Tänne saa laittaa mieleisiään kappaleita 😌🎶
Halutessasi voit myös kertoa siitä jotain, esimerkiksi mitä tunteita se sinussa herättää, muistuttaako se sinua jostain… aivan mitä vaan😊🤲🏻
Tässä minulta: https://youtu.be/TpijhZIi2no
On kovin suloinen ääni laulajalla, vaikka on taidettu autotunettaa melko lujaa. Herkkä ja koskettavakin, kauniin melankolinen…❤️🩹
Prinsessan musiikkikerho
17
443
Vastaukset
- Anonyymi
I wanna be your slave.
https://youtu.be/bGU8GtYX9vw
Makes me horny. Muero. Letkee biisi.
https://youtu.be/HYrjttrel8cPrinsessasi kirjoitti:
Kuuntelen myös samankaltaisia, letkeitä kipaleita 😁
https://youtu.be/Rno2vKjNUUw 😼Välillä vähän goottisempaakin?
https://youtu.be/XiJYCH2-5jwHuitale kirjoitti:
Välillä vähän goottisempaakin?
https://youtu.be/XiJYCH2-5jwTääkin on niin kaunis kappale ja laulajan ääni. ❤️
https://youtu.be/panxGzP1gXUHuitale kirjoitti:
Tääkin on niin kaunis kappale ja laulajan ääni. ❤️
https://youtu.be/panxGzP1gXUDenise vielä.
https://youtu.be/YEjFPj7jYg8Huitale kirjoitti:
Tääkin on niin kaunis kappale ja laulajan ääni. ❤️
https://youtu.be/panxGzP1gXUOn kyllä😊
- Anonyymi
Amyillä on hyvät äänet:
https://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA
https://www.youtube.com/watch?v=IvRnrIv3mpM
-harmiseikirj- - Anonyymi
toimiikohan tuo kuvalinkki soinnuista, helppo olisi painella pianolla nappuloita jotta saa soitettua tuota:
https://imgbox.com/upload/edit/791541205/TaBoMmbEIVYwcxG3
ikivanha ja jooh omistan täydet oikeudet kaikki heheheh. Tällainen minimalistinen kappale teki minuun suuren vaikutuksen ollessani 13-vuotias. Aika menee nopeasti.
https://www.youtube.com/watch?v=tf_ieWnu-SEAika psykedeelinen.
13-vuotiaan Prinsessan kuulokkeissa soi varmaan joku Robinin Frontside Ollie 🤣
Monsters are real: https://www.youtube.com/watch?v=J6sIK2KnhH8
Pari kivaa biisiä.. muuten vaan. 🙂
Kävin elokuvissa 👍
Anastacia: Supergirl
https://youtu.be/yAIF-65nnes
Dua Lipa: Dance The Night
https://youtu.be/OiC1rgCPmUQJostain pomppasi tää punahilkka biisi mieleen.🙂.
https://youtu.be/_FA85RO89HA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
