Se on taikauskoa

Anonyymi-ap

Kun sanotaan, että jokaiselle on se oikea.

17

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vain sanonta, joka ei tarkoita mitään. Ei kukaan edes yritä perustella tuota väitettä.

• Ei ole mitään oikeaa,
      Vähiten väärän voi löytää,
      Ainakin sillä hetkellä vähiten väärän🤔

• Anonyymi

Ns valkoinen valhe, jolla kuvitellaan helpotettavan faktaa.

• Pikemminkin se on ihmisen toiveajattelua, kaipuuta johonkin speciaaliin ihmissuhteeseen.

• Romanttinen höttö, joka lyö vasten kasvoja avokämmenellä kerta toisensa jälkeen.

• Anonyymi

Se on niiden keksimä sananparsi, joilla on mukava kumppani ja joinka kanssa tykkää olla.
      Se on ylimielinen ja vähättelevä kommentti tällaisilta mennä sanomaan sellaiselle, joka on naisten hyljeksimä, että kyllä sinä vielä kumppanin löydät ja jokaille on se oikea, kunhan se jossakin vaiheessa löytyy.
      Ei yksikään sinkku, joka on kumppania etsinyt, eikä sitä löytänyt mene kenellekään yksiäiselle toteamaan, että jokaiselle on se oikea.

• Kyllä mä kutsuisin tuota lähinnä toiveajatteluksi

• Se "oikea" on vain harhaa.

Uskon, että ehkä promillelle löytyy se oikea. Muut tekevät enemmän tai vähemmän kompromisseja asian suhteen.

Tai jäävät odottamaan "sitä oikeaa". Mikä on se typerin tapa mielestäni.

• Anonyymi

Trolliätmille ei ole kuin äiti.

• Anonyymi

Lopeta jo, trolliätmi! Sä tiedät, että äidin kanssa seurustelu on laitonta! Mä sitä paitti löydän naisen hyvinkin pian tai oon jo löytänyt. Ollaan jo jonkin verran juteltu.

• Anonyymi

Mä otan kohta yhteyttä poliisiin jos toi trolliätmi ei lopeta kiusantekoa!

• Anonyymi

Mulle sopivia naisia on paljonkin.

• Anonyymi

Suomi on naisia pullollaan 🙂

• Anonyymi

Niin varmaan onkin, mutta paljon on valehtelijoita, jotka ovat olevinaan jo varattuja se oikean tavatessaan. Riittääkö vain yksi kerta heille? Jos he elävät vain yhden kerran?

• Anonyymi

Voi olla montakin oikeaa, tai nolla.

• Anonyymi

Jos monen kanssa on elämänsä aikana yhdessä, mutta kaikki loppuu eroon niin sitten voi sanoa, ettei itselle ole sitä oikeaa.

• Se on suloista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1886
    2. 121
      1365
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1150
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1061
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1049
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      275
      1026
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      134
      1015
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      84
      842
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    Aihe