Sain mukavan sähköpostin: "Olen upean, pehmoisen pyllyn, vaaleat hiukset ja kauniit silmät omaava 26 vuotias nainen Helsingistä. Olen persoonallisuudeltani lempeä, ystävällinen, valoisa sekä huomioonottava ja haluankin tarjota sinulle viihtyisän ja piristävän kokemuksen kanssani."
Nämä roskapostit ovat huvittavia. Olisi kiva klikkailla linkkiä ja katsoo, minne sähköposti johdattaa...
Seuraa tarjolla sinkuille ja varatuillekin
11
243
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako sinne aikuisviihdesivustoille tms. antaa tietojaan jos tuollaisia tulee?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179598433
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En lähettele mitään seksiposteja pehmeistä pakaroista, mutta kysyn nyt tässä ketjussa kun en viitsi aiheesta uutta aloittaa.
Käyn paripalstoilla ja haluaisin itse valita miehen jonka katson sopivaksi. Olen kolmelle viestittänyt mutta kukaan ei ala leikkiä mun kaa. Eivät vastaa mitään. Profiilini on asiallinen ja oletan että ihan sopivan mukavaa seuraa olisin. Tämä ei ole mikään iskuyritys täällä vaan ihan vaan kysymys.
Onko niin etä mies tykkää ehdottaa itse, onko niin että asiallinen profiili ei nappaa, onko niin että mies luulee että minä luulen liikoja itsestäni, olen tyrkky ja olen liian rohkea ehdottamaan tapaamista itse vai mikä on syy. Kätson tietenkin miehen profiilista että täytän hänen toiveensa naisen suhteen, koko, koulutus, harrastukset jne.
Haluatteko te miehet ehdottaa itse. Miten suhtautuisitte jos niin kävisi että nainen pyytäisi tutustumiskohtaamiseen kahvilaan, baariin tai johonkin muuhun yleiseen paikkaan.
Useat pyytävät minua, mutta yleensä eivät ole lukeneet profiiliani lainkaan. eli lähes päinvastaisia kuin mitä minä mieheltä toivon. Siksi ole kyllästynyt turhiin viesteihin ja haluaisin ottaa ohjat omiin käsiini.No siis osalle miehistä sillä on suuri merkitys kuka on aktiivisempi, tekee aloitteet jne. ja osalle ei. Jonkinlainen osa jopa nimenomaan toivoo (unelmoi), että nainen on se joka on aktiivinen, jopa tietyssä mielessä päällekäyvä, aggressiivinen jne., vailla mitään erityistä fetissiä tai fantasiaa.
Vähän luulen, että nuo joille olet viestitellyt eivät ole jostain syystä olleet sinusta kiinnostuneita. Ainakaan sillä hetkellä. Ja niitä syitä on turha miettiä, ne voivat olla ihan mitä tahansa ruohon kasvun aktiivisen tarkkailun ja kuulennon väliltä.
Mun kohdalla pyyntö esim. kahville tms. naisen toimesta on ok, lähtisin kyllä ellei ole jotain estettä ja jos olisikin, ehdottaisin toista aikaa/paikkaa tms. Ja oikeastaan näin #metoo -aikakaudella on ihan hyväkin jos nainen itse ehdottaa ensimmäistä tapaamista. Sen tapaamisen jälkeen... No molemmat on hitusen fiksumpia.Sellaista se on miehenäkin olo. Kaikkia vaan ei voi miellyttää. Siksi kannattaa vaan jatkaa etsimistä, että löytää sen itselleen oikean.
Kuten yllä mainittu, niin kaikki ei tykkää siitä jos nainen ottaa ohjat käsiin. Minulle se taas on iso turn on. Jokainen tyylillään.- Anonyymi
"Haluatteko te miehet ehdottaa itse. Miten suhtautuisitte jos niin kävisi että nainen pyytäisi tutustumiskohtaamiseen kahvilaan, baariin tai johonkin muuhun yleiseen paikkaan"
Suurin osa naisista on minulle noin tehnyt, tuossa ei ole siis mitään uutta tai outoa.
Ole rohkea, ja miksi et sitä olisi?
AV Kyllä mä ainakin henkilökohtaisesti tykkään siitä että nainen tekee aloitteen se on vaan mukavaa ja tuntuu hyvältä. Ja juu kyllä lähtisin mielellään tutustumaan ja katsomaan minkälainen ihminen pyytäjä on ja olisiko mahdollisuutta siihen että voisimme sopia yhteen ja tehdä toisemme onnellisiksi.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä mä ainakin henkilökohtaisesti tykkään siitä että nainen tekee aloitteen se on vaan mukavaa ja tuntuu hyvältä. Ja juu kyllä lähtisin mielellään tutustumaan ja katsomaan minkälainen ihminen pyytäjä on ja olisiko mahdollisuutta siihen että voisimme sopia yhteen ja tehdä toisemme onnellisiksi.🙂.
Te Kaveripojat ootte lammasmaisia alistujia.
Anonyymi kirjoitti:
Te Kaveripojat ootte lammasmaisia alistujia.
Voithan sä niin itselles toki uskotella jos se jotenkin vaikka helpottaa.😄.
Anna palaa vaan, jos kaveri on oikean tyyppinen niin kyllä sieltä vastaus tulee. Kannattaa vain muistaa että hausta tulee harrastus jossain vaiheessa jos pidempään jatkuu ja asennekin saattaa kärsiä siitä myös...
- Anonyymi
Kyllä sinun nyt kannattaa vaan palkata huora pariksi tunniksi. Et aina olisi täällä sinkut palstallakaan yksin sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801