Koska sairaanhoitajilla ei ole mahdollisuutta tehdä etätöitä, niin mä ajattelin kehittää oma etätyö ja tehdä sitä mikä tuntuu minusta luontevalta. Avunantaminen matalalla kynnyksellä. Tavoitteena on tarjota apua niille tarvitseville sähköpostin, chatin tai WhatsAppin välityksellä. Mä käsittelen kaikkia aiheita. Minulle voi anonyyminä kirjoittaa mistä vaan, mikä askarruttaa ja vastaan parhaalla mahdollisella tavalla. Sairaanhoitajan ammattitaitoni hyödyntäen, mutta ilman diagnooseja tai muuta sellaista sairaanhoidollista työtä. En tee kotikäyntejä tai fyysistä työtä. Voin silti kuunnella huoliasi.
Toivottavasti joku saa tästä itselleen apua!
[email protected] päivystän 24h/7
Keskusteluapu / Sairaanhoitaja
2
480
Vastaukset
- Anonyymi
joku sairaanhoito fetissi 🤣
- Anonyymi
Mehiläiselle ja Pihlajanlinnalla on tietääkseni sairaanhoitajan mahdollista työskennellä etätöissä esimerkiksi puhelinpäivystyksessä ja ihan kotoakäsin tietokoneelta, kun asiakkaat voi varata sitä kautta itselleen esimerkiksi lääkärinaikoja yms muita palveluita. Niin suosittelisin noita työnantajia, kun saat varman palkan kun töitä piisaa varmasti ihan eri tavalla kuin ihmisille jotka työllistävät itse itsensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784