ei muutenkaan ihan kauheaa määrää ihmisiä pyöri. Kokeile jotain tavanomaisempaa paikkaa.


    • Anonyymi

      Mä haluun mennä rändomin ja harmiksen kanssa h*oraluolaan. Kokaiinia päälle. Se on paikka missä pojista tehhään miehiä ;).

      • Paikka missä pojista tehdään miehiä? No kiitosta vaan, mutta mä en enää tartte sitä koulua, mutta voit kyllä itse käydä sen jkos koet tarpeelliseksi. Ja kokkelia en ole enkä aio harrastaa, mun elämässä jauhoina riittää puolikarkea vehnäjauho.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe