Hei, hei, lettumies tässä, lettuja paistoin kaasuliedellä pihamaalla.
Voita pannuun ja lettutaikinaa päälle, herkkua tulee, nam, nam.
Kuutamolla letut maistuu, päälle mansikkahilloa ja vaniljavanukasta, pyörii sukat jaloissa, niin hyvää on.
Maituuko palstanaisille letut, jos pelottaa, niin voi syliinkin tulla lettuja syömään, ei haittaa vaikka susi taustalla ulvoo kuutamolla, susikin lettuja söisi.
Hei, hei, lettumies tässä hei, hei....
13
263
Vastaukset 13
- Anonyymi
Hyvältä maistuu letut aina. Tässä kyllä nälkä jo on, kun 20h mennyt syömättä... joskus käy näin.
Ulkona onkin hyvä paistaa, niin käryt ei jää sisätiloihin... - Anonyymi
Vihtorin letut
- Anonyymi
Lettua vinkin jälkeen.
Vanilijavanukasta? eikö kermavaahto olisi parempaa. Kyllä mulle lätyt maistuvat. Enhän minä pelkäisi, jos mustasusi taustalla ulvoisi. Tarjotaan hänellekin😃🥞
Ai että kun saisi muurinpohjaletun. Siihen vielä kun laittaa väliin pituussunnassa halkaistun Mars-jäätelön, niin ai että.
Prinsessasi kirjoitti:
Nami😋 nutella myös sopii lättyjen kanssa.
En ole ikinä kokeillut. Sivelläänkö sitä siis tasainen kerros letun päälle ja sitten rullalle?
Palstakamu kirjoitti:
En ole ikinä kokeillut. Sivelläänkö sitä siis tasainen kerros letun päälle ja sitten rullalle?
Näin juuri tein kerran. Ei sitä kovin paljon sovi laittaa, on niin makeaa… melko vähän laitoin, oli juuri sopivasti 😋
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413