Pitkäaikainen iltaolut

Anonyymi-ap

No ja Mjaa,

Menin baariin yhdelle iltaoluelle.
Pari keskustelua tiskin yli naisen kanssa, ja...sehän venähti 4 tunnin keskusteluksi lähekkäin.

Se on vaarallista mennä yhdelle oluelle. Voisi saada jopa seuraa matkaansa.
Välttäkää moisia paheita. Viehättävää seuraa voi saada olemalla se normaali oma minä, joka osaa myös kuunnella.

Ilta päättyi hyvän yön toivotuksiin, selkärankaa kun vielä on.

Siellä se oma ihana peti odottaa yksinäistä kulkijaa, voiko olla parempaa loppua illalle. Pöyhitään vähän tyynyä ja kaikki on hyvin.

AV

11

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli ihan hukkaan meni. Kai nyt edes sen naisen numeron sait?

• Anonyymi

Herrasmiehenä sanoin hyvää yötä ja kauniita unia.
        Nainen katsoi yllättyneenä, sanoi tavataan joskus uudestaan.
        Ei mennyt hukkaan, oli hyvät lähentävät keskustelut, aidot sellaiset.
        Harmi kun ei ollut nyt tarvetta lähempään, vielä syvällisempään tutustumiseen.

Kävikö mielessä....no kieltämättä kävi. Voi vain kuvitella miten ihanaa se olisi ollut liimautua ihot vastakkain. Onneksi olen käynyt uskontotunneilla.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Herrasmiehenä sanoin hyvää yötä ja kauniita unia.
        Nainen katsoi yllättyneenä, sanoi tavataan joskus uudestaan.
        Ei mennyt hukkaan, oli hyvät lähentävät keskustelut, aidot sellaiset.
        Harmi kun ei ollut nyt tarvetta lähempään, vielä syvällisempään tutustumiseen.

Kävikö mielessä....no kieltämättä kävi. Voi vain kuvitella miten ihanaa se olisi ollut liimautua ihot vastakkain. Onneksi olen käynyt uskontotunneilla.

AV

Oli todella suloista.

• Anonyymi

Tiskille asettuminen kertoo jo sinällään että alfauros on kyseessä. Itse en ikinä uskaltaisi asemoida itseäni niin.

• Tai sitten viinasieppo. Ainakin paksu kukkaro pitää olla, jos siinä on varaa juoda.

• Anonyymi

• Anonyymi

Naisissa on paha mielentilarakenteellinen ongelma. Jos ottaa yhdeksi yöksi he haluavat aamulla jotain muuta.
      Missä ovat ne kaikki ihanat naiset jotka aamulla sanoisivat "en halua nähdä sinua enää ikinä"?

Parempi siis tanssia se viimeinen valssi, ennen kun on tanssinut sitä ensimmäistäkään.
      https://www.youtube.com/watch?v=I5K8jexrrt0

AV

• Anonyymi

Mulla on tasan sama kokemus miehistä. Yrittävät aina liimautua kiinni seuraavana päivänä, vaikka olisi selkeästi sovittu muuta. Kaivavat yhteystiedotkin vaikka kiven alta, vaikka ihan selkeästi ilmaisten ei olisi niitä annettu. Soittelevat "pirut" pahimmillaan jopa vanhemmilleni, kun minun yhteystietoni ovat salaiset. Olen todennut, että enää en edes yritä,kun eivät miehet kykene. 😃

• Anonyymi

Jos naisen ottaa yöksi, se meinaa naiselle jotain vakavampaa. Kunnon naiselle.

• Hienoa juttelua riitti viimeksi itse join vain limpparia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3349
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2900
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      226
      1829
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1768
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1749
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1455
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      84
      1299
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      328
      1177
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe