On kyllä hengettömin ja säälittävin joukkue vaahterassa mitä olen nähnyt.
Kolmella jenkilläkään ei saa touhua lähellekään uskottavaksi.
Joo, on rakennusvaiheessa, mutta se rakentaminen ei tule tuolla porukalla koskaan loppumaan.
Wolverines
2
562
Vastaukset 2
- Anonyymi
Rakennusvaihe missä hyökkäyksen linjaan kuuluu Isto Laalo ja Turo Lipponen. Kyllä ei paljon tuon heikommalle kivijalalle rakenneta. Tuota Lipposta huonompaa ei taida oikein montaa olla. Johan sielä Wolverinesin Lehteräkin vit**li puoliaika haastattelussa kuinka Isto Laalo ja Turo Lipponen on päässyt antamaan näyttöjä maajoukkuevalmentaja Mikko Koikkalaiselle. Ja kun vielä näiden samojen herrojen käsissä on Wolverines muutenkin, niin ei rakenneta mitään imperiumin linnoitusta vaan lähinnä tulitikkutaloa. Wolvojen rosterissa oli poissaolijoita lähes samanverran kuin Butcherssilla on pelaajia koko rosterissaan. Kyllä tuo jo kertoo siitä että pelaajilla on mitta täynnä. Saa nähdä käykö ensikaudella vielä niin että Wolvot tukkivat Saintsin tien liigaan ja sitten luopuvat ensi kaudella kesken kauden sarjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri581509- 91981
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40750Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,231626- 49589
- 43563
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied68558Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111540