IL:n propagandistit ovat taas vauhdissa, varsinkin nuorille lapsettomille naisille ulkonäkö on miehessä tärkein asia, koska näin naisia on vuosikausia teeveen välityksellä muokattu sellaisiksi, jotka arvostavat vain ulkonäköä ja hienoa elämää, eikä kiltit ja kunnolliset tavismiehet kiinnosta ketään, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun nainen on tehnyt lapset komean jännämiehen kanssa ja juttu jännämiehen kanssa on päättynyt eroon. Sitten kelpaa se kiltti ja kunnollinen joka ei lapsettomana kelvannut.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/33f39027-8359-468a-9f22-f5031990500e
Ulkonäkö on naisille tärkein vaikka muuta sanovat
34
281
Vastaukset
- Anonyymi
Asiat maailmassa ei ole mitä meille uskotellaan.
Tuossakin jutussa luodaan kuvaa, että ulkonäkö ei ole tärkein, mutta yläpuolelta löytyy komean jännämiehen kuva jonka kimpussa nainen on. - Anonyymi
Tavisnaiselle kyllä kelpaa tavismies. Mutta kun..... tavismies ei kelpuuttaisi kuin niitä kauneimpia naisia.
Kyllä me tavismiehet kelpuuttetaan ihan tavisnaiset tai itselle ainakin ulkonäkö on suht merkityksetön juttu. Ne on noita incelien ja ätmien höpöhöpö juttuja noi äärettömät kriteerit naisille vaikka itkevätkin että eivät itse muka kelpaa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä me tavismiehet kelpuuttetaan ihan tavisnaiset tai itselle ainakin ulkonäkö on suht merkityksetön juttu. Ne on noita incelien ja ätmien höpöhöpö juttuja noi äärettömät kriteerit naisille vaikka itkevätkin että eivät itse muka kelpaa.🙂.
Missäs sinä olet luurannut, kun ei ole palstalla miestä näkynyt?
Palstakamu kirjoitti:
Missäs sinä olet luurannut, kun ei ole palstalla miestä näkynyt?
Lomalla nyt on välillä muutakin tekemistä. Ja on täällä kyllä aina tullu piipahdettua ei vaan aina oo ehtinyt niin kirjoitteleen yhtä paljon.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Lomalla nyt on välillä muutakin tekemistä. Ja on täällä kyllä aina tullu piipahdettua ei vaan aina oo ehtinyt niin kirjoitteleen yhtä paljon.🙂.
Hyvä että on kaikki hyvin. Eikä sitä aina palstalla tarvitse roikkua. Ihmettelin vain kun katosit.
Palstakamu kirjoitti:
Hyvä että on kaikki hyvin. Eikä sitä aina palstalla tarvitse roikkua. Ihmettelin vain kun katosit.
Jep. Kiitos huolen pidosta.🙂.
- Anonyymi
Komea jännämies on komea jännämies. Naiset sulaa vahaa niiden edessä.
- Anonyymi
Aha. No ainakaan itselleni ulkonäkö ei koskaan ole ollut se oleellinen asia. EIkä kyllä kovin helposti näy olevan nykyhetken nuorille naisillekaan. Sen verran "mielenkiintoisia" ovat heidän miesvalintansa ulkoisesti. Tai voihan se olla, että nykyhetken kauneusihansteet ovat ihan hitokseen kummallisia, vaikka ei se vaikka jonkun IG:n ym. perusteella siltä vaikuta.
- Anonyymi
Ei naiset halua edes kilttiä kunnon miestä 40 vuotiaana niitten lukuisten jännämiesten jälkeen.
Oman kokemuksen mukaan asia on kyllä juuri päinvastoin mitä aloittaja yrittää väittää ja ulkonäkö on aika monellekin naiselle aika merkityksetön juttu. Lisäksi jotkut jännämiehet mihin naiset muka olisi lääpällään eivät ole mitään muuta kuin elämäänsä pettyneiden ja katkerien naisvihamielisten incelien ja ätmien valheellista propagandaa jolla omaa olematonta itsetuntoa ja vääristynyttä omakuvaa yritetään paikkailla.🙂.
- Anonyymi
Kuten sanottu: se ulkonäkö on monelle naiselle merkityksetön vasta siinä vaiheessa kun ne lapset on tehty sen komean jännämiehen kanssa josta ei sitten kuitenkaan ollut isäksi.
Kun nainen on nuori ja vielä lapseton, niin ulkonäön merkitys on suuri. Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu: se ulkonäkö on monelle naiselle merkityksetön vasta siinä vaiheessa kun ne lapset on tehty sen komean jännämiehen kanssa josta ei sitten kuitenkaan ollut isäksi.
Kun nainen on nuori ja vielä lapseton, niin ulkonäön merkitys on suuri.Eikä ole ainakaan mun kokemusten mukaan. Kyllä se ulkonäkö hyvin monelle naiselle on merkityksetön oli sitten nuori tai vanha ja oli lapsia tai ei. eikä niitä ns. jännämiehiä edes ole olemassa kuten jo tuli todettua.🙂.
Aloittaja kai haluaa löytää jonkun sellaisen syyn siihen, että naiset ei kiinnostu, että sitä ei voi muokata, koska:
-Ei vaivaudu kehittymään.
-Ei halua uskoa käyttäytyvänsä väärin.
-Ei halua pitää oppimaansa/omaksuttua vääränlaisena...Sellainen hymyileväinen, hyvää juttua suoltava, nokkela ja itsevarma extrovertti menestyy naisten parissa, ulkonäöstä riippumatta. Hiljainen ja totinen introvertti taas ei niin hyvin, etenkin jos on vaatimattoman näköinen vielä...
- Anonyymi
Itse allekirjoitan tuon jännämies- narratiivin. Itselläni oli nuorena naisena ulkomailla useampikin jännämies; oli karismaattista ammattimuusikkoa, hävyttömän komeaa ammattirikollista, huumeiden parissa viihtyvää yliopiston professoria, jolle kaikki opiskelijat kuolasivat. Hauskaa oli aina, ja ihan eri tasoista menoa kuin tavismiehen kanssa. Kenenkään heidän kanssaan ei ollut mahdollista perustaa perhettä, koska heillä menojalkaa vipatti, mutta olenpahan ainakin elänyt, enkä viisikymppisenä kadu mitään.
- Anonyymi
Tuohan kertoo vain sinusta, ei naisista yleensä. Kyllä naisissaki idiootteja on, kuten tarinastasi huomaamme.
Naiset monikossa on väärä ilmaisumuoto ulkonäkökeskeisille yksilöille. Jotkut naiset kuulostaa jo realistisemmalle. Et sinäkään varmaan tyydy olemaan kuten kaikki miehet, jos et kerta ole kuin kaikki miehet vaan yksilö?
Siinä kohtaa, kun aletaan yleistämään minua joksikin massaksi ja kuvitellaan tietävän minun ajatukset ja tarkoitusperät paremmin kuin minä itse on peli kanssani menetetty. Evvk ko tyyppi, sillä älynlahjat näyttäytyi juuri liian vajaiksi keskusteluun. Edes hienot termit ei auta asiassa.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Siinä kohtaa, kun aletaan yleistämään minua joksikin massaksi ja kuvitellaan tietävän minun ajatukset ja tarkoitusperät paremmin kuin minä itse on peli kanssani menetetty. Evvk ko tyyppi, sillä älynlahjat näyttäytyi juuri liian vajaiksi keskusteluun. Edes hienot termit ei auta asiassa.
Jep, noin se menee. Jos mietitaan yhtä ainoaa yksittäistä käyttäytymismallia, niin tuo kuvaamasi on ainakin minulle yksi niistä kaikkein nopeimmin karkoittavista. Lause tyyliin naiset sitä ja naiset tätä, ovat yksittäisinä lauseina melkeinpä kaikkein tehokkaimpia tappamaan kiinnostukseni ko. henkilöä kohtaan.
- Anonyymi
Luulis et naiset olis kiinnostuneita itseään miellyttävistä miehistä mut kun aito rakkaus tulee kuvioihin mukaan eli raha niin se ei katso ulkonäköä yms vaan kun miehellä rahaa eli raha on naisille aito rakkaus
- Anonyymi
💩💩💩 Kukaan muu ei ajattele rahaa niin paljon kuin sinä.
- Anonyymi
Oletko Välis koskaan pohtinut, että mikä on tehnyt susta noin rahakeskeisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Välis koskaan pohtinut, että mikä on tehnyt susta noin rahakeskeisen?
Kysy tuota naisilta älä köyhältä duunarilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli sulle eikä naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesikin "köyhä duunari" kertoo sen että määrittelet oman arvosi rahan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesikin "köyhä duunari" kertoo sen että määrittelet oman arvosi rahan kautta.
Rakkauttani ei voi ostaa ja vaikka nainen ei omista kuin vain käytetyn loppuun kulutetun tyynyn mut jos hänestä pidän niin hän on naiseni ja hän on se maailman kaunein ja seksikkäin nainen hänet ottaisin vaimokseni mut kelpaanko minä naiselle koska olen köyhä vaikka nainen ja naisen sydän rakastaa minua mut hän valitsee rikkaamman miehen josta ei niin pidä mutta rahasta pitää eli raha on rakkaus ja jos täydellistä miestä etsii niin se olen minä mut jos raha miäs kelpaa niin raha rakkaus eikä nainen tiedä oikeasta miehestä mitään olen aito oikea ätmi eli aito oikea mies sukupuuton partaalla eikä aitoja oikeita miehiä ole kuin kourallinen maailmassa ja heitäkin tietyllä alueella suomessa mut rahaa minulla ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän siitä rahasta jatkuvasti puhut. Ei kukaan muu palstalla ole yhtä paljon rahan perään kuin sinä, joten sinulta sitä täytyy kysyä. Miten ihmisestä tulee noin perso rahalle kuin sinä olet? Miten sut on kasvatettu, kun on satu noin rahanahne yksilö aikaiseksi?
- Anonyymi
Suomalaista propagandaa kun naisten toimintatapoja yritetään parhaan mukaan peitellä.
Ehkä vain alle 10%:lle kelpaa kiltti ja kunnollinen tavismies. Naisista loput 90% haluavat hyvännäköisen alfan tai taviksen näköisen jännämiehen ja se jännyys pitää osoittaa jännätatuointien muodossa eli kuulut esim. jengiin tmv.- Anonyymi
Kun katsot katukuvaa, kumpia näet naisilla enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsot katukuvaa, kumpia näet naisilla enemmän?
Eivät he käy ikinä ulkona.
- Anonyymi
Ei nyt ihan noinkaan mutta asioitten kaunistelua esiintyy ihan varmasti, somehössötystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906