Ala selittää miksi istut kotona sinkut palstalla

Anonyymi-ap

Keskellä suomen kesää etkä ole etsimässä kumppania?

43

391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takana on useita avoeroja, avioero ja yhden naisystävän kuolema. Jälkipolvikin on jo oman puolisonsa kanssa.

      Eiköhän se siis ole jo nähty ja elämän tarkoitus täytetty. Sitäpaitsi ei eläkeläinen kerkeä mitään kumppaneita etsiä. Koko ajan hirmuisesti tekemistä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17949327W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Tää on tää klassinen. Walk a mile in my shoes ja tule sitten kyselemään tuota uudelleen.

    • Anonyymi

      Enpä nyt ole kumppanista kiinnostunut. Katotaan syssymmällä.

    • On jo kumppani.

      • Anonyymi

        Entä lillis? Nosse vaihtoon kirpputorille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä lillis? Nosse vaihtoon kirpputorille.

        Lillis elää omaa elämäänsä enkä minä kuulu siihen mitenkään.

        Kirppikselle ei yleensä ihmisiä viedä.


    • Anonyymi

      En enää halua suomalaista kumppania, ulkomaalaiset on sata kertaa parempia.

    • Anonyymi

      Mä en nää et kumppanin etsintä menis noin mun kohdalla. En mä mitään etsi. Uskon (ja saatan olla väärässä) että oikeat henkilöt löytyy etsimättä elämään. Siinä mielessä aloittaja on oikeassa että niitä kohtaamisia tulee todennäköisemmin muualla kuin kotona. Mut huomenna lähdenkin viihteelle katsomaan lempparibändiä monen vuoden tauon jälkeen 😀 Jospa jollain ihanalla olisi sama musiikkimaku 😅
      N31

      • Anonyymi

        Tottahan se on, ettei väkisin etsimällä ketään löydä. Kunhan vain hengailee ja tekee omia juttuja, niin yht'äkkiä joku tupsahtaa elämään. Helppoa ja kätevää.

        >simiti<


      • Mulla on sam metodiikka, jää ettimiset väliin ja luotan että kohtaan itselleni sopivia ihmisiä muutenkin. Sitten jos kohdatessa kolahtaa, voi tulla jotain muutakin, mutta se on sen ajan murhe.

        Lempparibändi = K....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, ettei väkisin etsimällä ketään löydä. Kunhan vain hengailee ja tekee omia juttuja, niin yht'äkkiä joku tupsahtaa elämään. Helppoa ja kätevää.

        >simiti<

        Just näin. 👍
        N31


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mulla on sam metodiikka, jää ettimiset väliin ja luotan että kohtaan itselleni sopivia ihmisiä muutenkin. Sitten jos kohdatessa kolahtaa, voi tulla jotain muutakin, mutta se on sen ajan murhe.

        Lempparibändi = K....?

        Jep, asia kerrallaan siis. Mun lempparibändi ei ala K-kirjaimella, mut mikähän tuo olis? 🤔 Ekana tuli mieleen Kotiteollisuus 😂 Ehkä parempi etten arvaile mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, asia kerrallaan siis. Mun lempparibändi ei ala K-kirjaimella, mut mikähän tuo olis? 🤔 Ekana tuli mieleen Kotiteollisuus 😂 Ehkä parempi etten arvaile mitään.

        No kas, KT olisi kyllä ihan kelpoinen vaihtoehto kotimaisista. Juur kattelin että koskahan keikkailevat taas jossain pk-seudulla ja olipa ukot sitten keksineet järjestää jonkun Helvetistä itään 20v -kiertueen vai mikä se olikaan. Loppuvuodesta käyvät rymyämässä Tavastialla, niin taidanpa piipahtaa kun tuli aikanaan käytyä alkuperäisen kiertueen keikallakin. Klamydia olisi toinen kiva senioritrio jota voisin käydä kuuntelemassa livenä, mutta viisaasti pääosin välttelevät pk-seutua 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kas, KT olisi kyllä ihan kelpoinen vaihtoehto kotimaisista. Juur kattelin että koskahan keikkailevat taas jossain pk-seudulla ja olipa ukot sitten keksineet järjestää jonkun Helvetistä itään 20v -kiertueen vai mikä se olikaan. Loppuvuodesta käyvät rymyämässä Tavastialla, niin taidanpa piipahtaa kun tuli aikanaan käytyä alkuperäisen kiertueen keikallakin. Klamydia olisi toinen kiva senioritrio jota voisin käydä kuuntelemassa livenä, mutta viisaasti pääosin välttelevät pk-seutua 😂

        Okei, tuttuja nimiä molemmat siis vaikkei muuten tule itse kuunneltua. Kotiteollisuuden oon kerran muutama vuosi sitten nähnyt livenä, Klamydiaa en, vaikkakin muissa yhteyksissä heidän musiikkia on toki tullut kuunneltua.
        N31


      • randombypasser
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tuttuja nimiä molemmat siis vaikkei muuten tule itse kuunneltua. Kotiteollisuuden oon kerran muutama vuosi sitten nähnyt livenä, Klamydiaa en, vaikkakin muissa yhteyksissä heidän musiikkia on toki tullut kuunneltua.
        N31

        Juu, varmaan nimet on tuttuja, onhan nuo aika ikonisia Suomi-rockin nevergreenejä jo nykyään, eläkettä odotellessa 😂

        Mikäs se sun salamyhkäinen lemppari sitten on, jos saan olla utelias? Tai no jos ja jos, olen utelias muitta mutkitta, vastatahan ei tarvitse 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, varmaan nimet on tuttuja, onhan nuo aika ikonisia Suomi-rockin nevergreenejä jo nykyään, eläkettä odotellessa 😂

        Mikäs se sun salamyhkäinen lemppari sitten on, jos saan olla utelias? Tai no jos ja jos, olen utelias muitta mutkitta, vastatahan ei tarvitse 😁

        Salamyhkäinenpä hyvinkin. Sen verran sanon että kyseessä ei ole kotimaan edustus. Eli jäljelle jääkin sitten enää muutama vaihtoehto 😂 Yhtä kaikki, livemusiikkia on ollut ikävä!
        N31


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salamyhkäinenpä hyvinkin. Sen verran sanon että kyseessä ei ole kotimaan edustus. Eli jäljelle jääkin sitten enää muutama vaihtoehto 😂 Yhtä kaikki, livemusiikkia on ollut ikävä!
        N31

        Juu, no tuon vinkin jälkeen tää onkin jo helppo, vain pari vaihtoehtoa tänäkin viikonloppuna 😂

        Sinne sitten riehumaan niin on se tarve tyydytetty, ainakin pariksi päiväksi 😁


    • Anonyymi

      Henkilö-oletettu katsoo avaa tyrskyävää merta, toinen katsoo häntä.
      Toinen heistä on säälittävä ihmisen irvikuva.
      Mutta kumpi ?

      • Anonyymi

        Itehän sä sen sanoit: toinen.


    • Anonyymi

      Öööö, en ole kotona ja täällä ei oo miesoletettuja lähimainkaan.
      Monet rikkinäiset kumpparit on, ei tarvi kumppania (tältä palstalta)!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vasta ens viikolla on Korkeasaari edessä.


    • Anonyymi

      Olen enemmän kiinnostunut asioista kuin ihmisistä. Introverttiluonne, joka viihtyy yksikseen paljon paremmin kuin toisten seurassa.
      Sitä paitsi yksin ollessa ei tarvitse kärsiä taudista nimeltä vitutus. Sitä minulla on esiintynyt vain ja ainoastaan jonkun tai joidenkin muiden seurassa.
      Positiivinen energia ympäröi minut heti, kun saan olla yksin. Positiivisuutta riittää vielä työssä kohtaamilleni ihmisille, muttei yhtään sen pidemmälle. Töiden jälkeen on saatava olla taas yksin.
      Tällainen silloin tällöin palstalle kirjoittelu vielä sopii, kun saan tehdä sen omissa oloissani ja pystyn poistumaan heti kun siltä tuntuu.

    • Luuleeko aloittaja, että palstan muutama tyyppi nostaa tarjontaa, jos ne ajaa pois Sinkut-palstalta? Buahahahaaa...😁

    • Ei niitä etsimällä löydä, ainakaan minä oo koskaan, niitä sopivia ehokkaita tulee eteen sillon ku tulee🤷

      Ja nyt on torstai-ilta ja huomena töihin meno, nii tälle viinamiehellekki terkkuja et tänään et baarista löydä ku ne kaikkein deekuimmat, jos niitäkään

    • Anonyymi

      eksponentiaalinen ekstrovertti kuten minä löydän aina juttukavereita varsinkin taksikuskeista ja hammaslääkäri naisista, tai no itseasiassa kenestä tahansa, jos huvittaa.

      Kun useinkin ajelen taksilla, niin... hauskaa kuunnella taksikuskien omia juttujaankin... tietävät hyvin kaikki kaupungin juorutkin.

    • Anonyymi

      MUTTA useinkin tympii lähteä minnekään, tekisi mieli vain laiskotella kotona, mutta sitten kun lähtee, niin tuleekin joku hauska seikkailu aina sitten ja piristyy.

      Ja tulee asioita hoidettua mitä pitää hoitaa, ei jää roikkumaan asioita.

    • Anonyymi

      Just huomenna olen menossa baariin. Ekan kerran vuosiin siis joten kai minä nyt helposti löydän naisen itselleni.

    • Anonyymi

      Syksy on parempaa aikaa kumppanin etsimiseen, jos niin käy että liikun arkisin paljon minulle hyvin tutuissa maisemissa, niitä ikäisiänikin nähden. Illanviettoon en ole menossa.

    • Anonyymi

      Miks vaivautua etsimään etsimällä hyvin suurella todenmäköisyydellä löytää sen seuraavan joka yrittää käyttää hyväkseen helpompi tutustua ensin ihmiseen tietää haluaako tätä laskea edes niin lähelle itseään että voisi kaveriksi kutsua

    • Anonyymi

      Olen se oikea joten tehtäväni ei ole etsiä vaan olla löydettävänä. Koska olen määrätietoinen ja tunnen arvoni niin piiloudun erityisen taitavasti jotten joudu ihan minkä tahansa hepsankeikan pomppulinnaksi.

    • Lomalla olen itse asiassa ollut joka päivä jossakin reissussa. - Välillä käyn kuitenkin kotona nukkumassa, vaikka en kylläkään ihan joka päivä 🙂

    • Anonyymi

      Xena mikä on lomasi, eli montako euroa maksat suomen kansalaise3lle palkaa lopaokustasi... mutta jooh, en halua olla vihamielinen.

      Mutta vihamielinen, vähän tumma musiikkikappale, tuo The Red Room...https://www.youtube.com/watch?v=sUG1iYe9ysU

      Kuulet soinnut että asiks tummaa ja ehkä myuös kummistusmaistakin :D:D

    • Anonyymi

      Suorituon poikslspdrn nimi on nykyään: Teemu-Susanna.

    • Anonyymi

      Hugs

    • Anonyymi

      Markus-Salla poijan nimeksi varksikin jos sinisilmäinen...

    • Anonyymi

      Teemu-Inkeri se paras mihen pojan nimi olkoon.

    • Anonyymi

      Ulkona sataa vettä, suunnilleen kaatamalla! Jos olisi poutasää, mä oisin nyt koiran kanssa lenkillä. Hetki sitten päästin koiran pihalle ja seisoin katoksen alla odottamassa, sen käydessä lannoittamassa norjanangervo pensaan. Samalla tuli lannoitettua keisarinpikarililjatkin 2 kpl, jotka ovat liiankin lähekkäin toisiinsa nähden.
      Kyykkimään koira ei sentään alkanut, joten ei ihan hirmukiire varmaan sinne lenkillekään vielä ole... jahka sade loppuu.

      Vai vielä pitäisi kumppania etsiä, mulla on ihan tarpeeksi kumppaneita, ihmisiä joiden kanssa asun ja jaan aikani, sitt vielä elukat ja puutarhanhoito siihen päälle.
      Aika alkaa olla kortilla, näidenkin ihmisten ja eläinten kanssa. Yhtään ylimääräistä passattavaa ei enää mun matkaani mahdu, ei ainakaan muutamaan vuoteen.
      trollikka

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa baareissa niin ei naisiin pääse tutustumaan. Eilen olin terasseilla ja joka paikassa oli sinkkunaisia odottamassa miesten alotteita. Mutta te vaan palstailette täällä.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Jojysaatanan Teemu lähettänyt jonkin kirjeen perskaikinen joku lähettänyt, miten tuohonkaan vastaat...

    • Anonyymi

      Mihinkäkän sellaista tarviisin? Suomen kesä on aivan tarpeeksi antoisa. Ei siihen mitään höttöä kaivata💩

    • No siksi kun sataa. Tää kesä on kun joku brittein saari. Että koko ajan sataa. Kun mä olin lapsena Lontoossa mulla oli koko ajan kylmä ja niin mulla on nytkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      169
      3160
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      139
      2127
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      2076
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      89
      1830
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1620
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1603
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1130
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      274
      1114
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      71
      1110
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      958
    Aihe