Sain hauskan viestin palsta-meiliini

Ensimmäinen ihka-aito "lyö ittees turpaan ja mielellään ainakin kahdesti sekä pysy kaukana naisestani" -tyyppinen viesti palstameiliini. Asiallisuuksien lisäksi sinne on ilmestynyt kaikenlaista epämääräistä, luultavasti palsta-alkuperää plus tietenkin tyypillinen kattaus tavanomaista roskapostia sekä parit nohevat kalasteluyritykset, jotka tosin kaatuivat heikompaan kuvavalintaan.

Viesti kuului seuraavasti, alkuperäinen nimi korvattu X:llä:

"XXXXXn kanssa ei saa kirjoittaa kukaan.

Se on minun huora vaimo se XXXXX huora ja nyt hän tartutti minulle hiv kun oli palstalla tutustunut johonkin ja sai hiv tartunnan se huora XXXXXw"

138

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi hyvänen aika, en paremmin tuu ja sa.. 🙄

      • Juu, mielenkiintoinen viesti. En tosin edes tiedä keskustelleeni viestissä mainitun nimisen naishahmon kanssa palstalla, mutta kaipa niin on tapahtunut sitten. On varmaan tuolta Ikävä-palstan puolelta tuo kommentointi lähtenyt, oletan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, mielenkiintoinen viesti. En tosin edes tiedä keskustelleeni viestissä mainitun nimisen naishahmon kanssa palstalla, mutta kaipa niin on tapahtunut sitten. On varmaan tuolta Ikävä-palstan puolelta tuo kommentointi lähtenyt, oletan 😂

        Surullinen tapaus. Voi naisparkaa..


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Surullinen tapaus. Voi naisparkaa..

        Miten niin, niin voi naisparkaa... Repesin... Tääl o maalitus pääl. Siltä se nyt alkaa joka suunnasta näyttämään. Jos näyttää siltä, kuulostaa siltä, ja kävelee niin, niin mitähä ois...


      • Xena-183 kirjoitti:

        Surullinen tapaus. Voi naisparkaa..

        No mä kyllä luulen, että se on noita Ikävä-palstan vakiopaskajuttuja vailla mitään tekemistä todellisuuden kanssa, pois lukien mahdollinen yritys mustamaalata joku, ehkä. Tosin se mainittu nimi on niin yleinen, että niitähän riittää Suomessa, niin ei ihan toimi ellei kerro tarkempia tietoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin, niin voi naisparkaa... Repesin... Tääl o maalitus pääl. Siltä se nyt alkaa joka suunnasta näyttämään. Jos näyttää siltä, kuulostaa siltä, ja kävelee niin, niin mitähä ois...

        En tiedä tapauksesta kertakaikkiaan mitään muuta, kuin mitä rande aloituksessaan kirjoitti, mutta minua ahdistaa kenen tahansa naisen puolesta, jonka entinen tai nykyinen kumppani lähettää keskustelupalstalla uhkauksia miehelle, joka on kyseisen naisen kanssa keskustellut tai kirjoitellut tai jotain..

        "XXXXXn kanssa ei saa kirjoittaa kukaan.
        Se on minun huora vaimo.."

        - Ei ole tuolla isännällä ihan kaikki muumit laaksossa tai inkkarit kanootissa. Outo tyyppi.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä kyllä luulen, että se on noita Ikävä-palstan vakiopaskajuttuja vailla mitään tekemistä todellisuuden kanssa, pois lukien mahdollinen yritys mustamaalata joku, ehkä. Tosin se mainittu nimi on niin yleinen, että niitähän riittää Suomessa, niin ei ihan toimi ellei kerro tarkempia tietoja.

        Parempi kun unohtaa koko surullisen avautumisen.. - Minä en muistaakseni (🙂) ole Ikävä-palstalle juurikaan kirjoitellut. - Olisinko kerran, vai kävinkö silloinkin vain vilkaisemassa k.o. palstaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Parempi kun unohtaa koko surullisen avautumisen.. - Minä en muistaakseni (🙂) ole Ikävä-palstalle juurikaan kirjoitellut. - Olisinko kerran, vai kävinkö silloinkin vain vilkaisemassa k.o. palstaa.

        No otan nuo "lähestymiset" huumorilla. Nyt oli vaan sen verran sanoisinko terävä esitys, että ajattelin kuitata sen palstallekin. Yleensä ne on tasoa "sdgohof hnvs, olet idiootti, häivy" ja muuta sellaista. Nekin luultavimmin Ikävältä 😂

        No kun mä luen aina Suhteet-päätasoa, niin näen kaiken ja vastailen jos jokin kiinnostaa. Sinkut ja Ikävä on ne aktiiviset alatasot, niin lähinnä niihin sitten.


      • randombypasser kirjoitti:

        No otan nuo "lähestymiset" huumorilla. Nyt oli vaan sen verran sanoisinko terävä esitys, että ajattelin kuitata sen palstallekin. Yleensä ne on tasoa "sdgohof hnvs, olet idiootti, häivy" ja muuta sellaista. Nekin luultavimmin Ikävältä 😂

        No kun mä luen aina Suhteet-päätasoa, niin näen kaiken ja vastailen jos jokin kiinnostaa. Sinkut ja Ikävä on ne aktiiviset alatasot, niin lähinnä niihin sitten.

        Tuo Ikävähän kuulostaakin sitten Tosi ikävältä.. 😅


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, mielenkiintoinen viesti. En tosin edes tiedä keskustelleeni viestissä mainitun nimisen naishahmon kanssa palstalla, mutta kaipa niin on tapahtunut sitten. On varmaan tuolta Ikävä-palstan puolelta tuo kommentointi lähtenyt, oletan 😂

        Valehtele lisää ni ehkäpä sulle kasvaa dumpon korvat ja pinokkion nenä vai onko jo


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuo Ikävähän kuulostaakin sitten Tosi ikävältä.. 😅

        Ikävähän on enimmäkseen sellainen valivali, narinari -palsta, mutta se kai sen tarkoituskin vähän niinkuin on. Mutta on siellä asiallistakin keskustelua ja asiallisia kirjoittajia, niin muumeja kuin rekkujakin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ikävähän on enimmäkseen sellainen valivali, narinari -palsta, mutta se kai sen tarkoituskin vähän niinkuin on. Mutta on siellä asiallistakin keskustelua ja asiallisia kirjoittajia, niin muumeja kuin rekkujakin.

        Nytpä minun täytyikin mennä itse katsomaan mistä puhutaan 👍😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtele lisää ni ehkäpä sulle kasvaa dumpon korvat ja pinokkion nenä vai onko jo

        Jos sulla on oikeasti asiaa, niin huomenna klo 20 Helsingin Mummotunnellissa, ilmainen sisäänpääsy vielä siihen aikaan. Tule sinne avautumaan tai pidä suusi.


      • Anonyymi

        Naiset ei käy, ja mene tarkistamaan, mitä voi tarkoittaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, mielenkiintoinen viesti. En tosin edes tiedä keskustelleeni viestissä mainitun nimisen naishahmon kanssa palstalla, mutta kaipa niin on tapahtunut sitten. On varmaan tuolta Ikävä-palstan puolelta tuo kommentointi lähtenyt, oletan 😂

        Toi voi olla vaan provo, koko naista ei oo välttämättä olemassakaan. Kannattaa ilmoittaa ylläpidolle


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17960187h

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      taisin muistaa että xenalle ei pitäisi puhua hämähäkeistä koska ei pidä niistä.

      • En minä siitä rikki mene, jos joku niistä puhuu tai kirjoittaa. 🙂
        Minä ja hämähäkki emme vain mahdu samaan huoneeseen.


      • Xena-183 kirjoitti:

        En minä siitä rikki mene, jos joku niistä puhuu tai kirjoittaa. 🙂
        Minä ja hämähäkki emme vain mahdu samaan huoneeseen.

        Hmm... Kumpi sen kaiken tilan siitä huoneesta sitten vie? Mä vaan mietin, että jos se hämähäkki, niin sitten en minäkään halua olla lähelläkään sitä huonetta 😯


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmm... Kumpi sen kaiken tilan siitä huoneesta sitten vie? Mä vaan mietin, että jos se hämähäkki, niin sitten en minäkään halua olla lähelläkään sitä huonetta 😯

        Kyllä. Se se on. - Kun minä näen sen hämähäkin, sen jälkeen se täyttää koko tilan ja happi loppuu..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä. Se se on. - Kun minä näen sen hämähäkin, sen jälkeen se täyttää koko tilan ja happi loppuu..

        Aaaa... No mä pysyn sit kans poissa, sorry, ei tule täältä ritaria paikalle noin isojen hämähäkkien kohdalla...

        Nimim. Tullu katottua Sormusten Herrat ja iso osa Pottereista 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa... No mä pysyn sit kans poissa, sorry, ei tule täältä ritaria paikalle noin isojen hämähäkkien kohdalla...

        Nimim. Tullu katottua Sormusten Herrat ja iso osa Pottereista 😂

        Mutta naiset pitää päästää ovesta ensin.
        Jopa paetessamme 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Mutta naiset pitää päästää ovesta ensin.
        Jopa paetessamme 😂

        Tottakai! Vanha kansanviisauskin sen sanoo, naiset ensin, vaikka heikoille jäille 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tottakai! Vanha kansanviisauskin sen sanoo, naiset ensin, vaikka heikoille jäille 😂

        Yks pervoilija sanoi tuon vähän toisin: naiset ensin, vaikka minihame päällä tikkaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yks pervoilija sanoi tuon vähän toisin: naiset ensin, vaikka minihame päällä tikkaita.

        Pidempi hame on kivempi, sen alle voi kätevämmin itsekin "piiloutua"... Kun leidi on tikkailla 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Pidempi hame on kivempi, sen alle voi kätevämmin itsekin "piiloutua"... Kun leidi on tikkailla 😁

        BTW Oletko muuten huomannut, että taloni tikkaat on aika korkealla🤭😝

        Piti käyttää tämäkin tilaisuus ja kommentoida.🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        BTW Oletko muuten huomannut, että taloni tikkaat on aika korkealla🤭😝

        Piti käyttää tämäkin tilaisuus ja kommentoida.🤣

        Kyllä ne on noteerattu, kas kun en niin viihdy korkeilla paikoilla 😂
        Mutta se vaan tarkottaa sitä, että on tikapuissa askelmia riittävästi jos leidillä sattuisi olemaan pidempikin hameen helma 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä ne on noteerattu, kas kun en niin viihdy korkeilla paikoilla 😂
        Mutta se vaan tarkottaa sitä, että on tikapuissa askelmia riittävästi jos leidillä sattuisi olemaan pidempikin hameen helma 😁

        Aputikkaat siis alle🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Aputikkaat siis alle🤭

        Kumman? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kumman? 😂

        Niin joo käy se niinkin päin että mies laittaa sen pitkän hameen😂🤣 eli nainen on sitten niillä aputikkailla..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin joo käy se niinkin päin että mies laittaa sen pitkän hameen😂🤣 eli nainen on sitten niillä aputikkailla..

        Meneehän se noinkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Meneehän se noinkin 😂

        Aivan🤭


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä ne on noteerattu, kas kun en niin viihdy korkeilla paikoilla 😂
        Mutta se vaan tarkottaa sitä, että on tikapuissa askelmia riittävästi jos leidillä sattuisi olemaan pidempikin hameen helma 😁

        Hitto tässähän tuli mieleen, että mahtaisi olla myös hieman vaarallista.. siinä raukeana ollessa tipahtaisi vielä toisen päälle🤭 niin ja tietysti sopivasti siihen vaakamamboon😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hitto tässähän tuli mieleen, että mahtaisi olla myös hieman vaarallista.. siinä raukeana ollessa tipahtaisi vielä toisen päälle🤭 niin ja tietysti sopivasti siihen vaakamamboon😂

        Elämä on täynnä riskejä 😁


    • Mä ainakin oon sitä mieltä, että älkää kirjottako tonne ikävään mitään. mä oon pari kertaa kirjottanu, mutta pyytäny anteeks sitä kun oon väärällä palstalla. Oon aatellu myös rekisteröidä toisen käyttäjänimen, tosin en tiedä onko laillista. mutta nimeksi tulee PALSTAVIERAILIJA. Katoin että se on vapaa, vaikka voihan sen joku viedä mun nenän edestä.

      • No mä olen sitä mieltä, että kirjoitan minne haluan näillä S24:n vapailla markinoilla. Jos ei käy jonkun toisen kirjoittajan pirtaan, niin mun puolesta voi istua peukaloonsa ja katsella pikkukakkosta.

        Ja Ikävällä on paljon asiallista porukkaa, niin ei se ihan hirveästi Sinkuista eroa kuitenkaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä olen sitä mieltä, että kirjoitan minne haluan näillä S24:n vapailla markinoilla. Jos ei käy jonkun toisen kirjoittajan pirtaan, niin mun puolesta voi istua peukaloonsa ja katsella pikkukakkosta.

        Ja Ikävällä on paljon asiallista porukkaa, niin ei se ihan hirveästi Sinkuista eroa kuitenkaan.

        Nyt oli nätisti sanottu🤗 joo kyllä sieltä ihan asiallista seuraa saa. Vaikka tosiaan siellä piipahtaessa, ei ikinä tiedä minkä pas*a myrskyn saa aikaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Nyt oli nätisti sanottu🤗 joo kyllä sieltä ihan asiallista seuraa saa. Vaikka tosiaan siellä piipahtaessa, ei ikinä tiedä minkä pas*a myrskyn saa aikaan.

        No nyt minunkin piti heti mennä katsomaan... 😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Nyt oli nätisti sanottu🤗 joo kyllä sieltä ihan asiallista seuraa saa. Vaikka tosiaan siellä piipahtaessa, ei ikinä tiedä minkä pas*a myrskyn saa aikaan.

        Jep, olen huomannut että siellä on asiallista ja kivaa porukkaa myös 😉

        Rapatessa roiskuu, niin välillä tulee noita avautumisia meiliin, elämää vain 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        No nyt minunkin piti heti mennä katsomaan... 😂

        Se puoli palstasta toimii välillä tosi hyvänä huulenheitto paikkana😂 toki riippuu, ehkä huumorintajusta..🤭🤣 kaikkia ei naurata vaan vihastuttaa jos sinne menee kommentoimaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se puoli palstasta toimii välillä tosi hyvänä huulenheitto paikkana😂 toki riippuu, ehkä huumorintajusta..🤭🤣 kaikkia ei naurata vaan vihastuttaa jos sinne menee kommentoimaan.

        Olin aivan ilahtunut, kun kirjoitin sinne nyt yhden kommentin, sain heti pari-kolme negatiivista takaisin. 😂 Mieletöntä 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, olen huomannut että siellä on asiallista ja kivaa porukkaa myös 😉

        Rapatessa roiskuu, niin välillä tulee noita avautumisia meiliin, elämää vain 😂

        Niin no mekin ollaan vaihdettu, ekoja kommentteja ikävän puolella. 😉 Vahvasti muistan sellaisen keskustelun missä ehdotit, että laitan pakastevihannes pussin haaroväliin, kun minulla oli kaupungilla ollessa kevätkiima🤭 Tätä en varmasti unohda ikinä🤣

        Juu siis, vähällä olen itse päässyt tuossa ”roskapostissa”🙏. . En kyllä yhtään epäile, että saatat saada vaikka ja mitä meiliä..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Olin aivan ilahtunut, kun kirjoitin sinne nyt yhden kommentin, sain heti pari-kolme negatiivista takaisin. 😂 Mieletöntä 👍

        Joo ei sinne kannata mennä ainakaan jos ottaa itseensä kaiken sanoman…🫣 mutta siis, ei liian vakavalla mielellä.. pärjää jo pitkälle.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin no mekin ollaan vaihdettu, ekoja kommentteja ikävän puolella. 😉 Vahvasti muistan sellaisen keskustelun missä ehdotit, että laitan pakastevihannes pussin haaroväliin, kun minulla oli kaupungilla ollessa kevätkiima🤭 Tätä en varmasti unohda ikinä🤣

        Juu siis, vähällä olen itse päässyt tuossa ”roskapostissa”🙏. . En kyllä yhtään epäile, että saatat saada vaikka ja mitä meiliä..

        Niin muistelin, että Ikävältä se alkoi. Tosin mitään pakastevihannespusseja en muista, en ainakaan tunnusta 🤣🤣
        Mutta mies, aina löytyy ratkaisu asiaan kuin asiaan, yleensä kysymättä ja satunnaisesti jopa kysyttäessä 😁

        Ei mulle niin paljoa sitä enää tule, alussa oli vähän vauhdikkaampaa viestintää, vaan taisivat jo kyllästyä, olenhan kuitenkin tylsä ja väsynyt vanha mies(oletettu) 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin muistelin, että Ikävältä se alkoi. Tosin mitään pakastevihannespusseja en muista, en ainakaan tunnusta 🤣🤣
        Mutta mies, aina löytyy ratkaisu asiaan kuin asiaan, yleensä kysymättä ja satunnaisesti jopa kysyttäessä 😁

        Ei mulle niin paljoa sitä enää tule, alussa oli vähän vauhdikkaampaa viestintää, vaan taisivat jo kyllästyä, olenhan kuitenkin tylsä ja väsynyt vanha mies(oletettu) 😂

        Joo no kyllä mä muistan mitä sanoit😉 toki helpompi muistaa, kun sinä olit kumminkin rekkautunut ja minä en ainakaan sillä hetkellä ollut. Vinkitkin voi välillä yllättää🤪

        Et sä nyt kovinkaan tylsä ole🤭 niin ja hyvin sä vedät ikäiseksi😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo no kyllä mä muistan mitä sanoit😉 toki helpompi muistaa, kun sinä olit kumminkin rekkautunut ja minä en ainakaan sillä hetkellä ollut. Vinkitkin voi välillä yllättää🤪

        Et sä nyt kovinkaan tylsä ole🤭 niin ja hyvin sä vedät ikäiseksi😉

        Tietenkin muistat 😂 No kieltämättä, muistan mäkin sen, oli aika... Mehukas keskustelu 🤭

        Ehken tylsä, mutta vähän vanha, kulunut ja nukkavieru, niinku hyvin käytetyt Reinot 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tietenkin muistat 😂 No kieltämättä, muistan mäkin sen, oli aika... Mehukas keskustelu 🤭

        Ehken tylsä, mutta vähän vanha, kulunut ja nukkavieru, niinku hyvin käytetyt Reinot 😂

        Juu niin oli🤭

        Hauskaa seuraa sä oot, jos siis sille päälle satut😂 Juu vanhempi olet kyllä noin fyysisesti., mut sieltä pääkopasta paljastuu se henkinen 30 vuotias. Susta löytyy semmoista pientä poikamaisuutta..😘


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu niin oli🤭

        Hauskaa seuraa sä oot, jos siis sille päälle satut😂 Juu vanhempi olet kyllä noin fyysisesti., mut sieltä pääkopasta paljastuu se henkinen 30 vuotias. Susta löytyy semmoista pientä poikamaisuutta..😘

        Niin, kiitos, mulla on ongelmia säännöstellä sitä miten "vauhdikas" olen, menee aallonhuipusta pohjalle ja toisinpäin. Kuten nyt, on hieman hulina päällä, osin varmaan huomisesta baarireissusta johtuen, mutta olen kiinnittänyt fiiliksiin kyllä huomiota ja hiukan ihmetellyt. En tykkää, siis siitä jyrkästä vaihtelusta, tekee elämän hankalammaksi, olisi kiva jos olisi tasaisempaa.

        Ai että jopa "henkinen 30v"? Mä voisin kyllä sanoa että henkinen 20v. 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, kiitos, mulla on ongelmia säännöstellä sitä miten "vauhdikas" olen, menee aallonhuipusta pohjalle ja toisinpäin. Kuten nyt, on hieman hulina päällä, osin varmaan huomisesta baarireissusta johtuen, mutta olen kiinnittänyt fiiliksiin kyllä huomiota ja hiukan ihmetellyt. En tykkää, siis siitä jyrkästä vaihtelusta, tekee elämän hankalammaksi, olisi kiva jos olisi tasaisempaa.

        Ai että jopa "henkinen 30v"? Mä voisin kyllä sanoa että henkinen 20v. 🤣

        Ettei nyt olis mitään ”vakavampaa”🤔 jos noin aaltoilee.. eli jos et pärjää tilanteesi kanssa, niin teethän asialle jotain🤗

        No kyllä se jollain tavalla on vähemmän, kuin fyysinen ikä🤪


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ettei nyt olis mitään ”vakavampaa”🤔 jos noin aaltoilee.. eli jos et pärjää tilanteesi kanssa, niin teethän asialle jotain🤗

        No kyllä se jollain tavalla on vähemmän, kuin fyysinen ikä🤪

        Ei se ole tavanomaista vakavampaa, se on ollut mukana aina. On se ADHD-vaihe ja sitten hiljaisempaa. Bipoa pariin otteeseen koiteltu diagnosoida, vaan ei kuulemma osu, vaikka vähän niinku kuitenkin. No ihan sama, tän kanssa osaa itse elää, mutta läheiset saa sitten kärsiä kun lyön luukut kiinni ja olen pimeässä, äänettömässä oman mieleni kellarissa pari-kolme viikkoa. Ihmiselämän vaihtelua vain, meitä on monenlaisia, tuskin muuta.

        Ai?!?!?!? Etten siis näytä enää pari-kolmekymppiseltä?!?!?!? Jumankeuda nainen 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei se ole tavanomaista vakavampaa, se on ollut mukana aina. On se ADHD-vaihe ja sitten hiljaisempaa. Bipoa pariin otteeseen koiteltu diagnosoida, vaan ei kuulemma osu, vaikka vähän niinku kuitenkin. No ihan sama, tän kanssa osaa itse elää, mutta läheiset saa sitten kärsiä kun lyön luukut kiinni ja olen pimeässä, äänettömässä oman mieleni kellarissa pari-kolme viikkoa. Ihmiselämän vaihtelua vain, meitä on monenlaisia, tuskin muuta.

        Ai?!?!?!? Etten siis näytä enää pari-kolmekymppiseltä?!?!?!? Jumankeuda nainen 🤣🤣🤣

        Näistä pitäisi keskustella, mut en täällä nyt ala sen enempää kysellä. 🙂

        No joo sori; ikä on tehnyt tepposensa☺️ mut siis mun silmääni näytät hyvinkin hyvältä😁 Niin ja enhän minäkään enää mistään 20 vuotiaasta mene.. että perässä tullaan😉🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, kiitos, mulla on ongelmia säännöstellä sitä miten "vauhdikas" olen, menee aallonhuipusta pohjalle ja toisinpäin. Kuten nyt, on hieman hulina päällä, osin varmaan huomisesta baarireissusta johtuen, mutta olen kiinnittänyt fiiliksiin kyllä huomiota ja hiukan ihmetellyt. En tykkää, siis siitä jyrkästä vaihtelusta, tekee elämän hankalammaksi, olisi kiva jos olisi tasaisempaa.

        Ai että jopa "henkinen 30v"? Mä voisin kyllä sanoa että henkinen 20v. 🤣

        Muista ottaa kravatti varuuksi taskuun.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Näistä pitäisi keskustella, mut en täällä nyt ala sen enempää kysellä. 🙂

        No joo sori; ikä on tehnyt tepposensa☺️ mut siis mun silmääni näytät hyvinkin hyvältä😁 Niin ja enhän minäkään enää mistään 20 vuotiaasta mene.. että perässä tullaan😉🤣

        No näistä ehtii jutella. Ei ainakaan katoa mihinkään ittestään.

        Harva meistä nuorenee vuosi vuodelta, mutta se mikä silmiä kiinnostaa yleensä seuraa mukana 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista ottaa kravatti varuuksi taskuun.

        No sitä ei tartte ellei ole aikomus kietoa sitä rambo-liinaksi otsalle. Eli ei.


    • Oho. Nythän joku ampuu jo kovilla. 😄

      No sä oot ollut selkrästi aktiivinen palstalla tapsilemaan reilusti. Mä sain palstalla suoraan huuteluja, kun (erehdyin) kertomaan että tapasin pari palstalaista. Alkoi jonkinlsinen huutomyrsky puskista, mutta muuten oon nykyään saanut olla rauhassa. 😁

      Täällä kyllä saa helposti tiettyä sakkaa liikkeelle, jos vähän enempi kertoilee julkisemmin asioita... mutta mä tykkään huudatella asioilla nykyseltään. Se riittää, jos mieli tekee pöyhiä sakkaa irti. 😁

      • Oi, muistan tuon aikakauden. Otin kaiken ilon siitä irti ja rankutin porukan jatkona. Ilkikurinen kun olen.


      • No tokkopa sentään, kunhan nyt heittelee jotain pikkupaskaa mustasukkaisuuksissaan, niitä Ikävä-palstalla tuntuu riittävän, tosin jutut pääosin pysyy Ikävä-palstalla. Eikä mua silleen haittaa, toi palstameilini varsin jäljittämätön joten sillä ei ole väliä, niin saa sen tumpata täyteen saastaa, voin poistaa sen hetkessä ja tehdä uuden suojatun meilin.

        Ei täällä enää saa paljon mitään, jengi ei uskalla härkkiä palstan ulkopuolella. Useimmat lähinnä vain pelosta yleiseti, mutta osa sen vuoksi että ymmärtävät kuinka helposti tavallinen gmail-postiloota on jäljitettävissä jos sen tekijä ei ole riittävän fiksu. Ja 99,99% ei ole, sen voin sanoa 😂


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oi, muistan tuon aikakauden. Otin kaiken ilon siitä irti ja rankutin porukan jatkona. Ilkikurinen kun olen.

        No mä muistelen, että rekisteröit vasta tuon jälkeen....saatoit kyllä olla joku anonyymeistä silloin...

