Ti ke to sadetta

Anonyymi-ap

Eiköhän tämä keväällä alkanut sadekausi jo riittäisi?

>simiti<

24

241

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuviikolla ja alkuviikosta sitten to ti sadetta ja heti perään ti su sadetta, joten suu auki ja katse taivaalle. Seuraavalla viikolla varjo mukaan, koska ma to sadetta.

      • Anonyymi

        - Meille luvattiin sadetta vain Ti - Ke väliseksi yöksi.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­­y­m­f­­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179894082

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Nyt alkaa syyssateet. Kesä on ihan just ohi.

    • Mutta onks nää viljelijät jo ehtiny puida kaiken. Voi nyt vähän pitää taukoo. Mullakin alkoi työt tänään ja pitäis katolle mennä ja katto vuotaa. Sitten jos sataa liikaa on joet ja järvet ihan täys, niin kuin viimeviikolla näin ruotsissa.

    • Anonyymi

      Sieniä tulee kun sataa, saa evästä talvea varten😊

    • Täällä päin on kyllä huomiseks aurinkoo ja 20 astetta lämmintä.

    • Anonyymi

      Missä pilvessä oikein asutte, aina sada todellakaan..

      • Anonyymi

        Timppa on aina pilvessä. 😜

        >simiti<


    • Anonyymi

      Se alkaa olee syssy nyt. Selviytymisvinkkejä kahlaamaan siis. Mun jokasyksyinen traditio :D Ei sillä, tykkään syksystä silti.

    • Anonyymi

      Mikä on kesän ja syksyn raja? Minulle se on kun päivän max lämpötila on säännöllisesti vähintään +15 astetta. Eli kesä ei ole vielä lähellekään ohi. Asun etelässä.

      • Anonyymi

        Tuo on siis alaraja kesäsäälle minun mielestäni. Muistaakseni arktisilla alueilla +10 on kesän raja. Sille oli jokin tarkempi määritelmä jota en nyt muista. Kosteus ja sateet eivät välttämättä kerro syksyn alkamisesta koska kesä on Suomessa sateisin vuodenaika vaikka se ei tunnukaan siltä. Vettä voi tulla niin paljon kerralla kesäaikaan niin se selittää miksi se on tilastollisesti sateinen vuodenaika.


      • Anonyymi

        Kesä alkaa +25 asteessa.


    • Anonyymi

      Jos Suomessa ei sataisi aina ei täällä olisi tuhansia järviäkään.

      • Anonyymi

        Englannissa sataa paljon enemmän kuin Suomessa, Lontoossa varsinkin.
        Siellä ei ole järviä koska se on saari eli kukkula meressä.

        Tanskakin on sellainen. Tanska hukkuu lähiaikoina Atlantin valtamereen, heidän paniikinomainen vesimuurien rakentaminen ei suojele valtamereltä :)):(


      • Anonyymi

        "tuhansien järvien maa" = tuhansien sateiden maa


    • Anonyymi

      Eikö kiljusimpalla ole sateenvarjoa?

      • Anonyymi

        Tuolta näkee hyvin milloin kannattaa lähteä ulkomaailmaan jos pelkää vesipisaroita: https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet

        ...asiasta ötököihin, lentäville ötökille, kuin esim. ampiaisille niihin osuva vesipisara saattaa olla tappava isku.


    • Täällä sataa näköjään koko viikon, just katoin. Mikäli säätiedot pitää paikkaansa. Ei mua haittaa vesisade, mutta ei tarvis kuitenkaan 24/7 sataa kaatamalla. Toivottavasti ei.

      Nautin kyllä tästä, että kelit on viilenneet ja helteet on ohi. Mä en siedä kuumuutta.

    • No satakuut nyt, kun ei mua niin haittaa. Mutta jos välillä tulis vähän vähälumisempi talvi, olisin ihan mielissäni. Nyt on 3-4 talvea työntänyt niin lunta, että eipä ole ollut oikein mitään asiaa metsähommiin, mutta ensi talvena menen, vaikka mikä olisi. Joku 15-20 mottia pitää noutaa puuta ainakin ja keväällä tehdä polttopuuksi.

      Vois kuvitella, että tämän kesän sateiden perusteella ei ehkä niin paljoa tulisi lunta enää. Mutta pakkasta saisi sellaiset 10 astetta pitää, ettei paikat sotkeennu. Lumesta ei niin väliä.

    • Täällä on iltapäivästä saakka tullut vettä ihan sikana. Mietin jo haenko airot ja istun kylpyammeeseen.. Lupaavat yli 30mm sadetta tälle päivälle.
      Minulla on vielä muutama lehtikaktus terassilla kesän jäljiltä. En tiedä hukkuvatko ne, mutta tänään en lähde niitä pelastamaan. 🙂

    • Anonyymi

      💦Testasin uutta takkia jonka löysin kirpparilta ja lähes käyttämättömänä maksoi hieman enemmän. Hyvin piti sadetta 👍

    • Anonyymi

      Ulkoilmaihmistä vituttaa.
      Hyvät rojektit seisoo, kun sateessa ei viitti ährätä.


      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Huomen tiistaina ei sada! Katsoin Hesarin ja iltapäivälehtien ennusteen lähipäiville.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      168
      3412
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      100
      1796
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1717
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      101
      1407
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1133
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1049
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      988
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      961
    Aihe