Pinnallinen aihe välillä?

Anonyymi-ap

Vastakkaisen sukupuolen tai itseäsi seksuaalisesti kiinnostavan sukupuolen eroottisin/seksikkäin/kiihottavin puoli tai ominaisuus?

153

883

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haha. Syvällisyys :')

      • Anonyymi

        Ok. Miten se ilmenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Miten se ilmenee?

        Kirjoitin jo johonkin aloitukseen oman vastauksen. Mutta otetaan jotain pinnallista...

        Hyvä Luoja!
        Anna tämän olla joku muu kuin sinä!
        :')


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin jo johonkin aloitukseen oman vastauksen. Mutta otetaan jotain pinnallista...

        Hyvä Luoja!
        Anna tämän olla joku muu kuin sinä!
        :')

        Se oli joku muu kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli joku muu kuin minä.

        Hmmh :)


    • Anonyymi

      Viirusilmät. Niissä vain on jotakin magiaa. Tuon piirteen voi omata myös muut kuin stereotyyppisesti ajateltuna itä-aasialaiset.

      • Olen joskus tuuminut että miten pitkälle pohjoiseen ne Tsingis kaanin retket oikein ulottuivatkaan, livahtiko pieni joukko balttiaankin pikavisiitille. Tarvis vissiin lähettää dna testiin näyte 😁


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Olen joskus tuuminut että miten pitkälle pohjoiseen ne Tsingis kaanin retket oikein ulottuivatkaan, livahtiko pieni joukko balttiaankin pikavisiitille. Tarvis vissiin lähettää dna testiin näyte 😁

        Mongolien valtakunta ylsi ainakin Venäjän Karjalaan saakka eli hyvin lähelle Suomea. Tällainen löytyi youtubesta. https://www.youtube.com/watch?v=pA5VtdIRvgg. Tuon videon perusteella Suomen itäosat ovat olleet siis Mongolian vallan alla. Suomi ei tainnut ollut itsenäinen muttei sillä niin väliä. Ihmisten liikkuvuus idän ja Suomen välillä oli varmaan suurempaa jos Suomi oli tuolloin osana Venäjää. Luultavasti Suomi kuului Ruotsiin tuon Novgorodin alueen länsipuolella. Tutut piirteet ja toisaalta erilaisuus eli eksoottisuus vetoavat ainakin itseeni. Sukujuuria on hieman Karjalasta niin ehkä se selittää tuon "fetissini" tuttujen kasvonpiirteiden kautta 😄. Näin niitä asioita voi yhdistää aasinsilloilla toisiinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mongolien valtakunta ylsi ainakin Venäjän Karjalaan saakka eli hyvin lähelle Suomea. Tällainen löytyi youtubesta. https://www.youtube.com/watch?v=pA5VtdIRvgg. Tuon videon perusteella Suomen itäosat ovat olleet siis Mongolian vallan alla. Suomi ei tainnut ollut itsenäinen muttei sillä niin väliä. Ihmisten liikkuvuus idän ja Suomen välillä oli varmaan suurempaa jos Suomi oli tuolloin osana Venäjää. Luultavasti Suomi kuului Ruotsiin tuon Novgorodin alueen länsipuolella. Tutut piirteet ja toisaalta erilaisuus eli eksoottisuus vetoavat ainakin itseeni. Sukujuuria on hieman Karjalasta niin ehkä se selittää tuon "fetissini" tuttujen kasvonpiirteiden kautta 😄. Näin niitä asioita voi yhdistää aasinsilloilla toisiinsa.

        No mähän olen aasinsiltojen erikoismies, tosin nimet suvussa viittaavat rantaruotsalaisten suuntaan. Vaikka olisiko tuo nyt ihme vaikka olisi pisara aasialaista verenperimää seassa, kun kerran kartan mukaan rajanaapureina on viihtynyt sata vuotta mongoleja.


    • Miehen luonne. Empaattisuus, huumorintaju, äly.. Mikään ei sytytä miehessä, jollei luonne ole kohdillaan.

      • Anonyymi

        Onko tuollaisia miehiä muka olemassa?


      • Anonyymi

        Eli olen minä, hyvä kun tunnistit itseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuollaisia miehiä muka olemassa?

        On toki, paljonkin.


    • Anonyymi

      Hassua ja syvää seikkailua, rajoilla ja niiden välillä...

    • Korvienväli. Jos se ei herätä kiinnostustani koko tyyppi ei herätä kiinnostustani, olkoon mimmonen mansikka päällisin puolin vaan.

      • Huomenta!😊. Toivottavasti on jo hieman helpompi olo. Mukavaa ja hyvää päivää lentsusta huolimatta muista levätä kunnolla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Huomenta!😊. Toivottavasti on jo hieman helpompi olo. Mukavaa ja hyvää päivää lentsusta huolimatta muista levätä kunnolla.🙂.

        Huomenta! 🙂

        No hiukan parempi edes hetkittäin. Voimat on aika vähissä, pienestäkin tekemisestä hengästyy helposti ja pitää istua alas. Mennyt jotenkin suoraan keuhkoihin tämä pöpö.

        Tuntuu ettei saa hapetusta kunnolla ja se saa väsähtämään. Kiitos, mukavaa ja hyvää päivää sinullekin Mikko. 🤗


      • Huitale kirjoitti:

        Huomenta! 🙂

        No hiukan parempi edes hetkittäin. Voimat on aika vähissä, pienestäkin tekemisestä hengästyy helposti ja pitää istua alas. Mennyt jotenkin suoraan keuhkoihin tämä pöpö.

        Tuntuu ettei saa hapetusta kunnolla ja se saa väsähtämään. Kiitos, mukavaa ja hyvää päivää sinullekin Mikko. 🤗

        No sit kannattaakin ottaa kyllä mahdollisimman iisisti ja riittävän pitkään jos tuolta tuntuu ettei tuu mitään keuhkokuumeita tai keuhkoputkentulehduksia. Keräile sä voimia että paranet. Mä rupeen vääntään salaattipohjaa ja väsään voileipiä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No sit kannattaakin ottaa kyllä mahdollisimman iisisti ja riittävän pitkään jos tuolta tuntuu ettei tuu mitään keuhkokuumeita tai keuhkoputkentulehduksia. Keräile sä voimia että paranet. Mä rupeen vääntään salaattipohjaa ja väsään voileipiä.🙂.

        Olen tämän viikon kotona, eiköhän se tässä ajassa ala tointua.


    • Miten sen nyt kuvailee tai sanoittaa...mieli, sielu, sisin, siis se minkälainen on ihmisenä ja persoonana.🙂.

    • Anonyymi

      Anonymous-sana tullee tästä.

      Any-moni = jokainen-moni, jokainen voi olla moni.
      Lausutaan "eni-moni".

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Morwellin pacewomani


    • Silmät ja ääni sekä luonne. - Jos täytyisi nostaa jokin yli muiden, se on sitten luonne, koska jos miehellä ei ole lämmin luonne, en pysty tuntemaan häntä itseäni seksuaalisesti kiinnostavana. - Yleisellä tasolla seksikäs voi olla myös kauniit silmät ja/tai seksikäs ääni, vrt. Topi Sorsakoski.

      https://youtu.be/Ok2WETnIgug?si=V9x3-tZetzxKmTwJ

    • Anonyymi

      Rauhallisuus.

    • Se, että hän näyttää haluavansa minua myös.

      Ja en mä nyt tiedä, että onko tää mitenkään pinnallinen aihe?

    • 1.Aivot (äly) 2. Aivot (empatiakyky) 3. Luonne (lämpö)

      • Niin ja unohdin, menee listan toiseksi: ihon oikea tuoksu. Käytännön kokemus tosin on, että jos 1-2 kohta eli aivot osuu, mies 90% varmuudella myös tuoksuu oikealle.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista lukea tätä.

      Näyttää siltä, että tähän asti vastaajat kaikki rakastelevat aivojen, älyn, korvienvälin, viiruun katsovien silmien, luonteen, äänen, sisimmän persoonan tai muun sellaisen kanssa.

      Ihanko oikeasti? Mahdatteko kokea pettymyksiä sängyssä, kun luonteet ja korvienvälit ei sitten lopulta natsanneetkaan niin hyvin, kuin olisitte kaivanneet?

      • Kun rakastelen, rakastelen nimenomaan miehen sielun, mielen ja sydämen kanssa. Hänen kehonsa on vain väline kaiken sen tunteen ja henkisen yhteyden toteuttamiseen.

        En väitä, että ulkoinen olemus on täysin yhdentekevä. Tottakai esim. hygieniasta ja itsestään yleisesti huolehtiminen ovat tärkeitä, jotta toisen lähellä on miellyttävää olla. Kaikilla meillä on myös omia mieltymyksiämme sen suhteen, kenet kukakin kokee ulkoisesti viehättäväksi. Itse en osaa kuitenkaan luetella mitään tiettyjä piirteitä, sillä kokonaisuus ratkaisee ja koen hyvin monen eri tyyliset miehet ulkoisesti miellyttäviksi. Yhteistä kaikille on kuitenkin helposti lähestyttävä olemus, avoin katse, hymy, terve itseluottamus.


      • Anonyymi

        Aivot ovat ihmisen tärkein seksuaalinen elin. Ainakin itselläni kaikki seksuaalinen kiinnostus lähtee liikkeelle älyllisestä kanssakäymisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivot ovat ihmisen tärkein seksuaalinen elin. Ainakin itselläni kaikki seksuaalinen kiinnostus lähtee liikkeelle älyllisestä kanssakäymisestä.

        Mulla sama. Jos ihminen ei älyllisesti viehätä, en millään ilveellä kykene tuntemaan vetoa häneen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mulla sama. Jos ihminen ei älyllisesti viehätä, en millään ilveellä kykene tuntemaan vetoa häneen.

        Toihan on se typpi, joka käyttää tyttö sanaa ihan tarkotuksella, että se pääsee sitten aina kyselyihin aiheesta vastaamaan sen - Tyttö ei tarkoita tyttövauvaa, eikä tyttölasta, eikä teinityttöä ja sitten sen ikällitanian, että 18- jotakin on tyttö ja sitten tuli nainen ja sitten jotain mummeleista. Ja että nainen on sosioseksuaalisesti täysin käyttökelvoton sana ja diiba daaba. 🤣


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kun rakastelen, rakastelen nimenomaan miehen sielun, mielen ja sydämen kanssa. Hänen kehonsa on vain väline kaiken sen tunteen ja henkisen yhteyden toteuttamiseen.

        En väitä, että ulkoinen olemus on täysin yhdentekevä. Tottakai esim. hygieniasta ja itsestään yleisesti huolehtiminen ovat tärkeitä, jotta toisen lähellä on miellyttävää olla. Kaikilla meillä on myös omia mieltymyksiämme sen suhteen, kenet kukakin kokee ulkoisesti viehättäväksi. Itse en osaa kuitenkaan luetella mitään tiettyjä piirteitä, sillä kokonaisuus ratkaisee ja koen hyvin monen eri tyyliset miehet ulkoisesti miellyttäviksi. Yhteistä kaikille on kuitenkin helposti lähestyttävä olemus, avoin katse, hymy, terve itseluottamus.

        Eikö toi nyt ole vähän liian paksua?

        Ethän sä missään pappisseminaarissa aina sielua rakastele. Kyllä kai sä vaikkapa aamulla herätessä sopivan kiimassa haluat tuntea sinua haluavan miehen peniksen sisälläsi ja siihen mitään sielunhoitoa tarvita.

        Jotain rajaa näissä maailmaa syleilevissä kirjoituksissa… pah!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on se typpi, joka käyttää tyttö sanaa ihan tarkotuksella, että se pääsee sitten aina kyselyihin aiheesta vastaamaan sen - Tyttö ei tarkoita tyttövauvaa, eikä tyttölasta, eikä teinityttöä ja sitten sen ikällitanian, että 18- jotakin on tyttö ja sitten tuli nainen ja sitten jotain mummeleista. Ja että nainen on sosioseksuaalisesti täysin käyttökelvoton sana ja diiba daaba. 🤣

        Jaaha jassoo, on menny sekin ihan ohi. Taidan käydäkin nukkumassa täällä palstoilla. 😲😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö toi nyt ole vähän liian paksua?

        Ethän sä missään pappisseminaarissa aina sielua rakastele. Kyllä kai sä vaikkapa aamulla herätessä sopivan kiimassa haluat tuntea sinua haluavan miehen peniksen sisälläsi ja siihen mitään sielunhoitoa tarvita.

        Jotain rajaa näissä maailmaa syleilevissä kirjoituksissa… pah!

        Ei se mielestäni paksua ole. Kuvailin miten koen rakastelun, se on oma näkemykseni asiasta.

        Ja vastauksena kysymykseesi; tottakai haluan tuntea peniksen sisälläni. Sehän on yksi elämän ihanimmista tuntemuksista oikean miehen kanssa. Jos henkinen yhteys kuitenkin puuttuu, on se ihan sama hoitaa homma dildon avulla.


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei se mielestäni paksua ole. Kuvailin miten koen rakastelun, se on oma näkemykseni asiasta.

        Ja vastauksena kysymykseesi; tottakai haluan tuntea peniksen sisälläni. Sehän on yksi elämän ihanimmista tuntemuksista oikean miehen kanssa. Jos henkinen yhteys kuitenkin puuttuu, on se ihan sama hoitaa homma dildon avulla.

        Et ole ainoa, joka kokee noin! Allekirjoitan saman.

        Kun ihminen on oikea ja tunneyhteys on vahva, voi PELKKÄ pitkä ja syvälle yltävä katse tuntua yhtä voimakkaalle kuin rakastelu jonkun toisen kanssa. Ja käsien vastakkain pitäminen tai muu lyhyehkö kosketus voi melkein viedä melkein tajun ja koko keho sähköistyy. Valitettavasti en ole koskaan rakastellut ihmisen kanssa, joka vaikuttaa noin vahvasti. Voisi olla kokemisen arvoinen juttu. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on se typpi, joka käyttää tyttö sanaa ihan tarkotuksella, että se pääsee sitten aina kyselyihin aiheesta vastaamaan sen - Tyttö ei tarkoita tyttövauvaa, eikä tyttölasta, eikä teinityttöä ja sitten sen ikällitanian, että 18- jotakin on tyttö ja sitten tuli nainen ja sitten jotain mummeleista. Ja että nainen on sosioseksuaalisesti täysin käyttökelvoton sana ja diiba daaba. 🤣

        Kaikilla on monta nikkiä, ja anonyymeillä monta hahmoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on monta nikkiä, ja anonyymeillä monta hahmoa.

        Joo, tolla on ihan avoimesti ainakin 3 rekattua ja lisäksi kirjottelee tota litaniaa myös anona.


      • Citrinella kirjoitti:

        Et ole ainoa, joka kokee noin! Allekirjoitan saman.

        Kun ihminen on oikea ja tunneyhteys on vahva, voi PELKKÄ pitkä ja syvälle yltävä katse tuntua yhtä voimakkaalle kuin rakastelu jonkun toisen kanssa. Ja käsien vastakkain pitäminen tai muu lyhyehkö kosketus voi melkein viedä melkein tajun ja koko keho sähköistyy. Valitettavasti en ole koskaan rakastellut ihmisen kanssa, joka vaikuttaa noin vahvasti. Voisi olla kokemisen arvoinen juttu. 😉

        Juuri tuo! Kyse ei ole pelkästä fyysisestä kosketuksesta ja sen tuomasta nautinnosta vaan kokonaisvaltaisesta tunnekokemuksesta, joka nostaa fyysisenkin nautinnon aivan uusiin ulottuvuuksiin. Ei seksin tarvitse joka kerta olla tajunnanräjäyttävää sielujen riemukulkua, mutta vahva tunneyhteys antaa niin paljon enemmän sisältöä eroottiseen kokemusmaailmaan.

        Itsekään en pistäisi pahakseni, vaikka kuvailemasi kaltaisia kokemuksia olisi vielä runsaasti edessäpäin 😄 Olenhan jo monta kertaa ollut siinä pisteessä, että harkitsen fwb-suhdetta 😁🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö toi nyt ole vähän liian paksua?

        Ethän sä missään pappisseminaarissa aina sielua rakastele. Kyllä kai sä vaikkapa aamulla herätessä sopivan kiimassa haluat tuntea sinua haluavan miehen peniksen sisälläsi ja siihen mitään sielunhoitoa tarvita.

        Jotain rajaa näissä maailmaa syleilevissä kirjoituksissa… pah!

        Ei ole liian paksua. Minä myös tunnen, että rakastelen ensisijaisesti sielun -- tai miksi ikinä sitä haluaakaan kutsua -- kanssa. Kehot ovat vain kuoria sen päällä.

        🦄


    • Anonyymi

      Äly ja huumori (oikeanlainen). Ulkosesti kiinnitän aina huomioni miehen käsiin.

    • Anonyymi

      Ensimmäisenä pinnallisuuteen liittyvä asia, mitä naiset haluavat, on hiukset. Siitä eteenpäin se on vain tyytymistä.

    • Tytöissä (nuori, kaunis ja hoikka) ihan kaikki on tuommoista (paljaana).

      Minusta eroottinen, seksikäs, kiihottava eivät ole ihan synonyymejä vaikka ne aiheuttavatkin miehessä saman oireen. Hahmotan tätä kysymällä itseltäni että mikä on erona kun tyttö on pukeutunut eroottisesti, tai seksikkäästi, tai kiihottavasti.

      • Anonyymi

        Kun tuollainen tyttö on paljaana (pinnallisena) niin asento jossa tyttö on sekä se tilanne jossa ollaan, vaikuttavat suuresti siihen kuinka kuumana koen em. kokonaisuuden, joko/tai/sekä eroottisena, seksikkäänä, tai kiihottavana.


      • Tyttö, eikö kuitenkin nainen sinun ikäiselle?


      • Huitale kirjoitti:

        Tyttö, eikö kuitenkin nainen sinun ikäiselle?

        En käytä määrettä "nainen" koska se tarkoittaa ihan mitä vaan, alkaen teinitytöstä yli 100v mummeliin. Saattaa olla että tyttövauvakin merkitään syntymätodistuksessa naiseksi.

        Käsite "nainen" on siis sosioseksuaalisesti 𝄖täydellisesti𝄖 kelvoton.

        "Tyttö" ei tarkoita tyttövauvaa, tai tyttölasta, tai teinityttöä.

        Tyttovauva on mitä on.
        Sen jälkeen hän on tyttölapsi.
        Sen jälkeen hän on teinityttö: 13v ... 19v.
        Sen jälkeen hän on tyttö: 20v ... ~25v
        Sitten vanhenee naiseksi: ~25v ... ~30v
        Sitten vanhenee wanhaksi naiseksi: ~30v ... ~37v
        Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... +100v.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tyttö, eikö kuitenkin nainen sinun ikäiselle?

        Mähän sanoin sulle, että toi litania seuraa 😁


      • Anonyymi
        Jalkamies kirjoitti:

        En käytä määrettä "nainen" koska se tarkoittaa ihan mitä vaan, alkaen teinitytöstä yli 100v mummeliin. Saattaa olla että tyttövauvakin merkitään syntymätodistuksessa naiseksi.

        Käsite "nainen" on siis sosioseksuaalisesti 𝄖täydellisesti𝄖 kelvoton.

        "Tyttö" ei tarkoita tyttövauvaa, tai tyttölasta, tai teinityttöä.

        Tyttovauva on mitä on.
        Sen jälkeen hän on tyttölapsi.
        Sen jälkeen hän on teinityttö: 13v ... 19v.
        Sen jälkeen hän on tyttö: 20v ... ~25v
        Sitten vanhenee naiseksi: ~25v ... ~30v
        Sitten vanhenee wanhaksi naiseksi: ~30v ... ~37v
        Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... 100v.

        Atm paistaa läpi asenteesta. Ei taida olla käynyt kova flaksi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mähän sanoin sulle, että toi litania seuraa 😁

        Näköjään. 😂


    • Anonyymi

      Pitkässä juoksussa varmaan kokeilunhalu, vapaamielisyys ja henkilön oma libido.

      Ensiheräte on aina ulkoiseen liittyvä, eli vartalon malli kokonaisuudessaan, kuinka se on vaatetettu, peppu ja kasvot. Tällainen on rehellisen keski-ikäisen miehen maailma kohdallani, valitettavasti.

      -keinovaginamies-

    • Koko olemus polttelee, jopa ääni

    • Anonyymi

      Litteä, kiinteä sileä alavatsa naisella on nykyään niin harvinaista herkkua, että se on aika iso kiihoituksen aihe.

      • Jännää, minä kun taas tykkään pikkuisen pömppiksestä. 😄


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jännää, minä kun taas tykkään pikkuisen pömppiksestä. 😄

        Naiset ja homot tykkäävät eri ominaisuuksista kuin miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ja homot tykkäävät eri ominaisuuksista kuin miehet.

        No mistä sä tiiät mistä ne miehet sitten tykkää, kysyny joltain mieheltä?


    • Anonyymi

      Miehessä: tilannetaju, älykkyys ja käytöstavat. Puheääni, damn miten joillain vaan on sellainen ääni että voisivat lukea vaikka puhelinluetteloa ja olisin ihan sulaa vahaa :D
      t. N31

      • Anonyymi

        Haha! Hyvin kuvailtu! 😂 Miehelläni on juuri tuollainen ääni, matala ja pehmeä. 😍 Hän voisi tosiaan lukea vaikka puhelinluetteloa, ja minä kuuntelisin haltioituneena. 😁

        Tuohon kun vielä yhdistää erittäin intensiivisen katseen, niin täällähän minä olen pehmeää vahaa joka ikinen päivä. 🤩

        🦄


    • Ulkoisesti;
      -Miehekkäät kädet (ja käsivarret)
      -kasvonpiirteissä "sitä jotain" (tätä on vaikea kuvailla.. jokin minua viehättävä piirre. Kasvot kuitenkin näkee lähes aina ensimmäisenä ja jos ne ei nappaa nii mikään ei nappaa)
      -hyvä tuoksu, enkä tarkoita hajusteita.
      -ja sillai ihan kivan kokoinen se, tuotanoin, olis kyl aika jees😃

      Muutoin;
      -viksu ja järkevä tyyppi
      -on oikeasti kiinnostunut _Minusta_
      -ja käy ihan saatanan kuumana meikäläiseen.

    • Anonyymi

      Vaikeat naiset, itsekkäät jotka eivät minusta pidä kiinnostavat kaikkein eniten.
      Haaste?

      AV

    • Vastakkaisen sukupuolen kiinnostavin ja kiihottavin pinnallinen piirre on mielestäni ääni. Miehen äänellä voi olla hyvin suuri merkitys minulle.

      Aikanaan ihastuin itseäni vanhempaan killisilmäiseen mieheen, vain hänen upean äänensä johdattelemana.

      Kaikille kun on ottajansa.

      Minulle on se ja sama, minkä näköinen mies on. En ole ulkonäkökeskeinen. Mutta jotta voisin kiinnostua, miehen tulee olla aito. Aito oma itsensä. Se hurmaa minut aina.

    • Anonyymi

      Syvälliset ajatukset nousevat mielen syvyyksistä.

      Tai sitten ne nousevat tuolta: Syvintä on Challengerin syvänteessä Mariaanien haudassa 11 kilometriä.

      Syvälliset ajatukset nousevat haudastaan 11 kilometrin syvyydestä, siis.

      • Anonyymi

        Turha viäntää ja kiäntää syvälliseksi tätä keskustelua, aihe oli nimenomaan pinnallinen.


    • Anonyymi

      Mikäs tässä on pinnallista? Eikö nyt olla ihmisyyden ytimessä, kun mietitään, mikä tuo kahta rakastavaista toistensa syliin? 🤔

      Tietysti jos ei ole kovin demiseksuaali niin kai se sitten voi olla pinnallistakin... 🤔

      🦄

      • Anonyymi

        Saako olla vähän tyhmä ja kysyä, mitä se demiseksuaalisuus oikein tarkoittaa tässä?


      • Anonyymi

        Demiseksuaalit (kamala nimitys, muuten) ovat niitä, jotka kokevat seksuaalista halua vasta, kun ovat ensin muodostaneet tunnesiteen kohteensa kanssa.

        Määritelmiä on monenlaisia. En itse täytä kaikkia demiseksuaalisuuden kriteerejä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demiseksuaalit (kamala nimitys, muuten) ovat niitä, jotka kokevat seksuaalista halua vasta, kun ovat ensin muodostaneet tunnesiteen kohteensa kanssa.

        Määritelmiä on monenlaisia. En itse täytä kaikkia demiseksuaalisuuden kriteerejä.

        🦄

        Miksi pitäisi suostua kankeisiin määritelmiin, jos niiden nimetkin ovat vastenmielisiä? Me ihmiset muokkaamme kieltä, ihan jokainen voi ottaa siitä koppia.

        Eikö joku tunneside tavallisesti ole ennen seksuaalista halua tai seksuaalisia halun ilmentymiä ja tekoja? Perversiot on vanha hyvä nimi kaikelle muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi suostua kankeisiin määritelmiin, jos niiden nimetkin ovat vastenmielisiä? Me ihmiset muokkaamme kieltä, ihan jokainen voi ottaa siitä koppia.

        Eikö joku tunneside tavallisesti ole ennen seksuaalista halua tai seksuaalisia halun ilmentymiä ja tekoja? Perversiot on vanha hyvä nimi kaikelle muulle.

        Olen kyllä ihan samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitat. ☺️

        En itsekään oikein ymmärrä, miksi tuo termi demiseksuaalisuus on luotu, ja miksi se sijoitetaan aseksuaalisuuden spektrille. En ymmärrä. 😵 En vain voi ymmärtää. 😵😵 Mutta joku on sellaisen luonut.

        Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että demiseksuaalisuuden määritelmän mukainen seksuaalinen kiinnostus ei ole pinnallinen asia.

        🦄


    • Anonyymi

      Miehen ominaistuoksu.

    • No pidän takapuolista. Niitä on kiva mittailla silmällä. Mutta siis ehkä kumminkin kiihottavinta on se kumppanin läsnäolo.

      • Anonyymi

        Minäkin pidän miesten peppujen katselusta. Niitä tekisi mieli myös joskus puristella, siis kun näkee sellasen tosi hyvän, mutta näpit pysyy kurissa. Mutta en mä niitä silti eroottisimpana/seksikkäimpänä/kiihottavimpana puolena koe. En ole vielä koskaan miettinyt, että "onpa miehellä hyvä peppu, toi pitää saada". 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän miesten peppujen katselusta. Niitä tekisi mieli myös joskus puristella, siis kun näkee sellasen tosi hyvän, mutta näpit pysyy kurissa. Mutta en mä niitä silti eroottisimpana/seksikkäimpänä/kiihottavimpana puolena koe. En ole vielä koskaan miettinyt, että "onpa miehellä hyvä peppu, toi pitää saada". 🤔

        Katsokaapa joskus naisten peppuja, ne vasta kivalta näyttää. Niissä on vähän muotojakin kahden kuivan nyrkin kokoisen kannikan sijaan. 😜💦


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän miesten peppujen katselusta. Niitä tekisi mieli myös joskus puristella, siis kun näkee sellasen tosi hyvän, mutta näpit pysyy kurissa. Mutta en mä niitä silti eroottisimpana/seksikkäimpänä/kiihottavimpana puolena koe. En ole vielä koskaan miettinyt, että "onpa miehellä hyvä peppu, toi pitää saada". 🤔

        Sama kyllä itsellänikin käy joskus mielessä🤭 juu en mä kumminkaan kumppania pepun perusteella valitse😁


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Katsokaapa joskus naisten peppuja, ne vasta kivalta näyttää. Niissä on vähän muotojakin kahden kuivan nyrkin kokoisen kannikan sijaan. 😜💦

        Mä katselen naisten peppuja vain silloin kun mietin, että noi housut näyttääkin hyvältä, mistähän tollaset löytyis.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Katsokaapa joskus naisten peppuja, ne vasta kivalta näyttää. Niissä on vähän muotojakin kahden kuivan nyrkin kokoisen kannikan sijaan. 😜💦

        Muodokkaat peput on 👎👎👎. Kyllä niitä "muotoja" mieheltäkin löytyy. Ihan liian monelta suorastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä katselen naisten peppuja vain silloin kun mietin, että noi housut näyttääkin hyvältä, mistähän tollaset löytyis.

        Aijaa. Minua taas ei naistenvaatteet kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muodokkaat peput on 👎👎👎. Kyllä niitä "muotoja" mieheltäkin löytyy. Ihan liian monelta suorastaan.

        Ääää, eikä ole.. Kun 👍👍👍👍👍.

        En kiinnitä juuri enää niihin miesten peppuihin mitään huomiota. Katson naaman ohimennen jotten päin törmää.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Katsokaapa joskus naisten peppuja, ne vasta kivalta näyttää. Niissä on vähän muotojakin kahden kuivan nyrkin kokoisen kannikan sijaan. 😜💦

        Sori, mutta naisten takalistoissa on todella harvoin sellasia kivoja. Tietenkin näkee paljon sellasia, jotka varmasti on naisen ahtereiksi hyviä, mutta ei juuri koskaan sellasia, joista itse sanoisin, että onpa muuten hyvä peppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta naisten takalistoissa on todella harvoin sellasia kivoja. Tietenkin näkee paljon sellasia, jotka varmasti on naisen ahtereiksi hyviä, mutta ei juuri koskaan sellasia, joista itse sanoisin, että onpa muuten hyvä peppu.

        Voi teitä, ette ymmärrä hyvän päälle. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Voi teitä, ette ymmärrä hyvän päälle. 😅

        No vitsi vaan. Ettei tarvi alkaa saarnaamaan seksuaalisesta suuntautumisestaan. 😉


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aijaa. Minua taas ei naistenvaatteet kiinnosta yhtään.

        Mä näin tossa just toissapäivänä juna-asemalla naisen, jolla oli tosi hyvin laskeutuvat suorat mustat housut. Tiukka, pieni pystypeppu korostui nätisti, vaikka ne housut ei olleet mitkää sellaset tyypilliset makkarankuoret. Siinä mietin, että nyt on muuten oikeasti todella hyvät housut 👌. Vaikka tuskinpa nuo omalla aheterillani sellaisilta näyttäisivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä näin tossa just toissapäivänä juna-asemalla naisen, jolla oli tosi hyvin laskeutuvat suorat mustat housut. Tiukka, pieni pystypeppu korostui nätisti, vaikka ne housut ei olleet mitkää sellaset tyypilliset makkarankuoret. Siinä mietin, että nyt on muuten oikeasti todella hyvät housut 👌. Vaikka tuskinpa nuo omalla aheterillani sellaisilta näyttäisivät.

        Mä olisin miettinyt niin, että nyt on muuten näyttävä tarakka. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Mä olisin miettinyt niin, että nyt on muuten näyttävä tarakka. 😂

        Mull ei tuu ikinä oma ulkonäkö eikä pehva mieleen, kun muita ihastelen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Voi teitä, ette ymmärrä hyvän päälle. 😅

        Nykyään näkee naisilla ihan liikaa sellasia "kardashian hehtoperseitä". Tarkotan siis sellasia, joita on työn ja tuskan kanssa ihan hervottomiksi pumpattu. Ei mun makuuni lainkaan ja kyseisillä naisilla varmasti olisi vähän luonnollisempina paljon parempi peräpeili.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mä olisin miettinyt niin, että nyt on muuten näyttävä tarakka. 😂

        Hän oli tosi hoikka, että ehkä et. Hänellä oli sellainen peppu, joka olisi ollut myös miehen pepuksi mucho bueno.


      • Huitale kirjoitti:

        Mull ei tuu ikinä oma ulkonäkö eikä pehva mieleen, kun muita ihastelen.

        Vaateostoksillakin mietin vaan, että onkohan nämä mukavat päällä ettei ahdista. Ja pidänkö vaatteen ulkonäöstä. Vieläkään en mieti omaa ulkonäköäni. En juuri koskaan. Korkeintaan hiuksiani leikatessa tulee mieleen, näyttääköhän mun kallo miltä takaapäin. 😂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaateostoksillakin mietin vaan, että onkohan nämä mukavat päällä ettei ahdista. Ja pidänkö vaatteen ulkonäöstä. Vieläkään en mieti omaa ulkonäköäni. En juuri koskaan. Korkeintaan hiuksiani leikatessa tulee mieleen, näyttääköhän mun kallo miltä takaapäin. 😂

        Mä taas mietin molempia. Töissäkin on sentään jotkut standardit, vaikka ei mitään pukukoodia olekaan,


      • Huitale kirjoitti:

        Vaateostoksillakin mietin vaan, että onkohan nämä mukavat päällä ettei ahdista. Ja pidänkö vaatteen ulkonäöstä. Vieläkään en mieti omaa ulkonäköäni. En juuri koskaan. Korkeintaan hiuksiani leikatessa tulee mieleen, näyttääköhän mun kallo miltä takaapäin. 😂

        Ja vaatteista vielä löytyykö sopivaa kokoa ja paljonko maksaa, kannattaako vaatteesta maksaa se hinta vai ei vaikuttaa päätökseeni.


      • Huitale kirjoitti:

        Ääää, eikä ole.. Kun 👍👍👍👍👍.

        En kiinnitä juuri enää niihin miesten peppuihin mitään huomiota. Katson naaman ohimennen jotten päin törmää.

        😂😂 niin no onhan toi parempi noin.🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään näkee naisilla ihan liikaa sellasia "kardashian hehtoperseitä". Tarkotan siis sellasia, joita on työn ja tuskan kanssa ihan hervottomiksi pumpattu. Ei mun makuuni lainkaan ja kyseisillä naisilla varmasti olisi vähän luonnollisempina paljon parempi peräpeili.

        No ei feikkipersukset ikinä hyvältä näytä, eikä poikapeputkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli tosi hoikka, että ehkä et. Hänellä oli sellainen peppu, joka olisi ollut myös miehen pepuksi mucho bueno.

        Aha, no tuskin sitten. Joillain hoikillakin on kyllä ihan kiva peppu.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ja vaatteista vielä löytyykö sopivaa kokoa ja paljonko maksaa, kannattaako vaatteesta maksaa se hinta vai ei vaikuttaa päätökseeni.

        Mä nyt ylipäänsä ostan tosin harvoin vaatteita. Voi helposti mennä yli vuosi etten osta mitään itselleni, varsinkin jos muoti on jotain mun mielestäni kuraa. Mitä se tosi usein on. Onneksi on tullut ostettua laadukasta ja kestävää, vaikkakin tietysti myös hintavampaa ja pukea edelleen päälleen vaikka 16-vuotiaana ostetut farkut tai parikymppisenä ostetun nahkatakin. Siihen takkiin käytin aikanani kolmen kuukauden ruokarahat, mutta kyllä se nyt on jo maksanut itsensä takasin moneen kertaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas mietin molempia. Töissäkin on sentään jotkut standardit, vaikka ei mitään pukukoodia olekaan,

        Meillä on töissä rentoa. 🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        😂😂 niin no onhan toi parempi noin.🤭

        Heh, olis kamalaa törmäillä. 😄


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Meillä on töissä rentoa. 🙂

        Niin meilläkin, mutta ei siellä nyt ihan missä vaan rytkyissä voi pyöriä, kun siellä käy toisinaan ulkopuolisiakin, asiakkaita, rahottajia jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt ylipäänsä ostan tosin harvoin vaatteita. Voi helposti mennä yli vuosi etten osta mitään itselleni, varsinkin jos muoti on jotain mun mielestäni kuraa. Mitä se tosi usein on. Onneksi on tullut ostettua laadukasta ja kestävää, vaikkakin tietysti myös hintavampaa ja pukea edelleen päälleen vaikka 16-vuotiaana ostetut farkut tai parikymppisenä ostetun nahkatakin. Siihen takkiin käytin aikanani kolmen kuukauden ruokarahat, mutta kyllä se nyt on jo maksanut itsensä takasin moneen kertaan. 🙂

        Mulla voi mennä kolmekin vuotta, etten ostaa kuin alusvaatteita ja sukkia itselleni. Ei viitti huvikseen tosiaan ostella.


      • Huitale kirjoitti:

        Mä olisin miettinyt niin, että nyt on muuten näyttävä tarakka. 😂

        Oliskohan tämäkin ollut pystypeppu🤔

        Noh mutta tässä vähän aikaa sitten, olin työpaikan pukuhuoneessa. Mä siinä peilin edessä harjailin hiuksiani. Ihan vahingossa peilin kautta satuin näkemään aivan upean takamuksen. Mietin et hitto tommosen kun sais… niin siis itselleen.😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin meilläkin, mutta ei siellä nyt ihan missä vaan rytkyissä voi pyöriä, kun siellä käy toisinaan ulkopuolisiakin, asiakkaita, rahottajia jne.

        No koulussa voi olla normi arkisissa taas. Pennutkin on.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oliskohan tämäkin ollut pystypeppu🤔

        Noh mutta tässä vähän aikaa sitten, olin työpaikan pukuhuoneessa. Mä siinä peilin edessä harjailin hiuksiani. Ihan vahingossa peilin kautta satuin näkemään aivan upean takamuksen. Mietin et hitto tommosen kun sais… niin siis itselleen.😬

        Heh, miten erilailla voikaan ajatella. 😅

        Miettisin just toisinpäin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mulla voi mennä kolmekin vuotta, etten ostaa kuin alusvaatteita ja sukkia itselleni. Ei viitti huvikseen tosiaan ostella.

        No jos noi lasketaan pois niin sama juttu. Musta ne kuitenkin on ihan vaatteisiin laskettavia.

        Tietysti joskus onnistuu tuhoamaankin jonkun vaatteen, niinkun tossa kesällä käsi yhdelle mun lempparipaidalle. 😢


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No koulussa voi olla normi arkisissa taas. Pennutkin on.

        Kyllä mun muksun koulussa vaan opettajat ovat aina ihan fiksuissa vetimissä. En mä lastanikaan kouluun ihan missä vaan rytkyissä lähettäis. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun muksun koulussa vaan opettajat ovat aina ihan fiksuissa vetimissä. En mä lastanikaan kouluun ihan missä vaan rytkyissä lähettäis. 🤔

        Viimeksi kun muksun open näin, niin hänellä on hyvin istuvat vaaleet farkut, joku kukkaprintti t-paita ja siinä tumma bleiseri.


      • Huitale kirjoitti:

        Ääää, eikä ole.. Kun 👍👍👍👍👍.

        En kiinnitä juuri enää niihin miesten peppuihin mitään huomiota. Katson naaman ohimennen jotten päin törmää.

        Et olekaan nähnyt mun peppuani vielä.😜.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Et olekaan nähnyt mun peppuani vielä.😜.

        Luojan kiitos. 😜🙏
        😂


      • Anonyymi

        Juuri äsken annoit kyllä ymmärtää muuta. Eli siis sinä kuitenkin kiinnität huomiosi siihen miltä näytät. Näin mäkin ajattelin. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, miten erilailla voikaan ajatella. 😅

        Miettisin just toisinpäin.

        😉🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oliskohan tämäkin ollut pystypeppu🤔

        Noh mutta tässä vähän aikaa sitten, olin työpaikan pukuhuoneessa. Mä siinä peilin edessä harjailin hiuksiani. Ihan vahingossa peilin kautta satuin näkemään aivan upean takamuksen. Mietin et hitto tommosen kun sais… niin siis itselleen.😬

        Sullahan on jo ihan upea peppu.😋.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sullahan on jo ihan upea peppu.😋.

        Onko sun pakko olla aina noin limanen? 🤔


      • Huitale kirjoitti:

        Luojan kiitos. 😜🙏
        😂

        Ootko sitä mieltä? Et voi tietää kun et oo nähny.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sullahan on jo ihan upea peppu.😋.

        Eipäs kurkita😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun pakko olla aina noin limanen? 🤔

        Hän haluaa ihan selvästi vaan piristää mua🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hän haluaa ihan selvästi vaan piristää mua🤗

        Ja mitäpä väliä muilla ... toi on niin etova toi tyylinsä. Jääkää te nuolemaan ahteria siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun pakko olla aina noin limanen? 🤔

        En mä ole limainen se on ihan mun ja haaveilijan huumoria ja muidenkin kenen kanssa oon sen verran tuttu että voidaan vitsailla puolin ja toisin.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Eipäs kurkita😜

        Ups! Ihan vaan vahingossa vähän vilkasin.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri äsken annoit kyllä ymmärtää muuta. Eli siis sinä kuitenkin kiinnität huomiosi siihen miltä näytät. Näin mäkin ajattelin. 👍

        En vaan ostan vaatteita mistä tykkään. En mieti näyttääkö ne muista hyvältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäpä väliä muilla ... toi on niin etova toi tyylinsä. Jääkää te nuolemaan ahteria siis.

        No ole sinä lukematta.😉 Skippaat vaan kaikki keskustelut niin se siitä🤗


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ootko sitä mieltä? Et voi tietää kun et oo nähny.😂.

        No juu. Olen. 😁

        M-i-e-s.


      • Huitale kirjoitti:

        En vaan ostan vaatteita mistä tykkään. En mieti näyttääkö ne muista hyvältä.

        Ei ole valitettukaan, joten kai ne kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäpä väliä muilla ... toi on niin etova toi tyylinsä. Jääkää te nuolemaan ahteria siis.

        Se on ikävää että ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. En mä heittäis selladta läppää kenenkään kamssa kuka ei myös ite heitä samanlaista ja siitä pidä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ups! Ihan vaan vahingossa vähän vilkasin.😊.

        No sitä tekee varmasti aika moni😁


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En vaan ostan vaatteita mistä tykkään. En mieti näyttääkö ne muista hyvältä.

        Tietysti mietit ja sehän on vaan positiivista herranjestas. Se on luonnollista valtaosalle ihmisistä ja tulee ihan itsestään, vaikke sitä edes tiedosta. Moni tosiaan haluaa jostain syystä selittää tollasta, että minähän en ulkonäköäni mieti. No tietysti mietit, juurihan se todettiin ja se on hyvä juttu. Sitä voi miettiä niin monella eri tasolla. Sekin on ulkonäön miettimistä että olen menossa töihin, en näytä just katuojasta herätetyltä juopolta, tämä hyvä. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        No juu. Olen. 😁

        M-i-e-s.

        No joo mä luovutan ja hyväksyn tappioni peppuni kanssa.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on ikävää että ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. En mä heittäis selladta läppää kenenkään kamssa kuka ei myös ite heitä samanlaista ja siitä pidä.🙂.

        Niin ehkä muut naiset, eivät ole kiinnittäneet huomiota, mitä mä täällä suollan suustani🤭


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ole sinä lukematta.😉 Skippaat vaan kaikki keskustelut niin se siitä🤗

        Tyypillistä. Tästäpä taidettiin jokunen päivä sitten palstalla puhuakin. Palstan omistajat, turinatiimi, toisiaan lipomassa ja pa.kat muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mietit ja sehän on vaan positiivista herranjestas. Se on luonnollista valtaosalle ihmisistä ja tulee ihan itsestään, vaikke sitä edes tiedosta. Moni tosiaan haluaa jostain syystä selittää tollasta, että minähän en ulkonäköäni mieti. No tietysti mietit, juurihan se todettiin ja se on hyvä juttu. Sitä voi miettiä niin monella eri tasolla. Sekin on ulkonäön miettimistä että olen menossa töihin, en näytä just katuojasta herätetyltä juopolta, tämä hyvä. 🙂

        En mieti sitäkään näytänkö niissä vaatteissa hyvältä vai en. Ostan muuten kivoja vaatteita, t-paitoja, collareita, huppareita, farkkuja, reisitaskuhousuja, tennareita. En mä tosiaan mieti. Ei oo pakko uskoa.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ole sinä lukematta.😉 Skippaat vaan kaikki keskustelut niin se siitä🤗

        Perustakaa te ennemmin sellanen toistenne nuoleskeluketju ja harrastatte tota lipomista sitten siellä, niin muut voivat olla helposti törmäämättä niihin.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on ikävää että ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. En mä heittäis selladta läppää kenenkään kamssa kuka ei myös ite heitä samanlaista ja siitä pidä.🙂.

        Eli eipä muilla väliä kun herra lima lima alkaa limaamaan.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ehkä muut naiset, eivät ole kiinnittäneet huomiota, mitä mä täällä suollan suustani🤭

        En mielestäni ole ottanut mitään kantaa sinun teksteihisi. Tuo yksi nyt kuitenkin tunkee joka väliin lipomaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sitä tekee varmasti aika moni😁

        No epäilemättä näin.😁.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En mieti sitäkään näytänkö niissä vaatteissa hyvältä vai en. Ostan muuten kivoja vaatteita, t-paitoja, collareita, huppareita, farkkuja, reisitaskuhousuja, tennareita. En mä tosiaan mieti. Ei oo pakko uskoa.

        Mä sanoinkin ulkonäköäsi. Se voi olla paljon muutekin kuin "näytänkö hyvältä" ja kuten totesin, niin hyvähän se on että kiinnität siihen huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mielestäni ole ottanut mitään kantaa sinun teksteihisi. Tuo yksi nyt kuitenkin tunkee joka väliin lipomaan.

        No jos hän kommentoi jossain muussa yhteydessä minulle, niin pysy sinä sitten poissa niistä keskusteluista. Kiitos.😊 vaikka olisivatkin kuinka lipeviä..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ehkä muut naiset, eivät ole kiinnittäneet huomiota, mitä mä täällä suollan suustani🤭

        Voihan se olla että on menny niiltä se vähän ohi.😀. Ja muutenkin mitä me ollaan asiasta juteltu.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli eipä muilla väliä kun herra lima lima alkaa limaamaan.

        Eiköhän se ole ihan niiden henkilöiden välinen asia ketkä juttelee keskenään että mitä ja miten juttelee ei heidän ketkä ei liity keskusteluihin millään tapaa.🙂.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No jos hän kommentoi jossain muussa yhteydessä minulle, niin pysy sinä sitten poissa niistä keskusteluista. Kiitos.😊 vaikka olisivatkin kuinka lipeviä..

        Eli te omistatte palstan ja pa.kat välitätte muista. Se on huomattu. Niin hän se aina menee. Kun porukassa on pari, jotka katsovat oikeudekseen perseillä, niin muut vaan koettavat kestää tai pysyvät poissa. Eikö noita nuoleskeluja voi hoitaa jossain muualla, jos se on niin tärkeää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustakaa te ennemmin sellanen toistenne nuoleskeluketju ja harrastatte tota lipomista sitten siellä, niin muut voivat olla helposti törmäämättä niihin.

        No aika vaikeaksi menee. Voithan sinäkin vain kommentoida aloituksiin ja poistua paikalta.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No jos hän kommentoi jossain muussa yhteydessä minulle, niin pysy sinä sitten poissa niistä keskusteluista. Kiitos.😊 vaikka olisivatkin kuinka lipeviä..

        Vai onko se tärkeys siinä nimenomaan olla veemäinen ja kiusata muita?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No aika vaikeaksi menee. Voithan sinäkin vain kommentoida aloituksiin ja poistua paikalta.

        Eli olette palstan omistajia. Sehän se asenne tosiaan näkyy olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko se tärkeys siinä nimenomaan olla veemäinen ja kiusata muita?

        No mielestäni tässä nyt ei olla ketään kiusattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mielestäni ole ottanut mitään kantaa sinun teksteihisi. Tuo yksi nyt kuitenkin tunkee joka väliin lipomaan.

        Eli naiset saa heittää aivan mitä läppää vaan ja se on hauskaa eikä sillä ole mitään väliä mutta jos mä vastaan samalla tavalla niin se on limaista. Ja sä taidat muutenkin vähän välillä sekoittaa ihan normaalin ystävällisyydenkin millä ei mitään tarkoiteta johonkin kaksmieliseen limaisuuteen siltä ainakin tuntuu.🙂.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No mielestäni tässä nyt ei olla ketään kiusattu.

        Juurihan sä siinä komentelet, että muut saavat luvan mennä pois, jos eivät joka ketjussa jaksaisi tuota lipitystä lukea.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eli naiset saa heittää aivan mitä läppää vaan ja se on hauskaa eikä sillä ole mitään väliä mutta jos mä vastaan samalla tavalla niin se on limaista. Ja sä taidat muutenkin vähän välillä sekoittaa ihan normaalin ystävällisyydenkin millä ei mitään tarkoiteta johonkin kaksmieliseen limaisuuteen siltä ainakin tuntuu.🙂.

        Sinä et tässä vastannut tuota kenellekään, vaan aloitit ihan itse. Puhutaan muiden lipityksistä sitten, kun sellaista ilmenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli te omistatte palstan ja pa.kat välitätte muista. Se on huomattu. Niin hän se aina menee. Kun porukassa on pari, jotka katsovat oikeudekseen perseillä, niin muut vaan koettavat kestää tai pysyvät poissa. Eikö noita nuoleskeluja voi hoitaa jossain muualla, jos se on niin tärkeää?

        Siis mitähän…… mikä sua oikein risoo? Ei me vaihella Mikkiksen kanssa muualla viestejä. Ollaan palstafrendit. 😳 sinäkin saat toki kommentoida jos siltä tuntuu.. mutta jos ottaa noin siihen kupoliin niin harkitse toki uudelleen. Ei meidän keskusteluja kannata ottaa liian vakavasti.

        Kaikella palstarakkaudella🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sä siinä komentelet, että muut saavat luvan mennä pois, jos eivät joka ketjussa jaksaisi tuota lipitystä lukea.

        No anteeksi. Ihan vaan hei sillä, että jos sua ottaa kupolista, niin siirry sivuun.🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoinkin ulkonäköäsi. Se voi olla paljon muutekin kuin "näytänkö hyvältä" ja kuten totesin, niin hyvähän se on että kiinnität siihen huomiota.

        En mieti. Mä vaan puen päälleni ja let's go. Mulle miettiminen on itsensä ihmettelyä peilistä ja suunnittelua mikä näyttäs hyvältä minulla. Just sitä en tee. Mä vaan mietin missä on kiva olla ettei kirustä. Eri asia kun ulkonäön miettiminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä. Tästäpä taidettiin jokunen päivä sitten palstalla puhuakin. Palstan omistajat, turinatiimi, toisiaan lipomassa ja pa.kat muista.

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tässä vastannut tuota kenellekään, vaan aloitit ihan itse. Puhutaan muiden lipityksistä sitten, kun sellaista ilmenee.

        Niin oliskohan se läpän heitto voinut alkaa vaikka jo useempi keskustelu sitten ja jatkua keskustelusta toiseen keskinäisenä vitsinä.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        En mieti. Mä vaan puen päälleni ja let's go. Mulle miettiminen on itsensä ihmettelyä peilistä ja suunnittelua mikä näyttäs hyvältä minulla. Just sitä en tee. Mä vaan mietin missä on kiva olla ettei kirustä. Eri asia kun ulkonäön miettiminen.

        Ymmärtäisin miettimiseksi myös, jos meikkailisin, föönaisin hiuksiani tai suunnittelisin mitkä vaatteet sopii yhteen ja mulle. Mun puolesta kaikki on hyvin kun vaate tuntuu hyvälle, hiukset ei roiku naamalla. Meikkiä en edes omista.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En mieti. Mä vaan puen päälleni ja let's go. Mulle miettiminen on itsensä ihmettelyä peilistä ja suunnittelua mikä näyttäs hyvältä minulla. Just sitä en tee. Mä vaan mietin missä on kiva olla ettei kirustä. Eri asia kun ulkonäön miettiminen.

        Just sitähän mä sanoin. Sitä voi miettiä niin monin eritavoin ja sen on hyvä, että mietit. Tuskinpa näytät ojasta revästyltä spurgulta. Olet varmasti siisteissä ja ainakin suhteellisen ehjissä vaatteissa liikkeellä ja tuoksutkin ihan hyvältä ja se on hyvä niin. Kohteliasta kanssaihmisiä kohtaan, kun vähän miettii. Ihan outo vetää tollaset kilarit kehuista. No mut mä en nyt sit enää kehu enempää, kun se ahdistaa sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just sitähän mä sanoin. Sitä voi miettiä niin monin eritavoin ja sen on hyvä, että mietit. Tuskinpa näytät ojasta revästyltä spurgulta. Olet varmasti siisteissä ja ainakin suhteellisen ehjissä vaatteissa liikkeellä ja tuoksutkin ihan hyvältä ja se on hyvä niin. Kohteliasta kanssaihmisiä kohtaan, kun vähän miettii. Ihan outo vetää tollaset kilarit kehuista. No mut mä en nyt sit enää kehu enempää, kun se ahdistaa sua.

        Heh. No mä mietin ehkä erilailla tuon miettimisen, kun en tuhlaa aikaani laittautumiseen tai toteutuksen miettimiseen. Vaatteetkin on mitä on, ei ne varmaan kaikista mitään siistejä ole. Ihan tavantallaajan näköinen. Ruutupaudatkin on moitittu, vaan minkäs voi kun on kiva päällä.

        Arkisia, käytössä olevia. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Heh. No mä mietin ehkä erilailla tuon miettimisen, kun en tuhlaa aikaani laittautumiseen tai toteutuksen miettimiseen. Vaatteetkin on mitä on, ei ne varmaan kaikista mitään siistejä ole. Ihan tavantallaajan näköinen. Ruutupaudatkin on moitittu, vaan minkäs voi kun on kiva päällä.

        Arkisia, käytössä olevia. 😄

        Välillä näkee naisia pysäkillä töihin menossa, ovat kuin juhliin lähdössä. En sitten tiiä missä ovat töissä.


    • No tietysti kasvot ensimmäisenä herättävät mielenkiinnon. Älykkyys olisi minulle sitten se toinen tärkeä asia. Myös, jos osaa derivoida ja integroida sujuvasti, se on plussaa. Tai tuo on vähän vitsinä tietysti. En nyt rupea mitään sen tarkempaa tässä kertomaan.

      • Anonyymi

        Sulla on tainnut jäädä vähän traumoja noista derivoinneista, kun niin usein tosta mainitset .😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on tainnut jäädä vähän traumoja noista derivoinneista, kun niin usein tosta mainitset .😉

        Usein? En muuten ole puhunut näistä kertaakaan vielä kun tulin palstalle tänä vuonna. Muistaakseni näistä vitsailin kyllä joskus vuosina 2011-12, eli olet todennäköisesti lukenut palstaa silloin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1725
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1345
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1147
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      191
      937
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      915
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      867
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      778
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe