Ja osoita takaisin. Sama jos pidät jostain niin anna näkyä. Oon ihan loppu ihmisten välinpitämättömyyteen. Tuntuu että yksikin välittävä ihminen olisi lottovoitto.
Jos sulle osoitetaan hyvyyttä niin ota se vastaan
12
337
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en halua kenen tahansa välittävän minusta. Haluan tutustua vain sellaiseen suunnilleen ikäiseeni vastakkaisen sukupuolen edustajaan jonka kanssa haluan parisuhteen. Muilla ihmisillä ei ole mitää merkitystä. Ihan sama mitä elämässään tekevät ja miten voivat. Omat lähisukulaiset ovat tärkeitä ja parisuhde uuden ikäiseni kumppanin kanssa, muuta en halua.
- Anonyymi
Älä odota, että sellainen ihminen jota olet syvästi loukannut tunkemalla lähelle monia kertoja ilman lupaa haluaisi auttaa sinua. Sellainen on rikollista toimintaa ja se aiheutta kauan kestävän traumaan henkilölle jota on lähestytty hyvin monia kertoja!
- Anonyymi
Olen aina pyrkinyt osoittamaan takaisin, en pystyisi olla osoittamatta kellekään hyvälle sitä takaisin.
- Anonyymi
Uuteen tutustuessa ei voi tietää. Aloitus oli myös itselleni.
- Anonyymi
Välittävät ihmiset ovat kyllä kuin lottovoitto, varsinkin silloin jos on täysin yksin niin ettei kukaan ymmärrä.
- Anonyymi
Minua ei saa välittämään kenestä tahansa, ei ainakaan sellaisesta joka on tunkenut lähelle tuijottamaan. Niin toimivat aiheuttavat valtavaa kärsimystä sellaiselle jota lähestyvät ilman lupaa!
Hmm.. elämme maailmassa, missä oma napa on kaikki kaikessa. Äidit opettavat että vieraisiin ei saa luottaa. Isät opettavat, että kaikki on mahdollista.
Kulttuuri suosii omistamista. Mitä enemmän, sen parempi...
Mutta se ihminen.. itse ihminen jää puristuksiin. Se tekee vain mitä sen on opetettu, niin.. ja välittäminen ei kuulu niihin.
Sitä paitsi suomalaiset ovat sellaisia kaiken liian helpolla saaneita kermaperseitä, etteivät osaa välittää kuin itsestään. Ymmärtämättömiä.
Ja tyhmiä. On jo aikoja sitten unohdettu se, mikä on oikeasti tärkeää. Pinnalliset ja materialistiset arvot syövyttävät ihmisiä.
Niin, mutta kuka siitä välittää? Ei kukaan.
Ihminen on tyhjä ja sieluton. Niin se maailma makaa.Arvostan ja annan takaisin, kunhan en koe sitä joksikin pakolliseksi velvoitteeksi
- Anonyymi
"Sisäinen kauneus" on ihmisissä ihan yhtä harvinaista kuin ulkoinenkin.
Kuten on helppo fyysisesti lässähtää ja lakata huolehtimasta ulkonäöstään, niin yhtä helppoo on sortua katkeruuteen, nihilismiin ja pahantahtoisuuteen, ahneuteen, kateellisuuteen jne jne
Ihminen joka tekee sisäistä työtä säilyttääkseen rakkaudellisuuden, tekee paljon. Jokainen päivä merkitsee valintoja. Hekin kyllä välillä sortuvat. Itse sorrun ihmisvihaan kerta toisensa jälkeen. Mutta on vaan jatkettava jos haluan tunnistaa itseni.
Monille muut asiat on tärkeämpiä. Esim raha ja oma etu, vallankäyttö ja vihaegoismi. Se on heidän valintansa.
En kuitenkaan usko, että niillä saavuttaa syvää onnellisuutta, kuten rakkaudellisuudella ja lempeydellä ja välittävän asenteen sekä suhteiden priorisoimisella ensisijaisiksi.
Parempi vaan, kun keskityt säilyttämään rakkaudellisuutesi. Se on nimittäin ainoa keino selviytyä. Universumi kyllä reflektoi minkä siihen laitat, vaikkei aina siltä ehkä tunnu, mutta siihen voit luottaa.
Älä odota ihmisiltä liikaa, varsinkaan niiltä jotka ovat päätyneet muihin ratkaisuihin. Et voi tehdä ratkaisuja muiden puolesta, vaikka näetkin niiden ratkaisujen kovat seuraukset.
Tsemppiä! - Anonyymi
Onko tää vitsi?
- Anonyymi
Miehen provo, koitahan hyvä ihminen ammentaa edes jotain vinssikaivosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816