Legendaarisen mukavaa viikkoa.

Se olis sitten taas maanantai. Oikein hyvää viikkoa kaikille tasapuolisesti.

Ei mulla muuta. Älkää nyt itteenne teloko.

28

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsoa tuijotin jonkin H.P. Lovecraftin jutun, vanha joku... https://en.wikipedia.org/wiki/From_Beyond_(film)

En todellakaan paljon pidä monista noista Lovecraftin jutuista, mutta joku uusi sarja oli mistä pidin joku salaseura ja sellainen noita, vaalea tyylikkäästi pukeutuva Christina-niminen oli tuossa sarjassa.

• En olekkaan tuota ehkä nähnytkään. Onko jossain stream palvelussa?

• Anonyymi

Voi sinua. Löin jo pääni vessan seinään. Mutta muuten yritän olla kolhihimatta.

>simiti<

• Auts. Kävikö pahasti?

• Hyvin selvittiin tänne rannalle, vaikka viimeiset sadat metrit piti kantaa rinkkaa 👍🌞

• Nice! 👍 Ihmettelen viel töissä pari tuntia. Ihan liian hiljaista. Ristikko kaverina kun hommat tehty, ja potilaatkin lähteny.

• Anonyymi

ja sitten jooh erittäin henvfenväärallinen ihminen valkoihoisille jos on umma hiu7kset

• Anonyymi

minä itse kun tarttee jonkin 4g-ääni0uhelimenin jo9illa soite3lla juttuja sairaalaan hoitajille...

• Anonyymi

huvittavia pelejäkin... kääärme taisi olla matopelin nimi nokia 105 4g hah

jotu autopeli oli hauskakin..

• Anonyymi

Oletko sinäkin toivotteleva pullea kaveripoika?

• Satakiloinen jössikkä olen. 😄 Pituutta onneksi on 182cm.

Sanat eivät maksa mitään, mutta voivat antaa paljon.

Mukavaa iltaa toivotan erityisesti sinulle! Saat halin vielä päälle, kun vaikutat olevan sen tarpeessa. 🤗

• Anonyymi
        ScifiNörtti kirjoitti:

Satakiloinen jössikkä olen. 😄 Pituutta onneksi on 182cm.

Sanat eivät maksa mitään, mutta voivat antaa paljon.

Mukavaa iltaa toivotan erityisesti sinulle! Saat halin vielä päälle, kun vaikutat olevan sen tarpeessa. 🤗

Aika plösö

• Anonyymi kirjoitti:

Aika plösö

Pitää sitä vähän olla pehmykettä. 😉

• Anonyymi

voi olla tryrröjwn miwlwaräå haAUSKOJA JOTKUT MATOPELITKIN HAH

• Öh.. oikein legendaarisen..

No.. olen lomalla, mutta niin pienellä budjetilla, että pääasiassa olen itse itseni paras viihdyke. Olen, kävelen ja ajattelen. Nautin omasta seurastani, mutta sitä ei voine ihan legendaariseksi sanoa. Tai voi, jos niin haluaa.

Aikaa itselle. Syön, juon, nukun ja ajattelen. Olen himmannut tekemisen ihan minimiin ja olen vain. Kutakuinkin syvennyn elämääni ja mietin mihin suuntaan haluan sitä ohjata. Olemisen sietämätöntä keveyttä. Kai.

Jos tuon haluaa kääntää legendaariseksi, niin sehän on vain ja ainoastaan asennekysymys.

• Tuohan on just hyvä loma. Itselläni oli samantapainen. Sai vain olla ja rauhoittua. Ladata pattereita. Ei ollut kiirettä mihinkään. Ihmetellä ja pohtia rauhassa asioita.

Kyllä sitä sitten taas vaiheessa joutaa reissata yms. Elämä on aika pitkä loppujen lopuksi, niin kiirekkös tässä. Joutaa jättää jotain ehtoopuolellekkin.

Tietty riippuu myös jokaisen omista mieltymyksistä.

• ScifiNörtti kirjoitti:

Tuohan on just hyvä loma. Itselläni oli samantapainen. Sai vain olla ja rauhoittua. Ladata pattereita. Ei ollut kiirettä mihinkään. Ihmetellä ja pohtia rauhassa asioita.

Kyllä sitä sitten taas vaiheessa joutaa reissata yms. Elämä on aika pitkä loppujen lopuksi, niin kiirekkös tässä. Joutaa jättää jotain ehtoopuolellekkin.

Tietty riippuu myös jokaisen omista mieltymyksistä.

No voihan tuon noinkin ajatella. Kaikkien aikojen loma. Itselle.

