Ryppyiselle kurpalle kelpaa komea mies

Anonyymi-ap

Ryppyiselle rusinakurpalle kelpaa vain komea mies.
Miehen ulkonäkö on ratkaisevin asia kumppanin valinnassa.
Rusinakurppa olettaa, että komea mies kelputtaa, koska kurppakin kelpuuttaa
komean miehen, siis vastavuoroisuutta edellyttää kurppa.

160

1716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenestä kurpasta juttelet?

• Jaa jaa, ajattelin et joku sun tuttava, kun tunnuit tietävän miesmaun. Selevä. 👍

• Mistä sitten voit tietää, millaisen miehen se kurppa haluaa?

• Filosofiaa parhaimmillaan. 😂 Pitäisi kerätä joku kokoelma. "S24 syvälliset mietteet."

• Anonyymi
    • Jos se ryppyinen kurppa saa komean miehen, niin keltä se on pois?

• Huitale

Håkanilta?

• Huitale kirjoitti:

Håkanilta?

Kuka se on?

• Palstakamu kirjoitti:

Kuka se on?

No se keltä kurppa vei komean miehen.

• Anonyymi

Kurpat on rahan perään. Joku hieno virka vielä niin uuuuh.

• Anonyymi

Kurppia kärkkyvät miehet taitavat olla rahan perään esim sinä. Ammottaako lompakko tyhjyyttä. Siitä puhe mistä puute. Kurpat ovat sen verran järkeviä ihmisiä etteivät tuollaiseen onnenonkijaan haksahda.

• Kelpaa, ehkä, jos se komea mies on yhtä kaunis sisältä kuin päältä. Luonne edellä mennään, ei ulkonäkö. - Mihinkään draamaan ei kurppa enää halua.

• No ihan samalla tavalla, kuin vanhalle äijälle kelpaa nuori kaunis nainen. Tässä ole mitään ihmeellistä. Ja tietenkin luonteen täytyy olla kohillaan myös (siinäkin eroja, kelle sopii minkäkinlainen luonne). Ei pelkkä ulkokuori riitä mihinkään vakavampaan suhteeseen.

• Anonyymi

Niin ja kuka teini haluaa 50 vuotiaan miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoa ettei liian nuori nainen kelpaa enää 50-vuotiaalle, naisen tulee kasvaa aikuiseksi, osa ei tietysti kasva henkisesti koskaan.
        Tasapainoa ihminen haluaa, mukava elää ja olla ilman mitään draamaa tai liiallista jännitystä.
        Rento ja mielekäs ote.

AV

• mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoa ettei liian nuori nainen kelpaa enää 50-vuotiaalle, naisen tulee kasvaa aikuiseksi, osa ei tietysti kasva henkisesti koskaan.
        Tasapainoa ihminen haluaa, mukava elää ja olla ilman mitään draamaa tai liiallista jännitystä.
        Rento ja mielekäs ote.

AV

Nainenkin on oikeasti aikuinen siinä 25 vuotiaana.

• Anonyymi kirjoitti:

No sitä voi toki miettiä, haluaako kukaan... Mutta ihastumiselle ei voi mitään. Eikä sille, mistä tykkää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä, 25-30 vuotiaana alkaa olla jo tilassa, missä naiseksi voitaisiin luonnehtia.

AV

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olisitko hylännyt Netan koska on edelleen alle 20.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sitä voi toki miettiä, haluaako kukaan... Mutta ihastumiselle ei voi mitään. Eikä sille, mistä tykkää.

Kuinka moni teini haluaa 50 vuotiaan miehen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni teini haluaa 50 vuotiaan miehen?

Eikös tuo ole jo laissa kiellettyä tuo teini, vain pidätkö 18-vuotiasta teininä?
        Itse vielä pidän.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitko hylännyt Netan koska on edelleen alle 20.

En ymmärrä kysymystä nyt.... Sehän olisi ideaali tilanne ollut että hän olisi ollut 25. Mutta siinä tapauksessa olisi varmaan jo naimisissa ja edelleen minä vaan vanha läski, niin .... Sama kai se lopputulos olis ollut siinäkin tapauksessa. Ja nyt siis ihan sama kuka nuori nainen olisi kyseessä tässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo ole jo laissa kiellettyä tuo teini, vain pidätkö 18-vuotiasta teininä?
        Itse vielä pidän.

AV

Niin ei se ole laitonta jos on täysi-ikäinen. Mutta hyvin epätodennäköistä tietenkin... Sellaista se on tämä vanhaksi tuleminen. Ei kyllä yhtään kiinnostaisi vanhentua mutta minkä tälle mahtaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä nyt.... Sehän olisi ideaali tilanne ollut että hän olisi ollut 25. Mutta siinä tapauksessa olisi varmaan jo naimisissa ja edelleen minä vaan vanha läski, niin .... Sama kai se lopputulos olis ollut siinäkin tapauksessa. Ja nyt siis ihan sama kuka nuori nainen olisi kyseessä tässä.

Mutta sä tiesit pari vuotta sitten netan olevan 17 vuotias. ja ajattelit että teistä tulis hieno pari. teini ja lähes 50 vuotias mies joka esitellään tytön vanhmemmille netan poikaystävänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sä tiesit pari vuotta sitten netan olevan 17 vuotias. ja ajattelit että teistä tulis hieno pari. teini ja lähes 50 vuotias mies joka esitellään tytön vanhmemmille netan poikaystävänä.

En minä ajatellut meistä paria... Kun ei edes tunnettu toisiamme.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä ajatellut meistä paria... Kun ei edes tunnettu toisiamme.

No miksi sä sitten menit rakastumaan nettaan? Mikä sun ajatus oli kun rakastuit 17 vuotiaaseen?

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi sä sitten menit rakastumaan nettaan? Mikä sun ajatus oli kun rakastuit 17 vuotiaaseen?

Ei se ole omissa käsissä, kehen rakastuu ja millä hetkellä.
        Onko niin vaikeaa tajuta sellainen asia? Varmaan on, jos ei sitä ole itse kokenut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko niin vaikeaa tajuta sellainen asia? Varmaan on, jos ei sitä ole itse kokenut.

Et tiedä, mitä on rakkaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä, mitä on rakkaus.

Sinä et tiedä mitä on kun ihastuu palavasti. Kyllä minä tiedän mitä rakkaus on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No valitettavasti en ole kiinnostunut alle 20 vuotiaista pojista. Miksi keski-ikäisen naisen pitäis ihastua 17 vuotiaaseen poikaan. Mun on ite vaikea nähdä 17 vuotiasta poikaa mun poikaystävänä.

• Anonyymi kirjoitti:

No valitettavasti en ole kiinnostunut alle 20 vuotiaista pojista. Miksi keski-ikäisen naisen pitäis ihastua 17 vuotiaaseen poikaan. Mun on ite vaikea nähdä 17 vuotiasta poikaa mun poikaystävänä.

Ei nyt kyse ollut siitä. Vaan ihastumisesta noin yleisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tiedät mitä rakkaus on mutta et huomannut ettei netta rakastanut sua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin,ei sitä ensimmäisenä mieti,kun ”rakastuu,”että minkä ikäinen rakkauden kohde on.Ei se tule aina ensimmäisenä edes mieleen,kun on niin toisen hurmoksessa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei nyt kyse ollut siitä. Vaan ihastumisesta noin yleisesti.

Mutta nettahan oli 17 vuotias ja ajattelit että nuori tyttö rakastuu suhun. Missä sun todellisuuden taju on ylipäänsä kun haaveilet teinitytöistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedät mitä rakkaus on mutta et huomannut ettei netta rakastanut sua.

Ei rakastuneena näe asioita selvästi ja haluaa uskoa hyvään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta nettahan oli 17 vuotias ja ajattelit että nuori tyttö rakastuu suhun. Missä sun todellisuuden taju on ylipäänsä kun haaveilet teinitytöistä.

Sitä on ihan turha yrittää selittää sinun kaltaiselle ihmiselle. Et ymmärtäisi kuitenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei rakastuneena näe asioita selvästi ja haluaa uskoa hyvään.

niin ohan se ihmeellistä ala-ikäinen tyttö rakastu palavasti yli 30 vuotta vanhempaan mieheen.En voi ymmärtää että tuo ikä oli esteenä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä on ihan turha yrittää selittää sinun kaltaiselle ihmiselle. Et ymmärtäisi kuitenkaan.

etkä sä ymmärrä some-estoja

• Anonyymi kirjoitti:

niin ohan se ihmeellistä ala-ikäinen tyttö rakastu palavasti yli 30 vuotta vanhempaan mieheen.En voi ymmärtää että tuo ikä oli esteenä.

Kiitos sinulle, etten saa nähdä enää edes kuvia. Kiitos ihan kaikesta muustakin. Maineeni pilaamisesta. Toivottavasti ole nyt tyytyväinen siihen mitä sait aikaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos sinulle, etten saa nähdä enää edes kuvia. Kiitos ihan kaikesta muustakin. Maineeni pilaamisesta. Toivottavasti ole nyt tyytyväinen siihen mitä sait aikaan.

Ole hyvä. Miksiköhän netta poisti kuvat jos kerta se ei haittaa että sä kuolaat hänen peräänsä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen kyllä. Oli hyvä että netta sai tietää että katsot hänen kuviaan salaa. Hän ei näköjään halunnut että sinä katsot kuvia.

• Anonyymi

Näin juuri.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos rahaa on paljon, niin varmasti kelpaa 50 vuotias metso/huuhkaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse vielä pidän.

AV

Eiks teini ole vasta sitten nainen, kun täyttää 21v vai minkä ikäsenä alkosta sai osta kaikkea mitä siellä myydään, eikö se ole aikuisen iän mittari se.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mustsukka olis jo yli 60 v

• Anonyymi kirjoitti:

Mustsukka olis jo yli 60 v

Minä olen vasta 51v nyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä olen vasta 51v nyt.

Hyvä ikä!👍Ei liian vanha eikä liian nuori.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ikä!👍Ei liian vanha eikä liian nuori.

No niin... Hyvä että olen terve ja hyvässä kunnossa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinun täytyy jo tietää mitä rakkaus on.Sen verran kokemusta sulla jo on.

• Kyllä rahakin on tärkeä asia. Susiruma mieskin voi saada missin, jos pankkitilillä on miljoonia. Yleensäkin parisuhteissa on kyse markkinaehtoisesta kysynnästä ja tarjonnasta. Joku tarjoaa jotakin ja joku on tästä sitten valmis jotakin muuta tarjoamaan vastineeksi. Välttämättä aina ei seksi vaihdu rahaan.

Tosi rakkautta löytää lähinnä hertta-sarjan kioskikirjoista.

• Joo voi kai "saada", mutta rakkautta se ei ole. Et voi ostaa rakkautta, edes niillä miljoonilla. Kyllä se on pelkkä esittämistä ja loppuu heti kun rahakin loppuu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo voi kai "saada", mutta rakkautta se ei ole. Et voi ostaa rakkautta, edes niillä miljoonilla. Kyllä se on pelkkä esittämistä ja loppuu heti kun rahakin loppuu.

Ihan samoin kauniin ulkonäön kanssa. Jos pelkkään pintaan rakastut niin rakkaus loppuu kun pinta rapistuu.

“Don’t you know that a man being rich is like a girl being pretty? You wouldn’t marry a girl just because she’s pretty, but my goodness, doesn’t it help?”
        - Marilyn Monroe (Lorelei Lee, Herrat pitävät vaaleaveriköistä)

• mustasusi kirjoitti:

Joo voi kai "saada", mutta rakkautta se ei ole. Et voi ostaa rakkautta, edes niillä miljoonilla. Kyllä se on pelkkä esittämistä ja loppuu heti kun rahakin loppuu.

Googlaapa Briffault's law:

"Briffaultin laki on teoria, jonka mukaan miesten ja naisten välisissä suhteissa nainen määrittelee suhteen ehdot, ja että mikä tahansa suhde miehen ja naisen välillä syntyy vain, jos nainen saa siitä jotain hyötyä."

En väitä, etteikö nainenkin voisi oikeasti tuntea jotakin. Väitän vain että koko ajan naisella naksuttaa päänsisäinen taskulaskin, joka tarkoin laskeskelee suhteesta saatavia hyötyjä ja haittoja ja vasta sen jälkeen jos summa on vahvasti positiivinen, on jonkinlainen suhde mahdollinen ja naisella voi olla jotain tunteita. Jos tilanne myöhemmin muuttuu niin, että haittoja on enemmän kuin hyötyä, niin nainen yleensä etsii paremman puolison. Näin käy yleensä jos mies jää työttömäksi tai sairastuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan samoin kauniin ulkonäön kanssa. Jos pelkkään pintaan rakastut niin rakkaus loppuu kun pinta rapistuu.

“Don’t you know that a man being rich is like a girl being pretty? You wouldn’t marry a girl just because she’s pretty, but my goodness, doesn’t it help?”
        - Marilyn Monroe (Lorelei Lee, Herrat pitävät vaaleaveriköistä)

Juu mutta jos toinen on paljon nuorempi, ei ehdi rapistua niin nopeasti. Ja toisekseen, ei siihen valmiiksi rapistuneeseen vaan ihastu kuitenkaan, vaikka mitä loitsuja yrittäisi tehdä.

• joopajoogi kirjoitti:

"Briffaultin laki on teoria, jonka mukaan miesten ja naisten välisissä suhteissa nainen määrittelee suhteen ehdot, ja että mikä tahansa suhde miehen ja naisen välillä syntyy vain, jos nainen saa siitä jotain hyötyä."

En väitä, etteikö nainenkin voisi oikeasti tuntea jotakin. Väitän vain että koko ajan naisella naksuttaa päänsisäinen taskulaskin, joka tarkoin laskeskelee suhteesta saatavia hyötyjä ja haittoja ja vasta sen jälkeen jos summa on vahvasti positiivinen, on jonkinlainen suhde mahdollinen ja naisella voi olla jotain tunteita. Jos tilanne myöhemmin muuttuu niin, että haittoja on enemmän kuin hyötyä, niin nainen yleensä etsii paremman puolison. Näin käy yleensä jos mies jää työttömäksi tai sairastuu.

Joo, kyllä se varmasti on niinkin. Enhän minä ole väittänytkään että kukaan olisi rakastunut minuun, missään vaiheessa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juu mutta jos toinen on paljon nuorempi, ei ehdi rapistua niin nopeasti. Ja toisekseen, ei siihen valmiiksi rapistuneeseen vaan ihastu kuitenkaan, vaikka mitä loitsuja yrittäisi tehdä.

Aivan samoin nainen voi ajatella miehen varallisuudesta. Jos on paljon rahaa niin se ei lopu niin nopeasti. Valmiiksi köyhään ei vain ihastu kuitenkaan, vaikka mitä loitsuja yrittäisi tehdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan samoin nainen voi ajatella miehen varallisuudesta. Jos on paljon rahaa niin se ei lopu niin nopeasti. Valmiiksi köyhään ei vain ihastu kuitenkaan, vaikka mitä loitsuja yrittäisi tehdä.

No ihan miten vaan... Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta rahan perässä juoksevat naiset.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ihan miten vaan... Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta rahan perässä juoksevat naiset.

Aidon rakkauden perässä kannattaa kyllä juosta.Mutta ei niinkään rahan,kuuluisuuden /vallanhimon perässä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eikä minua pinnalliset miehet. Enkä usko että muitakaan nuoria naisia kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä minua pinnalliset miehet. Enkä usko että muitakaan nuoria naisia kiinnostaa.

Niin ja luulet että olen täysin pinnallinen. Kyllä olen painottanut sitäkin, että pelkkä ulkokuori ei merkkaa mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

susi netta on sua 32 vuotta nuorempi. Luuletko että hän haluaa katsella sua kun on 80 vuotias. 50 vuotias nainen ei ole semmonen kuin sä olet nyt 50 vuotiaana asennevammasena.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ja luulet että olen täysin pinnallinen. Kyllä olen painottanut sitäkin, että pelkkä ulkokuori ei merkkaa mitään.

Mutta susta kaikki sun ikäset on matameita ja mummoja. Näin olet sanonut ja mummo sanaa viljelet kun puhut 50 vuotiaasta naisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta susta kaikki sun ikäset on matameita ja mummoja. Näin olet sanonut ja mummo sanaa viljelet kun puhut 50 vuotiaasta naisesta.

Ei sullakaan hyvin mene. Mitään muuta et enää täällä osaa jauhaa. Hanki elämä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et ole täysin pinnallinen.Mutta syvällinen ja herkkä sisimmässä,kuoren alla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ulkokuori on nimenomaan sinulle se kaikista tärkein asia. Kaikki muu jää kauas taakse. Olet sen tuonut esiin lukemattomia kertoja. Nainen jolle raha on se kaikista tärkein asia olisi sinulle sopiva kumppani, jos sinulla vain olisi runsaasti rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä eivät nämä minua arvostelevat täällä usko.

• Anonyymi kirjoitti:

Ulkokuori on nimenomaan sinulle se kaikista tärkein asia. Kaikki muu jää kauas taakse. Olet sen tuonut esiin lukemattomia kertoja. Nainen jolle raha on se kaikista tärkein asia olisi sinulle sopiva kumppani, jos sinulla vain olisi runsaasti rahaa.

Et voisi enempää väärässä olla. Sinä et minua tunne, etkä minusta mitään tiedä. Etkä ole ansainnut mitään tietämäänkään. Sinä et ole saanut muuta aikaan, kuin surua ja murhetta ja turhaa hämmennystä joka suunnalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sullakaan hyvin mene. Mitään muuta et enää täällä osaa jauhaa. Hanki elämä.

Mutta et kiellä etteikö 50 vuotiaat naiset ole susta mummoja kuten aikasemmin olet monesti väittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kun töissä itkee niin on herkkä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta et kiellä etteikö 50 vuotiaat naiset ole susta mummoja kuten aikasemmin olet monesti väittänyt.

Kyllä siitä näköjään traumat tuli sinulle. Eikö vanheneminen olekaan hienoa ja mahtavaa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et voisi enempää väärässä olla. Sinä et minua tunne, etkä minusta mitään tiedä. Etkä ole ansainnut mitään tietämäänkään. Sinä et ole saanut muuta aikaan, kuin surua ja murhetta ja turhaa hämmennystä joka suunnalla.

Mutta eikös se strippari ollut rahan perään. Jätit sen kun sulla ei ollut rahaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä eivät nämä minua arvostelevat täällä usko.

Tärkeintä on se,että sinä itse tunnet itsesi.Tiedät kuka sinä olet!

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikös se strippari ollut rahan perään. Jätit sen kun sulla ei ollut rahaa.

Jätin hänet juuri siitä syystä, että hän oli vaan rahan perään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oho. Mitähän minusta tiedät. Näkyy se pinnallisuus sinun tekoälyltä pyytämissä kuvissakin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä siitä näköjään traumat tuli sinulle. Eikö vanheneminen olekaan hienoa ja mahtavaa?

Mähän kerroin että mä ootan että mun hiukset harmaantuu. Koska olen ollut tumma koko ikäni niin vaalea olis vaihtelua ja ei tarttis värjätä hiuksia blondeiksi sitten. On silleen kun saa kuulla näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. keväällä juuri sain kuulla kun mulle sanottiin että kun sinä olet vielä nuori. Ja tämän sanoi keski-ikäinen nainen. Eli emmä pistä pahaksi että saa kehuja keski-ikäisenä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jätin hänet juuri siitä syystä, että hän oli vaan rahan perään.

Teit oikein!

• Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä on se,että sinä itse tunnet itsesi.Tiedät kuka sinä olet!

Kyllä minä tiedän kuka minä olen. Ja tiedän että on myös ihmisiä joilla ei ole mitään minua vastaan. Ei minun tarvitse energiaani tuhlata ihmisiin, jotka eivät minusta pidä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oho. Mitähän minusta tiedät. Näkyy se pinnallisuus sinun tekoälyltä pyytämissä kuvissakin.

Niin, varmasti näin. Koska minä pidän naiskauneudesta niin kuin kauneudesta yleensäkin. Pidän myös rujommista näyistä, vähän kuin vastapainona. Siinä ei ole mitään väärää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, kyllä se varmasti on niinkin. Enhän minä ole väittänytkään että kukaan olisi rakastunut minuun, missään vaiheessa.

sä olit sitä mieltä että netta rakastaa sua koska katsoitte toisianne silmiin pitkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin, varmasti näin. Koska minä pidän naiskauneudesta niin kuin kauneudesta yleensäkin. Pidän myös rujommista näyistä, vähän kuin vastapainona. Siinä ei ole mitään väärää.

Täysin pinnallinen. Piste.

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin pinnallinen. Piste.

No se on sinun näkemyksesi minusta. Enkä sille nähtävästi mitään voi.

• Anonyymi kirjoitti:

sä olit sitä mieltä että netta rakastaa sua koska katsoitte toisianne silmiin pitkään.

Ihastuessaan ei heti ajattele ja toivo olevansa yksipuolisesti ihastunut... Kyllä se totuus valkeni sitten myöhemmin. Mikä tässä edelleen kiinnostaa noin paljon? Palaat aina lähtöruutuun takaisin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minä tiedän kuka minä olen. Ja tiedän että on myös ihmisiä joilla ei ole mitään minua vastaan. Ei minun tarvitse energiaani tuhlata ihmisiin, jotka eivät minusta pidä.

Ole sellaisten ihmisten seurassa,jotka tuo sulle hyvän ja iloisen mielen.Ja jätä kaikki muu.Ei meidän tarvitse miellytttää kaikkia ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ole sellaisten ihmisten seurassa,jotka tuo sulle hyvän ja iloisen mielen.Ja jätä kaikki muu.Ei meidän tarvitse miellytttää kaikkia ihmisiä.

Olisin kyllä jos voisin. Sekään ei ole aina mahdollista. Enimmäkseen tässä joutuu olemaan yksinään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

millanen on rujo nainen?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se on sinun näkemyksesi minusta. Enkä sille nähtävästi mitään voi.

No miksi sulle ei kelpaa yli 40 vuotias nainen jos et ole pinnallinen.Ei kaikki yli 40 vuotiaat ole mummoja.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olisin kyllä jos voisin. Sekään ei ole aina mahdollista. Enimmäkseen tässä joutuu olemaan yksinään.

mihis prinsessa ja viikinkityttö unohtui.

• Anonyymi kirjoitti:

millanen on rujo nainen?

En tarkoittanut rujoa naista, vaan rujoja kuvia (kauhukuvia, hirviöitä ja sellaisia)... En tee mitään rujoja naiskuvia.

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi sulle ei kelpaa yli 40 vuotias nainen jos et ole pinnallinen.Ei kaikki yli 40 vuotiaat ole mummoja.

Se riippuu naisesta kelpaako. Jos ihastun sellaiseen niin sitten kelpaa. En minä ala suhteeseen kenenkään kanssa jos sisälläni ei liikahda mikään. Ukokuori vaikuttaa ihastumiseen ja luonne taas syventää sitä kiinnostusta vielä enemmän, jos luonne on hyvä. Molempien täytyy toimia.

• mustasusi kirjoitti:

Se riippuu naisesta kelpaako. Jos ihastun sellaiseen niin sitten kelpaa. En minä ala suhteeseen kenenkään kanssa jos sisälläni ei liikahda mikään. Ukokuori vaikuttaa ihastumiseen ja luonne taas syventää sitä kiinnostusta vielä enemmän, jos luonne on hyvä. Molempien täytyy toimia.

Ja vaikuttaa siihen sekin, miten paljon vastapuoli on kiinnostunut.

• Anonyymi kirjoitti:

mihis prinsessa ja viikinkityttö unohtui.

Eivät he ole läsnä minun elämässäni. Prinsessan kanssa sentään chättäilen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hah ekaks kyllä kelpaa mutta pitää olla nuori ja kaunis. Ethän sä edes vilkase yli 30 vuotiaita naisia kun salaa ihailet teinejä ja pari kymppisiä. Ihan oikein että olet yksin. ole ylpeä että 24 vuotias prinsessa ja parikymppinen viikinkityttö kuolaa sun perään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja vaikuttaa siihen sekin, miten paljon vastapuoli on kiinnostunut.

Ihan vinkiksi ettei kukaan yli 30 vuotias nainen kiinnostu asennevammasesta ja itsetuhoisesta miehestä. Jos kuulisivat että itket töissä kyllä karkottaa naiset. Herkkä saa olla mutta itkeminen vartijan hommissa on vähän liian herkkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan vinkiksi ettei kukaan yli 30 vuotias nainen kiinnostu asennevammasesta ja itsetuhoisesta miehestä. Jos kuulisivat että itket töissä kyllä karkottaa naiset. Herkkä saa olla mutta itkeminen vartijan hommissa on vähän liian herkkää.

No se on sinun mielipiteesi. Minä taasen en välitä epäherkistä ja tunnekylmistä ihmisistä yhtään.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama minulle. Olen aina tiennyt etten kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuslääkkeet voivat aiheuttaa tunteenpurkauksia,kuten itkua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan sama minulle. Olen aina tiennyt etten kelpaa.

Onko vartijan homma oikeesti sellanen ala jossa herkistytään. Mitä jos sä tekisit jotain hoitotyötä niin sä itkisit koko ajan ihmiskohtaloita.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko vartijan homma oikeesti sellanen ala jossa herkistytään. Mitä jos sä tekisit jotain hoitotyötä niin sä itkisit koko ajan ihmiskohtaloita.

Minä en voi sille mitään että olen herkkä ihminen. Sinä näet sen heikkoutena. Ole sinä itse kivikova tunteeton möhkäle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se on sinun mielipiteesi. Minä taasen en välitä epäherkistä ja tunnekylmistä ihmisistä yhtään.

Itkeekö siellä vartijankopissa muutkin kuin sinä. Mä en tiennyt että vartijan työ on noin herkkää. Mä en ole koskaan ajatellut että niiden ostoskärryjen työntäminen käy niin tunteisiin ja tuo surua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista työtä tai työpaikkaa.Missä ei ikinä herkisty tai ala itkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuslääkkeet voivat aiheuttaa tunteenpurkauksia,kuten itkua.

eikö niiden masennuslääkkeiden pitäis nostaa mielialaa eikä huonontaa entisestään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en voi sille mitään että olen herkkä ihminen. Sinä näet sen heikkoutena. Ole sinä itse kivikova tunteeton möhkäle.

Kerro mulle mikä siinä vartijan työssä herkistää sut kyyneliin?

• Anonyymi kirjoitti:

eikö niiden masennuslääkkeiden pitäis nostaa mielialaa eikä huonontaa entisestään.

Ei ne mitään tunteita ihmiseltä pois vie. Sitä paitsi, lopetin jo niiden syömisen. Eikä tämä aihe kiinnosta nyt yhtään enempää. Laitan palstan kiinni nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista työtä tai työpaikkaa.Missä ei ikinä herkisty tai ala itkeä.

Mä koitan ymmärtää vartija työnkuvaa ja ymmärtää mikä siinä saa miehen itkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin moni ikävä kyllä luulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se se työ ole. Olet kyllä pässi, kun et tajua mistään mitään. Ihan turha sinulle mitään edes selittää tämän enempää. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijan työ ei ole se syy miksi susi saattaa itkeä töissä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ne mitään tunteita ihmiseltä pois vie. Sitä paitsi, lopetin jo niiden syömisen. Eikä tämä aihe kiinnosta nyt yhtään enempää. Laitan palstan kiinni nyt.

Ei ole tarkoitsu mutta niiden masennuslääkkeiden on tarkoitus nostaa mielialaa. Totta kai saa tuntea tunteita mutta pääasia on nostaa mielialaa ja antaa energiaa. Minä tiedän itse koska yli 20 vuotta sitten söin itse masennuslääkkeitä. Mulla ne ei vaan tehonneet ja en syönyt sen takia että niitä on purkissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarkoitsu mutta niiden masennuslääkkeiden on tarkoitus nostaa mielialaa. Totta kai saa tuntea tunteita mutta pääasia on nostaa mielialaa ja antaa energiaa. Minä tiedän itse koska yli 20 vuotta sitten söin itse masennuslääkkeitä. Mulla ne ei vaan tehonneet ja en syönyt sen takia että niitä on purkissa.

No minä lopetin ne nyt, ja olo ei ole yhtään sen kummempi kuin niiden kanssa. Jos itku tulee niin saa tulla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se se työ ole. Olet kyllä pässi, kun et tajua mistään mitään. Ihan turha sinulle mitään edes selittää tämän enempää. Hyvää yötä.

ainii sä itkit töissä nettaa. senhän sä oot kertonut että netan ajattelu sai sut itkee töissä kun sulla oli sitä ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itkeekö siellä vartijankopissa muutkin kuin sinä. Mä en tiennyt että vartijan työ on noin herkkää. Mä en ole koskaan ajatellut että niiden ostoskärryjen työntäminen käy niin tunteisiin ja tuo surua.

Lopeta jo tuo lapsellinen käytös!Ja joka pikku asiaan takertuminen ja asioiden jatkuva vatkaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo lapsellinen käytös!Ja joka pikku asiaan takertuminen ja asioiden jatkuva vatkaaminen.

Eikö työterveys ole sitä varten jos töissä on paha olla?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No minä lopetin ne nyt, ja olo ei ole yhtään sen kummempi kuin niiden kanssa. Jos itku tulee niin saa tulla.

Juuri näin.Sinä saat itkeä,nauraa,hymyillä ja raivostuakin välillä,jos siltä tuntuu!Siihen ei tarvi sinun keneltäkään lupaa pyytää tai kysyä.Terve ihminen osaa näyttää aina omat tunteensa.Olivat ne tunteet millaisia tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.Sinä saat itkeä,nauraa,hymyillä ja raivostuakin välillä,jos siltä tuntuu!Siihen ei tarvi sinun keneltäkään lupaa pyytää tai kysyä.Terve ihminen osaa näyttää aina omat tunteensa.Olivat ne tunteet millaisia tahansa.

Kiva että ymmärrät tämän. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö työterveys ole sitä varten jos töissä on paha olla?

Onko pakko mennä työterveyslääkärille,jos jotakuta itkettää?Miten hän voi auttaa itkijää?Antamalla ilopillereitä vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vaan koitan ymmärtää mikä siinä vartijan työssä saa itkemään . Mä ymmärtäisin jos olisit esim hoitotyössä mutta mikä siinä vartijan työssä on niin raskasta kun kuitenkin susikin kerkee aina töissä tänne näpyttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi ettei esim hoitoalalla saa asiakkaalle näyttää negatiivisia tunteita. Tiedoksi tämä sinulle joka luulee että joka työssä voi näyttää tunteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi ettei esim hoitoalalla saa asiakkaalle näyttää negatiivisia tunteita. Tiedoksi tämä sinulle joka luulee että joka työssä voi näyttää tunteensa.

Minä itken kyllä siellä missä minua itkettää.Oli paikka mikä hyvänsä.

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Tietysti suhteesta pitää olla jotakin hyötyä. Millainen idiootti lähtee suhteeseen, josta on jo alkuvaiheessa pelkkää haittaa? Se mitä ihminen sitte hyödyksi haluaa ja hyödyksi kutsuu, onkin sitten yksilöstä kiinni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen löytänyt aarteita paikoista, joita en halunnut niitä etsiä. Viisautta kieliltä, ​​joita en ole halunnut kuunnella. Kauneutta sieltä, minne en ole halunnut katsoa. Ja olen oppinut matkoilta, joita en halunnut ottaa. Olen oppinut ihmeitä kutsuttavan ihmeiksi vain koska niitä todistajat ovat harvassa, ne, jotka pystyvät näkemään kaikkien elämän illuusioiden läpi. Olen valmis näkemään mitä on toisella puolella, kaihtimen takana. Maistamaan kaikkia rumia hedelmiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen löytänyt aarteita paikoista, joita en halunnut niitä etsiä. Viisautta kieliltä, ​​joita en ole halunnut kuunnella. Kauneutta sieltä, minne en ole halunnut katsoa. Ja olen oppinut matkoilta, joita en halunnut ottaa. Olen oppinut ihmeitä kutsuttavan ihmeiksi vain koska niitä todistajat ovat harvassa, ne, jotka pystyvät näkemään kaikkien elämän illuusioiden läpi. Olen valmis näkemään mitä on toisella puolella, kaihtimen takana. Maistamaan kaikkia rumia hedelmiä.

Mielenkiintoinen teksti, mutta jos tällä yritettiin taas manipuloida...

• Anonyymi

Hahaha 🤣🤣🤣❤️ miksi oot niin katkera

• Anonyymi

Olen katkera,mutta kuitenkin 🤣🤣🤣
        Elää ja Rakastaa vain sua tahtoisin.😊

• Kaikki ns. kurpat on aivan ihania ja suloisia ja hyvin kauniita siinä missä kaikki muutkin. Aloittajakin vain ikävöi sitä omaa rakasta kurppaa ja on siksi hieman surullinen kun ei ole häntä löytänyt ja siksi tahtoo pahaa oloaan purkaa.🙂.

• Ei muuta kuin iske kimppuun kuin sika limppuun.

• Anonyymi

Niin suloisen ruttusia monet heistä on.

• mustasusi kirjoitti:

Ei muuta kuin iske kimppuun kuin sika limppuun.

Mä olen kyllä kokoajan ihan avoin kaikille mahdollisuuksille löytää se oma rakas nainen kumppaniksi mutta se nyt ei vain ole pelkästään mun tahdostani kiinni.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mä olen kyllä kokoajan ihan avoin kaikille mahdollisuuksille löytää se oma rakas nainen kumppaniksi mutta se nyt ei vain ole pelkästään mun tahdostani kiinni.🙂.

Luulis sinulla flaksin käyvän, kun et ole ilmeisesti yhtään ronkeli. Täysin opposite minuun nähden.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin suloisen ruttusia monet heistä on.

Jos se oikea kenen kanssa toisiamme todella rakastetaan löytyy niin ei muutamalla rutulla suuntaan tai toiseen ole silloin mitään väliä. Eikä sitä kukaan muutenkaan ole ilman eletyn elämän jättämiä jälkiä ja yleensä ne pienet epätäydellisyydet myös vain kaunistavat entisestään niin aivan nuoria kuin hieman vanhempiakin.🙂.

• mustasusi kirjoitti:

Luulis sinulla flaksin käyvän, kun et ole ilmeisesti yhtään ronkeli. Täysin opposite minuun nähden.

Se että on avoin niille mahdollisuuksille löytää se rakkaus ei takaa sitä että se löytyisi mutta se tekee sen ainakin mahdolliseksi ja paljon todennäköisemmäksi. Se kun ei tosiaan ole vain musta ja mun haluamisestani kiinni vaan myös siitä toisesta ja siitä mitä hän haluaa ja niiden haluamisten pitää myös kohdata.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se että on avoin niille mahdollisuuksille löytää se rakkaus ei takaa sitä että se löytyisi mutta se tekee sen ainakin mahdolliseksi ja paljon todennäköisemmäksi. Se kun ei tosiaan ole vain musta ja mun haluamisestani kiinni vaan myös siitä toisesta ja siitä mitä hän haluaa ja niiden haluamisten pitää myös kohdata.🙂.

No toki niin. Halujen täytyy kohdata. Se on päivän selvää. Ajattelin vaan, että tuolla sinun ennakkoluulottomuudella se olisi jo tapahtunut... Mutta ei se ilmeisesti riitä sekään yksin.

• mustasusi kirjoitti:

No toki niin. Halujen täytyy kohdata. Se on päivän selvää. Ajattelin vaan, että tuolla sinun ennakkoluulottomuudella se olisi jo tapahtunut... Mutta ei se ilmeisesti riitä sekään yksin.

Osaltaan se on tuuristakin kiinni ja on myös paljon asioita mitä voisin itsekin vielä tehdä enemmän sen eteen että mahdollisuudet olisivat suuremmat aina vain ei jaksa olla kokoaikaa jatkuvasti niin aktiivinen senkään asian suhteen vaikka sitä rakkautta ja kumppania kovasti kaipaakin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Osaltaan se on tuuristakin kiinni ja on myös paljon asioita mitä voisin itsekin vielä tehdä enemmän sen eteen että mahdollisuudet olisivat suuremmat aina vain ei jaksa olla kokoaikaa jatkuvasti niin aktiivinen senkään asian suhteen vaikka sitä rakkautta ja kumppania kovasti kaipaakin.🙂.

Jep. Kun ei sekään vielä mihinkään riitä, että tahtoo, eikä sekään, että toinenkin tahtoo. Sen lisäksi pitää vielä sopia yhteen ja se on monimutkainen paletti.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Kun ei sekään vielä mihinkään riitä, että tahtoo, eikä sekään, että toinenkin tahtoo. Sen lisäksi pitää vielä sopia yhteen ja se on monimutkainen paletti.

Juu on siinä myös sekin että pitää olla sopivat toisilleen ja myös esimerkiksi kummankin elämäntilanteet pitää olla sopivat. Se voi olla helpoimmillaan hyvin yksinkertaistakin mutta myös todella monimutkaista.🙂.

• Anonyymi

Ryppyiselle korpulle kelpaa kaunis nuori nainen

Ryppyiselle rusinakorpulle (aka rusinalerppu) kelpaa vain kaunis nuori nainen.
      Naisen ulkonäkö ja ikä ovat ratkaisevimmat asiat kumppanin valinnassa.
      Rusinakorppu olettaa, että kaunis nuori nainen kelpuuttaa, koska korppukin kelpuuttaa kauniin nuoren naisen, siis vastavuoroisuutta edellyttää korppu.

• Kyllä on selvästi ongelmia ihmisillä ja pahoja. Ollaan vaan kaikki korput kotona piilossa maailmalta. Antaa nuorten elää ja nauttia elämästä. Heillä on kauneutta ja terveyttä. Elämän iloa ja hurmosta. Unohdutaan vaan vanhukset muumioina mökkeihimme.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä on selvästi ongelmia ihmisillä ja pahoja. Ollaan vaan kaikki korput kotona piilossa maailmalta. Antaa nuorten elää ja nauttia elämästä. Heillä on kauneutta ja terveyttä. Elämän iloa ja hurmosta. Unohdutaan vaan vanhukset muumioina mökkeihimme.

Niinhän sinun mielestä vanhat yli nelikymppiset kurpat joutaa vaikka kuopata.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinun mielestä vanhat yli nelikymppiset kurpat joutaa vaikka kuopata.

No niin joutaa minutkin yhtälailla. Kaikki yli 50 vuotiaat. Elämä on jo takana päin. Nyt enää hyötyä muussa kuin työnteossa vähän aikaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä on selvästi ongelmia ihmisillä ja pahoja. Ollaan vaan kaikki korput kotona piilossa maailmalta. Antaa nuorten elää ja nauttia elämästä. Heillä on kauneutta ja terveyttä. Elämän iloa ja hurmosta. Unohdutaan vaan vanhukset muumioina mökkeihimme.

Voi että olet hyvä suustasi. I liked.

• Anonyymi

Kurppa on voinut kurpistua nopeaa. Ollut ennen suosittu kaunotar ja hän ei halua hyväksyä tosiasiaa ettei enään oo haluttava. Monet kuten itsekkin kurpistuin nopeaan tehtyäni lapset ja stressasin, huonolla ruokavaliolla sekä unilla, eipä sitä muuta tarvittu. Empatiaa meille JOOHAN. Korkealta tippuminen tekee kipeämpää kun tuolilta hyppääminen.

• Anonyymi

Tai sohvalta kierähtäminen, niin kun alottajaätmillä

• Anonyymi

Miksi se niin sinua ahdistaa? Eikö se kurppa huolinut sinua vai mikä on? Jos se kurppa kerta sen komean miehen on saanut, niin anna niiden olla.

• Anonyymi

Miten voi joku ihminen kuvitella, että elämä on loppu 50-vuotiaana, kun monilla sitä on jäljellä 30 -50 vuotta.
      Voi tehdä elämässään vaikka mitä hyviä juttuja, kun vain asenne elämään ja ihmisiin on kohdillaan.

• No jos ei edes komea mies kelpais, nii sittehän täälä ulistais että ku ei naisille saatana mikkään kelepaa!!!1

Ja kyllä minä ainaki haluan et kumppaniehdokas näyttää minun silmiin hyvältä. Se, onko kyseinen olento muiden mielestä hyvännäköinen taikka vaikka Liian Hyvännäköinen minulle, ei niinku paljo kiinnosta🤷

Ja ja minkälainen lintu on rusinakurppa🤔

• Anonyymi

RANTARUOTSALAINEN.

• Anonyymi

Eikös kauneus ole katsojan silmäs? Rusinakurppa syö rusinoita. Huhuulintu on vesilintu jolla pitkät riippuvat munat ja kun se laskeutuu ja munat osuu kylmään veteen niin se huutaa huhuu. Vuorilinnulla taas on toinen jalka lyhyempi ku se kulkee vuorenrinteellä ja sitä pyydetään huutamalla selän takaa hei vuorilintu niin se kääntyy ja lähtee pyöriin rinnettä alas. Onhan noita. Kimulintuja, kupurintoja sun muita.

• Anonyymi

Harva nainen haluaa itseään paremman näköistä. Rusinakurpalle sopii tusinalurppa.

• Anonyymi

😅👍

• Anonyymi

Rusinakurpalle hyvänyön suukkoja ainaski miljoona🥰 Outoja kommentteja mutta kauneus silti katsojan katsojan silmäs eikä peilis💋💋

• Anonyymi

Hyvä, että kelpaa edes joku. Sitten jos vielä molemmat kelpaavat toisilleen, niin tilannehan on hyvä. Onnea molemmille.

• Anonyymi

Ulkonäkö naisille tärkeintä. Kai tässä nyt jokainen ruma mies olisi parisuhteessa jos naisille ei olisi miehen ulkonäkö tärkeintä.

• Anonyymi

Tuntuu olevan hyvin tärkeää myös aloittajalle tuo ulkonäkö.

• Anonyymi

Mua aina vaan ihmetyttää, että miksi muiden ihmisten parinvalinta aiheuttaa joillekin niin mahdottoman kovaa ahdistusta. Sen vielä ymmärrän, että jos itse tulee syrjäytetyksi valinnassa ja joku toinen menee edelle, niin kirpaiseehan se ja kovaa kirpaiseekin. Vaan miksi ihan vieraiden ja tuntemattomienkin ihmisten asiat niin kovasti ahdistavat? Ei ole minusta ihan tervettä.

• Noh noh, ei se kyllä noin ole.
      Ei se ulkonäkö ole se mikä ainakaan itselle merkitsee eniten. Tai edes muutenkaan paljon.
      Oikeastaan ulkonäkö on pikkuseikka ihmisessä.

Tulee mieleen että aloittajalle se ulkonäkö on kaiken a ja o.
      Toi "ryppyinen rusinakurppa" sanonta kuulostaa tutulle tuolta jostain vuosia vanhasta keskustelusta.

• Anonyymi

Ryppyinen kurppa jolla on litteät tissit kuin patalaput voi laittaa perskannikoihin ja huulliin botoxia, joten takapuoli näyttää pitkältä ja sitten on huulet töröllään kuin iines ankalla.

• Anonyymi

Rantasipi on eräs tyylikkäimpiä kurppien suvun edustajia, taksonomisesti.

• Anonyymi

hmm.. siis että mitä...

• Anonyymi

No tottakai, kuka sitä nyt ruman miehen huolisi!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1928
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1402
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1317
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1069
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1011
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      832
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe