Kyllä nuo kuolleet vanhukset on he jotka kummittelee

Selvä ketju menee VAPON vanhalle sahalle jossa kylän kissat, koirat ja muut eläimet on hoidossa.
Tuo kyllä saa aikaan sen, että kaikki mikä liittyy minun on arvotonta ja ihmiset vielä rahallisesti tukee tuollaista toimintaa.

Olen työkseni hoitanut lapsia, vanhuksia sekä eläimiä myös, mutta en ole kyllä lapsia ja vanhuksia ole eläinten edelle laittanut koskaan.

Siilien pesän jouduin päiväkodin pihalta etsimään kerran, mutta en ollut hoitaja vaan laitosapulainen tuolloin. Mun piti tuo etsiä sen takia, koska siilit levittää salmonellaa joten ei niitä voi päiväkodin pihalle jättää pesimään.
Löysin pesän ja ilmotin Hesylle, että hakevat pois ja sieltä tuli ohje, että pitää ruokkia niin eivät lähde vaeltaan vaan pysyvät pusikossa.

Koirien ulosteita tuskin on edes löytöeläintarhan pitäjä tutkituttanut eli ONKO näillä hänen huollossa olleilla eläimillä SALMONELLA.
Salmonella kaikki kyllä tietää mistä tuon kaikista helpoiten saa!
Kyllä sen saa just niistä VANHOISTA RUUISTA jotka PASKAKSI MUUTTUU!
Linnut käy paskoja nokkimassa ja näin saadaan SALMONELLA liikkeelle joka muuttuu LINTU- INFLUEKSAKSI koska tuota ei pysty hallitsemaan.

Eikö tuo löytöeläintarhan hoitaja ole antanut ymmärtää, että hän on PÄTEVÄMPI mitä kunnan eläinlääkäri?
Saikohan toiset varmasti koiran ja kissan jolla siru sekä 100% varmuus siitä, että koira tai kissa oli merkitty oikealle omistajalle sekä PASKASTA tuloksen ettei varmasti ollut SALMONELLAA, kun koira/kissa KIDNAPPAUKSEN jälkeen RAHAA VASTAAN OLETETULLE OMISTAJALLE ANNETTIIN!?

Me ei ainakaan saat vaikka oli FACEBOOK kirjoitusten mukaan ollut niin paskanen sekä kirppuja täynnä, että OLI SININEN PAKETTIAUTOKIN PITÄNY DESINFIOIDA SISÄLTÄ!

Jos tuo SINISEN PAKETTIAUTON OMISTAJA on vielä HENGISSÄ niin hyvä, koska tuo koira oli hänen joka löysi tuosta meidän pihalta ja ANTO koiran löytöeläintarhan pitäjälle joka PAKOTTI MEIDÄT OTTAMAAN KUOLEVAN KOIRAN LEMMIKIKSI!

Tuohan on törkeää kaltoinkohtelua, koska eihän ketään saa pakottaa ottamaan kuolevaa lemmikkiä kotia joka ei elää välttämättä elää kauaa koska on vanha!

2

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistin et tuosta on 2vuotta, mutta siitä on 4vuotta ja jouduin vielä tuon koira episodin jälkeen pahoinpidellyksi ja en ole tuon jälkeen voinut palata normaalisti töihin, koska en voi tietää kuka minut seuraavaksi pieksää tai naulaa seinään!

    • Voi helvetti ja muistin nyt, että eihän se ollu edes meijän koira jonka se löytöeläintarhan akka meille raahas väkisin!
      Olen kyllä aika pahan trauman saanut tuosta ELÄINTEN RÄÄKÄÄJÄSTÄ!
      Isä ei ollu mitään vailla, koska kaikki on kohdistunut yksistään minuun.
      Minä sen koiran kanssa pihalla leikin ja poimittiin marjoja.
      Mihinkähän se meidän koira oikein katos ja kenenkähän vanhan kuolevan koiran oikein toi meille?
      Saa kyllä maksaa kaikki aiheuttamansa paskat mulle kavereidensa kanssa takaisin, koska lapsetkin on joutuneet kärsimään.
      Saa hommata uuden koirankin joka on yhtä hyvä luontoinen mitä Jaska oli, mutta haluan pienemmän jonka kanssa voin jatkaa samoja temppuja mitä Jaskalle ehdin opettaan.
      Lapset menee kouluun ja töihin joten mullahan päivät aikaa opettaa koiralle temppuja. Isommat lapset käy töissä ja nuoremmat käy lukiota joten mullahan on aikaa, koska veronmaksajat olen tehnyt ja kävin töissä joten kyllä 2 lasta sen verran veroja tienaa että voin pysyä kotona työttömänä Kelan päivärahalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe