Minkä mittainen mies

Anonyymi-ap

On lyhyt? 150? 160?

37

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu varmaan mikä sen määrittelyn pointti on. Noin periaatteessahan kaikki keskimittaa lyhyemmät ovat lyhyitä ja kaikki sitä pidemmät pitkiä.

• Anonyymi

Ja siihen keskimittaan voi pistää vaikka sellasen plus miiinus 10%, jotka ovat sitten keskimittaisia.

• Lyhytkasvuisena pidetään, jos aikuisen pituus on alle 140-150cm, mutta täytyy korostaa, että lyhytkään mies ei pituutensa vuoksi ole vähemmän mies.

• Anonyymi

Oletko oikeasti tota mieltä että mies jolla pikkuinen prinssi nakkiolis mies vai onko mies jolla on kokoa ja antaa xenalle nautintoo ja ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko oikeasti tota mieltä että mies jolla pikkuinen prinssi nakkiolis mies vai onko mies jolla on kokoa ja antaa xenalle nautintoo ja ihanaa

Miten sulla pyörii noi vehkeet aina mielessä? Ootko sä heteromies ollenkaan? Vähän alkaa epäilyttämään...

• Anonyymi

Esitin kysymyksen sulle. Älä Xenaa vedä tähän mukaan.

• Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mieltymykseni nakkeihin tai vaikka Suomi-lenkkiin ei kuulu tähän asiaan.

Pituus ei tee miestä enemmän eikä vähemmän mieheksi.

• Anonyymi

Alle 2 metriset on kyllä aika vauvan näköisiä mutta makunsa kullakin

• Anonyymi

Suomessa miesten keskipituus on n. 180 cm. Jos hajonnaksi "keskipituisille" ajatellaan + - 5 cm, niin lyhyt mies on alle 175 cm pitkä.

Ylipitkä mies on sitten vastaavasti yli 185 cm pituudeltaan.

• Anonyymi

Oliko kyse millimetreistä?

• Anonyymi

Kyllä lähtisin siitä että alle 2,5 metriä jos on niin huh huh mikä pätkä💩

• Anonyymi

195 paras😍

• Anonyymi

Jos milleistä oli kyse niin jotakuinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä noin pitkä😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit mennä mun kaa naimisiin😄😊🙏

• Anonyymi

Kyllä joku metri vois olla vielä aika ok! Ja miksei vähän lyhyempi vielä vaikee sanoo!

• Anonyymi

Alle metriset on söpöjä.

• Anonyymi

"Oliko kyse millimetreistä?"

Melko jätti on jos 185 mm pitkä, noh metri kuin metri, mikrometrikin on metri.

Ja makunsa kullakin, pituus on katsojan silmässä kuin on kauneuskin.

• Anonyymi

Normaali.

• Anonyymi

Munansa mittainen.

• No siis, jos 150-160cm mies seisoo tuossa rinnallani, niin myönnän tuntevani hänet lyhyeksi, koska olen häntä pidempi. Mutta se onko hän vähemmän mies sen tähden kuin pidemmät miehet, niin ei yhtään.

Mä tunnen itseäni lyhyemmät lyhyiksi, myös naiset sillä en pidä itseänikään kovin pitkänä.

• Anonyymi

Juuri näin pituus on katsojan silmässä.

Riippuu tietysti myös perspektiivistä, jos esim. yläpuolelta korkealta alas tuijottaa käveleviä ihmisiä, näyttävät pienille kuin muurahaiset.

• Anonyymi

Alle 175 cm

• Kaverini on valitteli että kun on niin lyhyt. Sanoi olevansa 173 cm. Ite olen 179,5 cm. En ole kiinnittänyt koskaan hänen pituuteensa huomiota. En tiedä onko pituus sitten naisille tärkeämpää kuin miehille?

• Tuskin on. Eiköhän yksilöt vaikuta tässäkin asiassa kuka mitenkin. Niitä on naisia joilla on yhtä teletappi mieskin ja naisia jpilla on yhtä hujoppi mieskin, sitten on ristiinkin.

• Anonyymi

173 cm ei ole lyhyt. Alle 170 alkaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

173 cm ei ole lyhyt. Alle 170 alkaa olla.

Ei ollut vielä 80-90-luvulla., mutta kyllä nykyään 173cm on lyhyt.
        Itse olen ollut sekä keskimittainen, että nykyään lyhyt.

• Anonyymi

Itse olen 188cm, mutta olen nähnyt pidempiäkin.

>simiti<

• Onhan 150-160cm lyhyt. Itse olen lähes 170cm nainen, niin kyllä tuon pituinen mies on mielestäni lyhyt.

• Anonyymi

Alle 170 on lyhyt, näköjään jonkun muunkin mielestä.

• Anonyymi

Yleensä kaikki elimetkin ovat sitten pidempiä jos ihminen on pidempi, olisihan hassua jos kädet tai jalat olisivat eritttäin llyhyet verrattuna koko vartalon pituuteen.

Näin ollen yleensä myös PIPPELI on elimenä pidempi jos koko vartalokin on pidempi.

• Anonyymi

Oisko näin 🤔😆

• Katsoin poikien kasvukäyrät ja sieltä -2SD (2* keskihajonta). Tuo keskihajonta vastaa 95% populaatiota nykyisistä lapsista/nuorista, jossa vain 2.5% on lyhempiä. Kuvaajasta tuo lukema on n. 169cm. Toki nuoremmat on vanhempia pidempiä, joten kaiken ikäisiä ajatellen sama lukema on luultavasti pari senttiä alempi.

Käytännössä kuitenkaan lyhyydellä ei ole juuri merkitystä, ainakaan kaikille.

• Anonyymi

Jokainen mieltää sen oman maun mukaan?

• Jokainen voi sen itse silmillään havaita. Jos 150 cm seisoo kaksimetrisen vieressä, niin kyllä se kaksimetrinen on pitkä ja se puoltoistametrinen lyhyt. Mutta onko sitten lyhyys haitta? Se pitää itse kunkin omassa päässään ajatella.

• Anonyymi

Itse oon 165 cm, eli jos on tuon mittainen niin on mun mittapuulla lyhyt. Ei varmastikaan monien muiden mielestä. Makuasioita siis.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2503
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2168
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1781
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      463
      1749
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1729
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1624
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe