Wilfa -tehosekoittimen kannun teräyksikön irrotus sovittimineen

Anonyymi-ap

Minulla on lähes uusi Wilfa Smooth 1000. Olin aluksi iloinen että kannuun kiinnitettävät osat saa erilleen ja hyvin pestyä. Nyt sitten kannun musta muovinen sovitin teräosan kanssa jumiutui kiinni kannuun.

Käyttöohje ei kerro mitään vääntämisen suunnista ja tästä ongelmasta. Netinstä löytyvissä ohjeissa kehotetaan asettamaan kannu laitteeseen paikoilleen ja kääntämään vastapäivään kunnes kannu irtoaa sovittimesta. Ei irtoa. Ei myöskään siten että kannu on irrotettuna pöydällä ylösalaisin käännettynä. Tässä asennossa mustaa sovitinta väännetään vasemmalta oikealle? Katsoin youtube-videosta ohjeen vääntämisen suuntaan. On niin helppo mennä suunnissakin sekaisin.

Onko kellään samaa kiinnijuuttumisongelmaa ja miten olette saaneet ratkaistua?

6

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäli terän pyörimissuunta käynnissä ollessaan on esim. myötäpäivään niin loogisesti ajatellen luulisi että kierteet (jos sellaisilla on kiinni) ovat aukaistavissa myös myötäpäivään koska silloin terä kiristää itseään aina kun käynnistyy keskipakoisvoiman ansiosta. Saattaahan terä olla myös jollain sokalla tms. lukitusmeknismilla kiinni pyörittävässä akselissaan.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­­y­­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180001526

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kiitos tilannearviosta, ihan tässä pää on sekaisin. Ei ne osat vaan irtoa ja en uskalla ihan hirveästi vääntää.
      Tässä laitteessa teräosa pyöreine pohjineen kiinnitetään/suljetaan paikoilleen muovisella noin 4 cm korkealla mustalla välikappaleella kannun pohjaan. Eli kannun pohjaan asetetaan ensin teräyksikkö ja siihen päälle kierretään tämä välikappale. Kiertosuunta vähän mietityttää edelleen. Sitten tämä saatu kokonaisuus kierretään eli käytännössä juurikin välikappaleen pohja kierretään itse laitteeseen, niin että se loksahtaa kiinni laitteeseen.

      • Anonyymi

        Aluksi käytön jälkeen oli täpärällä ettei kannu soseineen irronnut ilman pohjana olevaa teräyksikköä ja välikappaletta eli sovitinta. Siksi aloinkin kiertää hiukan tarkemmin kannun pohjaosat paikoilleen mutten kyllä mielestäni kovin kireälle. Ehkä siis molemmat kiinnitykset kierretään samaan suuntaan ja irrotukset vastakkaisiin. Kannun pohjan muodostavat osat ei tosin irtoa kannun pohjasta millään keinolla, onneksi kannu irtoaa laitteesta pohjineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi käytön jälkeen oli täpärällä ettei kannu soseineen irronnut ilman pohjana olevaa teräyksikköä ja välikappaletta eli sovitinta. Siksi aloinkin kiertää hiukan tarkemmin kannun pohjaosat paikoilleen mutten kyllä mielestäni kovin kireälle. Ehkä siis molemmat kiinnitykset kierretään samaan suuntaan ja irrotukset vastakkaisiin. Kannun pohjan muodostavat osat ei tosin irtoa kannun pohjasta millään keinolla, onneksi kannu irtoaa laitteesta pohjineen.

        Tai siis kiertyykö ne sittenkin eri suuntiin???


    • Anonyymi

      Minä hankin juuri samanlaisen blenderin ja minulla on sama ongelma. Käyttöohjeen mukaan sekä pelkkä lasikannu että kannu pohjineen kiinnitetään myötäpäivään kiertämällä ja irrotetaan vastapäivään. Ongelma on vain siinä että vastapäivään kiertäessä minulla irtoaa aina pelkkä lasikannu ilman pohjaa, koska kannu pohjineen irrotetaan saman suuntaisella liikkeellä, mutta pohjaosa on paljon tiukemmin kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe