Ostin s-kaupasta ylläolevaa mehua litran tölkin ja se oli aivan kauheaa! Yritin tehdä valituksen s-postin kautta mutta eihän mistään löytynyt osoitetta johon sen olihin lähettänyt.
Yleensä en osta mehuja, mutta jatkossa en sitä tee ikinä. Minkä tähden ihmiset yleensä juovat kaupan mehuja? Vesikin olisi terveellisempää ja hedelmät hedelminä.
Rainbow-appelsiinimehu
6
297
Vastaukset
- Anonyymi
Keksitty kirjoitus?Mikä S-kauppa? On Alepaa, Salea, S-marketia ja Prismaa. Luulisi tietävän missä on asioinut. Ja jos osaa tänne kirjoittaa, niin osaa myös etsiä S-ryhmän nettisivut, sinne voi antaa palautetta. Epäilen kyllä, että palautteen syyksi ei riitä, että "se oli aivan kauheaa". Oliko siinä jotain vikaa vai ekö se vaan ollut oman mielen mukaista?
- Anonyymi
S-kauppa kuin s-kauppa, mitä väliä! Jos haluat tietää niin Orimattilan s-market, jos sillä niin väliä. Orimattila on siis Helsingin ja Lahden välissä, tiedoksi. Etsipä itse nettisivut s-kaupalle valituksen tekoon, veikkaan ettet löydä, jos löydät, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit minulle, voisin sen lähettää, eivät ilmoita ettei tule valituksia. Näin liki kasikymppisenä mummona minä en ainakaan löydä sitä s-postiosoitetta vaikka kuinka etsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-kauppa kuin s-kauppa, mitä väliä! Jos haluat tietää niin Orimattilan s-market, jos sillä niin väliä. Orimattila on siis Helsingin ja Lahden välissä, tiedoksi. Etsipä itse nettisivut s-kaupalle valituksen tekoon, veikkaan ettet löydä, jos löydät, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit minulle, voisin sen lähettää, eivät ilmoita ettei tule valituksia. Näin liki kasikymppisenä mummona minä en ainakaan löydä sitä s-postiosoitetta vaikka kuinka etsin.
On olemassa ns. hakukoneita kuten esim. Google.
Sinne kun kirjoittaa hakusanaksi "S-kauppa" niin ensimmäisten hakutulosten joukossa on linkki "S-kaupat.fi". Sinne kun vierittää sivun alaosaan, niin näkyy "Asiakaspalvelu". Sinne voi valittaa pahanmakuisesta Rainbow-mehusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa ns. hakukoneita kuten esim. Google.
Sinne kun kirjoittaa hakusanaksi "S-kauppa" niin ensimmäisten hakutulosten joukossa on linkki "S-kaupat.fi". Sinne kun vierittää sivun alaosaan, niin näkyy "Asiakaspalvelu". Sinne voi valittaa pahanmakuisesta Rainbow-mehusta.Lisäys: sähköpostiosoitetta siellä ei ole, mutta palautetta voi antaa siinä sivustolla olevan lomakkeen kautta. "Viestilomakkeella voit kysyä sinua askarruttavasta asiasta tai lähettää vaikkapa kehitysidean, joka auttaa meitä parantamaan palveluamme. Jos tuotteessa tai toimituksessa oli jotakin pielessä, voit lähettää lomakkeella reklamaation."
- Anonyymi
Millä tavalla se oli kauheaa? Liian hapanta, liian laimeaa, liian makeaa, väärän väristä?
- Anonyymi
Se ei vaan maistunut appelsiinille! Oli liian "vahvan" makuista, no eihän minun ole pakko niitä mehuja ostaa jos en tykkää. Mutta ihmiset totutetaan tuollaisiin pahoihin valmismehuihin, sitten eivät tajua että vesi on terveellisempää tai itse puristettu. Olen kyllä joskus juonut paremmankin makuista appelsiinimehua, en vaan muista millainen purkki oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757