Mystisiä ja vaikeita sinkut tekee

Anonyymi-ap

Eli jos haluat kumppanin niin sanot vastakkaiselle sukupuolelle esim good päivää täytyis mennä ostaan perunoita lähtisitkö mukaan niin siitä se alkaa eli ei mitään vaikeaa ja utopiaa tai sanoo päivöö täytyy ostaa silakoita ja paistan muutaman silakkapihvin haluaisitko syödä silakkapihvejä ja pyytää mukaan

45

293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo näytä sulla kovin hyvin toimivan

    • Anonyymi

      Joo, olen tosi mystinen, en syö silakkaa. Kiitos tarjouksesta.

      • Anonyymi

        Kannattaa syödä edes yks silakkapihvi jos joku pyytää syömään niin saat kumppanin ja rakkauden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa syödä edes yks silakkapihvi jos joku pyytää syömään niin saat kumppanin ja rakkauden

        Ei kiitos. En tykkää oksentamisesta.


      • Anonyymi

        Ja vinkki jos ei syö silakkaa on tosi outo onko edes ihminen semmosiin tyyppeihin ei kannata tutustuu vaan sanoo no thanks mene pois ja etsii ihmisen vastakkaisen sukupuolisen ihmisen niin pian naimisiin menevät ja outo yksin jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vinkki jos ei syö silakkaa on tosi outo onko edes ihminen semmosiin tyyppeihin ei kannata tutustuu vaan sanoo no thanks mene pois ja etsii ihmisen vastakkaisen sukupuolisen ihmisen niin pian naimisiin menevät ja outo yksin jää

        Maailmassa on sitten ihan jumalattomasti outoja ihmisiä. Ei tuota silakkaa niin isolla alueella elele. Hyvä, mä pitäydyn sit metsästämään niitä outoja, jotka ei syö silakkaa. Niitä löytyy enemmän, isommat mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on sitten ihan jumalattomasti outoja ihmisiä. Ei tuota silakkaa niin isolla alueella elele. Hyvä, mä pitäydyn sit metsästämään niitä outoja, jotka ei syö silakkaa. Niitä löytyy enemmän, isommat mahdollisuudet.

        Tinderit ja korkeakoulut täynnä niitä outoja tyyppei mut toivotaan et sinulla käy flaksi ja löytyis jonkun näköinen seurustelusuhde mut äkkiä oudoista jää iki sinkkui ja ikuisii tinderiläisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderit ja korkeakoulut täynnä niitä outoja tyyppei mut toivotaan et sinulla käy flaksi ja löytyis jonkun näköinen seurustelusuhde mut äkkiä oudoista jää iki sinkkui ja ikuisii tinderiläisiä

        Kiitos vinkistä. En ookaan käyttäny Tinderiä ja sain just ja just lukion loppuun, kun menin jo lukioaikoina pysyvästi töihin ja sille tielle jäin. Mulla on aina riittänyt ihan työkokemus siihen, että saan hyviä duuneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderit ja korkeakoulut täynnä niitä outoja tyyppei mut toivotaan et sinulla käy flaksi ja löytyis jonkun näköinen seurustelusuhde mut äkkiä oudoista jää iki sinkkui ja ikuisii tinderiläisiä

        Tosin ne, jotka nyt on korkeakouluissa taitaa pääosin olla mulle turhan nuoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderit ja korkeakoulut täynnä niitä outoja tyyppei mut toivotaan et sinulla käy flaksi ja löytyis jonkun näköinen seurustelusuhde mut äkkiä oudoista jää iki sinkkui ja ikuisii tinderiläisiä

        Muuten pitääkö sinne Tinderiin sit kirjottaa, että "silakansyöjät älköön vaivautuko"? Vai onko varma kans, että ykskään niistä ei syö silakaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. En ookaan käyttäny Tinderiä ja sain just ja just lukion loppuun, kun menin jo lukioaikoina pysyvästi töihin ja sille tielle jäin. Mulla on aina riittänyt ihan työkokemus siihen, että saan hyviä duuneja.

        Toivotaan et löydät jonkun niin saat muutakin elämääsi kuin työn ja saat kokea rakkauden ja parisuhteen mut sinun täytyy mennä paikkoihin joissa oudot käy ja on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten pitääkö sinne Tinderiin sit kirjottaa, että "silakansyöjät älköön vaivautuko"? Vai onko varma kans, että ykskään niistä ei syö silakaa?

        Normaalit ihmiset ei tinderissä ole eli ei tarvi kirjoittaa siel o oudoimmista oudoimmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit ihmiset ei tinderissä ole eli ei tarvi kirjoittaa siel o oudoimmista oudoimmat

        Eli siellä sit kuitenkin on siitä silakansyöjiä. Ei se sit sovi mulle. En alakaan käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin ne, jotka nyt on korkeakouluissa taitaa pääosin olla mulle turhan nuoria.

        No entisiä korkeakuolu opiskelijoita kyl jännä tyyppei o eli pitäis löytää kumppanin äkkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit ihmiset ei tinderissä ole eli ei tarvi kirjoittaa siel o oudoimmista oudoimmat

        Siinä ei varmaan noin etäisyysasetukset riitä niin kauas, että ei varmasti olis silakansyöjiä. Vai riittääkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on sitten ihan jumalattomasti outoja ihmisiä. Ei tuota silakkaa niin isolla alueella elele. Hyvä, mä pitäydyn sit metsästämään niitä outoja, jotka ei syö silakkaa. Niitä löytyy enemmän, isommat mahdollisuudet.

        Se on vaan positiivista ja viehättävää jos on vähän "outo" ja omallatavallaan erilainen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on vaan positiivista ja viehättävää jos on vähän "outo" ja omallatavallaan erilainen.🙂.

        Jos pitää sitä, että ihminen ei syö esim. silakkaa, outona, niin se ei mun mielestä ole erityisen viehättävää tai positiivista. Pikemmin aina kapea näkemys maailmassa, jossa ko. kala elää vain Itämeressä. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entisiä korkeakuolu opiskelijoita kyl jännä tyyppei o eli pitäis löytää kumppanin äkkiä

        Mutta kun mä olen ihan hiton tylsä ihminen. Musta ei löydy mitään jännä, vaikka mikroskoopilla etsisi ja mä tykkään tylsyydestä. Siksi mä en mm. tykkää tollasista silakansyöjistä, jolle silakka on koko maailma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää sitä, että ihminen ei syö esim. silakkaa, outona, niin se ei mun mielestä ole erityisen viehättävää tai positiivista. Pikemmin aina kapea näkemys maailmassa, jossa ko. kala elää vain Itämeressä. 🤣

        No juu siinä mielessä kyllä noin.😄. Mutta se nyt ei ihan ollut se mitä mä hain takaa.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu siinä mielessä kyllä noin.😄. Mutta se nyt ei ihan ollut se mitä mä hain takaa.😊.

        Mä pidän itseäni aika tavallisena ihmisenä Suomessakin, vaikka en syö silakkaa. Silakka on loppulta aikalailla sellanen rannikkoalueilla syötävä kala, jota ei esimerkiksi siellä, missä lapsuuteni kasvoin, tarjottu edes koulussa. Ne on ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat, kun kukaan on koskaan lapsuudessani ja nuoruudessani tarjonnut mulle silakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun mä olen ihan hiton tylsä ihminen. Musta ei löydy mitään jännä, vaikka mikroskoopilla etsisi ja mä tykkään tylsyydestä. Siksi mä en mm. tykkää tollasista silakansyöjistä, jolle silakka on koko maailma.

        Mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä kuulostat ainakin.🙂. Sanotaan nyt näin silläkin uhalla että Harmis hyökkää syyttämään mua mielistelystä.😁.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä kuulostat ainakin.🙂. Sanotaan nyt näin silläkin uhalla että Harmis hyökkää syyttämään mua mielistelystä.😁.

        Ehkä, mutta ei mua yksikään "jännäihminen" kestäisi. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä pidän itseäni aika tavallisena ihmisenä Suomessakin, vaikka en syö silakkaa. Silakka on loppulta aikalailla sellanen rannikkoalueilla syötävä kala, jota ei esimerkiksi siellä, missä lapsuuteni kasvoin, tarjottu edes koulussa. Ne on ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat, kun kukaan on koskaan lapsuudessani ja nuoruudessani tarjonnut mulle silakkaa.

        Ei se oo kyllä munkaan suosikki ollenkaan. Koulussa ei ollu muistaakseni silakkaa ehkä joskus ala-asteella ehkä on saattanut olla. Isovanhemmat kyllä söi silakoita ja niistä piti ja tyrkyttivät aina maistamaan vaikka tiesivät ettei niistä juurikaan välitä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei se oo kyllä munkaan suosikki ollenkaan. Koulussa ei ollu muistaakseni silakkaa ehkä joskus ala-asteella ehkä on saattanut olla. Isovanhemmat kyllä söi silakoita ja niistä piti ja tyrkyttivät aina maistamaan vaikka tiesivät ettei niistä juurikaan välitä.🙂.

        Ei meillä varmaan kukaan syönyt silakkaa säännöllisesti. Järviä oli lähempänä ja niistä sai kalaa. Mä muista yhden kerran, kun isoisäni naisystävä oli tehnyt joulukalaa silakkaan ja siinä oli ihan liiottelematta lähellä, ettei laatta lentänyt. Mä sain sen palan alas, kun kulautin vedellä alas kuin lääketabletin ja sit lasillinen vettä perään. Juu, ei ole minun kalani tuo silakka. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mutta ei mua yksikään "jännäihminen" kestäisi. 🙂

        Niinhän se on että ihmiset on erilaisia ja pitävät erilaisista ihmisistä. Toiset sopii paremmin yhteen kuin toiset. Ite oon sellainen että tulen hyvin erilaistenkin ihmisten kanssa toimeen kyllä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niinhän se on että ihmiset on erilaisia ja pitävät erilaisista ihmisistä. Toiset sopii paremmin yhteen kuin toiset. Ite oon sellainen että tulen hyvin erilaistenkin ihmisten kanssa toimeen kyllä.🙂.

        Kyllä mäkin toimeen tulen. Ei siinä mitään ongelmaa ole. Harva kuitenkaan haluaa parisuhdetta, joka perustuu sille, että no kyllä tässä nyt toimeen tulee. Ja siis jos yhdessä pitäisi elää, niin ei se toimi, jos toinen on "tylsä" ja toinen "jännä", ainakaan jos yhdessä pitäis kulkea. Sitten se voi toimia, jos molemmat touhuu omiaan ja nähdään kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä varmaan kukaan syönyt silakkaa säännöllisesti. Järviä oli lähempänä ja niistä sai kalaa. Mä muista yhden kerran, kun isoisäni naisystävä oli tehnyt joulukalaa silakkaan ja siinä oli ihan liiottelematta lähellä, ettei laatta lentänyt. Mä sain sen palan alas, kun kulautin vedellä alas kuin lääketabletin ja sit lasillinen vettä perään. Juu, ei ole minun kalani tuo silakka. 🤣

        Kalaa on kyllä tullu nuoresta asti syötyä kun paljon tuli nuorena kalastettua ja opetettiin että aina pitää laittaa ja syödä se mitä pyytää. Tykkään kyllä joistain kaloista vaikka ei kala mikään suosikkiherkku ole ollutkaan. Silakat on kyllä sellaisia mistä en todellakaan niin välitä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kalaa on kyllä tullu nuoresta asti syötyä kun paljon tuli nuorena kalastettua ja opetettiin että aina pitää laittaa ja syödä se mitä pyytää. Tykkään kyllä joistain kaloista vaikka ei kala mikään suosikkiherkku ole ollutkaan. Silakat on kyllä sellaisia mistä en todellakaan niin välitä.🙂.

        Mä tykkään kyllä kalaruoista, mutta silakan maku on jotain sellasta mitä en kestä. Sen voi syödä, jos siihen lyödään kilo mausteita päälle, mutta eihän siinä oikein mitään järkeä ole, kun muutakin voi syödä. Ei silakka nyt ainoa ole, jonka maku ei uppoa. Monnit on myös sellasia, että mä jätän ne väliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin toimeen tulen. Ei siinä mitään ongelmaa ole. Harva kuitenkaan haluaa parisuhdetta, joka perustuu sille, että no kyllä tässä nyt toimeen tulee. Ja siis jos yhdessä pitäisi elää, niin ei se toimi, jos toinen on "tylsä" ja toinen "jännä", ainakaan jos yhdessä pitäis kulkea. Sitten se voi toimia, jos molemmat touhuu omiaan ja nähdään kotona.

        Juu jos liian erilaiset on luonteeltaan niin hankalaa se parisuhteessa on niitä yhteen sovittaa se on aivan totta.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään kyllä kalaruoista, mutta silakan maku on jotain sellasta mitä en kestä. Sen voi syödä, jos siihen lyödään kilo mausteita päälle, mutta eihän siinä oikein mitään järkeä ole, kun muutakin voi syödä. Ei silakka nyt ainoa ole, jonka maku ei uppoa. Monnit on myös sellasia, että mä jätän ne väliin.

        En oo tainnut ite koskaan monnia maistaakaan. No madesoppaa on tullu joskus syötyä ja se oli kyllä ihan hyvää.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten pitääkö sinne Tinderiin sit kirjottaa, että "silakansyöjät älköön vaivautuko"? Vai onko varma kans, että ykskään niistä ei syö silakaa?

        Syövät silakat salaa ja joudut haistelemaan millä luvattomilla lautasilla taas on oltu.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En oo tainnut ite koskaan monnia maistaakaan. No madesoppaa on tullu joskus syötyä ja se oli kyllä ihan hyvää.🙂.

        Made on ihan hyvä kala. Mun makuuni vaan liian isotöinen. 🙂


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Syövät silakat salaa ja joudut haistelemaan millä luvattomilla lautasilla taas on oltu.

        No sittenkään eivät sovi mulle. Mä en ole kiinnostunu vahtimaan ketään. Ihmisen pitää kyetä ihan itse siihen itsensä vahtimiseen. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Made on ihan hyvä kala. Mun makuuni vaan liian isotöinen. 🙂

        Joo hommaahan siinä nylkemisessä ja kaikessa on vähän enemmän kyllä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä pidän itseäni aika tavallisena ihmisenä Suomessakin, vaikka en syö silakkaa. Silakka on loppulta aikalailla sellanen rannikkoalueilla syötävä kala, jota ei esimerkiksi siellä, missä lapsuuteni kasvoin, tarjottu edes koulussa. Ne on ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat, kun kukaan on koskaan lapsuudessani ja nuoruudessani tarjonnut mulle silakkaa.

        Armeijassa varuskuntatoimisto oli unohtanut lähettää anomuksen ruokarahoitukseen ja keittiöllä olivat rahat todella vähissä. Söimme sitten silakkaa ja perunoita viikkokausia.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Armeijassa varuskuntatoimisto oli unohtanut lähettää anomuksen ruokarahoitukseen ja keittiöllä olivat rahat todella vähissä. Söimme sitten silakkaa ja perunoita viikkokausia.

        Silloin ei onneksi tollasia ongelmia ollut, kun mä armeijani kävin. En muista sieltäkään kertaakaan silakkaruokaa. Tosin kyllä mä olisin kyennyt itselleni muutakin syötävää hankkimaan, jos niin olisi käynyt. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin ei onneksi tollasia ongelmia ollut, kun mä armeijani kävin. En muista sieltäkään kertaakaan silakkaruokaa. Tosin kyllä mä olisin kyennyt itselleni muutakin syötävää hankkimaan, jos niin olisi käynyt. 🙂

        Olin myös kuukauden kenttämuonituskoulutuksessa olevien ruokintakohteena, eli vaikka ruokala oli vieressä, niin söimme metsikössä pakeista sen vierellä.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Olin myös kuukauden kenttämuonituskoulutuksessa olevien ruokintakohteena, eli vaikka ruokala oli vieressä, niin söimme metsikössä pakeista sen vierellä.

        Niinhän se on, että meillä on kaikilla tostakin ajasta monenlaisia kokemuksia. 🙂


    • Anonyymi

      tekisi joskus mieli vähän opettaaq jotain tiedtokoneohjelmointiakin tytöille, kosaka niin rankka asiantuntemus, ensin jos suosittaa hankkimaan jonkun tietokoneen, maksaa tonneja euroissa joku GP:nkin kunnollinen sitten

      Tuollainen kyllä hauska juttu jos saa jotain kuvioitakin itse tehtyä tietokoneen ruudulle, vaikka hassujakin.

    • Mistä järvestä sitä silakkaa nousee. Että kyllähän se ihan syötävää kalaa on vaikkei nyt niin parasta. Jos vaan ois onki. Noi rapalatkin on nykyään virolaisia, etten nyt sinne asti viitti kalaan lähtee.

    • Anonyymi

      Syökää pukkileipää: koulunäkkäri jossa on Teemu Pukin kuva mainoksena.

    • Anonyymi

      Jaa-a. Täällä e ole ruokavaliot vaihtuneet :D

    • Noin helppoahan se periaatteessa on jos on sellainen yhteinen sävel ja molemminpuolinen kemia. Aika harvan kanssa on osunut yhteen.

    • Kännissä saattaisin tehdäkin noin. Selvänä en puhu joutavia tuntemattomille, saatikka sitten kutsu kylään.

      En tykkää silakkapihveistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe