Ihailen suuresti Esko Valtaojaa...!

Siinä on äijä joka on hankkinut aika mukavan elinikäisen toimeentulonsa kertomalla satuja aikuisille.....

8

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaa provosointia...

• Nasulle tullut tylsää salaliittoteoriapalstalla, kun ei hänen trollauksiaan ota enää salkkaritkaan vakavasti, kun hän ei itse usko niihin...

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Nasulle tullut tylsää salaliittoteoriapalstalla, kun ei hänen trollauksiaan ota enää salkkaritkaan vakavasti, kun hän ei itse usko niihin...

Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Joku psykiatri ehkä osaisi selittää.
        Säälittävä tapaus.

Olen joskus käyttänyt rekattua nikkiä, mutta sen käytössä olen ollut melko tarkka. En halua häpäistä edes käyttämääni nikkiä älyvapaalla kirjoitella.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Joku psykiatri ehkä osaisi selittää.
        Säälittävä tapaus.

Olen joskus käyttänyt rekattua nikkiä, mutta sen käytössä olen ollut melko tarkka. En halua häpäistä edes käyttämääni nikkiä älyvapaalla kirjoitella.

Niin..., kun tarkemmin ajattelee niin onhan Esko hieman säälittävä.

Varmasti jo nyt hieman vanhempana ajattelee mihin roskaan hän onkaan koko elämänsä tuhlannut.

• kollimaattori kirjoitti:

Nasulle tullut tylsää salaliittoteoriapalstalla, kun ei hänen trollauksiaan ota enää salkkaritkaan vakavasti, kun hän ei itse usko niihin...

Suuresti arvostamani vapaa- ajattelija hra Kollimaattori (Persekärpänen) iski nyt hieman vyön alle mutta ei pahasti.

Näin venäjä- mielisenä trollina iloitsen toki suuresti kun keskustelua syntyy vaatimattomiin avauksiini.
        Te tähtipöljät olette suosikkikohteitani.....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Suuresti arvostamani vapaa- ajattelija hra Kollimaattori (Persekärpänen) iski nyt hieman vyön alle mutta ei pahasti.

Näin venäjä- mielisenä trollina iloitsen toki suuresti kun keskustelua syntyy vaatimattomiin avauksiini.
        Te tähtipöljät olette suosikkikohteitani.....

Moni trolli kaipaa keskustelua jonkun kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Moni trolli kaipaa keskustelua jonkun kanssa.

Totta turiset veli hjuva.

Olin vuosia Pietarin trollitehtaan työntekijänä kunnes sain ylennyksen Krimin Jaltalla sijaitsevaan toimipisteemme johtoon.

Täällä ei suomea puhu kukaan ja onkin ilo saada tällä palstalla keskustelle kanssanne äidinkielelläni.
        Sana äiti lienee jo kielletty siellä Suomessa ja korvattu jollain uusiosanalla...?

• Anonyymi

Kollivapunen se kertoo satuja!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      47
      3071
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2914
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2790
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2618
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2518
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2510
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2168
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe