Miksi pitää viettää syntymäpäiviä.

Anonyymi-ap

Ensimmäisestä syntymäpäåivästi kaikki ovat vain kuoleman odottamispäiviä.

9

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskon että kaikki mitä opimme tällä kertaa kantaa kauas rajan taakse.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17926165P

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Se on vain muodostunut käytännöksi. Siihen liittyy henkilön huomiontia ja juhlistamista, jumalan kiittämistä elämistä jne. Se jonka päivät vähenevät kuolemaa odotellessa, ei koskaan ymmärrä elää.

• Anonyymi

Miksi edes synnyit...?

• Anonyymi

Samaa olen ihmetellyt. Oudoksun myös hautajaisten pitämistä. Kuollut on kuollut, eikä silloin mitään seremonioita tarvita; ruumis kuoppaan tai krematorioon vain.

Syntymäjuhlaa ei sen sijaan varsinaisesti ole. Miksei?

• Anonyymi

tismalleen samaa mieltä ja miksi syntymäpäiväsankarin pitää kustantaa kakut koko työmaalle ja sitten vielä kerätään kolehti syntymäpäiväsankarille (mikään ei ole tämän kiusallisempaa). Itse en ole juhlinut vanhenemista koskaan minusta se on sairasta.

• Anonyymi

Eipä ole tullut juhlittua eikä noihin keräyksiinkään ole almuja tullut laitettua. Alkuun yrittivät ihmetellä ja v...uilla, mutten noteerannut.

Viimeksi tasakympeillä (60) uhkailivat tulla omalupaisesti juhlimaan kun saavat paikan selville. Ei ketään näkynyt kun olin lomalla ja menin sen verran Suomesta pois etteivät viitsineet peräässä tulla jos edes tiesivät missä olin.

• Anonyymi

"Miksi pitää viettää syntymäpäiviä"

Ei pidäkään, eikä varsinkaan kakaroiden, sillä nehän eivät ole mitenkään olleet osallisina, tai edesauttaneet syntymäänsä.
      Sensijaan vanhemmat voisivat hyvinkin viettää kakaransa "syntymäpäiviä", sillä juuri vanhemmat ovat tehneet kaiken työn, sen syntymän eteen. Vaikka lähinnä se "työ" onkin hupia, vaikka olisikin hikistä nytkyttämistä jonkin aikaa.

Mutta kun ikää ihmisellä alkaa olemaan yli viidenkymmenen, niin omat elintavat vaikuttavat jo paljonkin niihin tuleviin vuosiin ja vuosikymmeniin. Silloin voi jo itsekseen tai puolison kanssa, juhlia terveellisiä elämäntapojaan, vaikka kerran vuodessa, ehkä juurikin silloin syntymäpäivänä. Juhlimisellakin tarkoitan parasta, eli hyvää pannukahvia ja kastettavia. Siihen ei mitään remuporukkaa tule ympärille kerätäkään, siitä olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Ei kai sentään. Olihan silloin joskus nuorena muutakin odotettavaa. 15v että pääsee ajamaan mopolla, 16v että pääsee ostamaan tupakkia, jotkut kai odotti myös mopon vaihtoa kevariin. 18v synttärissähän sitten oli jo paljonkin kaikenlaista, auton ajokortti, kaljan osto sun muut, ja 21v vielä jotain vähän lisää. Sen jälkeen on toki ollut vähemmän odoteltavaa. Eläkeikä ja kuolema enää jäljellä. Kumpi mahtanee tulla ensin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe