Arvaatteko kuka olen?
Olen päättänyt alkaa kirjoittamaan puskista
39
438
Vastaukset
En arvaa, onko päässäsi kaksi karvaa, musta ja harmaa? No mutta ainakin se on varmaa, etten tosiaankaan arvaa.
- Anonyymi
Hehee. Alankin sitten oikein tuhmaksi, eikä kukaan saa minua kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Hehee. Alankin sitten oikein tuhmaksi, eikä kukaan saa minua kiinni.
Haaveilija tai keinovaginamies. Siinä palstan tuhmikset. 😉
Huitale kirjoitti:
Jaano, voisi olla kyllä mister öljypullo rasvanäppikin eli AV.
Huitale kirjoitti:
Jaano, voisi olla kyllä mister öljypullo rasvanäppikin eli AV.
Toisaalta Palstakamukin voisi haluta olla tuhma.
Huitale kirjoitti:
Haaveilijaa veikkaan minäkin 👍😄
- Anonyymi
En kyllä edelleenkään arvaa ;)
Mä taas tein muutamia päiviä sitten alotuksen anonyyminä. Mutta tälläsiä pahuuksia mä en tänä vuonna muita oo tehny.
- Anonyymi
Koska kukaan ei ole maininnut vastaan Randeksi tai pujotteliksi kyseessä, pujotteliksi todennäköisempi.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Ihan sama. Sitä paitsi ethän sä oo puskissa jos paljastat kuka oot.
Aika huomionhakuista.- Anonyymi
En paljasta. Arvaa.
Enpä osaa arvata mä olen muutenkin ihan toivottoman huono tunnistamaan anonyymejä.🙂.
Aika moni on veikannut naista, mutta kyllä mielestäni aloitus vaikuttaisi olevan enemmän miehen kynästä.
- Anonyymi
Palstis oot.
Sellainen, joka ei saa tarpeeksi huomiota rekattunakaan...nyt pitää sit uhota anonyymiyksen tuovan muutosta asiaan...tai toivoa sitä ainakin..😁
- Anonyymi
Päinvastoin. Anonyyminä ei voi saada huomiota, kun kaikki anonyymit ovat yksi ja sama henkilö.
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Anonyyminä ei voi saada huomiota, kun kaikki anonyymit ovat yksi ja sama henkilö.
No sitä hän ei ehkä ole niin pitkälle miettinyt...
- Anonyymi
Kaksi on jo arvannut oikein.
Willi veikkaus: olet Palstakamu? 😃
Höh, ei tämä peli ole enää hauska, kun arvasitte näin nopeasti. Se siitä tuhmana olosta sitten.
Palstakamu kirjoitti:
Höh, ei tämä peli ole enää hauska, kun arvasitte näin nopeasti. Se siitä tuhmana olosta sitten.
Hahaa! Täysosuma! 😂💯🎯
Monilla täällä on omanlaisensa huumorintaju ja tyyli kirjoittaa. Tekstin muoto ja sanavalinnat paljastaa keppostelijan. 😃tosi.typy kirjoitti:
Hahaa! Täysosuma! 😂💯🎯
Monilla täällä on omanlaisensa huumorintaju ja tyyli kirjoittaa. Tekstin muoto ja sanavalinnat paljastaa keppostelijan. 😃Olet aika hoksaavainen. Ite en arvaisi pelkän tekstin perusteella.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
onkos viime aikoina tullut postia.. tai oravan kuvia..
Palstakamu kirjoitti:
Olet aika hoksaavainen. Ite en arvaisi pelkän tekstin perusteella.
Äkkiä täällä oppii ja hoksaa kuka mitenkin asioita miettii ja kenessä on keppostelijan vikaa. 😄
Tulit minunkin mieleen yhtenä neljästä vaihtoehdosta, joilla on taipumusta tuhmailla ja velmuilla. Ei niin vakavissaan, mutta kumminkin.Palstakamu kirjoitti:
No sukupuolen arvasin sentään oikein. Oikein mitään sen tarkempaa en kyennyt aloituksesta päättelemään.
Anonyymi kirjoitti:
onkos viime aikoina tullut postia.. tai oravan kuvia..
Ei ole. Mieluummin lähettäkää kettujen kuvia.
Huitale kirjoitti:
Äkkiä täällä oppii ja hoksaa kuka mitenkin asioita miettii ja kenessä on keppostelijan vikaa. 😄
Tulit minunkin mieleen yhtenä neljästä vaihtoehdosta, joilla on taipumusta tuhmailla ja velmuilla. Ei niin vakavissaan, mutta kumminkin.Mutta enkö olekin ollut aika kiltisti viime aikoina *kerjää kehuja*.
Palstakamu kirjoitti:
Mutta enkö olekin ollut aika kiltisti viime aikoina *kerjää kehuja*.
Ainakin nimimerkillä juu, olet ollut oikein kiltti. 🤗💖
Huitale kirjoitti:
En kerennyt aloittaa anonyymiuraani, joten en ole postannut tuhmia kommentteja edes anonyymina ;(
Huitale kirjoitti:
Lisään vielä, että sinulle haluan aina olla kiltti, enkä edes leikillään tuhma 🤗
- Anonyymi
No mitäs ajattelit puskista kirjoittaa ja kuinka kauan luulit että pystyt puhelinta lataan asuessas puskassa
- Anonyymi
Ei tuu nyt heti mielee muuta kuin joku juorulehden toimittaja. Eiks ne piilottelee puikoissa?
- Anonyymi
Pusikoissaa siis. Tietty joku puskapissaajakin vois olla kysees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusikoissaa siis. Tietty joku puskapissaajakin vois olla kysees.
Niin ja joku hortonomi vois olla kiinnostunut kirjottaan puskista.
- Anonyymi
Pera
Olet kukkakauppias tai hortonomi. En halua edes ajatella, että kirjoittaisit mistään muista puskista.
- Anonyymi
Pekka Puska?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317411Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1062386
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981617
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341604Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141468Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4061451Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71434