Avaruusukkula. noh sitä ei hyllytetty syystä tuho ja surke maine, vaan sukkula vaati tehostepoltoianeen joka oli ympäristökatastrofi.
Samasta syystä (apollo) Saturnus raketti pistettiin jäihin.
Yhdysvatain ilmavoimat lentää edelleen myrkyllisellä tehosteaineilla. Myös Suomi nykyään.
Nasan mokat!
13
300
Vastaukset
- Anonyymi
Myrkkyraketteja siis.
- Anonyymi
Nasa suttuaa kuvatkin!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17945078R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Maailmamme päällä on kupu jonka korkeus on max. 117 km.
Kaikki muu on satua.- Anonyymi
Toi on ihan Uranuksesta!
- Anonyymi
Lähtisitkö kolli....† R.I. P
'''''''''''''''''''''''''''''' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on ihan Uranuksesta!
NIIN ON!
- Anonyymi
Mitäs niissä kantoraketeissa käytetään polttoaineena? Minä tiedän, mutta tiedätkö sinä.
- Anonyymi
Ei kerrota kokonaan! mm tehosteaineista.
- Anonyymi
Niissä on lyijytöntä 99oct. pensaa. 😂
- Anonyymi
Sukkula oli vaan kallis, sen takia se lopetettiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raketisssa tuskin puristuskestävyydellä mitää merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme pelle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849