Aikanaan kun olin fyysisesti sänkypotilaana ja silmätkään ei toiminut, opin että oma sisäinen maailmani on riittävän rikas täyttämään tarpeeni. Lähes kolme kuukautta makasin sairaalassa ja ainoa mitä pystyin oli ajatella tai kuunnella toisella korvalla radiota. Radio kävi tylsäksi aika pian ja keskityinkin omaan ajatusmaailmaani.

Nykyään kun olen täysin toimintakykyinen .. myönnän että kaipaan sitä sisäistä rauhaa mikä minulla silloin oli. Ehkäpä löydän sen taas.
        Tässä nykyajan vouhotuskulttuurissa on vaan vaikeaa pysähtyä ja kuunnella omia ajatuksiaan.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No voihan tuon noinkin ajatella. Kaikkien aikojen loma. Itselle.

Aikanaan kun olin fyysisesti sänkypotilaana ja silmätkään ei toiminut, opin että oma sisäinen maailmani on riittävän rikas täyttämään tarpeeni. Lähes kolme kuukautta makasin sairaalassa ja ainoa mitä pystyin oli ajatella tai kuunnella toisella korvalla radiota. Radio kävi tylsäksi aika pian ja keskityinkin omaan ajatusmaailmaani.

Nykyään kun olen täysin toimintakykyinen .. myönnän että kaipaan sitä sisäistä rauhaa mikä minulla silloin oli. Ehkäpä löydän sen taas.
        Tässä nykyajan vouhotuskulttuurissa on vaan vaikeaa pysähtyä ja kuunnella omia ajatuksiaan.

Auts. Kuulostaa pahalta. Mutta kiva kuulla, että olet siitä toipunut. 😊

Se on nykyään. On kaikenlaista vipstaakia ja vimpainta. Kova meno aina joka paikkaan.

Olen aika vähään tyytyväinen. Pihakeinu tai lähimetsä missä voi rauhoittua. En muutenkaan ravaa oikein missään. Ihmettelen maailmaa sivustaseuraajana. Seesteinen elämä sopii mulle hyvin. Pohdiskelen asioita, välillä tietty kiva huseeratakkin jotain jossain.

Varaa ihmeessä aikaa itsellesi juurikin siihen olemiseen välillä. Eipä se maailma mihinkään karkaa tai kaadu jos hetken pysähtyy nuuskimaan kukkia ja kuuntelemaan lintujen laulua. 😄

• ScifiNörtti kirjoitti:

Auts. Kuulostaa pahalta. Mutta kiva kuulla, että olet siitä toipunut. 😊

Se on nykyään. On kaikenlaista vipstaakia ja vimpainta. Kova meno aina joka paikkaan.

Olen aika vähään tyytyväinen. Pihakeinu tai lähimetsä missä voi rauhoittua. En muutenkaan ravaa oikein missään. Ihmettelen maailmaa sivustaseuraajana. Seesteinen elämä sopii mulle hyvin. Pohdiskelen asioita, välillä tietty kiva huseeratakkin jotain jossain.

Varaa ihmeessä aikaa itsellesi juurikin siihen olemiseen välillä. Eipä se maailma mihinkään karkaa tai kaadu jos hetken pysähtyy nuuskimaan kukkia ja kuuntelemaan lintujen laulua. 😄

Oih.. olet niin oikeassa.

Minua harmittaa vain kun ei ole metsää mihin mennä.. siitä olen kateellinen sinulle.

Pentuna tuli kaikki lähimetsät koluttua, mutta yhtäkään niistä ei ole jäljellä. Sitäpaitsi en asu niillä kulmilla enää.

Minun on niin ikävä metsään että melkein kipeää tekee. Mutta selviän kyllä citykaninakin. Enkä kyllä enää vaihtaisi tätä kaupungin keskustan elämää mihinkään. On tämä vain niin helppoa.

Rande on monasti puhunut vievänsä minut metsään, mutta jääpi nähtäväksi. Viime kesänä käytiin puskareissulla Fiskarssissa, mutta se ei oikein ollut oikea metsä. Vaikka kivaa olikin.

Olet kaunosielu ihan selvästi. Itse todellakin iloitsen esim. pääskysien tulosta aina vallattoman paljon,kuten myös ensilumesta. Meri on hyvinkin lähellä sydäntäni ja rakastan tuulta. Luonnon pikku eläimet ihastuttavat ja minä todella olen siinä suhteessa aika maanläheinen.

Taidat olla pikkuisen samanlainen kuin minäkin.. ehkä?

Oih.. olet niin oikeassa.

Minua harmittaa vain kun ei ole metsää mihin mennä.. siitä olen kateellinen sinulle.

Pentuna tuli kaikki lähimetsät koluttua, mutta yhtäkään niistä ei ole jäljellä. Sitäpaitsi en asu niillä kulmilla enää.

Minun on niin ikävä metsään että melkein kipeää tekee. Mutta selviän kyllä citykaninakin. Enkä kyllä enää vaihtaisi tätä kaupungin keskustan elämää mihinkään. On tämä vain niin helppoa.

Rande on monasti puhunut vievänsä minut metsään, mutta jääpi nähtäväksi. Viime kesänä käytiin puskareissulla Fiskarssissa, mutta se ei oikein ollut oikea metsä. Vaikka kivaa olikin.

Olet kaunosielu ihan selvästi. Itse todellakin iloitsen esim. pääskysien tulosta aina vallattoman paljon,kuten myös ensilumesta. Meri on hyvinkin lähellä sydäntäni ja rakastan tuulta. Luonnon pikku eläimet ihastuttavat ja minä todella olen siinä suhteessa aika maanläheinen.

Taidat olla pikkuisen samanlainen kuin minäkin.. ehkä?

Hyvää huomentapäivää.

Ei kai se metsään meneminen niin vaikeaa ole? Hyppää vaikka junaan tai bussiin? Luontopuistoja on aika paljon mihin pääsee vaikka julkisilla.

Itse en voisi asua keskustassa, se jatkuva meteli ja ihmismassat. Asustelen n.30 min fillarimatkan päässä keskustasta. On ihan sopiva etäisyys.

Meri on kyllä hieno. Kesäisin auringonlaskun aikaan. Ai että. 😊 Katselee kuinka joutsenpesue uiskentelee ja kuuntelee laineiden liplatusta

Nojaa. Olen vähän kaikenlaista. Laajan spektrin ihminen. Tykkään kauhusta, mutta myös kauniista asioista. Tieteestä ja taiteesta. Auringosta ja rankkasateesta. Syvällisten pohtimisesta ja pieruhuumorista. Tykkään vähän kaikesta siis. 😄

Mukavaa päivänjatkoa. Pitää valmistautua töihin lähtöön.

• ScifiNörtti kirjoitti:

Hyvää huomentapäivää.

Ei kai se metsään meneminen niin vaikeaa ole? Hyppää vaikka junaan tai bussiin? Luontopuistoja on aika paljon mihin pääsee vaikka julkisilla.

Itse en voisi asua keskustassa, se jatkuva meteli ja ihmismassat. Asustelen n.30 min fillarimatkan päässä keskustasta. On ihan sopiva etäisyys.

Meri on kyllä hieno. Kesäisin auringonlaskun aikaan. Ai että. 😊 Katselee kuinka joutsenpesue uiskentelee ja kuuntelee laineiden liplatusta

Nojaa. Olen vähän kaikenlaista. Laajan spektrin ihminen. Tykkään kauhusta, mutta myös kauniista asioista. Tieteestä ja taiteesta. Auringosta ja rankkasateesta. Syvällisten pohtimisesta ja pieruhuumorista. Tykkään vähän kaikesta siis. 😄

Mukavaa päivänjatkoa. Pitää valmistautua töihin lähtöön.

No ei kai se metsään meneminen olisi niin vaikeaa, mutta minulla on harvinaisen huono suuntavaisto. En luota itseeni. Päästessäni metsään vaan ihastun ja unohdan kokonaan ajan ja paikantajun. Siksi metsän pitää olla tuttu tai mukana joku, joka tuntee sen metsän.

Ehkä minä vain idealisoin metsää, mutta luulempa etten kuitenkaan. Metsä on ihmeellinen paikka. Taivaallinen. Se hiljaisuus ja rauha. Vain luonto. Tiedän, että lumoutuisin ja eksyisin.

Äitini kotikunnailla Pohjois-Karjalassa samoilin paljon tietymillä teillä metsissä.. lapsena, enkä koskaan yksin. Soilla ja järvillä.. susirajan takana. Siellä eksyminen olisi voinut tarkoittaa jopa hyvinkin vakavia seurauksia esimerkiksi Venäjän puolelle katoamista. Rakastin niitä loppumattomia metsiä. Kaupunkilaislapselle se oli satumaista.

Kaiho jäi, mutta joudun toteamaan realiteetit.. olen citykani ja muuksi en muutu. Minä olen metsässä kuin norsu posliinikaupassa.
        Joten haaveilen metsistä ja samalla olen realisti.

Yksi elämäni ihmeellisimmistä asioista oli, kun Gambian reissulla käytiin sademetsässä sijaitsevassa luonnonpuistossa.. se oli tietty opastettu kierros leveitä ja hyvinhoidettuja teitä pitkin, mutta lumouduin ihan totaalisesti. Jäin monta kymmentä metriä muun porukan jälkeen, se metsä vain lumosi minut kokonaan.

Minussa on sellaista omintakeista haaveilijaa.. saatan unohtua kokonaan kun lumoudun jostakin. Unohdan tyystin itseni ja tavallaan sulan pois. Minuuteni katoaa. Ja noin käy metsässä. Siksikin minun on vaarallista lähteä yksin metsään joka on minulle tuntematon.

Elämässä on paljon kauniita ja lumouksellisia asioita. On ihan itsestä kiinni haluaako niitä nähdä ja ennen kaikkea kokea.
        Sekin on asennekysymys. Noin niin kuin mielestäni.

Noh.. en edes tiedä miksi avaudun sinulle, mutta niin se nyt vaan on tällä kertaa.
        En murehdi siitä. Hyvää päivänjatkoa sinullekin.

No ei kai se metsään meneminen olisi niin vaikeaa, mutta minulla on harvinaisen huono suuntavaisto. En luota itseeni. Päästessäni metsään vaan ihastun ja unohdan kokonaan ajan ja paikantajun. Siksi metsän pitää olla tuttu tai mukana joku, joka tuntee sen metsän.

Ehkä minä vain idealisoin metsää, mutta luulempa etten kuitenkaan. Metsä on ihmeellinen paikka. Taivaallinen. Se hiljaisuus ja rauha. Vain luonto. Tiedän, että lumoutuisin ja eksyisin.

Äitini kotikunnailla Pohjois-Karjalassa samoilin paljon tietymillä teillä metsissä.. lapsena, enkä koskaan yksin. Soilla ja järvillä.. susirajan takana. Siellä eksyminen olisi voinut tarkoittaa jopa hyvinkin vakavia seurauksia esimerkiksi Venäjän puolelle katoamista. Rakastin niitä loppumattomia metsiä. Kaupunkilaislapselle se oli satumaista.

Kaiho jäi, mutta joudun toteamaan realiteetit.. olen citykani ja muuksi en muutu. Minä olen metsässä kuin norsu posliinikaupassa.
        Joten haaveilen metsistä ja samalla olen realisti.

Yksi elämäni ihmeellisimmistä asioista oli, kun Gambian reissulla käytiin sademetsässä sijaitsevassa luonnonpuistossa.. se oli tietty opastettu kierros leveitä ja hyvinhoidettuja teitä pitkin, mutta lumouduin ihan totaalisesti. Jäin monta kymmentä metriä muun porukan jälkeen, se metsä vain lumosi minut kokonaan.

Minussa on sellaista omintakeista haaveilijaa.. saatan unohtua kokonaan kun lumoudun jostakin. Unohdan tyystin itseni ja tavallaan sulan pois. Minuuteni katoaa. Ja noin käy metsässä. Siksikin minun on vaarallista lähteä yksin metsään joka on minulle tuntematon.

Elämässä on paljon kauniita ja lumouksellisia asioita. On ihan itsestä kiinni haluaako niitä nähdä ja ennen kaikkea kokea.
        Sekin on asennekysymys. Noin niin kuin mielestäni.

Noh.. en edes tiedä miksi avaudun sinulle, mutta niin se nyt vaan on tällä kertaa.
        En murehdi siitä. Hyvää päivänjatkoa sinullekin.

Nojuu. Kannattaa olla ainakin kompassi mukana ja ilmoittaa jollekkin, mihin on menossa. Tietää sitten lähteä etsimään jos eksyy.

Onhan siinä metsässä se oma juttunsa ja rauha. Nuorena vietin kesät aina maalla, niin ei ole ihan niin taianomainen paikka. Tosin pimeä metsä onkin sitten eri juttu. Se tuntemattomuus ajatuksena. Vielä kun on vilkas mielikuvitus.

Tuohan on kiva, jos pystyy ns. kadottamaan itsensä haaveisiin. Ei ole semmoista taitoa itsellä.

Tottahan tuo. Beauty is everywhere if you just stop and look around.

Ei mittään. 😄 Mulle yleensä kaikki avautuu, niin olen tottunut siihen. Eikä se multa ole kuitenkaan pois, jos luen tai kuuntelen hetken.

• Hyvää ja hauskaa viikkoa sulle ja kaikille muillekin.🙂.

• Kiitos kiitos.

• Anonyymi

jos ajatuksissaan matkustaa niin voi törmätä

• Hyvää alkanutta viikkoa sinullekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1896
    2. 121
      1375
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1150
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1071
    5. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      283
      1053
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1049
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      136
      1024
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      88
      862
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    Aihe