Miksi alkoholia juovat on usein parisuhteessa

Anonyymi-ap

Jos kerran alkoholia juomalla ei saa naisia? Tuolla terasseillakin ihmiset ja pariskunnat juopotteli kesällä kun kävin katselemassa.

26

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotan viinamiehen kommenttia.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • En tiedä. Mutta vastaan nyt jotain kun tätä niin kysytään. Eli varmaan siksi kun ei heillä oo muuta tekemistä. Ja meillä sinkuilla on taas niin paljon muuta, ettei ehdi juomaan.

    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys ehkä, mutta mitä sä noin niinkun odotit, jos ne ihmiset istuvat siellä baarien terasseilla? Olisit mennyt jonkun kahvilan terassille. Ehkä siellä ei juopoteltu niin paljon.

    • Anonyymi

      Naisen on helppo vaihtaa alkoholisti parempaan ettekö ny hölmöt tuon verta tajua

    • Anonyymi

      Si taas mies joka seurustelee alkoholisti naisen kanssa sitä pidetään hyväksikäyttäjänä miltä on helpompi pillua saada kun alkoholistilta kun ei edes tajua mitä ympärillä tapahtuu ettekö ny oikiasti osaa edes tuota vähää ymmärtää

      • Anonyymi

        Tajuaa hyvinkin...ovat jopa kiimaisia ja antavat kaverille kans.


    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa.
      Me viinamiehet olemme yökerhoissa ja bileissä juomassa viinaa ja samalla tapaamme naisia. Siksi emme ole yksin.
      Raittiit miehet ovat illat yksin kotona eivätkä naisia tapaa. Siksi heillä ei ole naisseuraa.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Pitääkö tolta viinamieheltä neuvoja kysyä? En suosittele.


    • Elä mitään....

      Minä oon nähnyt pariskuntia ruokskaupoissa ja tiijätkö? S.atana ostavat ruokaa!
      Autotarvikeliikkeestä ostavat käsijarruvaijereita ja jam.lauta jarrupaloja...

      Sitten ehkä älyttömintä...ravintolassa on nähnyt niiden syövän ruokaa!

      On tää niin outoa, ettei sinkkumies tajua...huhhuh...

      En edes uskalla mennä katsomaan, että mitä h.lvettiä ne tekee kahviloissa...ei vaan kestä ajatusta...🤯

    • Anonyymi

      Ainakin yksi yhteinen harrastus.

      T. Viinimies

    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa baarissa. Siitä se parisuhde saa alkunsa.

      Raitis mies on yksin kotona haaveilemassa miten kohtaa naisen harrastuksissa tai lenkkipolulla. Mutta niin ei todellisessa elämässä käy vaan hän on vuodesta toiseen yksin ilman parisuhdetta.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Kännissä ja kihloissa on kiva olla!!!


    • Anonyymi

      joku hirvittävä riita alakerrassa jotain.. eipå aasia itselleni mitään kuulu...

    • Anonyymi

      jooh pitää laittaa alkuperäiSEJSI tuo nimittelijä, sotkevat nuo klingonjutut...

      parie4n teko-ohjelma valtaviina... valtakunta ja viinamies yhteen sopii :F

    • Anonyymi

      jooh kyllästyttääkin... noniin alkup namerin jotain..

      Pik
      Erwort
      Jupumahei


      Terve Erwik, mitä kuuluupi sinulle?

    • Anonyymi

      Ruotsin kuninkaan oikean imi on Erwin-Kaarle-Nil-Olof Holgersson.

    • Anonyymi

      Milloinkahan tuo huutokauppakeisarikin tajuaa että pierun haju ei poistu sitä haistelemalla...

    • Anonyymi

      oikrasti viinamiehelle.. vahingossa tuli tosi hyvää vappusimaa, lievenpää kuin tarkoitin, mutin mutta hyvän makuista tuli 7% tissuttelujuomaa..

    • Anonyymi

      oikeasti tuollainen jos joku tyttö on jokuku sotilaspoliisi sitten nin mihin soppaan laitoit lusikkasi siten?

      .. niimpä...

    • Anonyymi

      Suhde tuo turvallisuutta arkeen ja uskaltaa enemmän hölmöillä kuin sinkkuna, jolloin ei ole ketään huolehtimassa sinun selustasta, jos joudut ongelmiin jonkun pahan kanssa. Olet itsesi vartija sinkkuna, joudut helpommin kärsijän rooliin, olet yksin helpompi uhri, kahta tai useampaa vastaan?

    • Anonyymi

      Jos haluat kännäävien parisuhteen, niin siitä vaan. Kyllähän kännikalat toisensa kännipaikoista löytävät.

    • Anonyymi

      Juu, noita juopottelevien parisuhteita on tullut sivusta nähtyä. Siitä vaan ja onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Viinilasillinen viikossa niin olet alkoholisti.

    • Anonyymi

      viinamies antaa aina viisauksiaan... SIIS todella hyvää simaa tuli vaikka en tarkoittanut , tarkoittanut näin epä-alkoholista, mutta suorastaan herkullista oikeasti .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe