Unelmamies.

Innostuin tuosta Wurstin aloituksesta ja oliko se palstalutkan aloituksesta intoutumaan laittaa tälläisen aloituksen...

Elikkä. Minkälainen on nyt se ihannemies, mikä kaataa naisia kuin heinää...
Miltä hän näyttää?
Mitä hän tekee työkseen?
Millä tavoin hän käyttäytyy?

Voihan tähän naisetkin vastata, mutta tietty miesaines täällä tietää asiat paremmin kuin naiset. 😁 Naiset vaan luulee tietävänsä, joten antakaa palaa...nyt totuus tänne. 😁

213

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oishan se kiva tietää, että millaseen mieheen pitäisi tykästyä. Vois helpottaa elämä.

      • Joo. En tiedä löytyykö täältä enää asiasta perilläolevia miehiä.

        Varmaan joku jännämies-vastaus tulee ja luonnollisesti perinteinen viinamies-juttu, mutta kutkutellaan, jos löytyis sulle(kin) apuja. 😁


    • Anonyymi

      Palstalla naisia imelästi mielistelevät vätykset ovat suuressa suosiossa, siksi emme voi pitää tällaisten galluppien tuloksia luotettavina.

      -harmiseikirj-

      • En mä kysynytkään palstasuosiota, vaan irl. Siellähän se totuus punnitaan. 😁

        Täällähän voi olla suosittu, mutta jos ei kaada miiteissä naisia kuin sinä keilatessa keiloja,niin millainen tekisi niin. Nyt vaan standardia kehiin, niin oppivat täälläkin mistä oikeasti naiset pitävät...kyllä sulla on tietoa tästäkin...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En mä kysynytkään palstasuosiota, vaan irl. Siellähän se totuus punnitaan. 😁

        Täällähän voi olla suosittu, mutta jos ei kaada miiteissä naisia kuin sinä keilatessa keiloja,niin millainen tekisi niin. Nyt vaan standardia kehiin, niin oppivat täälläkin mistä oikeasti naiset pitävät...kyllä sulla on tietoa tästäkin...😄

        No kyllä varmaan jos miittin tulisi teslalla rolexi ranteessa jonkun tason jykeväleukainen päällikköpelle joka sutkauttelisi hauskoja juttuja, puhuisi eukoille tunteista ja jossain vauhdikkaan menon lomassa tiristäisi silmäkulmasta kyyneleen niin että kestohymykin hetkeksi pettäisi niin kyllä varmaan kaatuisi, varsinkin jos vielä kertoisi olevansa innokas reserviläinen ja sateenkaariaatteen kannattaja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä varmaan jos miittin tulisi teslalla rolexi ranteessa jonkun tason jykeväleukainen päällikköpelle joka sutkauttelisi hauskoja juttuja, puhuisi eukoille tunteista ja jossain vauhdikkaan menon lomassa tiristäisi silmäkulmasta kyyneleen niin että kestohymykin hetkeksi pettäisi niin kyllä varmaan kaatuisi, varsinkin jos vielä kertoisi olevansa innokas reserviläinen ja sateenkaariaatteen kannattaja.

        -harmiseikirj-

        Pystyt takuulla tarkrmpaankin analyysiin. 😁

        Mut hyvä, että lähti "kone" käyntiin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä varmaan jos miittin tulisi teslalla rolexi ranteessa jonkun tason jykeväleukainen päällikköpelle joka sutkauttelisi hauskoja juttuja, puhuisi eukoille tunteista ja jossain vauhdikkaan menon lomassa tiristäisi silmäkulmasta kyyneleen niin että kestohymykin hetkeksi pettäisi niin kyllä varmaan kaatuisi, varsinkin jos vielä kertoisi olevansa innokas reserviläinen ja sateenkaariaatteen kannattaja.

        -harmiseikirj-

        Siinäpä se vaikeus on. Itse olen joutunut käymään ankaran työn aloittamalla pelimiehen oppaista ja sen myötä perehtymällä enemmänkin psykologiaan, jotta pystysin paremmin sisäistää sen, mitä pelimiesten oppaissa sanotaan. Sanoin jo aiemmin Disselle, että psykologia ei välttämättä ole minulle millään tavalla "sisäsyntyistä".

        Todellavaikeeta


    • No mun ihannemies on utopiaa eli ei sellaista ole. Keksin kyllä kaikista jotain "vikaa". 😄

      • Anonyymi

        Ei kai sellaista ihmistä olekaan, jossa ei jotain vikaa olisi? Sitäpaitsi sellanen olis liian täydellinen. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sellaista ihmistä olekaan, jossa ei jotain vikaa olisi? Sitäpaitsi sellanen olis liian täydellinen. 🙂

        Ei ole ei. Ja mitä enemmän miehiä tunnen, sitä vähemmän näen unelmamiehiä. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Ei ole ei. Ja mitä enemmän miehiä tunnen, sitä vähemmän näen unelmamiehiä. 😅

        Ja mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä vähemmän näen unelmakumppania kessään. 🙂

        Alkaa noi lapselliset utopiat karisee nääs lähempänä viittäkymppiä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei ole ei. Ja mitä enemmän miehiä tunnen, sitä vähemmän näen unelmamiehiä. 😅

        Mä en osaa edes unelmoida sellaisesta, jossa ei olisi vikaa. Mä olen itse sen verran viallinen yksilö, että sellaisen täydellisen pitäisi olla umpihullu halutakseen mut. Eli siis ei se olisi täydellinen. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osaa edes unelmoida sellaisesta, jossa ei olisi vikaa. Mä olen itse sen verran viallinen yksilö, että sellaisen täydellisen pitäisi olla umpihullu halutakseen mut. Eli siis ei se olisi täydellinen. 🤣

        En mägään. Joskus nuorena en nähnyt kessään mitään vikaa, kunnes ihmiset tuli tutuiksi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En mägään. Joskus nuorena en nähnyt kessään mitään vikaa, kunnes ihmiset tuli tutuiksi.

        Mä olen kyllä nähnyt aina myös vikoja. Muutenkin olen tykästynyt ihmisiin äärimmäisen harvoin, jo ihan teininä. En mä tosin tiedä voiko yhteensopimattomuutta kutsua viaksi ja kummassa se vika on, kun eihän siinä kumpikaan sovi yhteen sen toisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kyllä nähnyt aina myös vikoja. Muutenkin olen tykästynyt ihmisiin äärimmäisen harvoin, jo ihan teininä. En mä tosin tiedä voiko yhteensopimattomuutta kutsua viaksi ja kummassa se vika on, kun eihän siinä kumpikaan sovi yhteen sen toisen kanssa.

        Juu, meinaan just sellasta " vikaa", ettei hermot kestä tyyppiä katsella. Mä olenkin ollut maailmanhalaaja ja hyväuskoinen hölmö nuorena. Jos mä oon hyvä, muutkin on ajatuksin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En mägään. Joskus nuorena en nähnyt kessään mitään vikaa, kunnes ihmiset tuli tutuiksi.

        Eikös tuon nirsouden meinaan voi tulkita niinkin, että tiedän itse olevani sen verran viallinen ja kummallinen yksilö, että sovin yhteen vain hyvin harvojen kanssa. 🤣


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, meinaan just sellasta " vikaa", ettei hermot kestä tyyppiä katsella. Mä olenkin ollut maailmanhalaaja ja hyväuskoinen hölmö nuorena. Jos mä oon hyvä, muutkin on ajatuksin.

        Ja hyvällä tarkoitan hyvää kohtelua, positiivista läheisyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuon nirsouden meinaan voi tulkita niinkin, että tiedän itse olevani sen verran viallinen ja kummallinen yksilö, että sovin yhteen vain hyvin harvojen kanssa. 🤣

        Voi... Mä taas en ole kellekkään sopiva kumppani. Olkoon syy kessä vaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Voi... Mä taas en ole kellekkään sopiva kumppani. Olkoon syy kessä vaan.

        Jep. Ei ole mitään järkeä tunkea sellasen kanssa yhteen edes yrittämään, jossa tietää jo etukäteen, että siinä palaa molemmilla käämi alta aikayksikön. Eikä myöskään sellaseen, jossa tietää, että toinen yrittäisi sietää ja voisi huonosti. 🙂


      • Niinhän sä sanot, mutta oot sanonutkin menneesi Hunksin kanssa yhteen...olet palstan elävä esimerkki...😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei ole mitään järkeä tunkea sellasen kanssa yhteen edes yrittämään, jossa tietää jo etukäteen, että siinä palaa molemmilla käämi alta aikayksikön. Eikä myöskään sellaseen, jossa tietää, että toinen yrittäisi sietää ja voisi huonosti. 🙂

        Samaa mieltä. Jälkiviisaana voisin sanoa, ettei minun olis pitänyt tutustua kehenkään. Vaan en sano, sillä ei olis muuten noita lapsiakaan. Ja se olis iso lovi elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei ole mitään järkeä tunkea sellasen kanssa yhteen edes yrittämään, jossa tietää jo etukäteen, että siinä palaa molemmilla käämi alta aikayksikön. Eikä myöskään sellaseen, jossa tietää, että toinen yrittäisi sietää ja voisi huonosti. 🙂

        Toptop... jos oot nainen, niin oikeasti sä meet yhteen miehen kanssa, joka tulee tässä vielä selväks...

        Sinulta ei oikeasti kannata edes kysyä mitään, kun olet vaan naisellisen viettisi vietävänä...😁


      • Huitale kirjoitti:

        Voi... Mä taas en ole kellekkään sopiva kumppani. Olkoon syy kessä vaan.

        Huitale:" Voi... Mä taas en ole kellekkään sopiva kumppani. Olkoon syy kessä vaan."

        Tuota minä en ymmärrä - minusta olet ihana ihminen, vaikka et kylläkään sairauksinesi täydellinen, mutta muuten tosi kiva tyyppi. Nykyinenkin mieskumppanisi teki kanssasi lapsia?


      • Disseisback kirjoitti:

        Niinhän sä sanot, mutta oot sanonutkin menneesi Hunksin kanssa yhteen...olet palstan elävä esimerkki...😁

        Saahan sitä sanoa jäynällään kaikenlaista soopaa. Millä saa aikaan kuhinaa rivissä. 🤣


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Huitale:" Voi... Mä taas en ole kellekkään sopiva kumppani. Olkoon syy kessä vaan."

        Tuota minä en ymmärrä - minusta olet ihana ihminen, vaikka et kylläkään sairauksinesi täydellinen, mutta muuten tosi kiva tyyppi. Nykyinenkin mieskumppanisi teki kanssasi lapsia?

        Niin teki, vaan ei se tarkoita että olisin hänestäkään ihana tms.

        Ihmiset tekee kaikenlaista vähemmästäkin, en kyllä tajua miksi mutta se onkin juuri se minun ongelmani ihmissuhteissa, etten ymmärrä ihmisten kevyitä syitä.


      • Huitale kirjoitti:

        Saahan sitä sanoa jäynällään kaikenlaista soopaa. Millä saa aikaan kuhinaa rivissä. 🤣

        Jotkut asiat vaan tarttuu paremmin...turha enää peruutella.. eli Hunksi pitää olla.. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Niin teki, vaan ei se tarkoita että olisin hänestäkään ihana tms.

        Ihmiset tekee kaikenlaista vähemmästäkin, en kyllä tajua miksi mutta se onkin juuri se minun ongelmani ihmissuhteissa, etten ymmärrä ihmisten kevyitä syitä.

        Luulen, että heittäydyn liian tosissani ja antaumuksella suhteisiini ja petyn, kun toiset ei ole valmiita samaan. Heille riittää vähempi heittäytyminen ja antaa itsestään vähemmän.

        Joten.. Vika on minussa.


      • Myöhäistä...😁

        Toki voit harrastaa marsuja ja muuta, mutta stereotyyppinen unelmien hunksi sut on vienyt, ihan palstatotuuksien mukaan. 😄

        Kuten Tositypyn, Ellu kettusen, Blondin jne. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Niin teki, vaan ei se tarkoita että olisin hänestäkään ihana tms.

        Ihmiset tekee kaikenlaista vähemmästäkin, en kyllä tajua miksi mutta se onkin juuri se minun ongelmani ihmissuhteissa, etten ymmärrä ihmisten kevyitä syitä.

        Huitale: "Niin teki, vaan ei se tarkoita että olisin hänestäkään ihana tms.

        Ihmiset tekee kaikenlaista vähemmästäkin, en kyllä tajua miksi mutta se onkin juuri se minun ongelmani ihmissuhteissa, etten ymmärrä ihmisten kevyitä syitä."

        Minusta taidat vähätellä itseäsi, sillä moni on valinnut sinut kumppaniksi ja minunkin palstalla olon syy on jossain määrin sinun sekä muutaman muun kirjoittajan läsnäolo palstalla. Jos sinä ja muutama muu kiva kirjoittaja täällä puuttuisi niin en viihtyisi mitä ilmeisemmin kirjoittelemassa.


      • Disseisback kirjoitti:

        Myöhäistä...😁

        Toki voit harrastaa marsuja ja muuta, mutta stereotyyppinen unelmien hunksi sut on vienyt, ihan palstatotuuksien mukaan. 😄

        Kuten Tositypyn, Ellu kettusen, Blondin jne. 😁

        Emmä marsuja, ihmismiehetkin on poissa laskuista. Kattelen hunksia nyt sitten, kunnes lapset lähtee pesästä. Sit alkaa riittää. 😇


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Huitale: "Niin teki, vaan ei se tarkoita että olisin hänestäkään ihana tms.

        Ihmiset tekee kaikenlaista vähemmästäkin, en kyllä tajua miksi mutta se onkin juuri se minun ongelmani ihmissuhteissa, etten ymmärrä ihmisten kevyitä syitä."

        Minusta taidat vähätellä itseäsi, sillä moni on valinnut sinut kumppaniksi ja minunkin palstalla olon syy on jossain määrin sinun sekä muutaman muun kirjoittajan läsnäolo palstalla. Jos sinä ja muutama muu kiva kirjoittaja täällä puuttuisi niin en viihtyisi mitä ilmeisemmin kirjoittelemassa.

        Moni on valinnut vain tultuaan itse valituiksi, paremman puutteessa, sillä muutenhan he rakastaisi minua eikä olisi käyttäytyneet hällä väliä tyyliin.

        Ihminen joka käyttäytyy hällä väliä kumppania kohtaan, ei todellakaan rakasta.

        No kiva. Joku tykkää lukea ajatuksiani. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Moni on valinnut vain tultuaan itse valituiksi, paremman puutteessa, sillä muutenhan he rakastaisi minua eikä olisi käyttäytyneet hällä väliä tyyliin.

        Ihminen joka käyttäytyy hällä väliä kumppania kohtaan, ei todellakaan rakasta.

        No kiva. Joku tykkää lukea ajatuksiani. 😊

        No, tykkään minä Norppa83:n, Dissen, Elisaketun ja monen muun jutuista. Et sinä ole ainoa syy kirjoitella täällä ja lukea muiden juttu. Kirjoitat välillä tosi mielenkiintoisia juttuja ja vastailet kivasti.

        Hyvät syyskuut sinne. Lähipäivät on nähtävästi aika lämpimiä. :)


      • Huitale kirjoitti:

        Moni on valinnut vain tultuaan itse valituiksi, paremman puutteessa, sillä muutenhan he rakastaisi minua eikä olisi käyttäytyneet hällä väliä tyyliin.

        Ihminen joka käyttäytyy hällä väliä kumppania kohtaan, ei todellakaan rakasta.

        No kiva. Joku tykkää lukea ajatuksiani. 😊

        Sillon kun rakastaa, ei pysty käyttäytymään hällä väliä, vaikka haluisikin. Tiiän tämän itsestäni. Vaikka kuinka yrittäisin sivuuttaa toisen asiat rasittavina, en pysty silloin kun rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Toptop... jos oot nainen, niin oikeasti sä meet yhteen miehen kanssa, joka tulee tässä vielä selväks...

        Sinulta ei oikeasti kannata edes kysyä mitään, kun olet vaan naisellisen viettisi vietävänä...😁

        Niin ... jos nyt sitten joskus selviää, että millainen sen kuuluisi olla.


      • Huitale kirjoitti:

        Emmä marsuja, ihmismiehetkin on poissa laskuista. Kattelen hunksia nyt sitten, kunnes lapset lähtee pesästä. Sit alkaa riittää. 😇

        Ri auta selitykset... sinbe vaan jonoon kattelee omia varpaita ja miettimään mitä tuli tehtyä. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ri auta selitykset... sinbe vaan jonoon kattelee omia varpaita ja miettimään mitä tuli tehtyä. 😄

        On sitä tässä aina välillä mietittykin. 😝

        Aina silloin, kun toinen alkaa tuntua kuormalta eikä kumppanilta.


      • Huitale kirjoitti:

        On sitä tässä aina välillä mietittykin. 😝

        Aina silloin, kun toinen alkaa tuntua kuormalta eikä kumppanilta.

        Ei, kun tarkoitin sitä jonoa, mikä on jo vietävissä selkeesti. Nythän tietty vähän jo kadutkin, mutta palstatotuuden mukaan oot märän pimpin kanssa vaan mennyt mukaan kuin noiduttuna. 🤣

        No joo... mä vaan halusin eilen jotain vanhaa palstaäksöniä... jotkut, varsinkin pikkukakkonen linkitti jonkun jutun tms. Ja sitten siitä lähti juttu poikimaan... naiset ei voi vastustaa tiettyä miesainesta ja vaikka puhuvat sisäisestä kauneudesta, niin oikeasti liha vie. 😄

        Ehkä siinä oli jotain kieltä poskessakin pakosti. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei, kun tarkoitin sitä jonoa, mikä on jo vietävissä selkeesti. Nythän tietty vähän jo kadutkin, mutta palstatotuuden mukaan oot märän pimpin kanssa vaan mennyt mukaan kuin noiduttuna. 🤣

        No joo... mä vaan halusin eilen jotain vanhaa palstaäksöniä... jotkut, varsinkin pikkukakkonen linkitti jonkun jutun tms. Ja sitten siitä lähti juttu poikimaan... naiset ei voi vastustaa tiettyä miesainesta ja vaikka puhuvat sisäisestä kauneudesta, niin oikeasti liha vie. 😄

        Ehkä siinä oli jotain kieltä poskessakin pakosti. 😁

        Juu, ymmärsin yskän. 🤫😉


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, ymmärsin yskän. 🤫😉

        Ikäväkseni on tainneet ne pikkukakkosen kaltaiset hävitä täältä.
        Eikös ne ollut jonkun palstateorian puolesta puhujia? Ehkä Harmis on ainoa soturi enää niistä ajoista jäljellä. 🤣

        Ai kamala...meidänhän pitää laitella suojeluprojekti päällensä. 😳🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Ikäväkseni on tainneet ne pikkukakkosen kaltaiset hävitä täältä.
        Eikös ne ollut jonkun palstateorian puolesta puhujia? Ehkä Harmis on ainoa soturi enää niistä ajoista jäljellä. 🤣

        Ai kamala...meidänhän pitää laitella suojeluprojekti päällensä. 😳🤣

        Pikkis on varmasti jäätynyt Mount Blancin matkallaan vuoren huipulle. Ja muut pua pöljät on pariutuneet eikä kehtaa enää mölistä täällä. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Pikkis on varmasti jäätynyt Mount Blancin matkallaan vuoren huipulle. Ja muut pua pöljät on pariutuneet eikä kehtaa enää mölistä täällä. 😄

        No mietin tässä siivoillessa, että pitää järjestää pelastusoperaatio... kunhan vaan keksin miten mä sen sanoitan...

        Hihii... jotenkin piristävää. Niinkuin palstan mielessä ja muutenkin. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No mietin tässä siivoillessa, että pitää järjestää pelastusoperaatio... kunhan vaan keksin miten mä sen sanoitan...

        Hihii... jotenkin piristävää. Niinkuin palstan mielessä ja muutenkin. 😄

        Kannattaako niitä pelastaa, alkaa vaan kauhea vikinä. 😇


      • Huitale kirjoitti:

        Kannattaako niitä pelastaa, alkaa vaan kauhea vikinä. 😇

        No ei samanlainen kuin ätmirankutus...

        Kyllä mä kulttuurimiehenä haluan pelastaa tärkeän osan palstakulttuuria, ennenkuin se kuolee puutteeseen...siis kaikki. 😁


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jälkiviisaana voisin sanoa, ettei minun olis pitänyt tutustua kehenkään. Vaan en sano, sillä ei olis muuten noita lapsiakaan. Ja se olis iso lovi elämässä.

        Juuri näin. Sinulla on kuitenkin lapsia, joita minulla ei ole. Kenenkään kanssa en ole koskaan kyennyt kestävään parisuhteeseen.

        Mä muistan aikaisemmasta keskustelusta, kun kerroit, että olet paljon sairastellut. Siitä huolimatta sinussa on paljon hyviä puolia, koska olet pystynyt kestävään parisuhteeseen ja hankkimaan lapsia. Olet siis elänyt huomattavan paljon enemmän "oikeeta elämää" kuin minä.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osaa edes unelmoida sellaisesta, jossa ei olisi vikaa. Mä olen itse sen verran viallinen yksilö, että sellaisen täydellisen pitäisi olla umpihullu halutakseen mut. Eli siis ei se olisi täydellinen. 🤣

        Tuo on hyvä kysymys, milloin voidaan sanoa, että jossakin ihmisessä on jotakin "vikaa". Minä esimerkiksi tykkään laihoista naisista, mutta aikaisemmissa keskusteluissa, kun olen keskustellut "ihannevartaloista", nämä "laihat" naiset ovat olleet monen mielestä "liian laihoja".

        Koska itsekin olen epätäydellinen veltostuneella vartalolla, vatsalla ja hiuksien harvenemisella, joku fitnessmalli olisi yksinkertaisesti "liian täydellinen" mulle.

        Todellavaikeeta


    • Kysymyksesi on suunnilleen yhtä mielekäs kuin kysyä mihin suuntaan pitää lähteä valloittaakseen vuoren huipun. Voi vastata vain että meren rannalta tai laakson pohjalta pitää lähteä johonkin.

      • No kyllä sun tilastonikkarina pitäis tämä hoitaa suitsait...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllä sun tilastonikkarina pitäis tämä hoitaa suitsait...😄

        Jo sen tein. Tilasto ei määrittele yksittäistapausta.


    • Rehellinen vastaus, emmä tiiä ja epäilen ettei kaikki naisetkaan tiedä. Onkos tuosta valtakunnan mainitsemasta bittinaisesta tehtailtu miesversiota? Semmoinen silokilttipoju ruskeanappisilmä ja jotain sentapaista, ydinfyysikön äo-määrällä ja varustettuna pampam taikakaulimella 😁.

      • No varsinaisesti ei ole...

        Totuushan löytyy tämän pslstan "hiljaiselta" osastolta, mitkä lsittelee jännämiesuutisia välillä ja ihmettelevät, ettei kilttimies kelpaa...

        Kyllä tietous oikeasti on, mutta se vielä toistaiseksi jotenkin pysyy pimennossa.. Harmis tietty eturivin k&k-taistelijana vähän aukaisi lipasta, mut sillä on niin paljon jo muuten vastuuta palstalta, että ei voi vaatia ihan kaikkea häneltäkään...🤔


    • Että tällaisen kepeän kysymyksen heitit 😂 Minähän tähän en osaa vastata, koska alan aina tarinoida siitä, miten miehen mieli ja sydän on ne tärkeimmät jne (niin kuun onkin) ja lopulta koko vastaukseni on niin ympäripyöreä, ettei siitä saa mitään irti.

      Tuohon käyttäytymiseen voin kommentoida sen verran, että unelmamies käyttäytyy kunnioittavasti kaikkia kohtaan. Myös silloin, kun kukaan ei ole sitä näkemässä.

      • No tämähän menee oikeasti niin, että täällä te naiset satuilette 9 hyvää ja kymmenen kaunista, mutta lopulta olette vaan pimpin vietävänä ja se jykeväleukainen alfa vie teitä kun pässiä narussa...😄

        Mutta saattehan te toki tänne jotain sössöttää, kuitenkin oikea syvä tieto tulee vielä esiin, kunhan pöyhitään. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No tämähän menee oikeasti niin, että täällä te naiset satuilette 9 hyvää ja kymmenen kaunista, mutta lopulta olette vaan pimpin vietävänä ja se jykeväleukainen alfa vie teitä kun pässiä narussa...😄

        Mutta saattehan te toki tänne jotain sössöttää, kuitenkin oikea syvä tieto tulee vielä esiin, kunhan pöyhitään. 😁

        En todellakaan myönnä olevani pimpin vietävänä 🤣 Jykevää leukaa vastaan ei sinänsä ole mitään 😁

        Alan olla tosin jo niin miehenkipeä, että kohta alan olla enemmän kuin helposti vietävänä 🙈


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tämähän menee oikeasti niin, että täällä te naiset satuilette 9 hyvää ja kymmenen kaunista, mutta lopulta olette vaan pimpin vietävänä ja se jykeväleukainen alfa vie teitä kun pässiä narussa...😄

        Mutta saattehan te toki tänne jotain sössöttää, kuitenkin oikea syvä tieto tulee vielä esiin, kunhan pöyhitään. 😁

        Ensimmäinen ongelma syntyy jo siitä, että palstakäsitys alfasta on jotain ihan muuta kuin miten itse alfan miellän.


      • Aletheias kirjoitti:

        En todellakaan myönnä olevani pimpin vietävänä 🤣 Jykevää leukaa vastaan ei sinänsä ole mitään 😁

        Alan olla tosin jo niin miehenkipeä, että kohta alan olla enemmän kuin helposti vietävänä 🙈

        No niin...elikkä alat jo myöntää, että kohta lähtee... 🤣

        Ja vielä jykevä leuka ja pikkuhousut on käännettäessä likomärät... 🤣

        Joo, nyt on jo palstanaisista huitale, Norppa, wursti ja sä jonossa...😄

        Tämähän alkaa selviimään. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen ongelma syntyy jo siitä, että palstakäsitys alfasta on jotain ihan muuta kuin miten itse alfan miellän.

        Ootko nainen kenties?

        Jos olet, niin sä et tiedä kuule yhtään mikä sua vie...luulet vaan.

        Mutta tää jo alkaa aukeamaan pikkuhiljaa. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ootko nainen kenties?

        Jos olet, niin sä et tiedä kuule yhtään mikä sua vie...luulet vaan.

        Mutta tää jo alkaa aukeamaan pikkuhiljaa. 😄

        Olen, mutta perustan ajatukseni ihan perusbiologiaan, tai siis siihen miten alfaykilöt kaikilla muilla laumaeläimillä määritellään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen, mutta perustan ajatukseni ihan perusbiologiaan, tai siis siihen miten alfaykilöt kaikilla muilla laumaeläimillä määritellään.

        No ne kyllä sulle kerrotaan aikanaan...elä huoli...et oikeasti tiedä...kun kerta olet nainen..😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ne kyllä sulle kerrotaan aikanaan...elä huoli...et oikeasti tiedä...kun kerta olet nainen..😄

        Odotan myös perusteita sille miksi ihmisellä alfa olisi kaikille muille sosiaalisille laumaeläimille tyypillinen beta. Täytyyhän siihen jokin perustekin olla, miksi ihmisellä määritellään päinvastoin.


      • Disseisback kirjoitti:

        No niin...elikkä alat jo myöntää, että kohta lähtee... 🤣

        Ja vielä jykevä leuka ja pikkuhousut on käännettäessä likomärät... 🤣

        Joo, nyt on jo palstanaisista huitale, Norppa, wursti ja sä jonossa...😄

        Tämähän alkaa selviimään. 😄

        No kohta todellakin lähtee eikä siihen vaadita edes mitään jykeväleukaista alfaa 😂 Rajansa kullakin ja itse alan kiikutella ihan reunalla.. 🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        No kohta todellakin lähtee eikä siihen vaadita edes mitään jykeväleukaista alfaa 😂 Rajansa kullakin ja itse alan kiikutella ihan reunalla.. 🙈

        Niinpä... katsos kun osaa pöyhäistä, niin siitä se lähtee...🤣

        Hitsi kun alkaa silmä luppasta, niin joutunee luovuttaa, mutta kyllä tää alkaa jo löytää uomiaan...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Niinpä... katsos kun osaa pöyhäistä, niin siitä se lähtee...🤣

        Hitsi kun alkaa silmä luppasta, niin joutunee luovuttaa, mutta kyllä tää alkaa jo löytää uomiaan...😁

        Joo no mun kohdalla ei niin kauheasti tarvinnut edes pöyhiä 😂

        Hyvä hetki mennä unille, kun silmänsä alkaa luppaista. Kauniita unia sinne 😴


      • Joo. Ihan selvää kauraa! Meneppäs Huitaleen ja Norpan perään jonoon syylliseksi noudattamasta palstatotuutta...muista katsoa omia varpaita ja häpeä. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ihan selvää kauraa! Meneppäs Huitaleen ja Norpan perään jonoon syylliseksi noudattamasta palstatotuutta...muista katsoa omia varpaita ja häpeä. 😄

        Niin, aivan. Ihan niinku miehet olis vastannu miesten ihannenaista koskevaan kysymykseen et joku semmone ku Äiti Teresa oli..😃

        Mää olisin voinu laittaa myös tän, mut sillon olisin vastannu vaan omasta puolestani..
        https://images.app.goo.gl/R5A4dooJGMZ1eXWe7
        Koska näyttäis huumorintajua löytyvän, sekä muiden kuvien perusteella myös söpö peppu (mut niitä en linkitä tänne)


      • Ehkä liian sliipattu mun mielestä. Mutta ainakin osaa leipoa =D


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ihan selvää kauraa! Meneppäs Huitaleen ja Norpan perään jonoon syylliseksi noudattamasta palstatotuutta...muista katsoa omia varpaita ja häpeä. 😄

        Mikä on palstatotuus?


    • Miesihanne mulla esim:
      https://fi.pinterest.com/pin/william-rory-gallagher--545005992418024310/
      https://fi.pinterest.com/pin/544091198705447749/
      https://fi.pinterest.com/rwbelluscio/bad-co-w-paul-rogers/
      https://fi.pinterest.com/pin/384424518191663749/
      https://www.pinterest.co.uk/pin/558024210049338529/

      Ei tartte olla muusikko/laulaja tai näyttelijä, vaikka esimerkit on noiden ammattikuntien piiristä.

      Todellisuus sitten ei ihan aina vastaa noita ihanteita eli se millaisiin ihastuu. Nuo on nyt vaan sellaisia haavekuvia ja nuo miehethän ovat jo aikoja sitten lakanneet olemasta nuoria eli eivät enää vanhoina versioina mua niin kiinnosta ulkonäöllisesti, mutta muista seikoista kyllä. Nuorina versioinakin tosin myös tekemiensä töiden takia.

      Ammatilla ei ole väliä, kunhan on tyytyväinen. Ja tämä ei koske pelkästään miehiä ja parisuhdemielessä, vaan ihan ketä tahansa.

      Olen jo aika monta kertaa vuosien saatossa vastannut tämän tyyppisiin kyselyihin täällä S24:ssa ja harkitsin nytkin vastaanko vai en, mutta vastasin nyt kuitenkin.

      • No sinun ihanteet muusikkoihin kyllä liippaa läheltä...luulen, että pääset jonkinlaisiin tilastoihin Huitaleen Hunksimiehen kanssa, mihin voidaan viitata. 😄👌


      • Disseisback kirjoitti:

        No sinun ihanteet muusikkoihin kyllä liippaa läheltä...luulen, että pääset jonkinlaisiin tilastoihin Huitaleen Hunksimiehen kanssa, mihin voidaan viitata. 😄👌

        Nykyiset muusikot ja näyttelijät ei mua niin paljon kiinnosta. Nykyisin on paljon nuoria poppareita ja erilaisia rappareita, joista monistakaan en ole edes kuullut. Joitain ihan hyviä nykyajan muusikoista ja näyttelijöitä on enkä kokonaan dissaa nykyistä musiikki-ja elokuvamaailmaa.

        Ja jos ulkonäöstä puhutaan, niin kyllähän noi mun linkittämien miesten nuoruuden ulkonäkö menee monien nykyajan miespuolisten näyttelijöiden ja laulajien edelle.

        Mutta ihan tavallinenkin kaduntallaaja voi joskus sävähdyttää, jos on vaikka miellyttävä tyyli tai on vaikka iloisen oloinen. Ja näin ikään ja sukupuoleen katsomatta (en tarkoita nyt seksuaalista viehätystä ja muuta tämän tallaista, vaan ihan yleisesti, mutta toki tavallinen kadun tallaajamieskin voi viehättää jotain, vaikka muakin, jos on esim. kappaleen alussa kuvatun tyylinen).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Nykyiset muusikot ja näyttelijät ei mua niin paljon kiinnosta. Nykyisin on paljon nuoria poppareita ja erilaisia rappareita, joista monistakaan en ole edes kuullut. Joitain ihan hyviä nykyajan muusikoista ja näyttelijöitä on enkä kokonaan dissaa nykyistä musiikki-ja elokuvamaailmaa.

        Ja jos ulkonäöstä puhutaan, niin kyllähän noi mun linkittämien miesten nuoruuden ulkonäkö menee monien nykyajan miespuolisten näyttelijöiden ja laulajien edelle.

        Mutta ihan tavallinenkin kaduntallaaja voi joskus sävähdyttää, jos on vaikka miellyttävä tyyli tai on vaikka iloisen oloinen. Ja näin ikään ja sukupuoleen katsomatta (en tarkoita nyt seksuaalista viehätystä ja muuta tämän tallaista, vaan ihan yleisesti, mutta toki tavallinen kadun tallaajamieskin voi viehättää jotain, vaikka muakin, jos on esim. kappaleen alussa kuvatun tyylinen).

        No kyllähän mä oikeasti ymmärrän sun pointin...mutta tässä ei olekaan kyse siitä, vaan palstatotuudesta...

        Kyllä sun nyt vaan pitää mennä palstabaisten jonoon, mitkä on kuin jalkapuussa...sä oot pimppisi vietävissä ja kaikenlaiset jännämiehet vie sua kuin pässiä narussa.. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllähän mä oikeasti ymmärrän sun pointin...mutta tässä ei olekaan kyse siitä, vaan palstatotuudesta...

        Kyllä sun nyt vaan pitää mennä palstabaisten jonoon, mitkä on kuin jalkapuussa...sä oot pimppisi vietävissä ja kaikenlaiset jännämiehet vie sua kuin pässiä narussa.. 😁

        Täh? Mitäs toi nyt on? Ai onko palstatotuus jotain, että pitää valehdella? No, olisin mää voinnu laittaa kuvia vaikka Vesa-Matti Loirista Uunona ja sanoa, että hän viehättää tosi paljon =D Tai vaikka Bull Mentula =D Mutta päätin puhua totisinta totta ja sanoa, että noiden kuvien miesten edustama miestyyppi viehättää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täh? Mitäs toi nyt on? Ai onko palstatotuus jotain, että pitää valehdella? No, olisin mää voinnu laittaa kuvia vaikka Vesa-Matti Loirista Uunona ja sanoa, että hän viehättää tosi paljon =D Tai vaikka Bull Mentula =D Mutta päätin puhua totisinta totta ja sanoa, että noiden kuvien miesten edustama miestyyppi viehättää.

        No täällä oikeesti ei uskota naisia...tehän pikkarit märkänä selitätte mitä vaan...😁


      • Anonyymi

        Ni miehen näkökulmasta Norpan miesihanne on melko feminiininen. Pitkän huiskeat hiukset ja suhteellisen pehmeät kasvonpiirteet.

        Tämä onkin käsitykseni mukaan useiden naisten miesihanteelle tyypillistä, vaikka miehet saattavat luulla, että naiset ihannoisivat maskuliinisia miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ni miehen näkökulmasta Norpan miesihanne on melko feminiininen. Pitkän huiskeat hiukset ja suhteellisen pehmeät kasvonpiirteet.

        Tämä onkin käsitykseni mukaan useiden naisten miesihanteelle tyypillistä, vaikka miehet saattavat luulla, että naiset ihannoisivat maskuliinisia miehiä.

        Joo, mutta Norpan miesihanteissa on jännyys-aspekti... luultavasti jos palstatotuuden kannattajia olis, ne viittaisi Rammstein-syndroomaan tilsnnetta. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, mutta Norpan miesihanteissa on jännyys-aspekti... luultavasti jos palstatotuuden kannattajia olis, ne viittaisi Rammstein-syndroomaan tilsnnetta. 😁

        Noissa mun linkittämissä miehissä (heidän nuoruuden tyylissään) on musta yhteisenä nimittäjänä enemmän tai vähemmän poikamaisuus. Toki esim. Paul Rodgersissa ja vajaa kolmekymppisenä ja hieman päälle kolmekymppisenä Rory Gallagherissa oli myös ainakin jonkun verran miehekkyyttä, Paul Rodgerissa edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ni miehen näkökulmasta Norpan miesihanne on melko feminiininen. Pitkän huiskeat hiukset ja suhteellisen pehmeät kasvonpiirteet.

        Tämä onkin käsitykseni mukaan useiden naisten miesihanteelle tyypillistä, vaikka miehet saattavat luulla, että naiset ihannoisivat maskuliinisia miehiä.

        En yleensä kiinnostukaan kauhean maskuliinisista miehistä. enemmän poikamainen/poikamaisen miehekäs tai hieman feminiininen. Myöskään tosi sliipattu ei yleensä herätä mun mielenkiintoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      UnelmaMiss.

      Randalis...Citdis... ääh hitto sellaisessa vaiheessa projekteja että tympii tehdä jotain itsestäänselvyyksiä kun joku insinööri voisi tehdä puolestani kun ohjeistaisin vain..

      • Ei muuta kuin Niveaa näkökenttään, niin siitä se lähtee. 😄


    • Niitä unelmamiehiä ja naisiakin taitaa olla yhtä päljon kuin vastaajiakin.🤔. Tosin tietysti jos multa kysytään niin mähän siis itse olen tietenkin lähellä unelmamiestä mutta se on vaan mun mielipiteeni.🙄😉😁.

      • No sä olet liian kamumies...

        "Vanhaan hyvään aikaan" sä olisit valkoritari. 🤣

        Niin ja aisuri ainakin. 😄

        Palstalla ei ole käsitettä "tavallinen mies". Sellaista ei ole... tavismies lipsahtaa joltain, mutta sekään ei naisille kelpaa...

        Sähän voisit kyllä ottaa kantaaksesi "palstajeesustittelin"? 😁 Se on mulla roikkunut vuosia joutavana pukukaapissa. Kukaan ei ole oikein haastanut aiemmin...ja se vie tilaa? Oisitko ottznut vyön itelles? 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No sä olet liian kamumies...

        "Vanhaan hyvään aikaan" sä olisit valkoritari. 🤣

        Niin ja aisuri ainakin. 😄

        Palstalla ei ole käsitettä "tavallinen mies". Sellaista ei ole... tavismies lipsahtaa joltain, mutta sekään ei naisille kelpaa...

        Sähän voisit kyllä ottaa kantaaksesi "palstajeesustittelin"? 😁 Se on mulla roikkunut vuosia joutavana pukukaapissa. Kukaan ei ole oikein haastanut aiemmin...ja se vie tilaa? Oisitko ottznut vyön itelles? 😄

        Millainen on palstajeesus? Ai sellainen hyväluonteinen, jolla on hyviä ja kannustavia mielipiteitä ja neuvoja?


      • Disseisback kirjoitti:

        No sä olet liian kamumies...

        "Vanhaan hyvään aikaan" sä olisit valkoritari. 🤣

        Niin ja aisuri ainakin. 😄

        Palstalla ei ole käsitettä "tavallinen mies". Sellaista ei ole... tavismies lipsahtaa joltain, mutta sekään ei naisille kelpaa...

        Sähän voisit kyllä ottaa kantaaksesi "palstajeesustittelin"? 😁 Se on mulla roikkunut vuosia joutavana pukukaapissa. Kukaan ei ole oikein haastanut aiemmin...ja se vie tilaa? Oisitko ottznut vyön itelles? 😄

        Äääh...enkä ole mä oon juuri optimaalinen kaikkine virheineni ja epätäydellisyyksineni.😅.

        Vai "palstajeesus" mulla ei oo hajuakaan mitä se tarkoittaa mutta jos se on tuollainen mitä Norppa kuvaili niin joo kyllä mä voin sitten olla sellainen.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Millainen on palstajeesus? Ai sellainen hyväluonteinen, jolla on hyviä ja kannustavia mielipiteitä ja neuvoja?

        No vaikea mun on sanoa suoraan, ehkä oon jäävi sanomaan...

        Sitä titteliä ei vaan ole kukaan haastanut kai...?

        Täällä palstalla muutenkin on harhauduttu kauas totuudesta..😄

        Koitan herätellä sitä...😁


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Äääh...enkä ole mä oon juuri optimaalinen kaikkine virheineni ja epätäydellisyyksineni.😅.

        Vai "palstajeesus" mulla ei oo hajuakaan mitä se tarkoittaa mutta jos se on tuollainen mitä Norppa kuvaili niin joo kyllä mä voin sitten olla sellainen.😊.

        Tuli vaan mieleen, kun Jeesus oli yleensä ystävällinen ihmisille, kunnioitti kaikenlaisia eläjiä jne.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Äääh...enkä ole mä oon juuri optimaalinen kaikkine virheineni ja epätäydellisyyksineni.😅.

        Vai "palstajeesus" mulla ei oo hajuakaan mitä se tarkoittaa mutta jos se on tuollainen mitä Norppa kuvaili niin joo kyllä mä voin sitten olla sellainen.😊.

        Täällä joskus oli "ainesta" jotka osasivat ssnoa miten maailma oikeasti makaa...

        Se on vaan hautautunut johonkin "yltiörealismin" slle, mitä palstanaiset vouhottaa...😄

        Se on tylsää oikeastaan..mutta pitää olla joku mieskin joka sitä puollusraa rehdisti. 😁

        Mä taas olen erkaantunut jo jutusta...tarvitaan uusia "voimia" ja mä löisin sinut siihen hommaan mielelläni. 😁


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen, kun Jeesus oli yleensä ystävällinen ihmisille, kunnioitti kaikenlaisia eläjiä jne.

        Juu sellainenhan sen yleisesti nähdään olleen eikä noi mainitut asiat itsessä yhtään huonoilta kuulostaisi.🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        Täällä joskus oli "ainesta" jotka osasivat ssnoa miten maailma oikeasti makaa...

        Se on vaan hautautunut johonkin "yltiörealismin" slle, mitä palstanaiset vouhottaa...😄

        Se on tylsää oikeastaan..mutta pitää olla joku mieskin joka sitä puollusraa rehdisti. 😁

        Mä taas olen erkaantunut jo jutusta...tarvitaan uusia "voimia" ja mä löisin sinut siihen hommaan mielelläni. 😁

        No jos mä olemalla oma itseni sellaisen tittelin saan niin olkoon sitten niin en mä muuksikaan voi enkä aio muuttua.😊.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Millainen on palstajeesus? Ai sellainen hyväluonteinen, jolla on hyviä ja kannustavia mielipiteitä ja neuvoja?

        Jeesustelija joka luulee olevansa messias


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sä olet liian kamumies...

        "Vanhaan hyvään aikaan" sä olisit valkoritari. 🤣

        Niin ja aisuri ainakin. 😄

        Palstalla ei ole käsitettä "tavallinen mies". Sellaista ei ole... tavismies lipsahtaa joltain, mutta sekään ei naisille kelpaa...

        Sähän voisit kyllä ottaa kantaaksesi "palstajeesustittelin"? 😁 Se on mulla roikkunut vuosia joutavana pukukaapissa. Kukaan ei ole oikein haastanut aiemmin...ja se vie tilaa? Oisitko ottznut vyön itelles? 😄

        "Kamumies" sellaisena kuin se palstalla ymmärretään on minun mielestäni lähtökohta kaikelle muulle, mitä sen lisäksi voi olla. Itsehän koen sen, mitä palstalla kutsutaan kamumieheydeksi, ihan vain normaalina, positiivisena maskuliinisuutena.

        Kun kamumiesasenne puuttuu, mukana on AINA naisvihaa, ja se on huono juttu (deal-breaker).

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kamumies" sellaisena kuin se palstalla ymmärretään on minun mielestäni lähtökohta kaikelle muulle, mitä sen lisäksi voi olla. Itsehän koen sen, mitä palstalla kutsutaan kamumieheydeksi, ihan vain normaalina, positiivisena maskuliinisuutena.

        Kun kamumiesasenne puuttuu, mukana on AINA naisvihaa, ja se on huono juttu (deal-breaker).

        🦄

        Kuulostipa tuo mukavalta vaikka en itse itseäni minään "kamumiehenä" näekkään.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuulostipa tuo mukavalta vaikka en itse itseäni minään "kamumiehenä" näekkään.😊.

        Vaan ihan oma itsenäni.🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        Täällä joskus oli "ainesta" jotka osasivat ssnoa miten maailma oikeasti makaa...

        Se on vaan hautautunut johonkin "yltiörealismin" slle, mitä palstanaiset vouhottaa...😄

        Se on tylsää oikeastaan..mutta pitää olla joku mieskin joka sitä puollusraa rehdisti. 😁

        Mä taas olen erkaantunut jo jutusta...tarvitaan uusia "voimia" ja mä löisin sinut siihen hommaan mielelläni. 😁

        Ei sellaista ainesta ole oikein tuolla politiikkapuolellakaan. Sielläkin on niitä öyhöttäjiä, jotka vaan haukkuu toisia. No, on siellä joitain järkeviäkin, joilla asiallisia kommentteja.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuulostipa tuo mukavalta vaikka en itse itseäni minään "kamumiehenä" näekkään.😊.

        Niin. Kamumiehisyys sellaisena kuin se tällä palstalla ymmärretään on mielestäni aivan normaalia kohteliaan miehen käyttäytymistä.

        Myöskään tarralenkkareissa ei ole mitään vikaa! En ymmärrä miksi niitä pidetään niin vääränlaisina kenkinä. 😁 Ei niitä töihin kannata pukea, mutta mitä vikaa niissä muuten on?

        En ymmärrä myöskään sinuun liitettyä makkaraperunadiskurssia. 😂 Käsittääkseni makkispekkis on ihan kelvollista pikaruokaa. Itse en niitä syö (syön makkaraa ilman pottuja), mutta tuo vierelläni elävä syö aina välillä. 😄

        Ei onneksi kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. 🤭

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kamumiehisyys sellaisena kuin se tällä palstalla ymmärretään on mielestäni aivan normaalia kohteliaan miehen käyttäytymistä.

        Myöskään tarralenkkareissa ei ole mitään vikaa! En ymmärrä miksi niitä pidetään niin vääränlaisina kenkinä. 😁 Ei niitä töihin kannata pukea, mutta mitä vikaa niissä muuten on?

        En ymmärrä myöskään sinuun liitettyä makkaraperunadiskurssia. 😂 Käsittääkseni makkispekkis on ihan kelvollista pikaruokaa. Itse en niitä syö (syön makkaraa ilman pottuja), mutta tuo vierelläni elävä syö aina välillä. 😄

        Ei onneksi kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. 🤭

        🦄

        Niin sillain mäkin sen näen enkä ymmärrä että jos sä olet vain oma itsesi ja ystävällinen, kohtelias, ja hyväntahtoinen yms. niin miksi sä oletkin muka joku "kamumies".🤔😄.

        Juu ei todellakaan tarvi onneks ymmärtää.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kamumies" sellaisena kuin se palstalla ymmärretään on minun mielestäni lähtökohta kaikelle muulle, mitä sen lisäksi voi olla. Itsehän koen sen, mitä palstalla kutsutaan kamumieheydeksi, ihan vain normaalina, positiivisena maskuliinisuutena.

        Kun kamumiesasenne puuttuu, mukana on AINA naisvihaa, ja se on huono juttu (deal-breaker).

        🦄

        Eip, kyllä korttipakassa on muitakin kortteja kuin kunkkuja ja jätkiä


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No jos mä olemalla oma itseni sellaisen tittelin saan niin olkoon sitten niin en mä muuksikaan voi enkä aio muuttua.😊.

        Heh.. kunhan koitan vaan saada vanhoja palstahommia pöyhittyä esiin. 😄

        Tää on osin mennyt liian vakavaksi. Täällä käydään henkilöihin enemmän kiinni ja sellaista ikävää klangia...

        Kieli poskessa vaan heittrlin kaikkea hubaa menneisyydestä. Mut tosiaan nimettiin palstajeesukseksi, kun varmaan sössötin vähän liiankin "hyvää hyvälle"-juttua. 😁


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Eip, kyllä korttipakassa on muitakin kortteja kuin kunkkuja ja jätkiä

        Pahoittelut mutta en ymmärrä kommenttiasi. Jos haluat että vastaan siihen, ole hyvä ja selvennä hieman. ☺️

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut mutta en ymmärrä kommenttiasi. Jos haluat että vastaan siihen, ole hyvä ja selvennä hieman. ☺️

        🦄

        Tökkäsi tuo viimeisen lauseen AINA silmään, mutta en mä siitä lähde vänkäämään


    • No siis minä. Ei sen kummempaa eikä asiaa tarvitse tarkemmin edes avata. Minä. 🤣🤣🤣

      • No sinähän kyllä oot ihsn vitukseen selkeä jännämies. Palstanaiset on lääpällään ja varmasti pyörität haaremia. 😁

        Paneskelet kaikkia ristiin ja rastiin ja olet kateuden kohde. Palstsmiiteilläkin psnit kaikkia palstanaisia jonossa. Minähän luovutin alkujaankin ja totesin alfan oitis ja nöyrryin...mähän oon vain pulska kamumies. 😄

        Tosin on tuolla varjoissa vieläkin hurjempi mies kuin sä..se vaan kuorii kermat päältä...kyllä näin on...se ei vain pidä meteliä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No sinähän kyllä oot ihsn vitukseen selkeä jännämies. Palstanaiset on lääpällään ja varmasti pyörität haaremia. 😁

        Paneskelet kaikkia ristiin ja rastiin ja olet kateuden kohde. Palstsmiiteilläkin psnit kaikkia palstanaisia jonossa. Minähän luovutin alkujaankin ja totesin alfan oitis ja nöyrryin...mähän oon vain pulska kamumies. 😄

        Tosin on tuolla varjoissa vieläkin hurjempi mies kuin sä..se vaan kuorii kermat päältä...kyllä näin on...se ei vain pidä meteliä. 😁

        No ainoa jännä mikä minussa on, on kakat housuissa, siinä se jännyys kaikkinensa. Muuta jäykkää ei ole kuin käytös, eikä mikään muu seiso kuin silmät päässä ja nekin vain selvinpäin 😂

        Ainoa mitä olen panbeskellut ristiin rastiin, on vasen ja oikea käsi, sekin vain siitä syystä ettei oikea ranne ole vieläkään täysin kunnossa 😁

        Jep, tiietään, puskissa väijyy legendaarinen Setämies, siinä vasta äijä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No ainoa jännä mikä minussa on, on kakat housuissa, siinä se jännyys kaikkinensa. Muuta jäykkää ei ole kuin käytös, eikä mikään muu seiso kuin silmät päässä ja nekin vain selvinpäin 😂

        Ainoa mitä olen panbeskellut ristiin rastiin, on vasen ja oikea käsi, sekin vain siitä syystä ettei oikea ranne ole vieläkään täysin kunnossa 😁

        Jep, tiietään, puskissa väijyy legendaarinen Setämies, siinä vasta äijä 🤣

        Hahahaa =D =D =D


      • randombypasser kirjoitti:

        No ainoa jännä mikä minussa on, on kakat housuissa, siinä se jännyys kaikkinensa. Muuta jäykkää ei ole kuin käytös, eikä mikään muu seiso kuin silmät päässä ja nekin vain selvinpäin 😂

        Ainoa mitä olen panbeskellut ristiin rastiin, on vasen ja oikea käsi, sekin vain siitä syystä ettei oikea ranne ole vieläkään täysin kunnossa 😁

        Jep, tiietään, puskissa väijyy legendaarinen Setämies, siinä vasta äijä 🤣

        No pitää palstalla joku suuruus olla, ketä voi varjot haastaa. 😄

        Ehkä joku gentsukin herää eloon? 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No pitää palstalla joku suuruus olla, ketä voi varjot haastaa. 😄

        Ehkä joku gentsukin herää eloon? 🤣

        Gentsu = Setämies? 🤣


    • Anonyymi

      Tuli mieleen eräs ikivanha peli josta on muistoja, Koskela Mauri kai saattaa olla sinänsä tuttu armeijan mies, kohua raiskauksesta, mutta tämä peli joskus:

      https://www.youtube.com/watch?v=m5PzKEYiuns

      kun vaihtelimme pelejä joskus tietokoneilla noihin aikoihin.

    • Tiedän, että Väliksen mielestä unelmamies on raha ja kymmenen ätmin mielestä unelma mies iso paha komea hulttio, mutta siitä huolimatta vastustan pakkonaittamista!

      Oma valintani on empaattinen, älykäs, keskustelukykyinen ja -haluinen hyväkäytöksinen mies.

      Sivistys TAI koulutus ei ole pahasta, muttei ole vaatimuksena kuten samansuuntainen arvomaailma on. Ihannemies tuntuu vain omalta, läheisyys tuntuu hyvältä ja ihon tuoksu huumaa. Ihannemies haluaa muodostaa suhteen yhtä paljon kuin minäkin, siis kummallakin on motivaatio, voimistuvat tunteet ja halu keskittyä vain yhteen ihmiseen. Ihminen saa olla epätäydellinen oma itsensä, kunhan tärkeät asiat osuu.

      • Ei se pakkonaittamista ole, mutta täällä aikoinaan oli miesainesta, jotka kyllä saneli täydellisen miehen, jota sinäkään et naiseläjänä vaan voi vastustaa... hrlmat nousee väkisillä korviin, kun sellainen askeltaa lähelle ja pikkarit kostuu. 😄

        Se oli liki taidetta... siinä vain osoitettiin tietyt lainalaisuudet ja oikeastaan ei siinä naisien omalla mielipiteellä ollut väliä, kun liha vie, niin liha vie. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei se pakkonaittamista ole, mutta täällä aikoinaan oli miesainesta, jotka kyllä saneli täydellisen miehen, jota sinäkään et naiseläjänä vaan voi vastustaa... hrlmat nousee väkisillä korviin, kun sellainen askeltaa lähelle ja pikkarit kostuu. 😄

        Se oli liki taidetta... siinä vain osoitettiin tietyt lainalaisuudet ja oikeastaan ei siinä naisien omalla mielipiteellä ollut väliä, kun liha vie, niin liha vie. 🤣

        Joo… joskus sitä liha voi viedäkin, mutta ihan eri syistä kuin mitä naisia ymmärtämättömät ätmit pienissä aivoissaan kuvittelee… Ja se mikä vie naisen tai miehen tai muun sukupuolisen, sattuu vaihtelemaan vieläpä aika paljon ihmisestä toiseen. Se on kyllä totta ainakin omalla kohdalla, että jos tunteet lähtee kunnolla laukalle, niin kyllä silloin lihakin värisee. 😂 Jos ei värise, sitten vaan kolahtaa ystävänä ja sinä kuuluisana kamumiehenä. Romanttinen suhde on romanttinen ja kaverit on erikseen!

        Se on aina pakkonaittamista, jos pitää ottaa jotain muuta mitä itse haluaa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo… joskus sitä liha voi viedäkin, mutta ihan eri syistä kuin mitä naisia ymmärtämättömät ätmit pienissä aivoissaan kuvittelee… Ja se mikä vie naisen tai miehen tai muun sukupuolisen, sattuu vaihtelemaan vieläpä aika paljon ihmisestä toiseen. Se on kyllä totta ainakin omalla kohdalla, että jos tunteet lähtee kunnolla laukalle, niin kyllä silloin lihakin värisee. 😂 Jos ei värise, sitten vaan kolahtaa ystävänä ja sinä kuuluisana kamumiehenä. Romanttinen suhde on romanttinen ja kaverit on erikseen!

        Se on aina pakkonaittamista, jos pitää ottaa jotain muuta mitä itse haluaa.

        Joo, mutta täällä oli joskus sellainen palstatotuus, tai teoria, mikä selitti sen, että tietynlainen mies (stereotyyppinen) vaan vie naisen kun naisen, eikä nainen voi mitään...pikkariin lirahtaa ja sit mennään. 😄

        Mä vähän provoillenkin herättelin sitä tänne...😁

        Ehkä sen totuuden/teorian puolustajat vähän kieli poskessakin vääntivät juttua, eikä ne ötmejä olleet, mutta ehkä eivät kuitenkaan itse sitä miestyyppiä, mitkä niitä naisia olis vienyt kuin litran mittaa. 😁

        Mutta hyviä vääntöjä ihan hyvällä mielellä täällä käytiin joskus aiheesta. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, mutta täällä oli joskus sellainen palstatotuus, tai teoria, mikä selitti sen, että tietynlainen mies (stereotyyppinen) vaan vie naisen kun naisen, eikä nainen voi mitään...pikkariin lirahtaa ja sit mennään. 😄

        Mä vähän provoillenkin herättelin sitä tänne...😁

        Ehkä sen totuuden/teorian puolustajat vähän kieli poskessakin vääntivät juttua, eikä ne ötmejä olleet, mutta ehkä eivät kuitenkaan itse sitä miestyyppiä, mitkä niitä naisia olis vienyt kuin litran mittaa. 😁

        Mutta hyviä vääntöjä ihan hyvällä mielellä täällä käytiin joskus aiheesta. 😁

        Tarkoitatko Laasasen markkina-arvoteoriaa kenties? Sitä joskus 2012-2013 tuli joka ketjusta täydellä teholla. Itse en teoriaa sellaisenaan allekirjoita, se on ätmien hapatusta.

        Laasasen sijaan uskon siihen, että samanlaisia asioita arvostavat ihmiset löytävät helpommin toisensa. Jos toinen tykkää vain pubista ja jalkapallosta, ja paheksuu korkeakulttuuria ja koulutusta turhana, ja toinen taas lukee paljon ja harrastaa vaikka teatteria, musiikkia ja oopperoita ja on pitkälle kouluttautunut, ei toista kunnioittava yhteiselämä ole itsestäänselvyys. Tai jos kumara uimarenkailla varustettu sosiaalisesti osaamaton ihminen kelpuuttaa vain täydellistä kroppaa kantavan sosiaalisen taiturin, ei match varmaan kovin helposti löydy.

        Merkitys ei ole sillä mitä harrastaa, mikä ammatti ja koulutus on, vaan sillä mitä arvostaa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tarkoitatko Laasasen markkina-arvoteoriaa kenties? Sitä joskus 2012-2013 tuli joka ketjusta täydellä teholla. Itse en teoriaa sellaisenaan allekirjoita, se on ätmien hapatusta.

        Laasasen sijaan uskon siihen, että samanlaisia asioita arvostavat ihmiset löytävät helpommin toisensa. Jos toinen tykkää vain pubista ja jalkapallosta, ja paheksuu korkeakulttuuria ja koulutusta turhana, ja toinen taas lukee paljon ja harrastaa vaikka teatteria, musiikkia ja oopperoita ja on pitkälle kouluttautunut, ei toista kunnioittava yhteiselämä ole itsestäänselvyys. Tai jos kumara uimarenkailla varustettu sosiaalisesti osaamaton ihminen kelpuuttaa vain täydellistä kroppaa kantavan sosiaalisen taiturin, ei match varmaan kovin helposti löydy.

        Merkitys ei ole sillä mitä harrastaa, mikä ammatti ja koulutus on, vaan sillä mitä arvostaa.

        Emmä tiedä? Siis kai ne siihenkin viitas, mutta lähinnä kai se oli vain tyypillistä stereotyyppistä kieli poskella väännettyä hupihommaa.

        Ei se ollut tyypillistä ätmivalitusta, vaan kyllä siellä oli ihan perusteltuakin juttua, mutta tokihan siinä yleistettiin ja lokeroitiin naisia samaan koriin. 😄

        Mutta ihan kivaa väittelyä minusta se oli, eikä sitä kai kukaan täysin vakavissaan ottanut, puolin tai toisin. 😄


    • Anonyymi

      Mä olen tässä nyt selannut läpi jo varmaan liki tuhat komeaksi/söpöksi määriteltyä miehen kuvaa, voidakseni linkata sulle jotain, mutta kun ei nämä yhtään kolahda. Mussa on selväsi jotain vikaa. Kovalevy rikki tai jotain. 😂

      • Anonyymi

        Juu, ei tää nyt onnistu. En löydä sulle yhden yhtään, jonka voisin linkittää.

        levee smilex 👎👎👎
        liian sliipattu 👎👎👎
        liikaa paljasta pintaa 👎👎👎
        liikaa lihasta 👎👎👎
        joku ilveilyilme 👎👎👎
        alta kulmien katse 🤮
        liian vakava machoilme 🤮
        käden pääntakana poseraus 🤮
        viettelyilmeyritys 🤮
        Joku muu ihme poseeraus 👎👎👎

        Sori mutta tänään ei nyt selvästikään irtoo yhtään linkkiä edes semisöpöstä miehestä, 🤣


      • Anonyymi

        No niin. Jahka lakkasin yrittämästä etsiä kuvaa, niin keksinhän mä yhden, joka varmasti kelpaa palstapojille top 10 mieheksi ja jota pidän varsin viehättävänä, siis ulkoisesti. Ihmisenä en tiedä hänestä yhtään mitään, kun en seuraa mitään juorulehtiä ja muuta vastaavaa. Sitä en siis osaa sanoa missä määrin hänestä mahtaa sellasta alfaa löytyä, mutta ahteriosasto on 👌

        https://en.wikipedia.org/wiki/Antoine_Griezmann


      • Jotain perää tässäkin on, koska mielestäni esim. Johnny Depp tai George Clooney eivät ole komeita, vaikka sellaisiksi heidät mediassa mielletään. Eli ei se media kuitenkaan loppujen lopuksi määritä meidän tavallisten naisten miesmakua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Jahka lakkasin yrittämästä etsiä kuvaa, niin keksinhän mä yhden, joka varmasti kelpaa palstapojille top 10 mieheksi ja jota pidän varsin viehättävänä, siis ulkoisesti. Ihmisenä en tiedä hänestä yhtään mitään, kun en seuraa mitään juorulehtiä ja muuta vastaavaa. Sitä en siis osaa sanoa missä määrin hänestä mahtaa sellasta alfaa löytyä, mutta ahteriosasto on 👌

        https://en.wikipedia.org/wiki/Antoine_Griezmann

        Nojoo. Minä nään taas ihan kivan näköisiä miehiä useinkin, mutta mulla jotenkin ulkonäkö on menettänyt merkityksensä. Aika varjain jo kun kiinnosti nöhdä pään sisään enemmän. Kai tää on miten ihmiset orientoituu ja suuntautuu, päällikuoreen vai sisäpintaan.

        Paul Walker on ollut kestosuosikkini, samoin Morten Harket. Minusta kumpikin on ollut ulkoisesti silmääni miellyttäviä mitä katselee mielellään.

        Jotenkin popnup muusta julkkisväestä siis. Eniten makuuni ja ei liian sokeroituja. Inhoan liian sokeroitua olemusta, oksetus. Mutta vähän hyppysellinen imelyyttäkin.

        En pelkkää ulkonäköä katsomalla kuitenkaan kykene sanomaan kestään tykkäänkö vai en.

        Useinmiten kun tykkään ihmisestä, hän ei tosiaankaan ole mikään ulkonäön edustajan prototyyppi, vaan vastakohta väestön ihannetytölle tai pojalle.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo. Minä nään taas ihan kivan näköisiä miehiä useinkin, mutta mulla jotenkin ulkonäkö on menettänyt merkityksensä. Aika varjain jo kun kiinnosti nöhdä pään sisään enemmän. Kai tää on miten ihmiset orientoituu ja suuntautuu, päällikuoreen vai sisäpintaan.

        Paul Walker on ollut kestosuosikkini, samoin Morten Harket. Minusta kumpikin on ollut ulkoisesti silmääni miellyttäviä mitä katselee mielellään.

        Jotenkin popnup muusta julkkisväestä siis. Eniten makuuni ja ei liian sokeroituja. Inhoan liian sokeroitua olemusta, oksetus. Mutta vähän hyppysellinen imelyyttäkin.

        En pelkkää ulkonäköä katsomalla kuitenkaan kykene sanomaan kestään tykkäänkö vai en.

        Useinmiten kun tykkään ihmisestä, hän ei tosiaankaan ole mikään ulkonäön edustajan prototyyppi, vaan vastakohta väestön ihannetytölle tai pojalle.

        Välillä on vähän harmittanutkin, kun en kykene ihastunaan ihmisiin ulkonäön perusteella. Se näyttää niin helpolle kun seurailee sarjaihastujia, mutta onkin ihan äärettömän vaikeaa, kun heti kun silmät viestii, mukavan näköinen, niin aivoni vastaa mutta sehän on vain ulkokuori minkä perusteella ei ihastuta. Kuiren alta pitää löytyä sisältöä mihin voi ihastua.

        Mulla on joku ohjuri päässäni.


      • Huitale kirjoitti:

        Välillä on vähän harmittanutkin, kun en kykene ihastunaan ihmisiin ulkonäön perusteella. Se näyttää niin helpolle kun seurailee sarjaihastujia, mutta onkin ihan äärettömän vaikeaa, kun heti kun silmät viestii, mukavan näköinen, niin aivoni vastaa mutta sehän on vain ulkokuori minkä perusteella ei ihastuta. Kuiren alta pitää löytyä sisältöä mihin voi ihastua.

        Mulla on joku ohjuri päässäni.

        Ja monesti sitten niistäkin joihin ihastun löytyy tutumpina puolia, joilla ihastuminen haihtuu tuhkana tuuleen. Arvomaailmassa ja elintavoissa useinmiten ne suurimmat erot.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja monesti sitten niistäkin joihin ihastun löytyy tutumpina puolia, joilla ihastuminen haihtuu tuhkana tuuleen. Arvomaailmassa ja elintavoissa useinmiten ne suurimmat erot.

        Monesti mun makuun liian pinnallista tai prameiluun tähtäävää tyyliä elää. Tai humma humma ja sohvapottuilua liikaa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Nojoo. Minä nään taas ihan kivan näköisiä miehiä useinkin, mutta mulla jotenkin ulkonäkö on menettänyt merkityksensä. Aika varjain jo kun kiinnosti nöhdä pään sisään enemmän. Kai tää on miten ihmiset orientoituu ja suuntautuu, päällikuoreen vai sisäpintaan.

        Paul Walker on ollut kestosuosikkini, samoin Morten Harket. Minusta kumpikin on ollut ulkoisesti silmääni miellyttäviä mitä katselee mielellään.

        Jotenkin popnup muusta julkkisväestä siis. Eniten makuuni ja ei liian sokeroituja. Inhoan liian sokeroitua olemusta, oksetus. Mutta vähän hyppysellinen imelyyttäkin.

        En pelkkää ulkonäköä katsomalla kuitenkaan kykene sanomaan kestään tykkäänkö vai en.

        Useinmiten kun tykkään ihmisestä, hän ei tosiaankaan ole mikään ulkonäön edustajan prototyyppi, vaan vastakohta väestön ihannetytölle tai pojalle.

        Nyt etsittiinkin valokuvista. Kyllä minäkin livenä kivannäköisiä miehiä näen, mutta en minä heistä kuvia näpsi, että voisin jollekulle niitä linkitellä. Lisäksi ainakin mun kohdalla ongelma on, että valokuva jo on vaikea juttu. Se on yksi ainoa hetki, eikä sillä (minun mielestäni) juuti koskaan pysty vangitsemaan sitä mikä ihmisessä on kiinnostavaa. Ulkonäkö nyt muutenkaan ei ole mulle se oleellisin juttu, mutta ne oleelliset eivät valokuviin tallennu ja ole linkitettävissä kenellekään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Nojoo. Minä nään taas ihan kivan näköisiä miehiä useinkin, mutta mulla jotenkin ulkonäkö on menettänyt merkityksensä. Aika varjain jo kun kiinnosti nöhdä pään sisään enemmän. Kai tää on miten ihmiset orientoituu ja suuntautuu, päällikuoreen vai sisäpintaan.

        Paul Walker on ollut kestosuosikkini, samoin Morten Harket. Minusta kumpikin on ollut ulkoisesti silmääni miellyttäviä mitä katselee mielellään.

        Jotenkin popnup muusta julkkisväestä siis. Eniten makuuni ja ei liian sokeroituja. Inhoan liian sokeroitua olemusta, oksetus. Mutta vähän hyppysellinen imelyyttäkin.

        En pelkkää ulkonäköä katsomalla kuitenkaan kykene sanomaan kestään tykkäänkö vai en.

        Useinmiten kun tykkään ihmisestä, hän ei tosiaankaan ole mikään ulkonäön edustajan prototyyppi, vaan vastakohta väestön ihannetytölle tai pojalle.

        Minua kumpikaan mainitsemistasi herroista ei säväyttänyt. Mä ylipäänsä tiedän niin vähän julkkiksia, että en tosiaan osata tosiaan tosta vaan sanoa ketään. Nimet eivät pääosin sano mulle mitään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Välillä on vähän harmittanutkin, kun en kykene ihastunaan ihmisiin ulkonäön perusteella. Se näyttää niin helpolle kun seurailee sarjaihastujia, mutta onkin ihan äärettömän vaikeaa, kun heti kun silmät viestii, mukavan näköinen, niin aivoni vastaa mutta sehän on vain ulkokuori minkä perusteella ei ihastuta. Kuiren alta pitää löytyä sisältöä mihin voi ihastua.

        Mulla on joku ohjuri päässäni.

        "Se näyttää niin helpolle kun seurailee sarjaihastujia, mutta onkin ihan äärettömän vaikeaa, kun heti kun silmät viestii, mukavan näköinen, niin aivoni vastaa mutta sehän on vain ulkokuori minkä perusteella ei ihastuta. Kuiren alta pitää löytyä sisältöä mihin voi ihastua"

        Mulla toi menee ihan toisella tavalla, vaikka lopputulos onkin sama. Mä rekisteröin ulkonäön, mutta se ei aiheuta mitään sen kummempaa kuin vaikka kauniin maiseman tai eläimen ihastelu. Kaunis luojanluoma ja siinä se.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Jotain perää tässäkin on, koska mielestäni esim. Johnny Depp tai George Clooney eivät ole komeita, vaikka sellaisiksi heidät mediassa mielletään. Eli ei se media kuitenkaan loppujen lopuksi määritä meidän tavallisten naisten miesmakua.

        Onhan he kai komeita. Minuun ei kumpikaan ole koskaan kolahtanut, mutta kyllä heitä kaiketi ihan hyvillä ulkonäkögeeneillä on siunattu, mutta eivät kolahda minuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se näyttää niin helpolle kun seurailee sarjaihastujia, mutta onkin ihan äärettömän vaikeaa, kun heti kun silmät viestii, mukavan näköinen, niin aivoni vastaa mutta sehän on vain ulkokuori minkä perusteella ei ihastuta. Kuiren alta pitää löytyä sisältöä mihin voi ihastua"

        Mulla toi menee ihan toisella tavalla, vaikka lopputulos onkin sama. Mä rekisteröin ulkonäön, mutta se ei aiheuta mitään sen kummempaa kuin vaikka kauniin maiseman tai eläimen ihastelu. Kaunis luojanluoma ja siinä se.

        Mä en juurikaan enää edes ihastele kaunis luojanluoma, kuten vielä joskus aiemmin. Ulkonäkö on jotenkin kuin tapettia katselisi, turtunut ihmisulkonäköihin jotenkin. En meinaa saada edes esteettistä ihastelue enää irti, kuten ennen. Kuten luonto tai jotain. Luonnosra sen sijaan henki salpaantuu yhä.

        Ihmisestä on tullut mulle jotenkin "turha".


      • Huitale kirjoitti:

        Mä en juurikaan enää edes ihastele kaunis luojanluoma, kuten vielä joskus aiemmin. Ulkonäkö on jotenkin kuin tapettia katselisi, turtunut ihmisulkonäköihin jotenkin. En meinaa saada edes esteettistä ihastelue enää irti, kuten ennen. Kuten luonto tai jotain. Luonnosra sen sijaan henki salpaantuu yhä.

        Ihmisestä on tullut mulle jotenkin "turha".

        Ja eläimet taas, ne on aina kauniimpia kun ihmiset ja vaikuttaa minuun suuresti. Oi miten upea tyyliin.


      • Huitale kirjoitti:

        Mä en juurikaan enää edes ihastele kaunis luojanluoma, kuten vielä joskus aiemmin. Ulkonäkö on jotenkin kuin tapettia katselisi, turtunut ihmisulkonäköihin jotenkin. En meinaa saada edes esteettistä ihastelue enää irti, kuten ennen. Kuten luonto tai jotain. Luonnosra sen sijaan henki salpaantuu yhä.

        Ihmisestä on tullut mulle jotenkin "turha".

        Turha ihastelun kohde tai aihe, poislukien omat lapset, jotka aina häkellyttää kauneudellaan. Ja ihanuudellaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Turha ihastelun kohde tai aihe, poislukien omat lapset, jotka aina häkellyttää kauneudellaan. Ja ihanuudellaan.

        Joskus harvoin näkee jonkun niin nätin naisen, että vielä sykähdyttää nähdessä. Miesten kohdalla ei enää yksikään. Jännää miten ihminen voi muuttua melko merkityksettömäksi. Vaikka joskus on nähnyt erilailla ihmisetkin. Sellaisia jalat alta yksilöitä ei enää nykyään nää ollenkaan. Missään.

        Aivan kuin tosiaan koko ulkonäkö olisi muuttunut yhdentekeväksi. Suhtautumiseni siihen on vain muuttunut ratkaisevasti nuoruudesta tähän päivään. Ennen muisti pitkään jonkun kivan ulkonäön, nykyään se unohtuu samantien nähtyäni.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mä en juurikaan enää edes ihastele kaunis luojanluoma, kuten vielä joskus aiemmin. Ulkonäkö on jotenkin kuin tapettia katselisi, turtunut ihmisulkonäköihin jotenkin. En meinaa saada edes esteettistä ihastelue enää irti, kuten ennen. Kuten luonto tai jotain. Luonnosra sen sijaan henki salpaantuu yhä.

        Ihmisestä on tullut mulle jotenkin "turha".

        Minä taas en taatusti tule koskaan lakkaamasta ihastelemasta kauniita asioita ympärilläni. Mä olen niin voimakkaasti visuaalinen yksilö.🙂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Joskus harvoin näkee jonkun niin nätin naisen, että vielä sykähdyttää nähdessä. Miesten kohdalla ei enää yksikään. Jännää miten ihminen voi muuttua melko merkityksettömäksi. Vaikka joskus on nähnyt erilailla ihmisetkin. Sellaisia jalat alta yksilöitä ei enää nykyään nää ollenkaan. Missään.

        Aivan kuin tosiaan koko ulkonäkö olisi muuttunut yhdentekeväksi. Suhtautumiseni siihen on vain muuttunut ratkaisevasti nuoruudesta tähän päivään. Ennen muisti pitkään jonkun kivan ulkonäön, nykyään se unohtuu samantien nähtyäni.

        Mä en ole koskaan elämässäni nähnyt yhtään "jalat alta" yksilöä. En edes oikein pysty kuvittelemaan millainen sellainen olisi. Tuo ei kuulu lainkaan mun kokemusmaailmaani. 🤔


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Joskus harvoin näkee jonkun niin nätin naisen, että vielä sykähdyttää nähdessä. Miesten kohdalla ei enää yksikään. Jännää miten ihminen voi muuttua melko merkityksettömäksi. Vaikka joskus on nähnyt erilailla ihmisetkin. Sellaisia jalat alta yksilöitä ei enää nykyään nää ollenkaan. Missään.

        Aivan kuin tosiaan koko ulkonäkö olisi muuttunut yhdentekeväksi. Suhtautumiseni siihen on vain muuttunut ratkaisevasti nuoruudesta tähän päivään. Ennen muisti pitkään jonkun kivan ulkonäön, nykyään se unohtuu samantien nähtyäni.

        Mulla on ilmeisesti aina ollut ihan erilainen suhtautuminen ulkonäköön. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en taatusti tule koskaan lakkaamasta ihastelemasta kauniita asioita ympärilläni. Mä olen niin voimakkaasti visuaalinen yksilö.🙂

        No en minäkään luontoa ja eläimiä lakkaa ihastelemasta, ihmiset nyt ei niin ihastuta. Minkäs sille voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan elämässäni nähnyt yhtään "jalat alta" yksilöä. En edes oikein pysty kuvittelemaan millainen sellainen olisi. Tuo ei kuulu lainkaan mun kokemusmaailmaani. 🤔

        Mä olen. Pari kertaa, visuaalisesti täydellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ilmeisesti aina ollut ihan erilainen suhtautuminen ulkonäköön. 🙂

        Luultavasti. Mulla se on ollut aina vähäistä ja nyt sitä ei ole enää ollenkaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mä olen. Pari kertaa, visuaalisesti täydellinen.

        Mä olen kerran elämässäni nähnyt miehen, joka aiheutti wau-reaktion. Siinäkään ei kuitenkaan olleet jalat alta lähelläkään, kun ei hän aiheuttanut lainkaan kiinnostuksen tunteita. Upea silmäkarkki ja visuaalinen elämys. Ihan mukavakin kaiken lisäksi. 🙂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No en minäkään luontoa ja eläimiä lakkaa ihastelemasta, ihmiset nyt ei niin ihastuta. Minkäs sille voi.

        Miksi sille pitäisi voida mitään? Eivät kaikki ihastele upeita autojakaan tai todella kauniita hämähäkkejä tai heijastuksia vesipisaroissa. Ihmiset näkevät ja kokevat asioita eri tavalla. Ja siis tottahan se on, että sellasia vaivattomasti ja yrittämättä upeita on tällä hetkellä harvassa, kun ne upeatkit yrittävät ihan liikaa ja parantelevat, vaikkei olisi kauheammin paranneltavaa (yleensä menee vain huonompaan suuntaan). Kaikkein upeimpia ovat sellaiset, jotka eivät joko tajua upeuttaan tai osaavat tosi hyvin peittää se, että tajuavat. Sellasetkin yksilöt ovat tällä hetkellä tosi harvassa, kun likimain jokainen tunkee kuviaan johonkin näytille.


    • Tuollaiseen kysymyksenasetteluun on mahdotonta vastata. - Minun ihannemieheni ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan mies "mikä kaataa naisia kuin heinää".

      En myöskään osaa antaa ihannemieheni ulkonäöstä tarkkaa kuvausta. - Riittävän skrode, jotta voin tuntea itseni naiselliseksi. - Tässä tosin vaikuttaa myös miehen omanarvontunto. Sitä on vähän hankala kuvata, mutta siis ihannemieheni ei ole epävarma omasta miehisyydestään rinnallani.

      Jotakin osaan toki ihannemiehestäni kertoa. 🙂 Hän pitää minua ihanana naisena, silloinkin kun olen avoimesti oma itseni, enkä esitä mitään. Näen hänen silmistään, että olen hänelle rakas.
      Joo, silmät ja katse ovat tosi tärkeät. 👍

      Hän on luotettava, huumorintajuinen, sopivassa määrin puhelias (ei silti mikään alituinen höpöttäjä ja puhuu muustakin kuin omasta erinomaisuudestaan), riittävän sosiaalinen (voi tarvittaessa toimia avecina), hyväkäytöksinen, auttavainen ja tietenkin meidän täytyy olla seksuaalisesti yhteensopivia.

      Jos miehellä on omia lapsia, lapset ovat ihannemiehelleni tärkeitä ja hän ymmärtää ja hyväksyy myös sen, että minun lapseni ovat minulle tärkeitä.

      Huh... Tulisihan sitä utopistista toivomuslistaa vaikka kuinka pitkälti, mutta lienee paras jättää tähän. 😅

      • No jos tää ketju toimis oikein ja täällä olis sitä asiantuntevaa miesenergiaa takana, mikä sanoisi miten totuus on, niin se vaan sanois ehkä, että no niin....tässä se nähdään. Pitää olla putkä, lihaksikas, jykeväleukainen härkä, että kelpaa. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No jos tää ketju toimis oikein ja täällä olis sitä asiantuntevaa miesenergiaa takana, mikä sanoisi miten totuus on, niin se vaan sanois ehkä, että no niin....tässä se nähdään. Pitää olla putkä, lihaksikas, jykeväleukainen härkä, että kelpaa. 🤣

        Väärin. - Ihannemieshän on saavuttamaton unelma.
        Minun näkökulmastani totuus on se, että minä en kelpaa ihannemiehelleni. Minun pitäisi olla jotakin muuta kuin mitä olen, jotta kelpaan. - Mutta näillä mennään. 👍


    • Anonyymi

      Jakorasian ny kaataa kuka vaan kun ssat vaan seisomaan se yleensä niille kai riittää mu varo panemasta paksuksi sun pillun saanti loppu siihi si sitä pillua polkee joku muu jo ja lähdet käveleen ni voit olla varma että kovimmat mahdolliset elatusmaksut joudut maksaan tuo kun taitaa heidän leipätyönsä olla

    • Hmmm. Voi olla että olen vaan jostain syystä unohtanut, mutta en muista unelmamieheen liittynyttä aloitustani näin viimeaikaisista kirjoituksista.

      • Ei kun tarkoitin sitä, missä kirjoitit, että täällä on tylsää...😁


    • Anonyymi

      Maaseudun mies. Ei missään nimessä kaupunkilainen. Vasarat, ja laitteet, työkoneet sahat ja pensselit ja sirkkelit pysyy käsissä. Turvallinen mies, joka ei ala sekoilla kun nainen soittaa, että on ojassa ja auto katollaan. Puhuu tasaisen rauhallisesti, on muita ajatteleva ja muutenkin harkitsevainen vanhoilla hyvillä perusarvoilla oleva tervepäinen mies, joka osaa myös hymyillä, saisi se nauraakin ei murjotusta.

      • Niinhän sä sanot, mutta kun kaupunkilainen sliipattu takatukka ajaa sähköautolla viereen ja väläyttää hymyn avatessa lihaksikkaalla kädellä oven, lirahtaa sulla pöksyissä ja kuin noiduttuna istut nahkapenkille. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinhän sä sanot, mutta kun kaupunkilainen sliipattu takatukka ajaa sähköautolla viereen ja väläyttää hymyn avatessa lihaksikkaalla kädellä oven, lirahtaa sulla pöksyissä ja kuin noiduttuna istut nahkapenkille. 🤣

        Ei!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei!!

        Kunhsn kiusin. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kunhsn kiusin. 😄

        No niin.


    • Anonyymi

      NE SANOVAT MIEHET SEKÄ NAISET, ETTÄ SE OLIS´NUORI, KAUNIS-KOMIA JA RIKAS.
      LIHAVA JA LAISKA, KAPAKOISSA JA RAVINTOLISSA PYÖRIVÄ, VIINAA JA HUUMEITA RUNSAASTI KÄYTTÄVÄÄ OLISI TARJOLLA.
      OIKEIN RUMAA JA MUSTAA LEVEÄ JA KORKEA PYLLYISTÄ.
      IHAN MAKUASIA TUNTUU METSÄLÄISILLE OLLA. TURHAA KYSELT TOLLAISTA, KATSOISIT KATUVASTA.

      • Eläpäs huutele..ota capslock pois ja rauhoitu. 😊


    • Anonyymi

      Tuusniemeläinen pitää olla.

      • Anonyymi

        Hah hah!


    • Anonyymi

      älä hömpätä Disman eikä Gagamies.

      Jooh tympii vähän, pitääkin levätä eräs juttu kun olisi vain koodin kirjoittamista selvää pässinlihaa sinänsä kyllästyttävää koska joku DI voisi kirjoittaa enkä minä, ohjeistaisin vain.

    • Minun unelmamieheni osaa olla oma itsensä. Ei esitä tai feikkaa.

      Sit on se ja sama, minkä näköinen, mitä tekee työkseen tai muut. Minut hurmataan aitoudella. Ja rehellisyydellä.

      • Sinä saattaisit olla kyllä kova haaste palstateorialle, mutta kyllä sullekin löysyis se taluttaja...🤣 Teoriassa ainakin...🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Sinä saattaisit olla kyllä kova haaste palstateorialle, mutta kyllä sullekin löysyis se taluttaja...🤣 Teoriassa ainakin...🤣

        Ihan hitossa muuten löytyisikin. Se on satavarma.

        Mulla kun pikkarit kostuu vähemällä kuin yleensä.. ei vaadi komeaa alfaa vaan asiallista itseluottamusta olla oma itsensä. Ja jo lähtee..

        Mä olen niin helppo...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihan hitossa muuten löytyisikin. Se on satavarma.

        Mulla kun pikkarit kostuu vähemällä kuin yleensä.. ei vaadi komeaa alfaa vaan asiallista itseluottamusta olla oma itsensä. Ja jo lähtee..

        Mä olen niin helppo...

        Sivusta totean, että mä olen välillä miettinyt samaa. Mä olen varmaan vaan kauhean helppo, kun ei tarvita sellasia tappajanleukoja ja mallin komeutta, paksulla lompakolla ryyditettynä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihan hitossa muuten löytyisikin. Se on satavarma.

        Mulla kun pikkarit kostuu vähemällä kuin yleensä.. ei vaadi komeaa alfaa vaan asiallista itseluottamusta olla oma itsensä. Ja jo lähtee..

        Mä olen niin helppo...

        Huippu sä oot. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että mä olen välillä miettinyt samaa. Mä olen varmaan vaan kauhean helppo, kun ei tarvita sellasia tappajanleukoja ja mallin komeutta, paksulla lompakolla ryyditettynä.

        Niih.. mies on hurmaava jos osaa olla ihan vaan oma itsensä.
        Mulle kaikki sliippaus ja feikkaus aiheuttaa ennemminkin äklötyksen tunteen.

        Toki on sellaisia miehiä, jotka ovat sliipattuja ja feikin oloisia luonnostaan.. mut sellaisetkaan eivät minua viehätä.

        Jos on pakko joku julkimo sanoa, joka ulkoisesti viehättäisi, niin Armand Assante.
        Toki hän on jykeväleukainen alfa, mutta ei mikään postikorttipoika.
        Pidän ulkonäöistä joissa näkyy eletty elämä.
        Rypyt ovat kauniita.


      • Disseisback kirjoitti:

        Huippu sä oot. 😁

        Ite oot, kun toisesta sanot.

        Ähäkutti.


      • Disseisback
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ite oot, kun toisesta sanot.

        Ähäkutti.

        -kutikuti- 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        -kutikuti- 😃

        Noh, noh..
        Eläs ny ala siellä sipsuttelemaan minua. Kostuu viel mun pikkarit.. heh.

        Eikös se mennykin jotenkin niin, et mä olen ihan sulaa vahaa sun edessä..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh, noh..
        Eläs ny ala siellä sipsuttelemaan minua. Kostuu viel mun pikkarit.. heh.

        Eikös se mennykin jotenkin niin, et mä olen ihan sulaa vahaa sun edessä..?

        Niin, enhän mä ollenkaan muistanut. 😁

        Nyt pitää ottaa komeusunet...yöllä töihin taas, mutta nyt ei olis kuin yksi yö, sit vapaille. 😊
        Poikakin tulee morjestaa ja touhutaan jotain hommia täällä ja maalla yhdessä. Pitää kysellä miten koulussa menee. Se on ainakin jo kerennyt jotain haalarimerkkejä jo hommata. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, enhän mä ollenkaan muistanut. 😁

        Nyt pitää ottaa komeusunet...yöllä töihin taas, mutta nyt ei olis kuin yksi yö, sit vapaille. 😊
        Poikakin tulee morjestaa ja touhutaan jotain hommia täällä ja maalla yhdessä. Pitää kysellä miten koulussa menee. Se on ainakin jo kerennyt jotain haalarimerkkejä jo hommata. 😊

        Kauniita komeusunia.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kauniita komeusunia.

        No ei tullut unia, kun erehdyin laittaa liian mielenkiintoisen podcastin spotifysta...

        Mut kahvia koneeseen ja kauppaan. Pitää tehdä sapustaa nälkäiselle opiskelijalle. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei tullut unia, kun erehdyin laittaa liian mielenkiintoisen podcastin spotifysta...

        Mut kahvia koneeseen ja kauppaan. Pitää tehdä sapustaa nälkäiselle opiskelijalle. 😊

        Noh.. etkös sä olekin jo tarpeeks komia ilman komiusunia.

        Ite yritän kans ihan levätä. Olen tämän ja ensviikon ihan kotosalla. Ehkä sitä vähän jaksaa palstaillakin.. suapi nährä.

        Juu.. nuoret miehet syö yleensä pataljoonan verran.. kumma miten niihin uppoaakin safkaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. etkös sä olekin jo tarpeeks komia ilman komiusunia.

        Ite yritän kans ihan levätä. Olen tämän ja ensviikon ihan kotosalla. Ehkä sitä vähän jaksaa palstaillakin.. suapi nährä.

        Juu.. nuoret miehet syö yleensä pataljoonan verran.. kumma miten niihin uppoaakin safkaa.

        Joo, menis överiks, jos kunnon unet ottais. Torkutus riittää...kohtuus kaikessa. 😄

        Joo, no palstailuhan ei kannata työlääks käydäkään. 😊

        Joo, se voipi olla, että on säästöbudjetilla syönyt vaan yliopistolla puoli-ilmaiseksi. 😄
        Nyt sit iskän tacovuoka maistuu. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, menis överiks, jos kunnon unet ottais. Torkutus riittää...kohtuus kaikessa. 😄

        Joo, no palstailuhan ei kannata työlääks käydäkään. 😊

        Joo, se voipi olla, että on säästöbudjetilla syönyt vaan yliopistolla puoli-ilmaiseksi. 😄
        Nyt sit iskän tacovuoka maistuu. 😁

        Kotiruoka on aina kuitenkin kotiruokaa. Mikään ei voita sitä. Varsinkin jos sitä ei itse tarvitse laittaa.

        Kivahan se on, että poitsusi tulee käymään. Muistaa pappaansa.. ikäloppua isikultaa. Ukkoa harmaahapsua.
        Heh..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kotiruoka on aina kuitenkin kotiruokaa. Mikään ei voita sitä. Varsinkin jos sitä ei itse tarvitse laittaa.

        Kivahan se on, että poitsusi tulee käymään. Muistaa pappaansa.. ikäloppua isikultaa. Ukkoa harmaahapsua.
        Heh..

        Joo, kiva nähdä sitäkin taas ja onhan se aikamoinen vesseli vielä, vaikka onkin jo iso kutjake. 😍

        Se vielä tykkää tavata ja mummoaankin se tykkää jeesiä ja rupatella, vaikka mummollakin alkaa olla vähän jo mummomaisuuksia. 😄 Poika välillä manaa, kun mummo säätää yhtä jos toista. 😛


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, kiva nähdä sitäkin taas ja onhan se aikamoinen vesseli vielä, vaikka onkin jo iso kutjake. 😍

        Se vielä tykkää tavata ja mummoaankin se tykkää jeesiä ja rupatella, vaikka mummollakin alkaa olla vähän jo mummomaisuuksia. 😄 Poika välillä manaa, kun mummo säätää yhtä jos toista. 😛

        Kuulostaa järkevältä ja jalat maassa olevalta kaverilta. Kohta sulla tassuttelee jo jälkipolvea, kun hän alkaa multiploitumaan. Sen verran perhekeskeisen kuvan hänestä annat, et ei olisimikään mahdottomuus..

        Joten ala jo miettimään oletko isoisä, vaari, pappa vai taatto.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kuulostaa järkevältä ja jalat maassa olevalta kaverilta. Kohta sulla tassuttelee jo jälkipolvea, kun hän alkaa multiploitumaan. Sen verran perhekeskeisen kuvan hänestä annat, et ei olisimikään mahdottomuus..

        Joten ala jo miettimään oletko isoisä, vaari, pappa vai taatto.. :D

        Joo, kyllä tää mietittiin jo yhdessä toisessa ketjussa ja ukki...ukki tulee sit, mut ensin saavat käydä kyllä koulunsa ja mieluiten jo työelämässä olla, niin sitten niitä tassuttelujoita vasta.

        Mut kyllä ukki sit opettaa lapsenlapsille kujeet, ihan takuulla. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, kyllä tää mietittiin jo yhdessä toisessa ketjussa ja ukki...ukki tulee sit, mut ensin saavat käydä kyllä koulunsa ja mieluiten jo työelämässä olla, niin sitten niitä tassuttelujoita vasta.

        Mut kyllä ukki sit opettaa lapsenlapsille kujeet, ihan takuulla. 😄

        Vai niin. Ukki.. ettei olisi pukki?
        Höh.. mä vaan het sain mieleeni kaikki kujeet joihin sä kykenet..

        Kyll mää tierän.. sä olet ihan sulaa kun sulle tulee uutta polvea. Kuule koko sun muu maailma katoaa kun susta tulee ukki.
        Sä tuut hössäämään ja paapomaan ja hellittelemään niin piloille. Ihan satavarma siitä.


    • Anonyymi

      ...pikku-pirpana laitoin tuohon koodiin nyt voi tuo tehdä vaikka nimeksi Pikman tai Disman, citroman, kin. hassuja sinänsä.

      pitäisi katsoa Intelin brochyyrejä prosesoreiden rekistereistä että mitä tukee microsofin kanssa jotta voi käyttää niitä.

      • Jaa.. pirppis käy ihan yhtä hyvin.. :D


    • Anonyymi

      Joskus nauroimme aika paljonkin mitä tuollainen koodi tekee uusia nimiä, Disnellakin voi tuo keksiä... citrinellasta ottanut ja dissestä...

      Rantalo.

    • Anonyymi

      rankka laji sinänsä joku olympiapistooliammunta, järeä 7mm kaliiberi, itse olen ampunut, mutta penellä tarkkuutta.

    • Anonyymi

      ei saa käsi täristä olympiapistoolissz< millimetriäkään

    • Kaveripiirin ja hiukan laajemman seurannan perusteella muutama tekijä.

      Ensinnä kovalla prosentilla nämä tupakoivat. Tupakointi itsessään tuskin on kriteeri mutta esim ravintoloissa kontaktit yleensä alkavat siellä. Kaverilakin sytkäri aina kädessä. Jos joku nainen tulee tupakalle eikä heti löydä tulentekovälineitä niin kaverin sytkäri roihuaa jo edessä.

      Lisäksi nämä kaverit on jänniä, siis positiivisessa mielessä. Tuo jännä on ehkä turhan rujo sana mutta korvaava voisi olla yllätyksellisyys tai arvoituksellisuus. Jos naisia on vaikka grilliruokaa nauttimassa niin saattavat mennä polvilleen pöydän päähän ja kysyä onko ranskikset hyviä. Kohta naiset syöttävät heille ranskiksia kuin lokin poikaselle.

      Ulkonäöllisesti en tarkkoja mittoja osaa sanoa mutta käyttäisin termiä näyttäviä. Itse näytän aliravitulta vaahtosammuttimelta kun vaellusreissuilla välillä on käyty baareissa kaverin kanssa joka on yli 185cm ja painaa satasen kieppeillä. Kyllä naisten jutustelu alkaa juuri kaverin kanssa. Toinen ulkonäöllinen juttu joka saattaa olla ensimmäistä jopa tärkeämpi on hymyily. Itse olen sellainen totinen byrokraatti ja taas kaverit hymyilevämpiä niin onhan heitä helpompi lähestyä.

      Työelämästä en osaa tarkempaa analyysiä tehdä mutta ainakin ne vakipaikka mediaanituloilla on ollut ihan riittävä. Tuossa ehkä pääasia on ettei keskusteluissa isosti hauku työtä ja työkavereita. Ehkä on vähän parempi yksilö jos kokee työn mielekkääksi ja siitä saa sisältöä kuin että tekisi sitä pelkästään rahasta.

      Sellainen yhdistävä piirre joka myös minulta löytyy perustuu sanontaan että ihmisellä on kaksi korvaa mutta yksi suu. Eli keskusteluissa painopiste on nimenomaan kuuntelussa ja siihen että oikeasti kuuntelee eikä vain ole kuulolla. Kaveri onkin joskus todennut että paras investointi naisen iskemiseen olisi hommata kuulolaite. Menetys olisi taattu kun kesken keskustelun pyytäisi anteeksi pientä hetkeä kun pitää säätää kuulolaitetta etttä kuulee naisen paremmin.

      • Niin, no aloitushan oli satiiria, mutta totuus lienee oikeasti sen unelmamiehen nappaajan pääkopan sisällössä. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, no aloitushan oli satiiria, mutta totuus lienee oikeasti sen unelmamiehen nappaajan pääkopan sisällössä. :o)

        Jep ja sellaisena vähän sitä myös ajattelinkin.

        Kuitenkin oli ihan kiva aihe pohtia noin omasta näkökulmasta peilaten omiin havaintoihini.


    • Kyllä se unelmamies käyttäytyy tosi äijämäisesti. Tekee raavasta työtä. Konttorirotat pysykäähän kaukana😉 Käytös, kun menee siihen, että minä sanelen ja mies vikisee Valtiattaren käskyistä, niin johan irtoo🤣

      Eli huhuu missä sinä mies luuraat? Avoin paikka olisi jalkatelineellä. Ps. Perkele jos evästäsi liikutat ja sen takia tulee jalkavaivoja, niin saat piiskaa😘🤭 ja siitähän mä tykkään😂

      • Vai rahiksi löytyis tilaa? 😁

        Pyöräteline vois olla myös hyvä... hautais maahan, että vaan pakarat näkyis. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Vai rahiksi löytyis tilaa? 😁

        Pyöräteline vois olla myös hyvä... hautais maahan, että vaan pakarat näkyis. 😁

        No kyllä täällä lempeillä karhuille siis tarkoitan karjuille on enemmänkin tilaa.

        Niinpä ja siinä olisikin kiva läpsytellä🤭


      • No kaikki on tähän mennessä olleet aika rauhallisia känkkäränkköjä. Eli ei niistä oikein hyviä pyörätelineitä saa😂

        Nyt kuului ensimmäinen hörönauru pitkään aikaan🤣🤣 tuo pylly teline olisi, niin makee.


      • Disseisback
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kaikki on tähän mennessä olleet aika rauhallisia känkkäränkköjä. Eli ei niistä oikein hyviä pyörätelineitä saa😂

        Nyt kuului ensimmäinen hörönauru pitkään aikaan🤣🤣 tuo pylly teline olisi, niin makee.

        No kuvailtu pyörätelinemalli kyllä sopii juuri känkkäränkille vallan hyvin...ei se äkämöi siellä maan sisällä. :oD Tai ei sitä ainakaan huomaa....ehkä ainoa voi olla se hienohko pakaroiden välin tiukkuus, mutta paremmin kestää Helkama siinä sit. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No kuvailtu pyörätelinemalli kyllä sopii juuri känkkäränkille vallan hyvin...ei se äkämöi siellä maan sisällä. :oD Tai ei sitä ainakaan huomaa....ehkä ainoa voi olla se hienohko pakaroiden välin tiukkuus, mutta paremmin kestää Helkama siinä sit. :oD

        Sun kommentti poistui tuosta välistä🙄

        Eihän ne pysyisi paikoillaan. Vois tulla helkamarodeo😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sun kommentti poistui tuosta välistä🙄

        Eihän ne pysyisi paikoillaan. Vois tulla helkamarodeo😂

        Kyllä pysyy, kun kaivaa tarpeeksi syvälle... :oD

        Ja jos Helkama ei pysy siinä, niin sitten roimaisee luudalla pakaralle. :oD

        Tänään lähtee kyllä kaikki, oisko äkänen valvoja? :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Kyllä pysyy, kun kaivaa tarpeeksi syvälle... :oD

        Ja jos Helkama ei pysy siinä, niin sitten roimaisee luudalla pakaralle. :oD

        Tänään lähtee kyllä kaikki, oisko äkänen valvoja? :oD

        No mä en oo muutenkaan valvojien mieleen🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mä en oo muutenkaan valvojien mieleen🤭

        No välillä ei tiedä onko siellä joku ihminen, vai vaan botti?


      • Disseisback kirjoitti:

        No välillä ei tiedä onko siellä joku ihminen, vai vaan botti?

        Niin noh ei sun kommentissa mitään kiellettyä ollut😁 botti..

        Mut nyt öit😴


    • Anonyymi

      Haaveilija sinun nimestä voisi tulla Haamu.

    • Anonyymi

      voisi olla disselle: isä hajotti sormensa halkomakoneessa, jäi väliin jotenkin, sitten minulta pyytämässä apua, hyvä joo sitten, hieno kone sellainen joka työntää moottorilla halon terään, sähköjuttu

      Jossain tuollasisissa jutuissa on aina hyvä jos olisi jotain kipulääkkeitäkin jos sattuu.

    • Anonyymi

      jos aamulla kun heräät ja avaat silmät; mikä ihmeen paikka tämä on täh?

    • Anonyymi

      Ihannemies, tuollainen en koskaan halua olla.
      Olen vain oma itseni.

      AV

      • Anonyymi

        No se ei riitä.


    • Anonyymi

      Veikkaan, että unelmien mies tulee myös tulevaisuudessa vetää itsoja rautoja salilla.

      Tuossa The Indian Express-lehdestä juttu naisten painonnostosta.
      https://indianexpress.com/article/sports/sport-others/iran-allow-women-to-compete-internationally-in-weightlifting-4952323/

      Iran sallii siis naisten kilpailla kansainvälisesti.

      The Indian Express on englanninkielinen Intiassa ilmestyvä lehti.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Indian_Express

      Löytyy painonnostaja naisia myös Saudi Arabiasta. Tuossa Arab News-lehdestä.
      https://www.arabnews.com/node/2000856/sport

      Arab News on englanninkielinen lehti Saudi Arabiassa.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_News

      Niin, jos yhä enenevässä määrin jokapuolella maapalloa naiset kiinnostuvat voimalajeista, tämä tuskin tulee vähentämään "vaatimuksia" myös miehille voimalajeissa.

      Jos joku väittää toisin, kannattaa miettiä sitä, kuinka paljon maapallolla on pareja, joissa nainen on menestyvä voimaurheilija ja mies hintelä, pahimmassa tapauksesas lisäksi vielä köyhä, työtön ja vähän koulutettu.

      Todellavaikeeta

    • Anonyymi

      Ihannemies on moninainen 🤷‍♀️

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mä muistan jossakin aikaisemmassa keskustelussa, että sinä jostain syystä tykkäät, kun miehellä on pitkät hiukset ja osaa soittaa hyvin kitaraa. No minun kaljulla ei voi nyt mennä kehumaan, että täyttäisin "ihannemiehen" vaatimukset.

        Todellavaikeeta


    • Anonyymi

      No lähtökohtaisesti sen pitää olla oikea mies eikä nainen, joka leikkii miestä.

      • Ai miehelle, joka leikkii naista? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ai miehelle, joka leikkii naista? 😄

        Eiku… miten? Ei. Ku naiselle, joka on nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiku… miten? Ei. Ku naiselle, joka on nainen.

        Niin niin... mäkin oon Kekkonen...entinen pressa. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin niin... mäkin oon Kekkonen...entinen pressa. 😁

        Mutta Ootko sä sitten ihannemies, miltä tuntuu niinku tällä hetkellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Ootko sä sitten ihannemies, miltä tuntuu niinku tällä hetkellä?

        En rehellisesti osaa sanoa mitään tuohon...

        Välillä oon, välillä ilmeisesti en...mut itse jäävään itseni oikeastaan määrittelystä, koska sillä ei ole minulle merkitystä tsi arvoa.

        Se on kuin kysyis sudelta, että osaatko vahtia näitä lampaita, kun käyn p.skalla. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En rehellisesti osaa sanoa mitään tuohon...

        Välillä oon, välillä ilmeisesti en...mut itse jäävään itseni oikeastaan määrittelystä, koska sillä ei ole minulle merkitystä tsi arvoa.

        Se on kuin kysyis sudelta, että osaatko vahtia näitä lampaita, kun käyn p.skalla. 😄

        Hähäh :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hähäh :D

        Kehujia pitää katsella päästä varpaisiin...usein jalkaterirn asento jo kertoo, mikä on homman nimi. 😁


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe