Kun halvalla saimme ison erän, niin huoltoyrityksemme päätti säästää.
Turvallista lentämistä kaikille, siipien pinnat ovat sileät ja kiiltävät.
:)
Paikkamaalasimme lentokoneet galliumpitoisella maalilla
5
417
Vastaukset
- Anonyymi
Työssämme olemme hyvin tarkkoja.
Ensin hiomme kaikki maalit laajasti korjattavalta alueelta pois alumiiniin asti ja käytämme pohjamaalina galliumpitoista hyvin tarttuvaa pohjamaalia.
Tämän päälle kerros epoksimaalia ja hionta.
Olemme turvallisuudessa edelläkävijöitä, maalarimme käyttää työssään valjaita sekä asianmukaisia hengityssuojaimia.
Tuo sinäkin koneesi meille huoltoon.
:) - Anonyymi
Nestemäistä metallia sisältävät kuumemittarit ovat aina olleet myrkkyä alumiinille. Elohopea muodostaa heiveröistä amalgaamia ja galistanin gallium pilaa samalla lailla alumiinin lujuuden.
- Anonyymi
Ei kai tuo nyt niin vaarallista ole.
Pääasia että yrityksemme säästi ja teimme hieman lisää voittoa.
- Anonyymi
Lääkkeet!
- Anonyymi
Ei tarvita, meillä on 95% suoja tauteja vastaan.
Henkilökuntamme on kaikki viidesti rokotettuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856