Vasemmistovaikuttaja sanoi "hallituksessa istuu natseja ja lapsia ahdistelevia ihmisiä."
Natseja, niinpä tietenkin ja vihervassukat syyttävät nykyistä hallitusta lapsien ahdistelusta vaikka vihervassukat itse yrittävät polkea suojaikärajoja alas päin ja aivopestä suomen lapsia päiväkodeissa ja kouluissa transpskaan. Oksettavaa porukkaa!
Kyllä nyt ottaa koville kun suomen tuhoaminen ei saanut enää jatkua:D
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/db3a0eec-14dd-4181-80e4-4c093f35598b
Huutista! Vasemmistovaikuttaja vertasi Orpoa rottaan
19
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ja huutista vasemmistovaikuttajan fb kuvalle.
Yllätys, yllätys: pridevärithän ne kuvassa:D
Nää vihervassukat yrittävät tuhota suomen ja suomen lapset sisältä päin! - Anonyymi
Puoliksi kypsennetty piparkakkupoika totesi joku maltillisempi. Li sanoi kerran paskapuhetta voi kun nutturat tutisi leireissä, natsahtelu taas no se on vanha juttu vaikka ois vähän uusikin juttu
Miksi rottia aina haukutaan vertaamalla johkun typerään ihmiseen. Vittu, lopettakaa se viisaiden ja kivojen rottaeläinten haukkuminen ihmiseen rinnastaen.
- Anonyymi
Sehän sanoi, että rottakin olisi parempi pääministeri. Sehän on kehu rotalle.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sanoi, että rottakin olisi parempi pääministeri. Sehän on kehu rotalle.
Silti. Sen voi otta kehuksi, mutta minä otin sen sarkastiseksi ivaksi sekä rottaa että Orpoa kohtaan. Ja rotta on lähempänä mun sydäntä.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Silti. Sen voi otta kehuksi, mutta minä otin sen sarkastiseksi ivaksi sekä rottaa että Orpoa kohtaan. Ja rotta on lähempänä mun sydäntä.
Olen varma, että sanoja ei tarkoittanut olla ilkeä rotalle. Yhdellä pienellä pahoittelullahan tuo korjaantuisi, niin kuin kaikki rasistipuheet ja muut semmoiset.
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma, että sanoja ei tarkoittanut olla ilkeä rotalle. Yhdellä pienellä pahoittelullahan tuo korjaantuisi, niin kuin kaikki rasistipuheet ja muut semmoiset.
Sanoja voisi miettiä miksi rotta tuli mieleensä asiayhteydessä Orpo.
Huitale kirjoitti:
Sanoja voisi miettiä miksi rotta tuli mieleensä asiayhteydessä Orpo.
Se mitä sanoja käyttää ja valitsee kertoo paljon tunnelatauksista ja miten asioita arvottaa.
- Anonyymi
Vihervassukat on uhka koko suomen olemassaololle.
Mikään tuollainenhan ei todellisuudessa pidä paikkaansa. Sen opettaminen että kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja omaavat samat rikkomattomat ihmisoikeudet sekä että erilaisten ihmisten syrjiminen ja halventaminen on väärin ei ole mitään transprogandaa. Ja lisäksi mä voin aivan loistavasti eikä mulla ole mitään epäselvyyttä mun sukupuoli-identiteetistä tai seksuaalisuudestani mä olen ihan onnellinen heteromies. Sä ilmeisesti et niin hyvin voi jos sulla on ikäviä pelkotiloja erilaisista ihmisistä ja tunnet niiden jotenkin muka joku uhka olevan mikä luultavimmin johtuu taas siitä että sä olet itse hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestas ja sukupuoli-identiteetistäs.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mikään tuollainenhan ei todellisuudessa pidä paikkaansa. Sen opettaminen että kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja omaavat samat rikkomattomat ihmisoikeudet sekä että erilaisten ihmisten syrjiminen ja halventaminen on väärin ei ole mitään transprogandaa. Ja lisäksi mä voin aivan loistavasti eikä mulla ole mitään epäselvyyttä mun sukupuoli-identiteetistä tai seksuaalisuudestani mä olen ihan onnellinen heteromies. Sä ilmeisesti et niin hyvin voi jos sulla on ikäviä pelkotiloja erilaisista ihmisistä ja tunnet niiden jotenkin muka joku uhka olevan mikä luultavimmin johtuu taas siitä että sä olet itse hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestas ja sukupuoli-identiteetistäs.🙂.
Transpropagandaa.
- Anonyymi
Natsilestaa ahdistaa, kun ei ole saanut pikkupojan perää vähään aikaan.
- Anonyymi
Vain rasisti voi tehdä tuollaisia vertauksia.
- Anonyymi
Pikku-Petteri on varsinainen surullisen hahmon ritari, joka vallan takia on myynyt sielunsa rasisteille.
- Anonyymi
Ja tämä senkaltaisten suusta, joiden mielestä vaaleaihoiseen ei voi kohdistua rasismia.
No teknisesti ei kyllä verrannut mutta kun miettii asiayhteyttä niin vastenmielistä puhetta tuo on. Asia varmaan olisi tullut selväksi myös pehmeämmillä vertauksilla.
Jotenkin tuosta politiikasta on tullut raskasta seurattavaa. Kokoomus puhuu arvoista mutta kun pääsee toteuttamaan ohjelmaansa niin arvot häviää. Vasemmisto arvostelee puhemiestä siitä että ei keskeytä istuntokautta vaikka puhemies perusteli minusta hyvin päätöksensä ja vastaavasti koko puhemiesinstituutio näyttää politisoituvan yhä vahvemmin.
Kaiken huipuksi ps kansanedustaja alkaa maalittamaan Purran vastaisen adressin alullepanijaa eikä rkp tiedä miten suhtautua rasisteihin vaikka jakaa itse rotsinkielisten paremmuutta korostavan rotuoppia ihailevan Axel Olof Freudenthalin kunniaksi nimettyä mitallia.- Anonyymi
Aisurilla sitä onkin vara kuittailla :D
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/84a29b74-2e4b-42db-8b7d-2167f86c364c
-harmiseikirj- - Anonyymi
Mutta eikö opposition kuuluukin pikkusen tykittää, eikö mitään saa enää sanoa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436