        Mäkin otin palstan paaaaljon vakavammin...että täällä oikeasti olisi ihmisiä, jotka olisivat suoraselkäisiä jne...😄

        Onhan yhäkin jotkut, mutta luikeroista ei tartte välittää. Mutta oppipahan hyvin elämää. Ei mua toisaalta haittaa. Toinen tavattu on naimisissa ja vetää hyvin, toisesta en ole hetkeen kuullut, mut sen verta tempperamenttinen jäärä osaa olla, että luultavasti revittää Mersullaan yhä slaidissa ja runoilee muualla...toivottavasti. Hän oli sielultaan liian herkkä palstalle. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä muistelen, että rekisteröit vasta tuon jälkeen....saatoit kyllä olla joku anonyymeistä silloin...

        Mäkin otin palstan paaaaljon vakavammin...että täällä oikeasti olisi ihmisiä, jotka olisivat suoraselkäisiä jne...😄

        Onhan yhäkin jotkut, mutta luikeroista ei tartte välittää. Mutta oppipahan hyvin elämää. Ei mua toisaalta haittaa. Toinen tavattu on naimisissa ja vetää hyvin, toisesta en ole hetkeen kuullut, mut sen verta tempperamenttinen jäärä osaa olla, että luultavasti revittää Mersullaan yhä slaidissa ja runoilee muualla...toivottavasti. Hän oli sielultaan liian herkkä palstalle. 😁

        Nimimerkki historiani on kyllä sangen moninainen ja alkuun kirjoitin anonyyminä. Mutta kyllä minä olen sinua aiheesta joskus kiusinut. Ja muistan kyllä miten vakavaa meno täällä joskus oli. Tämä oli ihan oma pienoisuniversuminsa joka sai aika monella - itseni mukaan lukien - aivan liian suuret mittasuhteet.


      • randombypasser kirjoitti:

        No tokkopa sentään, kunhan nyt heittelee jotain pikkupaskaa mustasukkaisuuksissaan, niitä Ikävä-palstalla tuntuu riittävän, tosin jutut pääosin pysyy Ikävä-palstalla. Eikä mua silleen haittaa, toi palstameilini varsin jäljittämätön joten sillä ei ole väliä, niin saa sen tumpata täyteen saastaa, voin poistaa sen hetkessä ja tehdä uuden suojatun meilin.

        Ei täällä enää saa paljon mitään, jengi ei uskalla härkkiä palstan ulkopuolella. Useimmat lähinnä vain pelosta yleiseti, mutta osa sen vuoksi että ymmärtävät kuinka helposti tavallinen gmail-postiloota on jäljitettävissä jos sen tekijä ei ole riittävän fiksu. Ja 99,99% ei ole, sen voin sanoa 😂

        No tuskimpa kukaan nykyään lähteekään kuin pelottelrmaan täällä. Luultavammin täällä ei kirjoittele oikeat rikolliset, vaan ne on ihan taviksia, jotka kihisevät kiukusta.

        Muakaan ei häiritse yksittäiset kiukunpurkaukset, tulipa ne palstalta tai säpoon...

        Mut mä en henkkoht. jaksa vääntää...mutta joskus mähän uhosin oikein kunnolla täällä. 😁 Haastoin pslstasotaan ja mitä lie? 🤣

        Kyllä mäkin tykkään, että joku alkais kunnolla grillaamaan mua ja jahtais, mutta ei muhun kai nykysellään oikein mikään "rapala" tartu. 😆


      • Palstakamu kirjoitti:

        Nimimerkki historiani on kyllä sangen moninainen ja alkuun kirjoitin anonyyminä. Mutta kyllä minä olen sinua aiheesta joskus kiusinut. Ja muistan kyllä miten vakavaa meno täällä joskus oli. Tämä oli ihan oma pienoisuniversuminsa joka sai aika monella - itseni mukaan lukien - aivan liian suuret mittasuhteet.

        No sä taisit tulla kuvioon nimimerkillä vasta vähän ennen kuin Pönttis ja Harmis-keissi oli.

        Vähän ennen...

        Silloin ja vähän myöhemmin mä mm. mietin liikaa, että kuka voi olla kuka ja mikä tarkoitus...???

        Nyt on aivan sama...

        Jos joku ei halua identifioitua keneksikään, niin yks ja sama...mulle se kertoo vain epävarmuudesta identiteettiinsä. Ja siinä kaikki... häpeää oikeaa minuuttaan. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No tuskimpa kukaan nykyään lähteekään kuin pelottelrmaan täällä. Luultavammin täällä ei kirjoittele oikeat rikolliset, vaan ne on ihan taviksia, jotka kihisevät kiukusta.

        Muakaan ei häiritse yksittäiset kiukunpurkaukset, tulipa ne palstalta tai säpoon...

        Mut mä en henkkoht. jaksa vääntää...mutta joskus mähän uhosin oikein kunnolla täällä. 😁 Haastoin pslstasotaan ja mitä lie? 🤣

        Kyllä mäkin tykkään, että joku alkais kunnolla grillaamaan mua ja jahtais, mutta ei muhun kai nykysellään oikein mikään "rapala" tartu. 😆

        Joo, se on toi kun ehtii ottamaan pari rekkalastillista paskaa niskaansa, osan tottakai aiheesta ja osan aiheetta, niin se haarniska saa jostain mystisesti teflon-pinnoitteen ja suunnilleen kaikki kohti heitetty paska liukuu siitä irti kuin kommentti Orpon suusta. Niistä tulee vaan sellaista taustakohinaa, mikä joskus jaksaa vähän hymähdyttää.

        Ihan oikeasti odotan sitä, että koska joku uhoaja/raivoaja oikeasta löytää "pallinsa" ja tulee tapaamaan IRL. Mutta luultavimmin kuolen pois ennen sitä, aivan samoin kuin kävi nuoruudessa, ääntä riitti vaan ei lihaa. Mutta ääntä maailmaan mahtuukin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, se on toi kun ehtii ottamaan pari rekkalastillista paskaa niskaansa, osan tottakai aiheesta ja osan aiheetta, niin se haarniska saa jostain mystisesti teflon-pinnoitteen ja suunnilleen kaikki kohti heitetty paska liukuu siitä irti kuin kommentti Orpon suusta. Niistä tulee vaan sellaista taustakohinaa, mikä joskus jaksaa vähän hymähdyttää.

        Ihan oikeasti odotan sitä, että koska joku uhoaja/raivoaja oikeasta löytää "pallinsa" ja tulee tapaamaan IRL. Mutta luultavimmin kuolen pois ennen sitä, aivan samoin kuin kävi nuoruudessa, ääntä riitti vaan ei lihaa. Mutta ääntä maailmaan mahtuukin 😁

        No mä ehkä pelkäsinkin suotta sitä, että joku perskärpänen lähtisi selvittämään kuka olen...

        Mutta hiljaista on ollut ja mukavia ihmisiä olen vain tavannut. Ja itseasiassa huikeita. 😊

        Mä oon tyytyväinen, ettei tartte täällä reuhata, se oli kuluttavaa toisaalta. Täällä hyvemmätkin tyypit nauttii äksönistä ja osallistuvat vaikka vaan "hyviksinä", mutta siinä ruokkivat vaan sitä "palstaäksönin" eli "sosiaalipornon kiimaa".

        Mutta inhimillistä... 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä ehkä pelkäsinkin suotta sitä, että joku perskärpänen lähtisi selvittämään kuka olen...

        Mutta hiljaista on ollut ja mukavia ihmisiä olen vain tavannut. Ja itseasiassa huikeita. 😊

        Mä oon tyytyväinen, ettei tartte täällä reuhata, se oli kuluttavaa toisaalta. Täällä hyvemmätkin tyypit nauttii äksönistä ja osallistuvat vaikka vaan "hyviksinä", mutta siinä ruokkivat vaan sitä "palstaäksönin" eli "sosiaalipornon kiimaa".

        Mutta inhimillistä... 😁

        Eniten pelottaa tuntematon. Palstan kohdalla se, että josko joku oikeasti osaisikin jäljittää... Itse kun työskentelee alalla, niin tietää että mahdollisuudet pelkän palstan tietojen osalta on luokkaa "kannattavampaa satsata 100€ per viikko Eurojackpottiin". Jos profiilissaan julkaisee meilin, muuttuu tilanne jonkin verran. Pääosin niukasti, mutta jos on varomaton, niin tilanne on akuutti. Siksi itsekin "ulkoistin" ja suojasin tuon palsta-meilini hieman tarkemmin. Kyllä silläkin minut löytää, mutta alle Supo/Nixu/WithSecure/jne. tason ei tarvitse miettiä. Eli ei tarvitse miettiä 😂

        Mua eniten vituttaa, kun joskus huonona päivänä lähden mukaan ja asiat menee reuhaamiseksi, kinaamiseksi. Kun se on kaikille täysin turhaa ja todellakin kaikille. Tai varmaan se on joistain kotvan aikaa viihdyttävääkin, hiukan "verta lattialle", mutta muuten turhaa. Vaan ihminen on ihminen, vähintään hiukan hölmö ikuisesti, aina ei vaan pysty olemaan paras itsensä ja sitten hommat kusee. No opiksi, opiksi vain kaikki ja aikaa on loppuelämän verran eli tarkalleen riittävästi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Eniten pelottaa tuntematon. Palstan kohdalla se, että josko joku oikeasti osaisikin jäljittää... Itse kun työskentelee alalla, niin tietää että mahdollisuudet pelkän palstan tietojen osalta on luokkaa "kannattavampaa satsata 100€ per viikko Eurojackpottiin". Jos profiilissaan julkaisee meilin, muuttuu tilanne jonkin verran. Pääosin niukasti, mutta jos on varomaton, niin tilanne on akuutti. Siksi itsekin "ulkoistin" ja suojasin tuon palsta-meilini hieman tarkemmin. Kyllä silläkin minut löytää, mutta alle Supo/Nixu/WithSecure/jne. tason ei tarvitse miettiä. Eli ei tarvitse miettiä 😂

        Mua eniten vituttaa, kun joskus huonona päivänä lähden mukaan ja asiat menee reuhaamiseksi, kinaamiseksi. Kun se on kaikille täysin turhaa ja todellakin kaikille. Tai varmaan se on joistain kotvan aikaa viihdyttävääkin, hiukan "verta lattialle", mutta muuten turhaa. Vaan ihminen on ihminen, vähintään hiukan hölmö ikuisesti, aina ei vaan pysty olemaan paras itsensä ja sitten hommat kusee. No opiksi, opiksi vain kaikki ja aikaa on loppuelämän verran eli tarkalleen riittävästi.

        Täällä tuskin kukaan ottaa asioita henkilökohtaisesti? Jollain voi oikeasti olla hyväkin tarkoitusperä alkuun, mutta siihen aikaa myöten tarttuu jokin "hurme" satuttaa.

        Pekät "perustelijat" täällä ei jaksa.

        Pitää haluta "vittuilla ja piikittää".

        Mut siks tämä muakin koukuttaa...vielä pitää vähän kuitenkin "huudattaa"...

        Mut sellaosta tää..😄

        Öitä. 😇🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Täällä tuskin kukaan ottaa asioita henkilökohtaisesti? Jollain voi oikeasti olla hyväkin tarkoitusperä alkuun, mutta siihen aikaa myöten tarttuu jokin "hurme" satuttaa.

        Pekät "perustelijat" täällä ei jaksa.

        Pitää haluta "vittuilla ja piikittää".

        Mut siks tämä muakin koukuttaa...vielä pitää vähän kuitenkin "huudattaa"...

        Mut sellaosta tää..😄

        Öitä. 😇🤣

        EI, ei kai. Toki sitäkin tavaraa on tullut meilin, vedän sua turpaan, hakkaan paska pihalle ja muuta kivaa. Kaikille olen ehdottanut tapaamista, mutta en ole saanut vastausta 😂

        Öitä 👍


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä ehkä pelkäsinkin suotta sitä, että joku perskärpänen lähtisi selvittämään kuka olen...

        Mutta hiljaista on ollut ja mukavia ihmisiä olen vain tavannut. Ja itseasiassa huikeita. 😊

        Mä oon tyytyväinen, ettei tartte täällä reuhata, se oli kuluttavaa toisaalta. Täällä hyvemmätkin tyypit nauttii äksönistä ja osallistuvat vaikka vaan "hyviksinä", mutta siinä ruokkivat vaan sitä "palstaäksönin" eli "sosiaalipornon kiimaa".

        Mutta inhimillistä... 😁

        Minä olen palstahistoriani aikana kerran vahingossa paljastanut henkilöllisyyteni. Kiitos vaan sille palstalaiselle, joka ei ole minua paljastanut täällä julkisesti.


      • randombypasser kirjoitti:

        EI, ei kai. Toki sitäkin tavaraa on tullut meilin, vedän sua turpaan, hakkaan paska pihalle ja muuta kivaa. Kaikille olen ehdottanut tapaamista, mutta en ole saanut vastausta 😂

        Öitä 👍

        No jopas.... Noissahan ois kyllä ainesta viedä eteenkinpäin. Mä ainakin tekisin ilmoituksen vastaavista. Nykyään se on vielä helppoa netin kautta. Siis poliisille.
        Palstakirjoituksestahan ei ehkä voi laitella, kun täällä se ei ole henkilökohtaista samalla tavalla, mutta sähköposti on.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen palstahistoriani aikana kerran vahingossa paljastanut henkilöllisyyteni. Kiitos vaan sille palstalaiselle, joka ei ole minua paljastanut täällä julkisesti.

        No minunkin henkilöllisyys on selvinnyt oman huolimattomuuteni takia, tosin hyvä tyyppi sen selvitti ja ei luultavasti kukaan muu huomannut... tai ei ole ainakaan lähestynyt mitenkään, eikä minun nimeä tms. ole kai näkynyt palstalla.


      • Disseisback kirjoitti:

        No jopas.... Noissahan ois kyllä ainesta viedä eteenkinpäin. Mä ainakin tekisin ilmoituksen vastaavista. Nykyään se on vielä helppoa netin kautta. Siis poliisille.
        Palstakirjoituksestahan ei ehkä voi laitella, kun täällä se ei ole henkilökohtaista samalla tavalla, mutta sähköposti on.

        Niin kai, mutten en nähnyt enkä näkisi edelleenkään sitä aiheelliseksi, poliisilla on parempaakin tekemistä.
        Ja kun fakta on, että noiden viestien lähettäjistä 999/1000 ei uskaltaisi edes tavata keskellä kirkasta päivää julkisella paikalla, niin mua ei todellakaan huoleta, ihan tavallisia vellipöksyjä huutelemassa, noita oli laspuudessa ja nuoruudessa 13 tusinassa ja niiden kanssa osaa kyllä toimia edelleenkin. Myös kasvotusten 😂


    • Joo no silloin kun täällä s24:ssä aikanaan oli vielä yksityisviestit käytössä, tuli mulle joku että mun pitäisi palaa helvetin tulessa tms. Toisaalta, kivahan se on tietää herättäneensä suuria tunteita toisessa, olivatpa positiivisia tai negatiivisia. :D

      • Höh! Minä en koskaan saa noin raflaavaa postia kuin te. - Vain jotain seksin ruinausta..


      • randombypasser

        No en yhtään ihmettele, aikanaan etenkin naishahmot saivat paljon kaikkea törkyä yksäreihin. Sain toki minäkin, miesoletettuna, mutta melko vähän, mielestäni, eikä mua viesteillä uhoaminen tai raivoaminen ole ikinä hetkauttanut 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No en yhtään ihmettele, aikanaan etenkin naishahmot saivat paljon kaikkea törkyä yksäreihin. Sain toki minäkin, miesoletettuna, mutta melko vähän, mielestäni, eikä mua viesteillä uhoaminen tai raivoaminen ole ikinä hetkauttanut 😂

        No onneksi tuo mun saama viesti oli ainoa lajissaan. Sen lisäksi tuli tasan kaksi muuta viestiä, ensimmäinen treffiehdotus ja toinen seksiehdotus nuoremmalta mieheltä, jota kiinnostivat itseään vanhemmat naiset. Molemmat tuli livenä tavattua ja olivat kumpikin vielä asiallisia tyyppejä, vaikkei kummankaan kanssa enempiä klikannutkaan.

        Eli siinä mielessä olen luottavainen siihen, että tätä kautta voi tavata ihan asiallisiakin ihmisiä, ne vaan pitää löytää kaikkien trollien seasta.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        No onneksi tuo mun saama viesti oli ainoa lajissaan. Sen lisäksi tuli tasan kaksi muuta viestiä, ensimmäinen treffiehdotus ja toinen seksiehdotus nuoremmalta mieheltä, jota kiinnostivat itseään vanhemmat naiset. Molemmat tuli livenä tavattua ja olivat kumpikin vielä asiallisia tyyppejä, vaikkei kummankaan kanssa enempiä klikannutkaan.

        Eli siinä mielessä olen luottavainen siihen, että tätä kautta voi tavata ihan asiallisiakin ihmisiä, ne vaan pitää löytää kaikkien trollien seasta.

        Se on kiva kuulla, että olet säästynyt siltä pahimmalta. Tosin ehkä ne pahimman saaneet olivat myös aika äänekkäitä palstalla, mikäli nyt muistan oikein. Ääenkkäänä rekkuna palstalla sitä kuitenkin on tietyllä tavalla suppean elinpiirin minijulkkis ja on vain pakko hyväksyä, että siihen kuuluu kaikenlainen kommentointi aivan samoin kuin niilllä IRL:n todellisilla julkkiksilla omassa ympäristössään.

        Aika hienoa että molemmat kohtaamasi olivat oikeasti myös asiallisia tyyppejä, kun periaatteessa mikä vaan olisi ollut mahdollista. Lisää luottamustani siihen, että pohjimmiltaan ihminen on toiselle ihmiselle ok, kunhan nyt vähän katsoo kenen kanssa juttusille lähtee.

        Olet tosiaan varsin luottavainen, mutta sen kuvan sinun reissaamis-jutuistasikin saa, luotat siihen että elämä kantaa ja jos nyt niin voi sanoa toista oikeasti tuntematta, hyvä palkitaan hyvällä. Toki... Toisinaan sattuu ja tapahtuu, mutta se jos mikä kuuluu elämään. Karma voi sitten hoitaa tilit tasaan omia aikojaan, kuten tekeekin.


    • "Palsta-meili"? Ai jaa, piti katsoa profiiliasi; Sinullahan on sähköpostiosoitteesi siinä.

      Itse en koskaan saanut mitään yksityisviestiä koko sinä aikana, kun Suomi24:llä vielä oli rekisteröidylle tilille kuuluva sähköpostiosoite. Palstan rekisteröimättömät trollit eivät ilmeisesti edes tienneet, että rekatuilla on (oli) sellainen.

      • Mutta suomi24 oli juuri sähköpostiosoite. Mäkin jouduin avaan sen, kun työkkäriin piti olla sähköpostiosoite ja mä kysyin että mihin mä sen avaan, niin työkkärin virkailija sano, että vaikka suomi24. ja se oli mun pääasiallinen ja virallinen osoite muutaman vuoden.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta suomi24 oli juuri sähköpostiosoite. Mäkin jouduin avaan sen, kun työkkäriin piti olla sähköpostiosoite ja mä kysyin että mihin mä sen avaan, niin työkkärin virkailija sano, että vaikka suomi24. ja se oli mun pääasiallinen ja virallinen osoite muutaman vuoden.

        Oho. Tapahtuiko tämä ennen viranomaisasiointiin tarkoitetun Suomi.fi -viestipalvelun avaamista, sattuiko virkailijalle moka vai kuulitko väärin, po. suomi.fi?


      • kollimaattori kirjoitti:

        Oho. Tapahtuiko tämä ennen viranomaisasiointiin tarkoitetun Suomi.fi -viestipalvelun avaamista, sattuiko virkailijalle moka vai kuulitko väärin, po. suomi.fi?

        Se oli ihan oikeesti. sain myös painetun lapun missä oli vaihtoehdot suomi24, hotamail ja luukku. Mutta tätä virkailija suositteli ja mäkin aattelin että se on hyvä kun kerran kotimainen vaihtoehto. Sillä sitten töitä hain.


      • Joo, mun käytössä se on vain palsta-meilinä, siksi tuo termi. Se on semmoi piiloteltu ja suojattu meili, käytössä vain yhdeltä tietyltä laitteelta, niin sen jäljitettävyys yms. on aika heikkoa, mikä taasen oli tietoinen valinta.

        Sulla on ollut kurjaa aikaa sitten. Mä sain kyllä hiukan kaikkea jännää siihen S24-profiilin meiliin aikanaan, mutta pääosin asiaviestintää. Ja olihan se omalla tavallaan aina kivaa kun joku viskoi sinne jotain törkyä sen asiallisen keskustelun rinnalla, tuli tunne että oli saanut jotain aikaiseksikin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, mun käytössä se on vain palsta-meilinä, siksi tuo termi. Se on semmoi piiloteltu ja suojattu meili, käytössä vain yhdeltä tietyltä laitteelta, niin sen jäljitettävyys yms. on aika heikkoa, mikä taasen oli tietoinen valinta.

        Sulla on ollut kurjaa aikaa sitten. Mä sain kyllä hiukan kaikkea jännää siihen S24-profiilin meiliin aikanaan, mutta pääosin asiaviestintää. Ja olihan se omalla tavallaan aina kivaa kun joku viskoi sinne jotain törkyä sen asiallisen keskustelun rinnalla, tuli tunne että oli saanut jotain aikaiseksikin 😂

        Wanhaan hyvään (?) aikaan rekisteröity käyttäjä näki myös jos joku oli ollut niin utelias, että oli käynyt profiilisivulla.

        Hyvin harva minun kohdallani näki sen vaivan, ehkä jotain seitsemän käyttäjää koko aikana muistaakseni.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Wanhaan hyvään (?) aikaan rekisteröity käyttäjä näki myös jos joku oli ollut niin utelias, että oli käynyt profiilisivulla.

        Hyvin harva minun kohdallani näki sen vaivan, ehkä jotain seitsemän käyttäjää koko aikana muistaakseni.

        Oliko tosiaan noin? Tota en kyllä muista, mutta ehkä se ei ollut enää toiminnassa kun ite ekan kerran rekkasin, olikohan 2010 alussa. Toisaalta en muista paljon muutakaan, niin... 😂

        Mun silloiset yksärijutustelut pyöri pitkälti tiettyjen rekkujen kanssa joista iso osa on palstalla vieläkin, enemmän tai vähemmän epäsäännöllisen säännöllisesti. Ja toki joitain kadonneita kaipailee, mutta sitä se elämä on, vain sarja valintoja ja sarja jostain luopumista.


    • Anonyymi

      Pelimiehille sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, enimmäkseen positiivista toki.

      • Sitten tarttis löytää vielä se pelimies...


    • Anonyymi

      Tuli mieleen edesmennyt mäkihyppääjä ma-su lehden kannessa sormi suussa otsikolla "mitä tuli tehtyä?". (lyijy)kynän teroitin myyty ala-asteen välitunnilla. Ennenkuin tolkun miehenä harkitset tinttaavasi itse itseäsi, niin muistin, että miten klyyvari muuten tässä taannoin. Loppuiko tiputtelu itsestään vai vaatiko puoskaria?

      • No siis toi riivatun tuulenhalkoja yllätti tossa tiistaina alkuillasta, olin tullut töistä ja istuin tällä samaisella paikalla lukemassa päivän uutisia ja yhtäkkiä alkoi tiputtamaan läppärille tuotetta. Täysin levossa ja muuta, en kyllä ymmärrä. No ei muuta kuin sunttia sieraimeen ja jatkoin lukemista, välillä vaihdoin tuppoa lennosta, meni nopeasti ohi. Kumma vehje.

        Ajattelin lomien jälkeen syyskuun puolella käydä tarkistuttamassa veren perusarvot, vaikkei kyllä nahalle tulleet haavat mitenkään vuoda ja kuivuvat sekä paranevat ihan normaaliin tahtiin. Jokin on ukkelissa sitten muuttunut, vaan eipä tässä nuorruta päivä päivältä, vaan toisinpäin, ilmankos alkaa ruostelaikkua koriin ilmestymään.

        Ja kiitos kysymästä 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siis toi riivatun tuulenhalkoja yllätti tossa tiistaina alkuillasta, olin tullut töistä ja istuin tällä samaisella paikalla lukemassa päivän uutisia ja yhtäkkiä alkoi tiputtamaan läppärille tuotetta. Täysin levossa ja muuta, en kyllä ymmärrä. No ei muuta kuin sunttia sieraimeen ja jatkoin lukemista, välillä vaihdoin tuppoa lennosta, meni nopeasti ohi. Kumma vehje.

        Ajattelin lomien jälkeen syyskuun puolella käydä tarkistuttamassa veren perusarvot, vaikkei kyllä nahalle tulleet haavat mitenkään vuoda ja kuivuvat sekä paranevat ihan normaaliin tahtiin. Jokin on ukkelissa sitten muuttunut, vaan eipä tässä nuorruta päivä päivältä, vaan toisinpäin, ilmankos alkaa ruostelaikkua koriin ilmestymään.

        Ja kiitos kysymästä 🤗

        Epäilyttävän pitkään kuitenkin jatkunut, ettei yhtään liian aikaista poiketa povaajalla. Jos ei muuten mitään muuta, niin takahuonetohtorina veikkaisin jotain paikallista jutskaa nokassa. Lomalla on vinha vaikutus asioiden tärkeysjärjestykseen. Itsellä kanssa sattumoisin labrakäynti edessä, mitä lykkäsin loman takia. Ajatukset pois työstä ja kropasta. Ja kellosta. Pääasia, että on muistanut oikean viikonnumeron, ei sen tarkemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilyttävän pitkään kuitenkin jatkunut, ettei yhtään liian aikaista poiketa povaajalla. Jos ei muuten mitään muuta, niin takahuonetohtorina veikkaisin jotain paikallista jutskaa nokassa. Lomalla on vinha vaikutus asioiden tärkeysjärjestykseen. Itsellä kanssa sattumoisin labrakäynti edessä, mitä lykkäsin loman takia. Ajatukset pois työstä ja kropasta. Ja kellosta. Pääasia, että on muistanut oikean viikonnumeron, ei sen tarkemmin.

        Niin, on tuo vähän häiritsevällä tasolla jo toistumisensa vuoksi ja aina sama ränni, toinen (vasen) on vain ylivuotokanavana. No kattoo nyt miten lomat menee, seurailen ja sitten tarvittaessa tohtorille syyskuussa.

        No todellakin, en lomaa sotke näin mitättömillä asioilla, riittää kun tuon ranteen kanssa taitaa tutkimukset venyä lomillekin, No se on sen verran pirullinen, että voin pitkin hampain suostua, tosin päivät määrään minä 😂


    • Anonyymi

      Oletko vielä niin idiootti että tajua edes kenenkä naisesta naisista on syytä pitää näppinsä erossa miltäkö tuntuu ny jännityksellä odottaa hiv-testiä puolivuotta siitä kun olit sukupuoliyhteydessä kyseisen naisen kanssa on vasta syytä mennä hiv testiin se on se hivin niin kutsuttu itämisaika vasta si tiedä oletko kantaja tämän tiedän siksi että olen kahdesti kyseisessä testissä käyny ja kummallakin kerralla vastaus oli negatiivinen

      • Anonyymi

        Silloin se kolmas kerta vielä käymättä, ennen kuin voit taas paljaalla avarilla vedellä. Kannattaa miettiä mihin koloon matoa tyrkyttää.


      • Juu, kaada ittelles vaan.


      • Anonyymi

        Vaikeaa luettavaa, kun kaikki välimerkit puuttuu. Eli nyt tiedän, että sellaisiin ei kannata sekaantua, jotka eivät osaa kirjoittaa.. Voi saada vaikka tartuntataudit.


    • Anonyymi

      Mjaa, tässä yksi hyvä syy miksi ei kannata rekisteröityä?

      AV

      • Miten rekisteröityyn käyttäjään saa yhteyden, ellei tämä julkaise yhteystietojaan? Voihan rekisteröimätönkin käyttäjä julkaista yhteystietonsa, vaikka se Suomi24:n sääntöjen vastaista onkin.


      • Esimerkiksi autossa ne on pakolliset


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Esimerkiksi autossa ne on pakolliset

        Auton tiedot kun voi jättää johonkin vanhaan osoitteeseen.. viranomaiset saa kyllä ne oikeat osoitteet omilta koneita, mut trafi antaa kyselijälle Inarin osoitteen vaikka olis välillä asunut Joensuus ja sillä hetkellä Turus. Turvakieltokohan mahtoi olla nimeltään.


    • Anonyymi

      Hauskintahan täällä on aina olleet tosihullut.

      -keinovaginamies-

      • Onko täällä muunkinlaisia? 😯😂


    • Hah, antaa tulla mullekkin niitä riidanhaastamisviestejä. Yhtään ainoaa en lue ja mua kiinnostaa yhtä paljon kuin kiviäkin.

      Tai sitten voitte vain olla hiljaa, koska hiiri pissaa.

      >simiti<

      • Katos, sait profiilis takas 🤗

        Saa sitä länkyttää, eipä siinä mitään, sitähän se elämä on, yhtä länkytystä, välillä asiasta ja toisinaan sitten taas ei 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Katos, sait profiilis takas 🤗

        Saa sitä länkyttää, eipä siinä mitään, sitähän se elämä on, yhtä länkytystä, välillä asiasta ja toisinaan sitten taas ei 😁

        Ei tuo mun profiili ole koskaan mihinkään kadonnut, en vain jaksa käyttää sitä. Älä kysy miksi, koska en itsekään tiedä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mun profiili ole koskaan mihinkään kadonnut, en vain jaksa käyttää sitä. Älä kysy miksi, koska en itsekään tiedä.

        >simiti<

        Aaaaa, okka, muistan että joskus jossain kauan sitten murahdit ettet pääse kirjautumaan, niin funtsin että salasana on hukassa tms.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaaa, okka, muistan että joskus jossain kauan sitten murahdit ettet pääse kirjautumaan, niin funtsin että salasana on hukassa tms.

        Juu. Ihan oikein. En muistanut salasanaa ja jouduinkin vaihtamaan sen. Mutta kun nykyään joka ikiseen paikkaan, tspahtumaan ja varmaan kohta ruokakauppaankin pitää olla käyttäjätunnus ja salasana.

        Se ärsyttää. Ei tällainen muistivammainen voi kaikkia muistaa. Onneksi gmail avaa aika paljon ovia. Se riittäkööt.

        Ja kun puhelimessa on mobiilipankki, niin vahvassakaan tunnistautumisessa ei tarvitse muistaa, kuin sen nelinumeroinen pin.

        Pankkikortissa on se siru ja sitä heilauttamalla voi maksaa 50€ asti. Joskus se kuitenkin kysyy tunnusta.

        Kerran tuli tenkkapoo, kun kysyi pin koodia. Jouduin jättämään ostokset syrjään ja lähteä kotiin tarkastamaan koodia. Aika noloa, mutta aivan sama. 🤣

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ihan oikein. En muistanut salasanaa ja jouduinkin vaihtamaan sen. Mutta kun nykyään joka ikiseen paikkaan, tspahtumaan ja varmaan kohta ruokakauppaankin pitää olla käyttäjätunnus ja salasana.

        Se ärsyttää. Ei tällainen muistivammainen voi kaikkia muistaa. Onneksi gmail avaa aika paljon ovia. Se riittäkööt.

        Ja kun puhelimessa on mobiilipankki, niin vahvassakaan tunnistautumisessa ei tarvitse muistaa, kuin sen nelinumeroinen pin.

        Pankkikortissa on se siru ja sitä heilauttamalla voi maksaa 50€ asti. Joskus se kuitenkin kysyy tunnusta.

        Kerran tuli tenkkapoo, kun kysyi pin koodia. Jouduin jättämään ostokset syrjään ja lähteä kotiin tarkastamaan koodia. Aika noloa, mutta aivan sama. 🤣

        >simiti<

        No toi on totta, joka paikkaan/asiaan tarttee nykyään jonkun salasanan tai hiivatin koodin. Kohta ei pääse edes kotonaan kuselle näppäilemättä jotain koodia, kakkoselle tarvitaan sitten varmaan pankkitunnukset jo...

        Mun kaveri, joka on aina ollut hajamielinen, kirjoitti aina pankkikorttiensa PIN-koodit tussilla korttiin ettei unohdu 😂 Mutta ei ole vielä kertaakaan kundia rullattu, niin ihan hyvin on mennyt senkin "oivalluksen" kanssa 😁


    • No nyt... 😆

    • Anonyymi

      Mulle tuli sama viesti eilen

      • Anonyymin profiilissaan ilmoittamaan meiliosoitteeseen? No siinä tapauksessa Joulupukki on ens vuonna pressaehdokkaana...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Anonyymin profiilissaan ilmoittamaan meiliosoitteeseen? No siinä tapauksessa Joulupukki on ens vuonna pressaehdokkaana...

        Mun sähköposti ole kuule täällä esille yksi päivä ja sinne tuli viesti joka koski tätä J alkuista naishenkilöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun sähköposti ole kuule täällä esille yksi päivä ja sinne tuli viesti joka koski tätä J alkuista naishenkilöä.

        Ei minkäänlaista havaintoa moisesta, mutta kurjaa jos joku meni julkaisemaan postiosoitteesi täällä.


    • No jopas on jollain ollut paha mieli. 😜

      • Aina jollain on paha mieli 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aina jollain on paha mieli 😂

        Kyllä minä niiiiin nyt mieleni pahoitin. 😛

        Hyvät yöt.


      • Huitale kirjoitti:

        Kyllä minä niiiiin nyt mieleni pahoitin. 😛

        Hyvät yöt.

        Hyvät yöt, Mielesi (imuri?) pahoittaja 😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimim. >simiti<

        Onneksi mulla on erimerkkinen imuri 😂


    • Anonyymi

      Toinen, sain hauskan viestin..., poistettiin kokonaan. Miksi.

    • Jotakin nyt korpee ja kovaa ja on ilmeisen mustasukkainen siitä jos joku on palstan naisoletettujen/jonkun naisoletetun kanssa hyvissä väleissä.😄.

      Näin mä tuon tulkitsisin. Tietysti se voi olla kyllä aivan vääräkin tulkinta yhtä hyvin kuin oikeakin.🙂.

      • No jotakuta korpesi jokin ja päätti muistuttaa minua siitä ihan meilitse.


      • randombypasser kirjoitti:

        No jotakuta korpesi jokin ja päätti muistuttaa minua siitä ihan meilitse.

        No joo tai jospa hän hei onkin sitten vain yksinäinen ja kaipaa sun henkilökohtaista huomiota vaikka sitten tuolla tavalla kun ei muuten kehdannut yhteyttä ottaa.😄.


    • Anonyymi

      Mä en oikein ymmärrä sinun motiiveja julkaista tuo viesti. Joku selvästi sekaisin ja mustasukkainen lähettänyt.

      • Niin? Miksi siihen mitään ymmärrettävää motiivia tarvitsisi? Ei sellaista ollut edes sillä lähettäjällä, joten en koe että minun tarvitsisi olla sen vastuullisempi, hänenkin puolestaan.

        Sitä paitsi. Kun asia on palstalta lähtöisin, en näe syytä miksen voisi halutessani palauttaa sitä asiaa takaisin palstalle, pois yksityisviestinnästä, minne kyseisen kaltainen viestintä ei ainakaan kuulu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin? Miksi siihen mitään ymmärrettävää motiivia tarvitsisi? Ei sellaista ollut edes sillä lähettäjällä, joten en koe että minun tarvitsisi olla sen vastuullisempi, hänenkin puolestaan.

        Sitä paitsi. Kun asia on palstalta lähtöisin, en näe syytä miksen voisi halutessani palauttaa sitä asiaa takaisin palstalle, pois yksityisviestinnästä, minne kyseisen kaltainen viestintä ei ainakaan kuulu.

        Jos se oloasi jotenkin helpottaa. Mutta tuskinpa sekaisin oleva ihminen tuollaista ymmärtää. Saatikka lopettaa sen takia. Lietsoo vaan muitakin asian julkisesti puiminen.Mutta jokainen tavallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se oloasi jotenkin helpottaa. Mutta tuskinpa sekaisin oleva ihminen tuollaista ymmärtää. Saatikka lopettaa sen takia. Lietsoo vaan muitakin asian julkisesti puiminen.Mutta jokainen tavallaan.

        Tasan varmasti lopettaa tuollaisen viestinnän meiliini. Palstalla vastaava varmasti jatkuu, mutta niin sen kuuluukin. Häpeärangaistus on kuolemantuomion jälkeen toimivin tapa hoitaa monia asioita.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tasan varmasti lopettaa tuollaisen viestinnän meiliini. Palstalla vastaava varmasti jatkuu, mutta niin sen kuuluukin. Häpeärangaistus on kuolemantuomion jälkeen toimivin tapa hoitaa monia asioita.

        Mitäs loukkaavaa tuossa edes on sinua kohtaan? Sitä naistahan tuossa haukutaan jonka kanssa et ole edes ollut tekemississä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs loukkaavaa tuossa edes on sinua kohtaan? Sitä naistahan tuossa haukutaan jonka kanssa et ole edes ollut tekemississä.

        En minä sanonutkaan että loukkaavaa, luepa tarkemmin. Mutta en kaipaa tuollaista sontaa meiliini. Sitä paitsi se nainen tuskin osaisi loukkaantua, sen verran yleinen nimi oli että heitä liikkunee palstalla kymmenittäin.

        Mikäs tässä sinua kaihertaa? Selvästi jokin närästää kun jaksat vatvoa täysin toissijaista asiaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tasan varmasti lopettaa tuollaisen viestinnän meiliini. Palstalla vastaava varmasti jatkuu, mutta niin sen kuuluukin. Häpeärangaistus on kuolemantuomion jälkeen toimivin tapa hoitaa monia asioita.

        Enkä ymmärrä kenet haluat häpäistä naisen jota et tunne vai sairaan viestin lähettelijän?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä sanonutkaan että loukkaavaa, luepa tarkemmin. Mutta en kaipaa tuollaista sontaa meiliini. Sitä paitsi se nainen tuskin osaisi loukkaantua, sen verran yleinen nimi oli että heitä liikkunee palstalla kymmenittäin.

        Mikäs tässä sinua kaihertaa? Selvästi jokin närästää kun jaksat vatvoa täysin toissijaista asiaa.

        Mua käy sääliksi tuo nainen. Todennäköisesti pahennat hänen tilannetta tekemällä tästä julkista. Tiedä mihin sekaisin oleva ihminen kykenee. Viestin olisi vain voinut jättää omaan arvoonsa tai estää lähättejän lähettää eteenpäin jollekin viranomaiselle jos niin paljon häiritsee. Mutta ei näin.


    • Voi tauti millaisia viestejä..... ööh, kyllä pitää ihmisen olla melkoisen nyrjähtänyt kun moista suoltaa postiin.

      Mut joo, nää on tuttuja. Olin ittekin joskus ikäväpalstankin jonkinlaisen välikiusankappaleena, en edes tiedä miksi, aikaa tuosta helvetisti. Postiin ja yksäreihin satoi mitä omituisempaa shittiä. Sitten oli näitä runkkauskuvia yms sekalaista mielenkiintoista. En hirveästi välittänyt, mutta mietin joskus pitäisiköhän niitä alkaa julkaisemaan ihan vain lähettäjiensä riemuksi. Puolisoni sai jopa tappouhkauksia. Ehkä olimme "näkyvimpiä" aikoinaan.

      Tuosta vielä kun sinä Ranttu, P-Kamu ja Disse juttelitte tuntemisista ja tuntemisista. Siis miehän en ole tavannut teistä yhtäkään, mikä voi olla joillekin yllätys. Sitä en kuitenkaan sanoisi, ettenkö tuntisi tai tietäisi teitä. Mutta en sano. Enkä sano sitäkään, etteikö teistä jokainen minua tuntisi. Sama koskee aika montaa muutakin palstailijaa. Minusta on helppo ottaa selvää, jos aitoa kiinnostusta siihen on. Mulla on vain luotto joihinkin, ja siihen on tietyt perusteet. Palstauraa valtavasti, vielä se ei ole pettänyt kenenkään kohdalla.

      Hyvää lauantaita Ranttu ja muut. Muistakaa olla ylpeitä itsestänne :)

      • Tuo viestintä, niin palstalla kuin yksäreissä noudattaa ihan tavallista IRL:n julkisuuskäytäntöä. Mitä tunnetumpi olet, sitä ennemmän saat kohdennettua viestintää, niin hyvässä kuin pahassa, laidasta laitaan. Jos siihen tunnettavuuden päälle lisää mausteeksi arroganssia, on automaattinen paskamagneetti 😂

        En tiedä nykytilanteesta, mutta ymmärtääkseni ei ole niin villiä kuin menneinä vuosina, silloin kun S24 salli yksityisviestit. Mutta silloin antiikissa monetkin naiset saivat todella rankkaa skeidaa yksäreillä. Nyttemmin ehkä lainsäädäntö ja muuttuneet ajat ovat rauhoittaneet tilannetta, yksärimahdollisuuden poistumisen lisäksi.

        Kyllä se tuntemus toisen jonkinasteisesta tuntemisesta todellisuudessa tuntematta on molemmin puolinen, näin uskoakseni noiden kahden muunkin velikullan kohdalla.
        Olen tietoinen, että olet löydettävissä, mutta säästän sitä toiseen aikaan, elämäni on tarpeettoman hektistä nyt muutenkin enkä usko että pystyisin antamaan kenellekään kovin paljon itsestäni. Tai en pystykään, tiedän sen jo, nyt on toisenlainen vaihe elämässä, mikä kieltämättä harmittaa.

        Ylpeitä? No ei tehrä tästä ny mitää numeroa... 😂 No tottakai ollaan ylpeitä, mutta sillä omalla vaatimattomalla ja hiljaisella tavallamme. Olen sinäkin Ellu 🤗


    • Anonyymi

      Mikä on palsta-meili??? Tämä paikka on suomi24!!!

      Cuckcoo eli kukkuu.

      • Kukkuu itelles vaan. Opettele lukemaan ja sitten ajattelemaan, niin ei tarvitse hölistä typeryyksiä.


    • Anonyymi

      Olisiko käynyt niin että muijaasi on nusaistu?

      • Mitä muijaa? Vasenta kättäni? Voi helevata...


    • Anonyymi

      Elon Muskin uusi yhtiön nimi X, eli tuolta kai viesti.

      • Aaaa, no tietty, kas kun en heti hoksannut 😂


    • Anonyymi

      mutta luulen ettyä Elon Muskin maailmanvalloitus-yhtiöllä on todella suur4ia ongelmia edessä ja rahat loppuu kesken.

    • Anonyymi

      Koska niin tuon Elonnin pitäisi ostaa lähes kaikki osavaltiot Kanadasta ja USAsta ainakin koko Kalifornia sitten.. että riititääkö hänen käteisensä ostaa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe