Mitä söitte tänään?

Anonyymi-ap

Kertokaa, mitä söitte tänään. Lounaaksi tai päivälliseksi. Tai molemmat. Söittekö töissä, ravintolassa, kylässä vai kotona?

53

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lounas.ajatus varmaan söin canjun broileria ja nyt se dokaa viinillä ittensä ihan känniin. Illalla se hoipertelee koiransa kanssa lenkillä mersässä mökkitiellään ja yön trollaa täällä,

      • Turhaan maalitat mua, kun kaipaamani mies tietää etten käytä alkoholia. Mikä sulla on hätänä kun jaksat kirjoitella noita keksimiäsi juttujasi kauniilla kesäsäällä. Menisit ulos aurinkoon.

        Ei mun olemiset ja tekemiset pitäisi vaikuttaa suhun yhtään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Turhaan maalitat mua, kun kaipaamani mies tietää etten käytä alkoholia. Mikä sulla on hätänä kun jaksat kirjoitella noita keksimiäsi juttujasi kauniilla kesäsäällä. Menisit ulos aurinkoon.

        Ei mun olemiset ja tekemiset pitäisi vaikuttaa suhun yhtään.

        Montahan juon viiniä mökillä ketjua oot tehny!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montahan juon viiniä mökillä ketjua oot tehny!

        En ole ainoa ihminen joka on mökillä. Suomessa on 508 919 mökkiä. En ole tehnyt yhtään juon viiniä mökillä aloitusta, kun en kerran käytä alkoholia. Täällä kirjoittaa muutkin kuin minä. Minut erottaa rekatusta nimimerkistä.

        Viinin juominen mökillä ei ole kiellettyä, joten miksi siihen tarvitsee edes puuttua? Jokainen juo mitä juo. Mulla se on kotimainen vissy ja lähdevesi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole ainoa ihminen joka on mökillä. Suomessa on 508 919 mökkiä. En ole tehnyt yhtään juon viiniä mökillä aloitusta, kun en kerran käytä alkoholia. Täällä kirjoittaa muutkin kuin minä. Minut erottaa rekatusta nimimerkistä.

        Viinin juominen mökillä ei ole kiellettyä, joten miksi siihen tarvitsee edes puuttua? Jokainen juo mitä juo. Mulla se on kotimainen vissy ja lähdevesi.

        Niinhän sä sanot, mutta voit valehdella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä sanot, mutta voit valehdella!

        Onko sillä nyt oikeasti jotain väliä, mitä kukin täällä juo ja minkä verran? Ihme touhua taas... -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä sanot, mutta voit valehdella!

        Miksi kiusaat lounas.ajatus regattua?


    • Anonyymi

      Lounas pan-aasialaisessa ravintolassa ystävien kanssa. Seisova pöytä, joten vähän vaikka mitä tuli otettua. Parasta oli sitruunaruoholla maustettu kana paistetun riisin kera. Chilikana oli hyvää myös, sai nenän mukavasti vuotamaan!

      Päivällinen tulee olemaan vain lämpimiä leipiä ja salaatti. Jälkkäriksi mansikkarahkaa. Tämä kotona.

    • Anonyymi

      Kesäkurpitsaa, suippopaprikaa ja valkosipuli, hamppurouhe, valkohomejuustoa. Pannulle kasviöljyä ja hyvä lämpö, sekä kasvikset muhimaan hetkeksi...
      Jälkkäriksi omenahyvettä ja luonnonjugurttia.

    • Anonyymi

      Leivotettyjä kanafileitä, pähkinäsetzuan kastikkeella, basmatiriisillä ja vihersalaatilla.
      Kotona.

    • Anonyymi

      Lounaaksi söin kalaa ja muusia töissä. Päivälliseksi kotona kanasalaattia.

      • Anonyymi

        Oliko hyvää 🙃


      • Anonyymi

        Tee ei iske.
        Kahvia juonut neljään kuukauteen viisi kupillista.
        Eli joskus nautinnoksi kaffe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee ei iske.
        Kahvia juonut neljään kuukauteen viisi kupillista.
        Eli joskus nautinnoksi kaffe.

        No se ei ole paljon. Itsellä menee päivässä tuo määrä kahvia.


      • Anonyymi

        Joku muu käynyt vastailemassa. 😂 Oli ihan ok, ei nyt mitenkään kovin erikoista. Kahvia juon!


      • Anonyymi

        Miksi muuten just multa kysyt? Söitkö itsekin tuolloin töissä samaa? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten just multa kysyt? Söitkö itsekin tuolloin töissä samaa? 😅

        Haaveilin vain 😄 en ole syönyt samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilin vain 😄 en ole syönyt samaa.

        Haaveilit kalasta ja muusista vai? 😅


    • Anonyymi

      Lihapiirakan vain kun ei maistu mikää

    • Anonyymi

      Mökillä pottuja ja posson filepihviä teryaki (ei ollut hyvää). Kaali-kurkku salaattia öljyttömällä salaatinkastikkeella.

      • Anonyymi

        Miks öljytöntä salaatin kastiketta kun tervellisiä öljyjä pitäis käyttää esim. oliiviöljyä , extra virgin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks öljytöntä salaatin kastiketta kun tervellisiä öljyjä pitäis käyttää esim. oliiviöljyä , extra virgin.

        Mulle on ihan sama mitä rasvaa syön, kun lääkkeillä kokonaiskolesteroli on 2. Oon kerran testannut syömällä ennen testiä omega 1000 mg kuukauden. Ei mitään vaikutusta hyvään eikä huonoon kolesteroliin. Rasvaa sisältävät kastikkeet maistuu pahalta. Viinietikkaa ja omppumehua sisältävä soossi on kivan raikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama mitä rasvaa syön, kun lääkkeillä kokonaiskolesteroli on 2. Oon kerran testannut syömällä ennen testiä omega 1000 mg kuukauden. Ei mitään vaikutusta hyvään eikä huonoon kolesteroliin. Rasvaa sisältävät kastikkeet maistuu pahalta. Viinietikkaa ja omppumehua sisältävä soossi on kivan raikas.

        Kannattaa syödä sekä rypsi- että oliiviöljyä (extra virgin), koska niistä kahdesta yhteensä saat kaikki elimistön tarvitsemat rasvahapot. Suomalaiset yleensä ottaen eivät tahdo saada tarpeeksi hyviä rasvoja, mutta saavat ihan liikaa huonoja rasvoja.

        joku toinen sivusta vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama mitä rasvaa syön, kun lääkkeillä kokonaiskolesteroli on 2. Oon kerran testannut syömällä ennen testiä omega 1000 mg kuukauden. Ei mitään vaikutusta hyvään eikä huonoon kolesteroliin. Rasvaa sisältävät kastikkeet maistuu pahalta. Viinietikkaa ja omppumehua sisältävä soossi on kivan raikas.

        Viinietikka on out. Pilaa maut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinietikka on out. Pilaa maut.

        Sitä pitää osata käyttää oikein. Jos se pilaa maun, sitä on käytetty ihan liikaa. Ruoanlaitossa on hyvä miettiä tasapainoa usean eri tekijän välillä: suolaisuus, makeus, happamuus, tulisuus jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa syödä sekä rypsi- että oliiviöljyä (extra virgin), koska niistä kahdesta yhteensä saat kaikki elimistön tarvitsemat rasvahapot. Suomalaiset yleensä ottaen eivät tahdo saada tarpeeksi hyviä rasvoja, mutta saavat ihan liikaa huonoja rasvoja.

        joku toinen sivusta vaan

        Se öljytön salaattikastike: Mutkun mulla ne kolesterolipillerit estää rasvan imeytymisen niin mun ei tarvi miettiä mitä rasvaa syön. Hengissä olen pysynyt kumminkin. Onhan mulla 3 öljyn pöytämargariini ja joku rypsiöljy paistamiseen sekä saksanpähkinäöljy jota salaattiin joskus laitan. niin ja nyt on mantelikuuri, joita vähän syön kun niissä on E-vitamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pitää osata käyttää oikein. Jos se pilaa maun, sitä on käytetty ihan liikaa. Ruoanlaitossa on hyvä miettiä tasapainoa usean eri tekijän välillä: suolaisuus, makeus, happamuus, tulisuus jne.

        Mulla se viinietikka on kaupan sekoituksessa. Nyt olen maistanust öljytöntä Pirkka salaattikastiketta ja Felixin vastaavaa. Pirkalla oli kylläkin parempi soossi.


    • Anonyymi

      Kotona olen syönyt leipää tomaatilla ja salaatilla, ripaus valkosipulikastiketta ja margariinia toki myös. Välipalakeksin söin myös. Kohta otan pari leipää taas. Ei jaksa tehdä ruokaa.

      • Anonyymi

        Söin tänään.
        Ihan pikkunen kulho vihersalaattia.
        En syö joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin tänään.
        Ihan pikkunen kulho vihersalaattia.
        En syö joka päivä.

        Mikset syö?


    • Anonyymi

      Söin tänään vanhempieni luona perunoita ja lohipyöryköitä.

    • Anonyymi

      Kotona söin thai- ruokaa, jossa oli Jasminriisiä, kanaa, porkkanaa, herkkusieniä, tomaattia, suolakurkkuja, Pågensin oivallusta, johon juustoa ja maksamakkaraa, ruokajupmana vesi.

    • Anonyymi

      Mökillä paistuu iltapalaksi pannari missä on pakastemarjoja seassa 😋🥞

    • Anonyymi

      Lounas: pussipastaa

      Päivällinen: lohipiirakkaa
      Jälkkäriksi mansikoita ja jäätelöä

    • Anonyymi

      Aamiaiseksi join teetä ja söin sämpylän, jossa kinkkua, perunasalaattia ja paahdettua sipulia. Päivällä kävin epassilounaalla keskustan sushiravintolassa. Illalla oon syönyt jotain Lidlin sesamsiemenleipätikkuja ja juonut muutaman oluen

    • Anonyymi

      Tänään olen syönyt täytetyn patongin kaupasta ja kaksi karkkia, en ole vain jaksanut tehdä mitään enkä ole oikein ehtinytkään. Huomenna sitten jotain pitää väsätä.

    • Anonyymi

      En mitään, kun ei ole rukkahalua

    • Anonyymi

      Päivällä kaverin kanssa vohvelit jäätelöllä.Illalla vege makaroonilaatikkoa ja salaattia.

    • Anonyymi

      Miksi? Mitä sinä toisten syömisestä kostut?

    • Anonyymi

      Uusia perunoita, kastikkeeksi voisulaa, lisukkeeksi uunissa paistettu kokonainen kirjolohi. Ohrarieskaa ja juustoa, jälkiruuaksi viili ja sen päällä tuoreita mansikoita.

    • Anonyymi

      Kaurapuuro, grillimakkara pottumuusilla, ruisleipää ja tietenkin karkkia.

    • Anonyymi

      Ruisleipää, salaattia, tomaattia, omena, rahkaa, siemeniä, sipsipussi

    • Anonyymi

      Tänään tein Butter chickeniä, jugurttiraita, basmatiriisiä ja vihersalaattia.
      Jälkiruokana jugurttimustikkapiirasta ja kahvia.
      Nom-nom! Onneksi osaan laittaa hyvää ruokaa😋

    • Riisiä ja kebabia, töissä ja äsken kotona... En taida syödä enää pitkään aikaa tätä lajia.

    • Anonyymi

      Jauheliha-tomaattikiusausta, josta jauhelihan maustoin Sriracha-kastikkeella , suolan ja mustapippurin lisäksi. Tykkään tulisesta ja kun itselleni teen pelkästään niin uskallan roiskia vähän rankemmalla kädellä mausteita sen kummemmin mittailematta

      Se oli lounas. skippasin illallisen

      T: Karoliina

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään oli kesäkeittoa. Uusia perunoita ja porkkanoita. Sipulinippu. Herneen palkoja, niitä ohuita. Punaista maitoa ja nokare voita. Persiljaa. Tilliä. Rieskan kanssa söin. Sitruunavettä. Jälkiruuaksi kahvi, pullasiivu karpalohillolla. Kahvia ei kylläkään pitäisi juoda ruuan päätteeksi kun estää ravinteiden imeytymistä.
      Liikunnan jälkeen proteiinijuomaa, aika pahaa kun kalan maku puskee läpi. Teetä hunajan kanssa. Bulgarianjogurtti karpalohillolla ja vehnäalkioilla. Tomaattia pari kpl. paahdettujen kauraleipäsiivujen päällä. Ituja, kaupan, parsaa, mailasta. Sitruunavettä. Appelsiinikrokanttisuklaata. Piimää pari desiä. Kotona. Vettä noin puoli litraa ulkoillessa.

      • Anonyymi

        Kuka pystyy syömään tuon kaiken?
        Ei ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pystyy syömään tuon kaiken?
        Ei ihminen.

        No eihän tuossa ole edes paljon.


    • Anonyymi

      Ootko tyhmä

    • Anonyymi

      Söin raejuustoa, ison tomaatin ja join piimää.

    • Anonyymi

      Lounasta en varsinaisesti syönyt, myöhäisen aamupalan kahvia, leivän, kananmunan ja tomaattia. Päivälliseksi kierrepastaa ja tomaattista kastiketta, jossa oli myös kanaa. Jälkkäriksi kupillinen mansikkajogurttia, jossa oli seassa iso kasa tuoreita mustikoita.

      • Anonyymi

        Välipalaksi söin suklaajätskituutin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1517
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      876
    3. 38
      874
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      44
      688
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    Aihe