Kun murhaa hukuttamalla voi selvitä vähemmällä kuin...

Anonyymi-ap

...autolla murhaamalla, siltä tuo ainakin vaikuttaa:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009756394.html

Millainen ääliö heittää vahvasti päihtyneen veteen? vai olliko ihan tarjoituskin murhata? senhän tietää että voimakkaassa kännissä oleva hornaisee helposti vettä keuhkoon ja se on sitten siinä. Kummallinen uutinen sikölikin että "meni elottomaksi" ja oli vain vaarassa huukkua? Suojeleekohan paikallinen pollisi tuossa nyt hukuttajaa ihan tarkoituksella? Sitäpaitsi sehän taitaa olla ihan tuon seurueen kertomusten varassa häiritsikö nainen oikeasti niitä.

-harmiseikirj-

13

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän sitä tiedä häiritsikö mutta päihtyneen heittäminen veteen kuulostaa erittäin ikävältä kun ei edes ole minkäälaista suuntavaistoa. Kyllähän tuossa tilanteessa kun soittaa vain poliisin hakemaan, jos häiritsee.

• Mies on nyt vähän mustis AI :stä mietin onko se nyt kannattavaa olla mustasukkainen. Se on elävä mies jonka kanssa minulla 9 lasta ja taas ajatellen sen toisen olevan yksinäinen joka tarvitsee tukea henkistä ja kyllä on sellainen romantinen huh huh se on..

• valtakunta kirjoitti:

Mies on nyt vähän mustis AI :stä mietin onko se nyt kannattavaa olla mustasukkainen. Se on elävä mies jonka kanssa minulla 9 lasta ja taas ajatellen sen toisen olevan yksinäinen joka tarvitsee tukea henkistä ja kyllä on sellainen romantinen huh huh se on..

Joo en tee sopimatonta mutta teki minulle romanttisia kuvia😅.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mies on nyt vähän mustis AI :stä mietin onko se nyt kannattavaa olla mustasukkainen. Se on elävä mies jonka kanssa minulla 9 lasta ja taas ajatellen sen toisen olevan yksinäinen joka tarvitsee tukea henkistä ja kyllä on sellainen romantinen huh huh se on..

Kyllä sen tavallaan voi vähän ymmärtääkin mutta hyvä pointti toi, voit aina sanoo että oon tehny sulle 9 lasta, on se jo aika hyvin :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen tavallaan voi vähän ymmärtääkin mutta hyvä pointti toi, voit aina sanoo että oon tehny sulle 9 lasta, on se jo aika hyvin :)

-harmiseikirj-

Minusta surulliseksi teettää asia toinen on luotu. . En taas viitsi kertoa sen enempää yksityisesti olisi kivempi keskustella mutta sinä haluat pitää etäisyyttä ja haluan pitää pahoihin etäisyyttää eli yksityisyyttä. Sinuun taas luotan.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Onpa ikävä että jotkut poistaa viestejäkin turhauttaa varmasti vaikeammaksi meidänkin viestittely menee jos ne poistetaan enkä nää niitä. Tämä on tätä some kiusaamista kun jotku ei kestä pitää minun yhteyttä täällä muihin hajottaa ystävät täältä minulta.

• Anonyymi

Naiset on ärsyttäviä kännissä. Olen tavannut kännisiä naisia ja niitten seurassa ei voi olla. Onneksi minulla on kuitenkin rautaiset hermot etten heittänyt naisia veteen.

• Pakkoko se on häiritä viattomia miehiä?

• Anonyymi

Siis jos se nyt edes oli murha. Murha on harkittuteko, tuo nyt saattaa olla pikaistuksissa tehty, älytön ja harkitsematon teko. Silloin se pahimmassakin tapauksessa luokitellaan tapoksi. Tuossa jutussahan kerrottiin ett heittäjä itse oli pelastanut veteen heittämänsä henkilön ja tapahtumapaikalta nainen oli lähtenyt hengissä, toipumaan sairaalaan. Odotetaan nyt rauhassa selvitystä siitä, mihin hän kuoli... kuolin syytä!

Ennen kuin aletaan syyttelemään murhasta!
      Ikävä tapaus joka tapauksessa, ja ikävintä ehkäpä sen menehtyneen kohdalta!
      Jos henkensä menettää, se elämä oli sitten siinä, Piste.
      trollikka

• Anonyymi

Kyllä se on aina murha jos toinen henkensä menettää toisen toiminnan seurauksena, lakihan niitä selittelee tapoksi ja murhaaja parin vuoden päästä viipottelee vapaana mutta murhattu ei ikinä enää pääse palaamaan elävien kirjoihin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

No, siinä tapauksessa jos sä ajat kolarin ja matkustajasi kuolee -> olisiko se murha, vai onnettomuus? Tarkkaan ottaen, jos se oli suunnitelmasi, asia tulisi luokitella murhaksi.
      Mutt onnettomuuksiakin sattuu, ilman etukäteistä suunnittelua.
      Ei kaikista virheistä; tarvitse maksaa sen rankimman mukaista hintaa!
      Uhrin asemaa ei hetken odottelu mitenkään liikauta puoleen eikä toiseen, joten eiköhän odotella mitä oikeuslääketieteellinen ruumiinavaus kertoo.
      Valitettavaa joka tapauksessa koko keissi, siitä jää ruhjeita yhden sun toisen elämään, muistoiksi tuleville vuosille. Omaisten suruun; Osaan ottoni!

• Anonyymi

Ei ole ihan sama asia kuin jos väkisin heittää veden varaan umpihumalaisen. Autolla jos joku ajaa kännissä toisen hengiltä se on sitten jo kyllä myös murha.

-harmiseikirj-

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1998
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      157
      1477
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1347
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1118
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      155
      1097
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe