Pitää lähteä kuvaamaan katuvaloja

Koska joku valitti niistä talvella, kun oli illalla klo 22 jälkeen joka paikka pimeänä ja vetos vielä vanhuksiin!

3

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo oli facebookissa ja jos ei meän muori näe ilman katuvaloja ajaa autolla sekä siivoota sisällä niin pysyköön kotona!
      Kaikkihan tuon tietää, että on AINUT vanhus joka omasta vapaasta tahdosta tekee siivouksia jotka EI edes tuolle valittajalle kelpaa!

      • Ei Inarin kunnan miehiä saa syrjiä ja minun pitää kunnioittaa, että olen VIIMINEN joten en kyllä lähe tässä vaiheessa ottamaan parasta päältä!

        Koko Suomi on yhdenvertaisuuslain mukana joten kyllä minä pärjään.

        NAISET MAKSAA, koska ämmänä olen aina antanu ilmaiseksi ja maksanut miehille. Miehet on asuneet minun nimissä olevassa asunnossa.
        Opin jo ensimmäisessä erossa, että miehen asunnossa on ovi josta voi poistua eikä tarvi ikinä palata takaisin jos ei halua.

        En kadu vaikka lopulta lähti itseltäkin asunto alta, koska maailma on koteja täynnä ja koti löytyy, kun sen aika on.

        Vanhempien kanssa olen aina tullut toimeen vaikka riitaakin välillä on, mutta äiti on sanonut : Sun ei olis ikinä tarvinnut lähteä, mutta olet itse halunnut.
        Olisin pärjännyt sillä elämällä joka oli, kun äidiksi tulin.

        Ompelin silloin kaiken ja löysin vielä jonku ompeluksen jonka olin aloittanut vuonna 1993, mutta en ole vieläkään ratkaissut mitä olen ollut ompelemassa joten en voi jatkaa ennen, kuin tuon olen saanut valmiiksi.

        Ei ollu mikään lapsen vaate vaan itselle olin aloittanut jotain tekemään.
        Joku paita ollu jolla oli tarkoitus pyhkästä baariin, mutta olen varmaan aloittanut suhteen niin jäi tekemättä.

        Mun äiti sano kerran yhdelle mun ex:lle : Xxxx on ostanu uuden paidan joten teille tulee ero kohta, koska se tekee noin aina.
        UFF:ltä piti anoa lisää laatikoita niin saan vanhoja viedä kierrätykseen.

        Olin sääntö jos 1 paidan ostan niin 2 pitää poistaa, mutta SOTA AIKAA eletään joten nyt EI VOI luopua kuin vanhoista alusvaatteista sekä sukista.

        Jos venäläiset tappaa niin ei tarvi lasten sanoa : Voi vitun äiti ja minkä helvetin takia sillä on reikäset alushousut jalassa. Vittu sillä on rintsikoiden kaarituetki ampuneet kainaloon ja sillä oli nuo liivit jo 15vuotta sitten!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei Inarin kunnan miehiä saa syrjiä ja minun pitää kunnioittaa, että olen VIIMINEN joten en kyllä lähe tässä vaiheessa ottamaan parasta päältä!

        Koko Suomi on yhdenvertaisuuslain mukana joten kyllä minä pärjään.

        NAISET MAKSAA, koska ämmänä olen aina antanu ilmaiseksi ja maksanut miehille. Miehet on asuneet minun nimissä olevassa asunnossa.
        Opin jo ensimmäisessä erossa, että miehen asunnossa on ovi josta voi poistua eikä tarvi ikinä palata takaisin jos ei halua.

        En kadu vaikka lopulta lähti itseltäkin asunto alta, koska maailma on koteja täynnä ja koti löytyy, kun sen aika on.

        Vanhempien kanssa olen aina tullut toimeen vaikka riitaakin välillä on, mutta äiti on sanonut : Sun ei olis ikinä tarvinnut lähteä, mutta olet itse halunnut.
        Olisin pärjännyt sillä elämällä joka oli, kun äidiksi tulin.

        Ompelin silloin kaiken ja löysin vielä jonku ompeluksen jonka olin aloittanut vuonna 1993, mutta en ole vieläkään ratkaissut mitä olen ollut ompelemassa joten en voi jatkaa ennen, kuin tuon olen saanut valmiiksi.

        Ei ollu mikään lapsen vaate vaan itselle olin aloittanut jotain tekemään.
        Joku paita ollu jolla oli tarkoitus pyhkästä baariin, mutta olen varmaan aloittanut suhteen niin jäi tekemättä.

        Mun äiti sano kerran yhdelle mun ex:lle : Xxxx on ostanu uuden paidan joten teille tulee ero kohta, koska se tekee noin aina.
        UFF:ltä piti anoa lisää laatikoita niin saan vanhoja viedä kierrätykseen.

        Olin sääntö jos 1 paidan ostan niin 2 pitää poistaa, mutta SOTA AIKAA eletään joten nyt EI VOI luopua kuin vanhoista alusvaatteista sekä sukista.

        Jos venäläiset tappaa niin ei tarvi lasten sanoa : Voi vitun äiti ja minkä helvetin takia sillä on reikäset alushousut jalassa. Vittu sillä on rintsikoiden kaarituetki ampuneet kainaloon ja sillä oli nuo liivit jo 15vuotta sitten!

        Sota-aikana on pula kaikesta joten vaatteet on rahan arvoista tavaraa joten parempi olla reilusti vaatteita niin pärjää.
        Ei petsamolaiset ehtineet ottaa, kuin vaatteet mukaan mitä päälleen saivat mahtumaan.

        Minun ei tarvi sota-aikana lumpuissa kulkea, koska vaatteita kyllä riittää ja saan aina lisää sekä tilaan.

        Asumisesta tingin mutta mielummin siitä, kuin kaikesta muusta mitä voin ostaa.
        Perintöni syön mielummin nyt ja otan palkat kun toiset saa perintöjä.

        Siskoni on vanhustenhoivakodissa hoitajana ja ei varmasti ILMASEKSI tee sitä työtä! Säännöllinen työaika, vapaat sekä lomat joten vaadin palkat kun perintöjä jaetaan ja syön kaikki perinnöt nyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      315
      2918
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2223
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1561
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe