...pilven reunalle pitämään kioskia:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/1b79f2a8-f50d-4d35-b513-34e750233574
Tai niin ainakin halutaan uskotella. Voi hyvinkin olla että lähiaikoina dissen kotipitäjässä Tuusniemellä murtaen puhuva muukalainen yritystukien houkuttamana availee keskustaajamaan perinteistä makkaraperuna-kioskia, erikoisuutena talon hodarit tuulisella kastikkeella.
Aika Urpo se on tuo orpokin vaikka sehän tiedettiinkin jo, uskoo ihan täällä ukrainalaisten järjestämään teatteriin:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009804808.html
-harmiseikirj-
Nakkikauppias siirtyi...
23
374
Vastaukset
Noiden väitetään olleen koneessa:
Propustin Sergey
Makaryan Evgeniy
Totmin Aleksandr
Chekalov Valeriy
Utkin Dmitriy
Matuseev Nikolay
Prigozhin Evgeniy
Crew members:
Levshin Aleksei, Commander;
Karimov Rustam, co-pilot;
Kristina Raspopova, flight attendant.- Anonyymi
Manalaan se joutui, Rot In Pieces, ryysy!
Ei siinä varsinaista hyväntekijää menetetty. Moni muu kuoli ensin hänen toimestaan.
- Anonyymi
Vie helevettiis nuo kaikki hah. Os!!
Saattaa olla sopivat markkinat Tuusniemellä nakkitehtailijalle? Eikös ne siellä syö vain kalakukkoja? 🤣
Mutta etsitäänkö Venäjällä uutta trendiä, vai eikö ikkunasta enää tonttiin tuleminen riitä? Pitää tuollainen joukkomätkäytys järjestää? 🤔- Anonyymi
Jos hän on vaikka onnistunut välttelemään riittävän korkeita rakennuksia.
Sivullisten murhaamista unohtamatta. Ovatkohan alasammutun koneen lentäjien ja lentoemon omaiset jatkossakin Putinin kannattajia?
kollimaattori kirjoitti:
Sivullisten murhaamista unohtamatta. Ovatkohan alasammutun koneen lentäjien ja lentoemon omaiset jatkossakin Putinin kannattajia?
Mietin ihan samaa. Ne matkustajat jotenkin ymmärtää, kun ovat itsekin murhaajia, mutta lentäjät ja lentoemo...
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän on vaikka onnistunut välttelemään riittävän korkeita rakennuksia.
No Venäjällä sekään ei olisi oikeasti ongelma... maantasostakin voi pudota ikkunasta 15 m korkeudesta...
Järjestelykysymys...kollimaattori kirjoitti:
No Venäjällä ei tunnetusti mietitä ihmisiä. Se padonkin räjäytys vei hitosti omia.
Venäläiset ei välitä toisistaan...kunhan itse jotenkin pörjää.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No Venäjällä sekään ei olisi oikeasti ongelma... maantasostakin voi pudota ikkunasta 15 m korkeudesta...
Järjestelykysymys...Voi se ollakin, jos tyypillä on ollut aina riittävästi populaa mukanaan. Kyllähän tuollainen koneen alasampuminen on kuitenkin paljon siistimpi operaatio, kuin alottaa vaikkapa jonkinlainen ampumistilanne, kun ei herra suostukaan siirtymään noin vaan kattohuoneistoon. Putinhan on osoittanut tässä vuosien varrella, että hän on aikamoinen pelkuri näissä operaatioissa.
Anonyymi kirjoitti:
Voi se ollakin, jos tyypillä on ollut aina riittävästi populaa mukanaan. Kyllähän tuollainen koneen alasampuminen on kuitenkin paljon siistimpi operaatio, kuin alottaa vaikkapa jonkinlainen ampumistilanne, kun ei herra suostukaan siirtymään noin vaan kattohuoneistoon. Putinhan on osoittanut tässä vuosien varrella, että hän on aikamoinen pelkuri näissä operaatioissa.
No varmaan tuo on ollut siistein tapa jopa Venäjän mittakaavassa. En tiedä olisiko jotain reittikonetta ammuttu alas ihan...
Mutta mitäpä noista...
Aiks vähän muu maailma voi mitään, jos tuon kokoluokan maa ydinaseilla varustettuna on rosvojoukon hallussa. .🤷♂️- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No varmaan tuo on ollut siistein tapa jopa Venäjän mittakaavassa. En tiedä olisiko jotain reittikonetta ammuttu alas ihan...
Mutta mitäpä noista...
Aiks vähän muu maailma voi mitään, jos tuon kokoluokan maa ydinaseilla varustettuna on rosvojoukon hallussa. .🤷♂️No ... johan ne on yhden ampuneet alas, siis reittikoneen. Tietenkin siinä voin olla jotain pidäkettä, jos sen ihan omassa maassa tekisi. Saattais se jo vähän paniikkia aiheuttaa, kun ottaa huomioon, että millaset etäisyydet siinä maassa on ja miten olemattomat ne mahdollisuudet ovat kulkea juuri muulla kuin lentäen niitä pitkiä matkoja. Toisaalta, kun ottaa huomioon miten niitä koneita siellä pystytään tällä hetkellä huoltamaan, niin vaatii se jo muutenkin riskinsietoa ja ehkä siellä osattaisiin asettaa se reittikoneenkin ampuminen kontekstiinsa. Jos siellä koneessa siis näkyis sellasia potentiaalisia kohteita, niin kannattaa poistua lennolta. 😁
- Anonyymi
Kannattaa palstailevan Putinin rengin miettiä miten käy, kun ei enää tarvitakkaan.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009806895.html Olen samaa mieltä että teatterisoitiin varmasti jännä paikka spekuloin ja nakkikioskin pitäjä varmaan tekaistu kuolema, että pääsi eläkkeelle.😅
On paljon kuvia kuinka jossain yhdysvalloissa asunnottomia ympäri katuja ja ukraissa voidaan erittäin paksutti. Joo ottaa selvää sitten mikä on nykyaikana totta WHO vieläkin puhuu koronalta suojautumisesta media on niin vievä kappale olen tuota sanomasta jo sanonut vuosia sitten että tämä on huolestumaan kun rahakkaat valitsevat uutiset mitä lukea.Kannattaa myös huolestua mikä on pohattojen taskusta informaatiota. Yleä on pistetty alas sanoman toimesta kauan sama meno jatkuu.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sanomavaltakunta kirjoitti:
Kannattaa myös huolestua mikä on pohattojen taskusta informaatiota. Yleä on pistetty alas sanoman toimesta kauan sama meno jatkuu.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/SanomaTietoa voi näin ollen kyseenalaistaa.
valtakunta kirjoitti:
Tietoa voi näin ollen kyseenalaistaa.
Tässä pääsette taas olemaan koekaniineja https://yle.fi/a/74-20044832
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tietoa voi näin ollen kyseenalaistaa.
Kuten sun kolmea edellä olevaakin mielipidettäsi. Ollaan taas erilinjoilla.
Toivottavasti kävit järjestämässä jo sen työllisyys asiasi, kuten neuvoin!
Niitä alle kouluikäisiä pitää olla 4 kpl, jotta asuinkuntasi voittaa siinä; ett pysyt kotona hoitamassa katrastasi! Lasten kunnallinen päivähoito tulee taatusti kalliinmaksi, mitä sä tienaat matalapalkka alalla, jos töitä edes onnistuisit saamaan.
Eihän tässä ole mitään järkeä, jos suurperheen äidit pakotetaan ansiotöihin; TAI avustukset perutaan!
Ja samaan aikaan meillä on esim. puolalaisia rakennustyömiehiä, kun suomalaisilla rakentajilla ei ole mukamas töitä.(taloja tänne rakennetaan kuitenkin ulkolaisilla!)
Puolalaiset tekevät pienemmällä palkalla ja Kela maksaa lapsilisää; rakennusmiehen Puolassa asuville lapsille! Kompensoiden sen palkkaeron lapsilisällä joka on verotonta tulosiirtoa kotimaahan Puolaan. EU- sopimus kun edellyttää tätä!
PUOLA - PUOLAN ZLOTY; eli eurot vaihdettaessa zlotyksi, rahalla saa enemmän
mitä Suomessa euroilla!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Kuten sun kolmea edellä olevaakin mielipidettäsi. Ollaan taas erilinjoilla.
Toivottavasti kävit järjestämässä jo sen työllisyys asiasi, kuten neuvoin!
Niitä alle kouluikäisiä pitää olla 4 kpl, jotta asuinkuntasi voittaa siinä; ett pysyt kotona hoitamassa katrastasi! Lasten kunnallinen päivähoito tulee taatusti kalliinmaksi, mitä sä tienaat matalapalkka alalla, jos töitä edes onnistuisit saamaan.
Eihän tässä ole mitään järkeä, jos suurperheen äidit pakotetaan ansiotöihin; TAI avustukset perutaan!
Ja samaan aikaan meillä on esim. puolalaisia rakennustyömiehiä, kun suomalaisilla rakentajilla ei ole mukamas töitä.(taloja tänne rakennetaan kuitenkin ulkolaisilla!)
Puolalaiset tekevät pienemmällä palkalla ja Kela maksaa lapsilisää; rakennusmiehen Puolassa asuville lapsille! Kompensoiden sen palkkaeron lapsilisällä joka on verotonta tulosiirtoa kotimaahan Puolaan. EU- sopimus kun edellyttää tätä!
PUOLA - PUOLAN ZLOTY; eli eurot vaihdettaessa zlotyksi, rahalla saa enemmän
mitä Suomessa euroilla!
trollikkaKyseisenasian ole kertonut pitkä aika sitten, että tulen kotihoitamisessa halvemmaksi koko perheen elättäminen tuillani kuntakin joutuisi maksamaan minulle sen verta säästöä tekisi kuitenkin. Harmaaritakin on tämän jo ymmärtänyt vähemälläkin. Sen vuoksi olisi kiitettävää jos antaisitvat tuen lapselle mitä tarvitsee kouluikäiset varsinkin. Lapsien oireet ei katoa vaan kasvaa tuen tarve jos ei saa tukea.
Esikoinen oli päiväkodissa siltikin tuo 8vuotias on vaikeampi tapaus vaikka pärjää paremmin.
https://yle.fi/a/74-20046267
Eihän tässä ole mitään järkeä.
Saat olla vapaasti erimieltä ethän sinä ole seurannut who informaatiota koronasta.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyseisenasian ole kertonut pitkä aika sitten, että tulen kotihoitamisessa halvemmaksi koko perheen elättäminen tuillani kuntakin joutuisi maksamaan minulle sen verta säästöä tekisi kuitenkin. Harmaaritakin on tämän jo ymmärtänyt vähemälläkin. Sen vuoksi olisi kiitettävää jos antaisitvat tuen lapselle mitä tarvitsee kouluikäiset varsinkin. Lapsien oireet ei katoa vaan kasvaa tuen tarve jos ei saa tukea.
Esikoinen oli päiväkodissa siltikin tuo 8vuotias on vaikeampi tapaus vaikka pärjää paremmin.
https://yle.fi/a/74-20046267
Eihän tässä ole mitään järkeä.
Saat olla vapaasti erimieltä ethän sinä ole seurannut who informaatiota koronasta."Saat olla vapaasti erimieltä ethän sinä ole seurannut who informaatiota koronasta."
Mielenkiintoinen kommentti! Sä ett taida tietääkään kuinka paljon ja millä tasolla mun piti tehdä ratkaisuja. Jotka vaikuttivat myös mun talouteen, ja monien muidenkin hyvin vointiin!
Kaiken lisäksi mä odotin lasta korona aikana ja olin raskaana ottaessani koronapiikin.
Suljin ruokalan ulkopolisilta asiakkailta, suojellakseni työntekijöitäni, vanhuksia ja itseäni, sekä Mimmiä.
Ennen kuin vastaat; Mimmin hidas puheenkehitys, ei todellakaan johdu Koronasta.
On oppinut puhumaan paljon kesänaikana ja puhe kehittyy koko ajan.
Nyt opettelee ärrää, pörisemällä Rrrrrrrrrrr... perrrhone-> kyllä se siitä!
Ilmeinen sukuvika -> tullut äitinsä geenit hallitseviksi, valitettavasti!
Mutt jos on yhtä itsepäinen otus kuin mä olen, kaikista hankaluuksista huolimatta tulee pärjäämään elämässään; sisulla!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
"Saat olla vapaasti erimieltä ethän sinä ole seurannut who informaatiota koronasta."
Mielenkiintoinen kommentti! Sä ett taida tietääkään kuinka paljon ja millä tasolla mun piti tehdä ratkaisuja. Jotka vaikuttivat myös mun talouteen, ja monien muidenkin hyvin vointiin!
Kaiken lisäksi mä odotin lasta korona aikana ja olin raskaana ottaessani koronapiikin.
Suljin ruokalan ulkopolisilta asiakkailta, suojellakseni työntekijöitäni, vanhuksia ja itseäni, sekä Mimmiä.
Ennen kuin vastaat; Mimmin hidas puheenkehitys, ei todellakaan johdu Koronasta.
On oppinut puhumaan paljon kesänaikana ja puhe kehittyy koko ajan.
Nyt opettelee ärrää, pörisemällä Rrrrrrrrrrr... perrrhone-> kyllä se siitä!
Ilmeinen sukuvika -> tullut äitinsä geenit hallitseviksi, valitettavasti!
Mutt jos on yhtä itsepäinen otus kuin mä olen, kaikista hankaluuksista huolimatta tulee pärjäämään elämässään; sisulla!
trollikkaKoronahan ei ole WHO:n mukaan ohi vieläkään. Suojautuminen pitäisi olla yleisissä tiloissa.
” Ennen kuin vastaat; Mimmin hidas puheenkehitys, ei todellakaan johdu Koronasta.”
En ole sanonut kertaakaan johtuvan lapsesi ongelmat koronasta esim.
On se pikkumies Putte aika velikulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647